کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

[farsibooks] تصاويري از يك پارتي در بيروت - لبنان

 


تصاويري از يك پارتي در بيروت - لبنان




















من که باور نمیشه که با پول ایرانی ها باشه شما رو نمیدونم ....توی دانشگاه من دوستی دارم که لبنانی هستش، میدونین بورس سازمانی هست که وابسته به حزب الله هستش. ماهیانه نزدیک به ۳۴۰۰ دلار ایشون از پول نفت ایران دریافت میکنه و تصور کنید که با این پول چه میشد کرد در حالی که من ایرانی برای پرداخت شهریم هر ترم باید برم از دانشگاه پول قرض کنم. دنیای غریبیست

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ