کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۴, شنبه

[farsibooks] Saturday 5 September 2009 Shahrivar 14th 1388, Fwd: بالاترین

 


From http://balatarin.com FYI...


---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2009/9/5
Subject: بالاترین
To: iskandar.hai@gmail.com


بالاترین


بیانیه شماره 11 میرحسین موسوی خطاب به ملت ایران ::همه ما از یکدیگر می‌پرسیم چه باید کرد؟

Posted: 05 Sep 2009 02:47 AM PDT

برخلاف آنچه دستگاه‌های تبلیغاتی دولتی سعی در القای آن دارند، این ما هستیم که بازگشت اعتماد و آرامش به فضای جامعه را خواهانیم و این ما هستیم که از هر اقدام تندروانه و خشن امتناع می‌کنیم. ما خواسته‌هایی بسیار روشن و منطقی داریم. ما حفظ جمهوری اسلامی را می خواهیم، و تقویت وحدت ملی، و احیای هویت اخلاقی نظام و بازسازی اعتماد عمومی به عنوان اصلی‌ترین مولفه قدرت ساختار سیاسی کشور جز با پذیرش حق حاکمیت مردم و کسب رضایت نهایی آنان از نتایج اقدامات حکومت، و شفافیت در تمامی اقدامات از طریق اطلاع‌رسانی مستمر ممکن نیست. در نهضت سبزی که آغاز شده است ما امر غيرمتعارف و نابهنگامی نمی خواهیم. آنچه ما می‌خواهیم استیفای حقوق از دست رفته ملت است.
با ۳۲۴ امتیاز و ۱۶۷ نظر
نظرات

رتبه اول کنکور، مردود شد

Posted: 05 Sep 2009 09:15 AM PDT

اینجانب سروش ثابت به شماره شناسنامه‌ی 1723 متولد 1364، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف به شماره دانشجویی 82116907، در کنکور کارشناسی ارشد امسال(1388) با شماره داوطلبی 1716528 و شماره پرونده‌ی 661883 شرکت نمودم و در کمال ناباوری به رغم کسب رتبه‌ی 1 در دو گرایش(و نیز رتبه‌ی 2 در دو گرایش دیگر و رتبه‌ی 4 در دو گرایش دیگر) در اعلام نهایی نتایج جزو مردودین اعلام شدم. با توجه به این‌که رشته‌های مذکور فاقد آزمون عملی یا مصاحبه یا ... می‌باشند و انتخاب دانشجو در آن‌ها صرفاً بر اساس رتبه‌ی اعلام شده است، اقدام فوق جز ستاره کردن دانشجو چه نام و معنای دیگری می‌یابد؟
با ۲۰۹ امتیاز و ۳۷ نظر
نظرات

شاهکار سازمان سنجش:مــردود فردی که رتبه ی یـــــک آزمون کارشناسی ارشد را داشت!

Posted: 05 Sep 2009 12:04 AM PDT

اینجانب ... به شماره شناسنامه‌ی 1723 متولد 1364، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف، در کنکور کارشناسی ارشد امسال (1388) شرکت نمودم و در کمال ناباوری به رغم کسب رتبه‌ی 1 در دو گرایش (و نیز رتبه‌ی 2 در دو گرایش دیگر و رتبه‌ی 4 در دو گرایش دیگر) در اعلام نهایی نتایج جزو مردودین اعلام شدم. با توجه به این‌که رشته‌های مذکور فاقد آزمون عملی یا مصاحبه یا ... می‌باشند و انتخاب دانشجو در آن‌ها صرفاً بر اساس رتبه‌ی اعلام شده است، اقدام فوق چه معنایی دارد؟ خواهشمند است در راستای رسیدگی و یا دست کم اطلاع‌رسانی در این باب اینجانب را یاری دهید. مدارک مرتبط ضمیمه می‌باشد. ضمناً می‌توانید با وارد کردن مشخصات بنده (مندرج در متن این ایمیل) در سایت سازمان سنجش نسبت به آزمون صحت ادعاهای اینجانب و مدارک ضمیمه شده است.
با ۲۰۹ امتیاز و ۳۷ نظر
نظرات

کروبی: فیلتر کنید،فیلترشکن هست

Posted: 05 Sep 2009 10:15 AM PDT

دبير كل حزب اعتماد ملي خطاب به برخي مسئولان، ادامه داد: فيلتر مي كنيد، فيلتر شكن هست! هرچه محدوديت قائل شويد فرزندان باهوش سرزمينمان مي دانند چكار كنند.
با ۱۹۸ امتیاز و ۲۳ نظر
نظرات

بيانيه يازدهم مهندس میرحسین موسوی خطاب به ملت ایران

Posted: 05 Sep 2009 03:04 AM PDT

(مهران:بيانيه يازدهم مهندس موسوي هم اینک منتشر گردید.) چهاردهم شهریور 1388 بیانیه شماره 11 میرحسین موسوی خطاب به ملت ایران برخلاف آنچه دستگاه‌های تبلیغاتی دولتی سعی در القای آن دارند، این ما هستیم که بازگشت اعتماد و آرامش به فضای جامعه را خواهانیم و این ما هستیم که از هر اقدام تندروانه و خشن امتناع می‌کنیم. ما خواسته‌هایی بسیار روشن و منطقی داریم. ما حفظ جمهوری اسلامی را می خواهیم، و تقویت وحدت ملی، و احیای هویت اخلاقی نظام و بازسازی اعتماد عمومی به عنوان اصلی‌ترین مولفه قدرت ساختار سیاسی کشور جز با پذیرش حق حاکمیت مردم و کسب رضایت نهایی آنان از نتایج اقدامات حکومت، و شفافیت در تمامی اقدامات از طریق اطلاع‌رسانی مستمر ممکن نیست. در نهضت سبزی که آغاز شده است ما امر غيرمتعارف و نابهنگامی نمی خواهیم. آنچه ما می‌خواهیم استیفای حقوق از دست رفته ملت است. میرحسین موسوی بیانیه ای خطاب به ملت ایران صادر کرد. به گزارش "کلمه" در این بیانیه ضمن تاکید برحفظ نظام در مقابل مطامع بیگانگان و دفاع از جمهوری اسلامی اتخاذ رویکردی اجتماعی برای حل مسئله ضروری دانسته شده است. در این بیانیه آمده است : برخلاف آنچه دستگاه‌های تبلیغاتی دولتی سعی در القای آن دارند، این ما هستیم که بازگشت اعتماد و آرامش به فضای جامعه را خواهانیم و این ما هستیم که از هر اقدام تندروانه و خشن امتناع می‌کنیم. در این بیانیه همچنین بر ضرورت استفاده کامل ازظرفیت های قانون اساسی، سویه اجتماعی شکل گیری راه سبز امید، تلاش برای استیفای حقوق ملت و بازگشت به آرمان های مغفول و مظلوم انقلاب اسلامی تاکید شده است. موسوی در پایان نیز راهکارهای نه گانه برای برون رفت از بحران ارائه کرده است. به گزارش "کلمه" متن کامل بیانیه شمار 11 میرحسین موسوی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف، آزاده و آگاه ایران! نزدیک به سه ماه پیش از این زمانی که شما در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردید، با این باور به پای صندوق‌های رأی رفتید که با تأکیدهای مکرر مسئولان و تلاش نهادهای مدنی، از آرای تان در برابر مقاصد قدرت‌طلبانه گروهی اندک پاسداری خواهد شد. اما تخلف‌ها و تقلب‌های سازمان‌یافته و حوادث تلخی که متعاقب آن صورت گرفت، از رویدادی که بنا بود سرمایه‌ای برای ملت ما فراهم آورد تاسفی بزرگ باقی گذاشت. مشکلی که می‌توانست در فرآیندی منصفانه و بی‌طرفانه مهار شود با بی‌تدبیری مسئولان امر، با یورش تبلیغاتی رسانه‌های دولتی و حمله نیروهای امنیتی رسمی و غیررسمی به تجمعات آرام و مسالمت‌آمیز مردم، به بروز انشقاق، ابهام و اختلاف عمیق و گسترده اجتماعی منجر شد، وضعیتی که پیامد بلافصل آن جز گسسته شدن رشته‌های اعتماد میان مردم و حکومت نیست.
با ۱۸۳ امتیاز و ۷۷ نظر
نظرات

قطبي: از دفتر رهبري به فدراسيون نامه آمد و وظيفه من حضور در مراسم بود!

Posted: 05 Sep 2009 02:20 AM PDT

آقاي قطبي،اقشار مختلف در مراسم تنفیذ حضور داشتند ، اما برای برخی شرکت شما غیر منتظره بود. باید خیلی واضح صحبت کنم، من همیشه به سلسله مراتب اعتقاد دارم. وقتی از دفتر رهبری به فدراسیون فوتبال نامه می‌فرستند و برای این مراسم (تنفیذ ریاست‌جمهوری) دعوت می‌کنند باید در آنجا شرکت کنیم و به نظر من وظیفه سرمربی تیم ملی است در آنجا حضور داشته باشد و اگر کسی این مسائل را سیاسی می‌کند به من مربوط نیست. باور کنید همه چیز در ایران بی‌جهت رنگ سیاسی گرفته. در اینجا یک بچه 6 ساله حرف‌هایی را می‌زند که در پارلمان‌های اروپایی هم زده نمی‌شود! و بدون شک شما هم بی‌‌نصیب نماندید. واقعا نمی‌دانم چکار کنم. مثلا زمانی که در پرسپولیس بودم وقتی می‌خواستم پیراهن آبی کمرنگ زیر کت و شلوارم بپوشم، همه می‌گفتند تو استقلالی هستی! حالا اگر سبز هم بپوشم مرا به جناح خاصی وصل می‌کنند. واقعا شورش را درآورده‌اند! (می‌خندد) من نه بلدم سیاسی حرف بزنم و نه علاقه‌مندم راجع به حکومت اظهار نظر کنم. من تنها به فوتبال فکر می‌کنم. خیلی‌ها قصد تخریب شما را داشتند. بله، فضاهای بیمار اینترنتی با سیاست‌های خاص‌شان می‌خواهند فوتبال ایران و افشین قطبی را خراب کنند و من واقعا نمی‌دانم هدفشان از این کارها چیست؟!
با ۱۷۶ امتیاز و ۷۶ نظر
نظرات

كروبی در قزوين: تا عزراييل نيايد به راهم ادامه می دهم

Posted: 05 Sep 2009 01:48 AM PDT

به گزارش گروه سياسي«فردا» مهدي كروبي در مراسم افطاري سيد ناصر قوامي رئيس كميسيون قضايي مجلس ششم و رئيس ستاد انتخاباتي خود در استان قزوين بر ادامه راه خود در راستاي اهداف و آرمان هاي انقلاب و شهدا تاكيد كرد و افزود: بنا دارم تا زماني كه حيات داشته باشم و حضرت عزراييل به سرغم نيايد حتي يك لحظه هم آرمان ها و اهداف جمهوري اسلامي و شهدا را رها نكنم.
با ۱۷۲ امتیاز و ۱۵ نظر
نظرات

دیوار نویسی در خوابگاه پسران دانشگاه صنعتی شریف

Posted: 05 Sep 2009 09:33 AM PDT

دانشگاه زنده است.خوابگاه دانشجویی طرشت 3 دانشگاه شریف---تابستان 88
با ۱۶۶ امتیاز و ۲۶ نظر
نظرات

گزارش تکان دهنده ؛ یک جوان درحین اجرای حکم وحشیانه شلاق جان خود را ازدست داد

Posted: 05 Sep 2009 01:22 AM PDT

خبرنامه ندا : روز یکشنبه ۸شهریور درارومیه مزدوران وحشی حکومتی دست به یک جنایت تکان دهنده زد ند.گفته می شود یک جوان در حین اجرای حکم وحشیانه شلاق جان باخته است. براساس اخبار دریافتی این جوان که به اتهام روزه خواری دستگیر گردیده بود و از سوی دادگاه اورمیه به ۳۰ ضربه شلاق محکوم شده بود در حین اجرای حکم وحشیانه شلاق و در اثر شوک وارده جان خود را از دست داده است.
با ۱۶۲ امتیاز و ۱۶ نظر
نظرات

رمضان‌زاده: در جریان بازداشت سرم شکست و دنده‌هایم خرد شد / برای انجام مصاحبه تحت فشار بودم

Posted: 05 Sep 2009 03:49 AM PDT

سخنگوی دولت اصلاحات که روز چهارشنبه 11 شهریورماه برای آخرین دفاع از خود به دلیل شکایت معاونت حقوقی و پارلمانی نهاد ریاست جمهوری در شعبه 1083 دادگاه ویژه کارکنان دولت به همراهی چند مامور امنیتی حضور پیدا کرده بود، فاش کرد در طول بازداشت برای انجام مصاحبه تحت فشار بود. در جریان برگزاری این دادگاه یکی از روزنامه‌نگاران با عبدالله رمضان زاده گفتگویی انجام داد که این روزنامه‌نگار، متن این گفتگوی اختصاصی را در اختیار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس«پارلمان‌نیوز» قرار داد. به گزارش پارلمان‌نیوز، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت با تاکید بر اینکه «هنوز پس از گذشت 80 روز از دستگیری تفهیم اتهام نشده‌ام»، اظهار داشت:«در طول این مدت بارها مورد بازجویی قرار گرفته‌ام و در تمام بازجویی‌ها، شخص بازجو با این که چشم بند بسته بود، در پشت سرم قرار داشت و من هیچ‌گاه بازجو را نمی‌دیدم و این در حالی است که بازجویی‌ها از ساعت 9 یا 10 شب شروع و تا ساعت 3 یا 4 صبح ادامه پیدا می‌کرد.» وی ادامه داد:«در طول بازجویی‌ها برای انجام مصاحبه همانند مصاحبه‌هایی که آقایان عطریانفر و ابطحی انجام دادند تحت فشار بودم و مسئولان پرونده به من تاکید می‌کردند که در صورت مصاحبه شرایط مطلوبتری برای من فراهم می‌شود با این حال بنده تاکنون انجام مصاحبه را نپذیرفته‌ام.» رمضان‌زاده، که می‌گفت در طول این بازجویی ها متوجه شدم اتهام بنده شرکت در تجمعات غیرقانونی و اقدام علیه امنیت ملی است، تصریح کرد:«در شرایطی سعی دارند بنده را متهم به شرکت در تجمعات غیرقانونی کنند در‌حالی‌که تنها چند ساعت پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات در خیابان سرباز و آن هم با ضرب و شتم دستگیر شدم.» سخنگوی دولت اصلاحات تصریح کرد:«در جریان بازداشتم، پسر نوجوانم که در آن زمان همراهم بود را مورد ضرب و شتم قرار دادند و علاوه بر آن که سرم شکست، دنده‌هایم نیز خرد شد و بخش‌هایی از بدنم نیز کبود شده که هنوز آثار آن باقی است.» وی، با اشاره به این که هنوز آثاری از خون بر روی خودروی بنده باقی مانده است، گفت:«با این وضعیت به زندان اوین منتقل شدم و پس از دو روز با وجود زخم‌هایی که داشتم، تنها مقداری دستمال کاغذی برای پوشاندن زخم‌های سرم در اختیارم قرار دادند.» سخنگوی دولت اصلاحات، با اشاره به این که پس از 76 روز بازداشت در سلول انفرادی فقط یک بار با خانواده‌اش ملاقات داشته از این که خود از وضعیت خانواده‌اش بی‌خبر است و آنان نیز متقابلاً اطلاع چندانی از وضعیت وی ندارند، ابراز نگرانی کرد. رمضان‌زاده، با اشاره به این که در زندان تحت فشارهای جسمی یا شکنجه نبوده است، گفت:«پس از شروع ماه مبارک رمضان سلول بنده را که فاقد دستشویی بود، با یک سلول دیگر با شرایط کمی مناسب تر تعویض کردند.» وی بازداشت خود را آن هم پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات را تنها یک تسویه حساب سیاسی قلمداد و خاطر نشان کرد:«واقعاً هنوز به من تفهیم اتهام نکرده‌اند و من نیز نمی‌دانم برای چه این همه مدت را در سلول انفرادی سپری کرده‌ام.» گفتنی است، ماموران امنیتی که رمضان‌زاده را از زندان تا شعبه 1083 همراهی کردند، قصد داشتند برای کنترل گفت‌و‌گوهای احتمالی وی با افراد حاضر در شعبه مذبور همچنان تحت نظر داشته باشند که با تذکر قاضی و این که حضور آنان ممکن است مانع از آن شود که وی به راحتی بتواند از خود دفاع کند، مجبور به ترک جلسه شدند.
با ۱۵۰ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

پخش اعلاميه راهپيمايي 27 شهريور در سطح شهر تهران (+عكس و متن اعلاميه)

Posted: 05 Sep 2009 10:42 AM PDT

آقا شما بگو...تاكي باس بشينيم پا اينترنت و هي بگيم بياين تظاهرات؟...به نظر من كه اين كار زياد جواب نميده و باعث نميشه افراد زيادي مطلع شن...به خاطر همين يه اعلاميه ساختم و ازش 300 تا كپي گرفتم و توي خيابون،روي ماشين ها، توي خونه ها و پارك ها و خيلي جاهاي ديگه پخشش كردم...بياين يه باره ديگه هممون دست در دست هم بديم و با يك اطلاع رساني توپ بزرگترين راهپيمايي جنبش سبز رو تقديم شهداي جنبش كنيم....،همراه شو عزيز،كين درد مشترك،هرگز جداجدا،درمان نميشود
با ۱۳۷ امتیاز و ۲۱ نظر
نظرات

رتبه اول کنکور، مردود شد! ( طرح ستاره دار کردن دانشجویان ادامه دارد )

Posted: 05 Sep 2009 01:04 PM PDT

اینجانب سروش ثابت به شماره شناسنامه‌ی 1723 متولد 1364، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف به شماره دانشجویی 82116907، در کنکور کارشناسی ارشد امسال(1388) با شماره داوطلبی 1716528 و شماره پرونده‌ی 661883 شرکت نمودم و در کمال ناباوری به رغم کسب رتبه‌ی 1 در دو گرایش(و نیز رتبه‌ی 2 در دو گرایش دیگر و رتبه‌ی 4 در دو گرایش دیگر) در اعلام نهایی نتایج جزو مردودین اعلام شدم. با توجه به این‌که رشته‌های مذکور فاقد آزمون عملی یا مصاحبه یا ... می‌باشند و انتخاب دانشجو در آن‌ها صرفاً بر اساس رتبه‌ی اعلام شده است، اقدام فوق جز ستاره کردن دانشجو چه نام و معنای دیگری می‌یابد؟ خواهشمند است در راستای رسیدگی یا دست کم اطلاع‌رسانی در این باب اینجانب را یاری دهید. مدارک مرتبط ضمیمه می‌باشد. ضمناً می‌توانید با وارد کردن مشخصات بنده(مندرج در متن این ایمیل) در سایت سازمان سنجش نسبت به آزمون صحت ادعاهای اینجانب و مدارک ضمیمه شده اقدام نمایید: آدرس وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت مشاهده‌ی کارنامه‌ی اولیه(رتبه‌ها): http://www1.sanjesh.org/arshad88/index.php آدرس وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت مشاهده‌ی کارنامه‌ی نهایی(قبولی یا ردی): http://www3.sanjesh.org/arshadn/88/index.php با تشکّر و سپاس سروش ثابت
با ۱۳۷ امتیاز و ۹ نظر
نظرات

تيترهاي مهم و برگزيده و متن كامل بیانیه شماره 11 میرحسین موسوی خطاب به ملت ایران

Posted: 05 Sep 2009 05:28 AM PDT

فرزندان انقلاب را به زندان انداختند تا اوهام خويش را ارضا كنند...این پوستین وارونه اسمش اسلام هست، اما رسمش اسلام نیست... خردشان جا ماند و عنانشان در دست افراط‌گراني قرار گرفت كه نيمه‌هاي شب به خوابگاه دانشجويان غريب و مظلوم حمله مي‌كنند و رايج‌ترين كلمات در فرهنگ لغاتشان دشنام‌هاي ركيك است... هر گاه حکومت‌ها خواسته‌اند به سوی محو تعدد و تنوع موجود در جوامع بشری دست دراز کنند، چاره‌ای جز متوسل شدن به چهره‌های ظاهرا گوناگون اما در جوهر یکسان استبداد نداشته‌اند...کیست که نداند وضعیتی که ایران امروز در آن قرار دارد حاصل استیلای چنین طرز تفکر اشتباهی بر تصمیم‌گیری‌های کلان كشور است...مردم ما اینک به نتایجی بسیار ارزشمندتر و ماندگارتر از انتخاب یک فرد دست یافته‌اند...مردم ما از آنچه می‌خواهند آگاهند... همه ما از یکدیگر می‌پرسیم چه باید کرد؟ این سوالی از سر ناامیدی و یا بلاتکلیفی نیست... برخلاف آنچه دستگاه‌های تبلیغاتی دولتی سعی در القای آن دارند، این ما هستیم که بازگشت اعتماد و آرامش به فضای جامعه را خواهانیم و این ما هستیم که از هر اقدام تندروانه و خشن امتناع می‌کنیم...چه شعارهای بزرگی از انقلاب که اینک دم زدن از آنها روی کسانی را ترش می‌کند، تا جائی که گویی اینها شعارهای ضدانقلاب بوده‌اند. نمونه‌ای از آنها آزادی است...مظلوم‌تر از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و قانون اساسی، خود اسلام است ... و سلیقه‌ها و مصلحت‌های خود را متن اسلام می‌نامند... مردم فداکار ایران! پیمانی است بر ذمه فرزندان انقلاب اسلامی که در بازگرداندن آن به اصل نخستین‌اش از بذل هیچ کوششی کوتاهی نکنند، و عهدی است بر عهده همراهان و یاران شما که در راه مبارزه با متقلبان و دروغگویان به سرمایه اجتماعی و اعتمادی که ایجاد شده است، خیانت ننمایند... اینجانب برای رسيدن به آرمان‌هایی که پیش روی خویش داریم به جز ادامه راه سبزی که در این چند ماهه دنبال کرده‌اید پیشنهاد نمی‌کنم؛ راه سبز امید.. راه سبز اميد حرکتی اجتماعی و دامنه دار برای ترمیم و ایجاد برخی از بنیادین ترین زیرساخت‌های سیاسی است که همه شئونات کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد... نه پيشنهاد ميرحسين به حاكميت اقتدارگرا براي برون رفت از اين وضع
با ۱۲۲ امتیاز و ۸ نظر
نظرات

توهین کثیف کیهان به موسوی، خاتمی و کروبی!

Posted: 05 Sep 2009 12:49 AM PDT

کیهان در مطلبی طنز با عنوان دمپایی نوشت: گفت: يك سايت سلطنت طلب مي نويسد بسيار تعجب آور است كه جمهوري اسلامي ايران نسبت به حمايت آشكار رضا پهلوي از ميرحسين موسوي و مهدي كروبي واكنشي نشان نداده است! گفتم: پشه خودش چي هست كه فشار خونش باشه؟! گفت: ولي آقا رضا ربع پهلوي و گروه هاي سلطنت طلب همراه با مركز بهائيان در آمريكا طي چند بيانيه جداگانه از ميرحسين موسوي و خاتمي و كروبي حمايت جانانه اي كرده بودند. گفتم: خب! براي اين كه موسوي و كروبي و خاتمي با مواضع و عملكرد خودشان، روي دست همه سلطنت طلب ها و بهايي ها و ضد انقلاب ها بلند شده بودند. گفت: نگراني اين گروه ها به خاطر آن است كه چرا جمهوري اسلامي ايران به آنها محل نگذاشته و عليه اين گروه ها موضع نگرفته است. گفتم: از قديم و نديم گفته اند، اگر توي دستشويي سوسك ديدي به جاي اين كه با دمپايي توي سرش بكوبي، بي توجه از كنارش رد شو، چون اين بي محلي از صدتا فحش براش بدتره!
با ۱۲۱ امتیاز و ۴۳ نظر
نظرات

جنبش مردم ایران هر لحظه آماده ریختن به خیابان‌هاست

Posted: 05 Sep 2009 11:23 AM PDT

رژیم پا به گور آخوندی سرنگونی را در چشم انداز نزدیک خود می‌بیند و برای اینکه نعش گندیده خود را بر پا نگه دارد زبونانه به چاره‌گری پرداخته و یکی یکی سنگرهای دیرینه خود را ترک می‌کند و وادار به عقب نشینی شده است. یکی از عقب نشینی‌های اخیرش لغو سه شب مراسم احیای امسال بر سر قبر خمینی است. رژیم از ترس تجمع معترضان و مخالفان، طی اطلاعیه‏ای لغو کلیه مراسم‌ها را در این سه شب اعلام کرد. همچنین راهپیمایی روز 27 شهریور هم که در ایران به نام روز قدس موسوم است و همه ساله این نمایش به یک کارزار تبلیغاتی مسخره‌ای از طرف رژیم ملایان انجام می‌گیرد، امسال همچون کابوس وحشتناکی خواب آرام را از آخوندهای حکومتی گرفته چون مراسم روز قدس نه تنها دیگر محلی از اعراب در بین ملت ایران نخواهد داشت بلکه حضور مردم و مخالفان حکومت در خیابان‌ها جواب دندان شکنی به یاوه‌های تبلیغاتی کودتاچیان خواهد شد. یا باید رژیم جام زهر این روز را به سلامتی بالا بکشد یا این که مراسم و راهپیمایی روز قدس را هم لغو کند. یعنی یکی دیگر از سنگرهای دیرینه خود را ترک کند!! در واقع جنبش مردم ایران مثل فنر فشرده شده است و هر لحظه آماده ریختن به خیابان‌هاست و دیگر رژیم هیچ راهپیمایی و مراسم نمایش قدرت مثل 22 بهمن و روز قدس و... به شکل سابق نخواهد داشت و بدیهی است لغو این نوع مراسم ها هم خود نشانه بارز اعتلای بر حق مقاومت مردم ایران علیه استبداد مذهبی است.
با ۱۲۰ امتیاز و ۱۳ نظر
نظرات

میرحسین موسوی اهداف تشکیلات &quot; راه سبز امید&quot; را اعلام کرد : تضمين آزادي نگرشهاي مختلف

Posted: 05 Sep 2009 04:35 AM PDT

امروز رئیس جمهور منتخب، میر حسین موسوی در بیانیه ای به تعریف مفاهیم تشکیلات راه سبز امید پرداخت اهداف اساسی این جنبش را اعلام کرد تا جنبش سبز ایران قدم در مسیری بی بازگشت به سوی آزادی و دموکراسی بردارد، اهداف اعلام شده از سوی میرحسین موسوی از این قرار است...... 1. تشکیل گروه حقیقت‌یاب و حکمیت مورد قبول همه ذینفعان در مورد انتخابات دهم ریاست جمهوری و رسیدگی به تخلفات و تقلب های انجام گرفته و اعمال مجازات برای خاطیان..... 2. اصلاح قانون انتخابات به صورتی که شرایط برای برگزاری عادلانه و منصفانه انتخابات و اطمینان مردم از این امر فراهم شود........ 3. شناسایی و مجازات عاملان و آمران فجایعی که در حوادث پس از انتخابات بر علیه مردم صورت گرفته است در تمامی نهادهای نظامی، انتظامی و رسانه‌ای....... 4. رسیدگی به آسیب‌دیدگان حوادث پس از انتخابات و خانواده‌های جان‌باختگان، آزادی همه دست‌اندرکاران، فعالان سیاسی و نیروهای مردمی دستگیر شده، مختومه کردن پرونده‌ها، اعاده حیثیت از آنان و خاتمه یافتن تهدیدها و آزارهایی که همچنان برای واداشتن آنان به عدم تظلم و پیگیری حقوق شان صورت می گیرد...... 5. اعمال اصل 168 قانون اساسي در خصوص تعريف جرم سياسي و رسيدگي به جرايم سياسي با حضور هيئت منصفه........6. تضمين آزادي مطبوعات، تغيير رفتار جانبدارانه صدا و سيما، رفع محدوديتهاي اعمال شده براي برخورداري احزاب، گروههاي سياسي و نگرشهاي مختلف از ارائه ديدگاههاي خود در رسانه‌ها، به ويژه صدا و سيما و اصلاح قانون رسانه ملی به صورتی که رسانه ملی نسبت به اعمال خلاف قانون خود پاسخگو قرار گیرد. 7. به فعلیت درآمدن ظرفیت های ایجاد شده در قالب تفسیر اصل 44 قانون اساسی برای ایجاد رسانه های شنیداری و دیداری خصوصی... 8. تضمين حق اساسي مردم در تشکيل اجتماعات و راهپيمايي‌ها با اعمال اصل 27 قانون اساسي... 9. تصویب منع مداخله نظامیان در امور سیاسی و جلوگیری از دخالت نیروهای مسلح در فعالیت‌های اقتصادی
با ۱۱۲ امتیاز و ۴ نظر
نظرات

دیوارنویسی در اصفهان/ سبزها با قدرت به صحنه بازگشتند

Posted: 05 Sep 2009 11:21 AM PDT

بعد از یک پاکسازی اساسی توسط عوامل کودتا که بیشتر شعارهای نوشته شده را پاک کرده بودند دیشب سبزهای اصفهان با قدرت به صحنه برگشتند و نقاط مختلفی از جمله خیابان میر ، کاخ سعادت آباد، چهارباغ بالا و ... را با شعارهای مرگ بر دیکتاتور / مرگ بر خامنه ای / موسوی و تیک سبز پوشاندند...
با ۱۰۸ امتیاز و ۴ نظر
نظرات

انتقادات جدید آیت‌الله دستغیب از سرکوب‌های اخیر:آیا تاوان شرکت در انتخابات، کتک خوردن است؟

Posted: 05 Sep 2009 10:53 AM PDT

آیت‌الله علی‌محمد دستغیب، مرجع تقلید ساکن شیراز، هفته پیش در جلسه تفسیر قرآن روزانه خود ضمن انتقاد شدید از سرکوب‌های پس از انتخابات، سرکوب‌گران را متهم کرد که دسته دسته مردم را رو به جهنم مى‏برند. ایشان همچنین به طور تلویحی از تهدید کودتاچیان علیه دفتر خود خبر داد و از کسانی که محفل منتقدان را مسجد ضرار می‌نامند، به شدت انتقاد کرد. به گزارش موج سبز آزادی، آیت‌الله دستغیب روز 10 شهریور که مصادف با یازدهمین روز ماه مبارک رمضان بود، در سلسه جلسات تفسیر سوره انبیا و در تفسیر آیات 28 و 29 این سوره، گفت: اگر كسى مال ديگرى را غصب كند يا آبروى كسى را ببرد يا آنكه كسى را كتك بزند يا زخمى‏اش كند - هر چند از روى شوخى - ظالم محسوب مى‏شود. برخى نيز كه در جريان درگيرى‏هاى بعد از انتخابات به جان مردم افتادند و آنها را با چوب و چماق كتك زدند، مرتكب ظلم عظيم گشتند. آيا تاوان شركت در انتخابات، كتك‏خوردن است، آن هم در ملأ عام؟ این مرجع تقلید همچنین تصریح کرد: آيا كسانى كه مردم را كتك زدند، خود را مسلمان مى‏دانند و ديگران را كافر و مرتد قلمداد مى‏كنند؟! آن وقت به ما مى‏گويند تو مرتد هستى و خودش هيچ! نحن ابناء اللَّه و احبائه يعنى همين. يهوديان نيز همين سخن را مى‏گفتند. آيا تو اهل بهشت هستى و بنده كه تو را نصيحت مى‏كنم اهل جهنم هستم و مسجد ما مسجد ضرار است؟! اين چه راهى است كه مى‏روى؟ به جهنم مى‏روى و بهشتيان را جهنمى مى‏دانى؟! به نوشته‌ی سایت آیت‌الله علی‌محمد دستغیب، وی همچنین با اشاره به روایتی مبنی بر اینکه خائنان از شفاعت محروم هستند، در سخنانی گفت: خيانت به ملت معنايش چيست؟ ما كه مردم را ارشاد مى‏كنيم و به راه ايمان مى‏خوانيم، مرتد هستيم اما شما كه دسته دسته مردم را رو به جهنم مى‏بريد و موجب مسيحى‏شدن و بهايى‏شدن جوانها مى‏شويد اهل بهشت هستيد؟! چقدر انسان مى‏تواند نافهم باشد؟ چرا خود را در جايگاهى قرار مى‏دهيد كه هيچ پايگاهى نداشته باشيد؟ به جاى تهديد اين مسجد، به گوشه‏اى برويد و از آنچه كرده‏ايد توبه كنيد، عذرخواهى كنيد از ملت! حال دستِ بالا بلند شديد و توقع داريد سخن نگوييم؟ مگر ما چه كرده‏ايم غير از دعوت مردم به دين اسلام و احكام؟ به شما هم توصيه مى‏كنم كه به دامان ملت بازگرديد. «موج سبز آزادی» فایل صوتی یکی از جلسات تفسیر این شب‌های آیت‌الله دستغیب را تا چند ساعت بعد در بخش «صدای اسلام سبز» قرار خواهد داد.
با ۱۰۶ امتیاز و ۱ نظر
نظرات

انتشار تصاویر ویدویی از تقلب گسترده در انتخابات افغانستان به نفع حامد کرزی

Posted: 05 Sep 2009 12:53 AM PDT

این تصاویر نشان می دهد که د رمسیر انتقال صندوق ها از یک محل رای دهی به مرکز آن شهرستان ، صندوق ها در یک منطقه نیمه مسکونی به زمین گذاشته شده و کارمندان کمسیون انتخابات ، برگه های رای دهی را یکی یکی بنفع حامد کرزی تیک مارک گذاری و به صندوق می اندازند . جالب این جاست که این تصاویر لحظه ای ، یک نظامی ارتش افغانستان را نیز نشان میدهد که در تماشاگر این تقلب است و ممکن است او نیز یکی از همکاران متقلبین بوده بواشد طی چند روز گذشته تصاویر ویدویی دیگری نیز از تقلب آشکار و گسترده در افغانستان بدست آمده و بزودی منتشر خواهد شد...
با ۱۰۴ امتیاز و ۴ نظر
نظرات

جدال مهدی هاشمی و مجتبی خامنه‌ای!

Posted: 05 Sep 2009 01:41 PM PDT

اختلاف رهبر با هاشمی رفسنجانی، به اختلاف میان اعضای دو خانواده نیز کشیده شده است. از جمله اختلاف شدید میان مهدی هاشمی و مجتبی خامنه ای که البته دومی علیه اولی کمر به قتل بسته است. مجتبی معتقد است که مهدی نقش زیادی در پخش خبر ارتباط های او با کودتاچی ها داشته است و به همین دلیل هم ترتیبی داده بود تا در دادگاه کودتا اسم او برده شود تا زمینه دستگیری اش فراهم شود. مهدی هاشمی نیز که بی ارتباط با محافل اطلاعاتی سپاه نیست، با اطلاع از این زمینه چینی و به بهانه یک ماموریت کاری، فعلا از ایران خارج شده است. مجتبی به سران سپاه وعده داده که متروی تهران را از دست مهدی و خانواده هاشمی در آورده و به سپاه منتقل خواهد کرد، اما به این شرط که وی به جرم فساد مالی بازداشت شود. فرماندهان سپاه با این بازداشت مخالف نیستند اما چنین اقدامی را موکول به موافقت پدر مجتبی (رهبر) کرده اند زیرا می دانند که واکنش هاشمی رفسنجانی قطعی است و مناسبات تیره خامنه ای و هاشمی را تیره تر از آن می کند که اکنون هست و این در شرایطی است که بزودی مجلس خبرگان باید تشکیل جلسه بدهد و رهبر نمی خواهد از درون این مجلس انتقادی علنی علیه او و نقش خانواده اش در رویدادهای انتخاباتی بلند شود.
با ۱۰۳ امتیاز و ۱۰ نظر
نظرات

رمضان‌زاده: در جریان بازداشت سرم شکست و دنده‌هایم خرد شد

Posted: 05 Sep 2009 04:22 AM PDT

پارلمان‌نیوز: سخنگوی دولت اصلاحات که روز چهارشنبه 11 شهریورماه برای آخرین دفاع از خود به دلیل شکایت معاونت حقوقی و پارلمانی نهاد ریاست جمهوری در شعبه 1083 دادگاه ویژه کارکنان دولت به همراهی چند مامور امنیتی حضور پیدا کرده بود، فاش کرد در طول بازداشت برای انجام مصاحبه تحت فشار بود. در جریان برگزاری این دادگاه یکی از روزنامه‌نگاران با عبدالله رمضان زاده گفتگویی انجام داد که این روزنامه‌نگار، متن این گفتگوی اختصاصی را در اختیار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس«پارلمان‌نیوز» قرار داد. به گزارش پارلمان‌نیوز، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت با تاکید بر اینکه «هنوز پس از گذشت 80 روز از دستگیری تفهیم اتهام نشده‌ام»، اظهار داشت:«در طول این مدت بارها مورد بازجویی قرار گرفته‌ام و در تمام بازجویی‌ها، شخص بازجو با این که چشم بند بسته بود، در پشت سرم قرار داشت و من هیچ‌گاه بازجو را نمی‌دیدم و این در حالی است که بازجویی‌ها از ساعت 9 یا 10 شب شروع و تا ساعت 3 یا 4 صبح ادامه پیدا می‌کرد.» وی ادامه داد:«در طول بازجویی‌ها برای انجام مصاحبه همانند مصاحبه‌هایی که آقایان عطریانفر و ابطحی انجام دادند تحت فشار بودم و مسئولان پرونده به من تاکید می‌کردند که در صورت مصاحبه شرایط مطلوبتری برای من فراهم می‌شود با این حال بنده تاکنون انجام مصاحبه را نپذیرفته‌ام.» رمضان‌زاده، که می‌گفت در طول این بازجویی ها متوجه شدم اتهام بنده شرکت در تجمعات غیرقانونی و اقدام علیه امنیت ملی است، تصریح کرد:«در شرایطی سعی دارند بنده را متهم به شرکت در تجمعات غیرقانونی کنند در‌حالی‌که تنها چند ساعت پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات در خیابان سرباز و آن هم با ضرب و شتم دستگیر شدم.» سخنگوی دولت اصلاحات تصریح کرد:«در جریان بازداشتم، پسر نوجوانم که در آن زمان همراهم بود را مورد ضرب و شتم قرار دادند و علاوه بر آن که سرم شکست، دنده‌هایم نیز خرد شد و بخش‌هایی از بدنم نیز کبود شده که هنوز آثار آن باقی است.» وی، با اشاره به این که هنوز آثاری از خون بر روی خودروی بنده باقی مانده است، گفت:«با این وضعیت به زندان اوین منتقل شدم و پس از دو روز با وجود زخم‌هایی که داشتم، تنها مقداری دستمال کاغذی برای پوشاندن زخم‌های سرم در اختیارم قرار دادند.» سخنگوی دولت اصلاحات، با اشاره به این که پس از 76 روز بازداشت در سلول انفرادی فقط یک بار با خانواده‌اش ملاقات داشته از این که خود از وضعیت خانواده‌اش بی‌خبر است و آنان نیز متقابلاً اطلاع چندانی از وضعیت وی ندارند، ابراز نگرانی کرد. رمضان‌زاده، با اشاره به این که در زندان تحت فشارهای جسمی یا شکنجه نبوده است، گفت:«پس از شروع ماه مبارک رمضان سلول بنده را که فاقد دستشویی بود، با یک سلول دیگر با شرایط کمی مناسب تر تعویض کردند.» وی بازداشت خود را آن هم پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات را تنها یک تسویه حساب سیاسی قلمداد و خاطر نشان کرد:«واقعاً هنوز به من تفهیم اتهام نکرده‌اند و من نیز نمی‌دانم برای چه این همه مدت را در سلول انفرادی سپری کرده‌ام.» گفتنی است، ماموران امنیتی که رمضان‌زاده را از زندان تا شعبه 1083 همراهی کردند، قصد داشتند برای کنترل گفت‌و‌گوهای احتمالی وی با افراد حاضر در شعبه مذبور همچنان تحت نظر داشته باشند که با تذکر قاضی و این که حضور آنان ممکن است مانع از آن شود که وی به راحتی بتواند از خود دفاع کند، مجبور به ترک جلسه شدند.
با ۱۰۱ امتیاز و ۷ نظر
نظرات

عکس؛ شعارنویسی: کوچه رهبر قاتل

Posted: 05 Sep 2009 05:57 AM PDT

عکس شعارنویسی: کوچه رهبر قاتل
با ۹۸ امتیاز و ۲ نظر
نظرات

اینقدر نگین امام امام این امام همونیه که می گفت اقتصاد مال خره

Posted: 05 Sep 2009 06:42 AM PDT

اینقدر نگین امام امام این امام همونیه که می گفت اقتصاد مال خره همونی که در زمان اون به دختر بچه های 12-13 ساله مجاهد تو زندانا تجاوز می کردن همونی که وقتی جنگ تموم شد بدون اینکه به آدمایی که کشته می شن فکر کنه گفت من جام زهرو نوشیدم همونی که وعده دروغ آب و برق و نفت مجانی داد.
با ۹۷ امتیاز و ۴۳ نظر
نظرات

امام جمعه شميرانات: ادعاي وجود انقلاب مخملي به خاطر توجیه رفتارهای مخالف با قانون اساسی است

Posted: 05 Sep 2009 05:06 AM PDT

بعد از اتمام دوره رياست جمهوري نهم،دولتي وجود نداشت تا نامزدهاي انتخاباتي برای براندازی آن برنامه‌ريزي کنند/مدعیان انقلاب رنگین برای انتقال قدرت سیاسی از رئیس جمهور قانونی کدام دولت را با خطر براندازی روبرو مي‌بينند؟ ‌
با ۹۶ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

آخرین بیانیه میرحسین موسوی خطاب به ملت ایران - بیانیه شماره 11

Posted: 05 Sep 2009 03:28 AM PDT

میرحسین موسوی بیانیه ای خطاب به ملت ایران صادر کرد. به گزارش "کلمه" در این بیانیه ضمن تاکید برحفظ نظام در مقابل مطامع بیگانگان و دفاع از جمهوری اسلامی اتخاذ رویکردی اجتماعی برای حل مسئله ضروری دانسته شده است. در این بیانیه آمده است : برخلاف آنچه دستگاه‌های تبلیغاتی دولتی سعی در القای آن دارند، این ما هستیم که بازگشت اعتماد و آرامش به فضای جامعه را خواهانیم و این ما هستیم که از هر اقدام تندروانه و خشن امتناع می‌کنیم. در این بیانیه همچنین بر ضرورت استفاده کامل ازظرفیت های قانون اساسی، سویه اجتماعی شکل گیری راه سبز امید، تلاش برای استیفای حقوق ملت و بازگشت به آرمان های مغفول و مظلوم انقلاب اسلامی تاکید شده است. موسوی در پایان نیز راهکارهای نه گانه برای برون رفت از بحران ارائه کرده است. اگر در جناحی که قدرت خود را در مخالفت با مردم و خواسته های به حق آنان توهم کرده است خواستی برای برون رفت از بحران وجود داشته باشد حداقل آنچه که در این مرحله می تواند به این هدف کمک کند اقدامات زیر است: 1. تشکیل گروه حقیقت‌یاب و حکمیت مورد قبول همه ذینفعان در مورد انتخابات دهم ریاست جمهوری و رسیدگی به تخلفات و تقلب های انجام گرفته و اعمال مجازات برای خاطیان 2. اصلاح قانون انتخابات به صورتی که شرایط برای برگزاری عادلانه و منصفانه انتخابات و اطمینان مردم از این امر فراهم شود. 3. شناسایی و مجازات عاملان و آمران فجایعی که در حوادث پس از انتخابات بر علیه مردم صورت گرفته است در تمامی نهادهای نظامی، انتظامی و رسانه‌ای 4. رسیدگی به آسیب‌دیدگان حوادث پس از انتخابات و خانواده‌های جان‌باختگان، آزادی همه دست‌اندرکاران، فعالان سیاسی و نیروهای مردمی دستگیر شده، مختومه کردن پرونده‌ها، اعاده حیثیت از آنان و خاتمه یافتن تهدیدها و آزارهایی که همچنان برای واداشتن آنان به عدم تظلم و پیگیری حقوق شان صورت می گیرد. 5. اعمال اصل 168 قانون اساسي در خصوص تعريف جرم سياسي و رسيدگي به جرايم سياسي با حضور هيئت منصفه 6. تضمين آزادي مطبوعات، تغيير رفتار جانبدارانه صدا و سيما، رفع محدوديتهاي اعمال شده براي برخورداري احزاب، گروههاي سياسي و نگرشهاي مختلف از ارائه ديدگاههاي خود در رسانه‌ها، به ويژه صدا و سيما و اصلاح قانون رسانه ملی به صورتی که رسانه ملی نسبت به اعمال خلاف قانون خود پاسخگو قرار گیرد. 7. به فعلیت درآمدن ظرفیت های ایجاد شده در قالب تفسیر اصل 44 قانون اساسی برای ایجاد رسانه های شنیداری و دیداری خصوصی 8. تضمين حق اساسي مردم در تشکيل اجتماعات و راهپيمايي‌ها با اعمال اصل 27 قانون اساسي 9. تصویب منع مداخله نظامیان در امور سیاسی و جلوگیری از دخالت نیروهای مسلح در فعالیت‌های اقتصادی ما در راهی پر از نورانیت وارد شده‌ایم که از هم اینک سالخوردگان را جوان و جوانان را پخته کرده است. برای خود و شما در این مسیر از خداوند یاری می‌طلبم و امیدوارم با همکاری و همراهی همه دلسوزان نظام و انقلاب اهداف ملت در هر مرحله از این مسیر روشن و محقق شود. میرحسین موسوی
با ۹۵ امتیاز و ۲۴ نظر
نظرات

اگر کودتا تثبیت شده بود نیازی به لغو این مراسم درحرم خمینی نبود

Posted: 04 Sep 2009 11:29 PM PDT

انتشار همین اطلاعیه و جلوگیری از برپائی مراسم شب های "قدر" در آرامگاه آیت الله خمینی، خود باندازه یک راهپیمائی از میدان ونگ تا میدان آزادی اعتبار داشت. زیرا نشان داد که نه تنها مردم زیر بار کودتا نرفته اند، بلکه متولیان و مجریان و فرماندهان و طراحان کودتا نیز خود می دانند که علیرغم همه سرکوب ها و جنایاتی که انجام شده نتوانسته اند سوار کار شوند. چنان که از شب های عزاداری در آرامگاه آیت الله خمینی نیز وحشت دارند و هنوز این فرصت مردم برای اعلام حضور خود را کنترل نکرده، باید فکری برای روز قدس بکنند که کنترل آن دشوارتر از شب های قدر است. روز قدس را هم با یک ترفندی کنترل کنند، با بقیه روزها و ایام سوگواری چه می کنند؟ مگر همه آنها را نیز به همراه انتخابات در جمهوری اسلامی لغو کنند. همان چیزی که فرمانده کل سپاه نیز تلویحا خواهان آن شده است! نزدیک به دو ماه و نیم از کودتا می گذرد، با همه دروغ و ریائی که در صدا و سیما گفته شده، ادعاهای دروغی که در نماز جمعه ها کرده اند، مژده ای که فرمانده کل سپاه بعنوان عبور از بحران و از سر گذشتن خطر بزرگ داده، سخنان پیروزمندانه آدم کش هائی که نماینده مجلس اند، دلخوشی رهبر نسبت به عبور "کشتی استوار نظام" از بحران، امیدی که به نتیجه دادگاه و پخش اعترافات داشتند و خلاصه، همه آنچه که دراین مدت گفته و کرده اند، با لغو مراسم شب های قدر در آرامگاه آیت الله خمینی عملا اعتراف کردند که وحشت از حضور دوباره و میلیونی مردم در خیابان ها همچنان باقی است. بویژه که با افشاگری های هفته های اخیر و رسوائی جهان گیر شده کودتا و جنایات پس از آن، دیگر نمی توانند مانند گذشته فجایع کهریزک و سرکوب مغول وار مردم را در خیابان ها تکرار کنند و کار کنترل دشوارتر از گذشته شده است.
با ۹۳ امتیاز و ۶ نظر
نظرات

راهی‌ ساده و کاملا بی‌ خطر برای ضربه زدن به کودتا

Posted: 05 Sep 2009 01:08 AM PDT

هموطن عزیزی که به این جنبش معتقدی و امیدوار، دوست عزیزی که دنبال راهی‌ میگردی که بدون صرف هزینه بالا به این حرکت آزادیخواهانه خدمتی بکنی‌، از این آسانتر نمیتوانی‌ هم به جنبش خدمت کنی‌ و هم به خودت. همه میدانیم که سود سیگار داخلی‌ را دولت میبرد و سود قاچاق سیگار خارجی‌ را سپاه پاسدارن ظلم و شکنجه. مبلغ این درامدها هم سر به آسمان میزند. بنا بر خبر اکونومیست، سپاه سالی‌ ۱۲ میلیارد دلار از فروش سیگار قاچاق و بشقاب ماهواره سود میبرد. حالا بگوییم این اغراق است و سود سپاه از فروش سیگار قاچاق فقط یک میلیارد دلار میباشد. اگر ۲۰% کسانی‌ که سیگار قاچاق میکشند سیگار را ترک کنند، به سپاه ۲۰۰ میلیون دلار در سال ضرر زده اند. بیاییم روز قدس سیگار را ترک کنیم... این رژیم مثل سیگار سرطان میاورد و خفگی. روز قدس را به روز مبارزه‌ای تمام عیار بر علیه سرطان کودتا و سرطان نیکوتین تبدیل کنیم...
با ۹۰ امتیاز و ۱۵ نظر
نظرات

روز قدس، بازی رفت برای جنبش سبز

Posted: 05 Sep 2009 02:12 PM PDT

برای پیروزی باید در 90 دقیقه اول به اندازه‌ی کافی گل بزنیم! درست دو روز بعد از راهپیمایی روز قدس، طبق رسم سال‌های قبل، خطبه‌های نماز عید فطر توسط رهبری ایراد خواهد شد. مسلما این بار هم اصلاح طلبان آماج اتهاماتی خواهند شد که به بخش ثابتی ازخطبه‌ها تبدیل شده و امسال البته رنگ و بوی دیگری دارد. محور این سخنان، احتمالا تاکید بر حمایت خارجی‌ها از اعتراضات و در اقلیت بودن معترضین خواهد بود که باحرکت و حضور هوشمندانه سبزها در روز قدس می‌توان از پیش این اتهامات را بی‌اثر و سخنان نماز عید فطر را به اعتراف به حقایق تبدیل کرد یا لااقل کتمان حقیقت را پرهزینه کرد. در دو هفته آینده، نبرد مسالمت‌آمیزی به صورت رفت و برگشت بین جنبش سبز و مخالفین در راه است که سبزاندیشان برگزارکننده مسابقه رفت در روز قدس هستند. آنها باید با تمام قوا در این صحنه حاضر شوند، چرا که حریف در بازی برگشت با تمام قوا به آنان خواهد تاخت و به قول اهل فوتبال باید در همان روز جمعه حجت را بر آنها تمام کرد و چنان سبز پررنگی بر خیابان‌های تهران پوشاند که هیچ تکذیب‌کننده‌ای را یارای کتمانش نباشد و جواب قاطعی باشد بر همه نمایش‌ها و تحریف‌ها و وارونه جلوه‌دادن‌های اخیر. یادمان باشد که در این سه ماه چه عزیزانی جان خود را در راه آرمان آزادی از دست دادند و چه شکنجه‌ها و انفرادی‌ها و تحقیرها بر فرزندان این مرز و بوم روا داشته شد، فقط به جرم اینکه پیگیر رایشان شده بودند. آیا جای آن ندارد که با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس که مجوز آن توسط معمارانقلاب داده شده است، شرکت کنیم و از تفکر صهیونیستی در هر کجا و با هر ادبیاتی که باشد، برائت بجوییم؟
با ۸۵ امتیاز و ۱۱ نظر
نظرات

فیلترینگ وقت نخبگان کشور را ۷ میلیون ساعت تلف می‌کند

Posted: 05 Sep 2009 12:04 PM PDT

استفاده بیجا از فیلترینگ در کشور باعث تضعیف حوزه فناوری اطلاعات و درنتیجه کاربردهای آن دربخش‌های تجارت الکترونیک و ...شده است. پدرام سلطانی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی تهران ضمن اشاره به تاثیر فیلترینگ در کشور و حوزه فناوری اطلاعات اظهار داشت: تاثیرات فیلترینگ در دو بخش تجارت الکترونیک و توسعه حوزه IT و اینترنت قابل بررسی است، به عبارتی تاثیر فیلترینگ بر تجارت الکترونیک و حوزه اینترنت قطعا یک تاثیر منفی و انکارناپذیری است که بخش مهم آن عدم توسعه صنعت IT و ضریب نفوذ اینترنت در کشور به واسطه فیلترینگ است. سلطانی ادامه داد: مکانیزم‌های فیلترینگ و سیستم آن باعث کندی سرعت اینترنت و در نتیجه ایجاد مشکل جهت اتصال کاربر به اینترنت می‌شود و سرعت سایت‌هایی را که فیلتر نیستند را نیز کند می‌کند، سیستم فیلترینگ باعث می‌شود کاربر برای استفاده از سایت‌های فیلتر نشده هزینه بیشتر و وقت بیشتری را نیز تلف کند، این در حالی است که کاربران اینترنت در ایران جزو قشر تحصیلکرده و نخبه هستند و به حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، دینی، اجتماعی، فرهنگی و... اشراف دارند. وی افزود: وقت این افراد برای رشد و توسعه کشور ارزشمند است ولی این افراد مجبورند برای استفاده از اینترنت یک کار نیم‌ساعته را با صرف وقت و انرژی مضاعفی انجام دهند که اگر بخواهیم میزان وقت تلف شده این نخبگان کشور را در کاربران روزانه کشور (تقریبا ۷ میلیون کاربر روزانه در ایران وجود دارد) ضرب کنیم تقریبا وقت نخبگان کشور ۷ میلیون ساعت تلف می‌شود. وی خاطرنشان کرد: سیستم فیلترینگ باعث شده خیلی از سایت‌های علمی و مفید بی‌جهت فیلتر شوند چراکه سیستم فیلترینگ سیستمی الکترونیکی بوده و جهت فیلتر سایت‌ها از کلماتی که در خود ضبط دارد، استفاده می‌کند و بر همین اساس بیشتر سایت‌های پزشکی و مفید در کشور فیلتر هستند و این امر باعث محرومیت کاربران از این سایت‌ها می‌شود. رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران ادامه داد: نتیجه فیلترینگ طبیعتا استفاده کاربران از فیلترشکن است که این امر خود یک دور زدن قانون به حساب می‌آید و هیچ دولتی حق ندارد شرایطی را فراهم کند که حرمت قانون و قبح قانون‌شکنی از بین رود، از نظر بنده این یکی از قصورات دولت است که باعث سوق‌دهی کاربران به سمت استفاده از فیلترشکن می‌شود.
با ۷۹ امتیاز و ۳ نظر
نظرات

دانشگاه آزاد هم فعالان دانشجویی را ستاره‌دار کرد !

Posted: 05 Sep 2009 04:15 AM PDT

در پی اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی هم فعالان دانشجویی منتقد دولت را از حق ادامه تحصیل در مقاطع عالی محروم کرد. پس از آن‌که دولت احمدی‌نژاد طبق روال سال‌های گذشته ده‌ها تن از فعالان دانشجویی را علی‌رغم کسب رتبه‌های ممتاز ازتحصیل محروم کرد، این‌بار دانشگاه آزاد هم تحت فشار وزارت اطلاعات، دانشجویان را ستاره‌دار کرد و از ادامه تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد ممانعت به عمل آورد. بنا به این گزارش فعالان دانشجویی که در چهارسال اخیر از تحصیل در دانشگاه‌های سراسری محروم شده‌اند، با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد با پیام کارنامه‌ای با این مشخصات موجود نیست، روبرو شدند. گفتنی است اعلام نتایج در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بر خلاف دانشگاه سراسری، تک‌مرحله‌ای است و دانشجویان ستاره‌دار حتی موفق به دیدن کارنامه امتحانی خود نیز نشده‌اند. دانشگاه آزاد اسلامی در تخلفی آشکار با تکذیب وجود هرگونه فایل آموزشی دانشجویان و محرومیت آنان از ادامه تحصیل، ضمن همراهی با دولت کودتا در ستاره‌دار کردن دانشجویان منتقد، متهم به تخلف آموزشی، تقلب و خیانت در امانت است.
با ۷۸ امتیاز و ۴ نظر
نظرات
You are subscribed to email updates from بالاترین
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ