کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

[farsibooks] به تعدادی نیرو جهت خنثی کردن بمب فوری احتیاج داریم

 

به تعدادی نیرو جهت خنثی کردن بمب فوری احتیاج داریم


به تعدادی نیرو جهت خنثی کردن بمب فوری احتیاج داریم
شرایط :
1-   پوست کلفت برای زندان رفتن و خنثی کردن بازجو
2-    قلم و کاغذ به اندازه کافی برای نوشتن آدرس محل های بمب گذاری شده ( البته منظور همان دوستانی هستند که شما با ایشان مانند دوست با ایشان ارتباط دارید چون بمبی بدتر از دوستی با بهائیان نیست )
3-   تعدادی موبایل و رایانه جهت دست خالی نبودن برادران که هزینه دادن آگهی  بمب ها در جوان آنلاین در بیاید .
4-   تعدادی کبریت جهت سند و مدرک که قصد شما را در جهت دادن چائی به دوستان نشان دهد که خطری بیشتر از خوردن چائی داغ داغ در منزل بهائیان نیست
5-   تعدادی آبمیوه تا شما را به برادران وهابی ربط دهد ( البته آبمیوه خارجی الویت دارد )
6-   تعدادی عکس کودک که ثابت نماید شما قصد راه اندازی مهد کودک داشتید تا در آینده این کودکان خود مانند شما با مقالات اینترنت را منفجر نمایند !!!
7-   تعدادی لنز عینک و کمی دارو تا ثابت نماید شما به اقتصاد جهانی مرتبط هستید تا هزینه خرید بمب ها را بدست آورید
8-    چند ایمیل چهت ارتباط با اسرائیل تا از مرکز فرماندهی دستور بگیرید ؛ بدون دستور که نمی توان بمبی را جابجا کرد
9-   چند برنامه ضیافت تا در آن جا بحث کنید که این سران و کله ها در کدام کله پاچه فروشی بودند کله پزی دوبی یا  سرابی فروشی ترکیه ؟
10-                     چند مقاله از اینترنت تا ثابت نماید شما به جائی بند بودید البته مواظب بند شلوار باشید تا به جای چاشنی اشتباهی روشن نشود !!!
11-                     داشتن چند وبلاگ تا در آن دیگران را جهت نصب بمب دعوت نمائید ( آی بمب دارم بمب های وارداتی غیر چینی ؛ اصل اسرائیلی ؛ مونتاژ انگلیس ؛ قابل انفجار در سریال های مشروط و مردود )
12-                     اجاره دادن بالا خانه و شستن فیس تا ثابت نماید تحلیل آنان را (شما شاید منظورتان از شستن فیستان و اجاره دادن بالا خانه ربطی به فیس بوک و بالاترین داشته باشد)
13-                     داشتن چند عدد بیل و کلنگ به عنوان اسلحه و بودن سبزی در یخچال تا اسناد و مدارک کامل شود .
14-                     ارتباط با سلمانی محل تا واسطه شما با سرانی باشد که در آنجا سرانشان مطرح می گردد و هزینه ها می دهند تا سرانی قابل داشته باشند آنهم از نوع خارجی !!!
15-                     داشتن کیف پول حتی اگر خالی هم باشد لازم است تا اثبات گردد که بیگانگان اعم از زامبیا و گامبیا و زولبیا و بامیا با شما ارتباط شرینی داشته اند .
16-                     داشتن قد بلند برای ارتباط با مقامات بلند پایه ؛ یا چاق بودن جهت ارتباط با منابع مرفه بی درد ؛ یا لاغر و قلمی و کوچک جهت مخفی سازی خود  ( خلاصه هر تیپی لازم است )
17-                     تعدادی سس و جا سس ( نوع تند و فلفلی کابردی تر است تا سفید و ساده ) تا گواه و شاهدی باشد بر ارتباط همیشگی شما با جاسس ها و سس ها
18-                     چهت تماس با ما می توانید با ایمیل های زیر تماس بگیرید
19-                     با ایمیل : بهائی ات همسایه دات کام  مراجعه کنید یا در فرم تماس با ما نظر بدهید یا با 118 یا 113 تماس گرفته و منزل یک بهائی را آدرس بگیرید .

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ