کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

[farsibooks] پشت پرده ی انقلاب - ۳ جلد

 


 
Sincerely 
Amir
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
V
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Iran alive for ever


سلام دوستان عزیز . این یه کتابیه که کمتر جایی‌ پیدا می‌شه . من خودم کلی‌ گشتم تا ۳ جلدشو پیدا کردم ، البته جاهای ناقص داره ، اما خیلی‌ کم و جزئی هستش. در هر صورت از این بهتر پیدا نمی‌شه. پیشنهاد می‌کنم دانلود کنید و ۳ جلدشو حتما بخونید. این ۳ جلد در مورد اعترافات کسانی‌ که اون موقع با جمهوری اسلامی بودن و الان خیلی‌ از چیزا رو میگن که شاید باورش براتون سخت باشه .
۳ جلد رو در یک فایل زیپ آماده کردم که حدودا ۸ مگا بایت هستش

DOWNLOAD


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Group Charity

Stop Cyberbullying

Keep your kids

safe from bullying

Celebrity Parents

Spotlight on Kids

Hollywood families

share stories

Weight Management Group

on Yahoo! Groups

Join the challenge

and lose weight.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ