کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ بهمن ۲۶, دوشنبه

[farsibooks] لاک دفاعی رو به درون یا بیان عقاید رو به بیرون ؟

 

لاک دفاعی رو به درون یا بیان عقاید رو به بیرون ؟



لاک دفاعی رو به درون یا بیان عقاید رو به بیرون ؟
هوشمند 26/11/1388
چندی است که رسانه ها با ترفندی موفق شده اند که در بین بهائیان یک لاک دفاعی ایجاد نمایند ؛ آنان با انتشار مطالبی در روزنامه ها و سایتها و گروههای یاهو و سایر رسانه ها مانند سریال سالهای مشروطه سعی می نمایند بهائیان را در خطی که خود تمایل دارند محبور به پاسخ گوئی نمایند و بهائیان تمام مذاکرات بین خودشان نیز منحصر به چگونگی پاسخ به این اتهامات و مطالب سراسر کذب شده است و از این به بعد شدت این حملات به حدی شدت خواهد یافت که تصور آن نیز امروز متصور نیست ؛ هر روز شاهد خواهیم بود که به ترفند و نیرنگی بهائیان را از فعالیت های اساسی و اقدامات اصلی مندرج در نقشه الهی دور سازند و از این ترفند برای سایر مخالفان نیز بسیار سود برده اند ؛ مقصود حقیر این نیست که باید به این اتهامات بی تفاوت بود اما در هنگام پاسخ گوئی باید با یک تیر دو نشان زد هم به رفع شبهات پرداخت و هم این فرصت را به بیان اعتقادات وجدانی و مستدل به آیات الهی و نیازهای جامعه بشری را مورد توجه قرار داد .
بهائی ستیزان یا به زعم حقیر دین ستیزان متوجه اصول و حقایق دیانت بهائی شده اند و سعی در ایجاد روحیه ستیز و نبرد قلم و بیان می نمایند بهائیان را عصبی کرده تا بهائیان پرخاش نمایند اهانت کنند ناسزا بگویند و بعد اینان همین مطالب بهائیان را گرفته و سایرین را توجیه می نمایند که بهائیان یک پوسته ظاهری برای مظلوم نمائی دارند و یک پوسته واقعی که همانند جنگجویان دینی حاضر به کشتار مخالفان هم می شوند !!
به دوستان اهل قلم عرض می نمایم چه زمانی ما می توانستیم اینگونه تبلیغ نمائیم که سالهای مشروطه به ما کمک کرد ؟ کدام همسایه و دوست و همکار ما مزخرفات این نویسنده کوته فکر را باور کرده ؟ و چه تعداد به ما مراجعه کرده اند که در بهائیان چه حقیقتی نهفته است که علما اینگونه ؛ غیر انسانی و غیر دینی حمله می نمایند و حتی حرمت اسلام و علما اسلام را هم نگه نداشته اند ؟
بطور مثال آیت الله شیرازی در این سریال مصرف تنباکو را در حکم محاربه با صاحب زمان معرفی می نماید و این فتوا بسرعت مورد توجه مردم قرار می گیرد ؛ اما آیا همین علما مجدد نبودند که صاحب زمان را بی خیال شدند و در فکر سود فروش تنباکو خود امروز به تولید و فروش میلیاردی سیگار و ...مشغول هستند ؟
این چند روزه در ژنو بحث حقوق بشر مطرح شده است و جالب این است که مسئولین به راحتی مانند هر سیاستمدار غیر دینی چون باقلوا دروغ تحویل سازمان حقوق بشر می دهند که در ایران هیچ بهائی به علت عقیده از تحصیل عالیه محروم نشده است و کدام مسلمان عاقلی این دروغ مسخره را باور دارد ؟ یا می گویند هیچ کس به علت فعالیت های حقوق بشر بازداشت نشده یا هیچ کس به علت نوشتن متنی در روزنامه یا وبلاگ در زندان نیست ؛ چرا توان بیان حقیقت را ندارند ؟ چون می دانند مدت زمان کنفرانس دو الی سه روز است و بعد باز هم آش و همین کاسه ؛ دو باره بگیر و ببند شروع می شود ؛
اما چه باید کرد ؟
باید در هر زمانی در هر مقاله ای جدای از دفاع از امر و رفع شبهات و رفع سوءتفاهمات علت بیان دروغ مندرجه را توضیح داد .
به طور مثال : عدم راه یابی بهائیان به عرصه تحصیلات عالیه
اول باید اهمیت مقام تعلیم و تربیت را در امر بهائی با آثار متذکر شد و بعد این حقیقت را که علما از ارتقا سطح علمی جوانان بهائی هراس دارند تا مبادا این ارتقا سطح علمی باعث ارتقا سطح زندگی مادی و رفاه و آسایش و بعد ایجاد فرصت برای اقدامات سازنده به بهائیان داده می شود و یک بهائی مطلع و باسواد بهتر از جامعه و آئین خود دفاع می نماید تا یک فردی که در یک حد محدود متوقف شده است .
مثال دیگر : اتهام جاسوسی و دستگیری به بهانه های سیاسی
در این زمینه می توانیم معنی جاسوس و وظیفه جاسوس را تعریف کرده و بعد نگاهی به تاریخ 166 ساله داشته باشیم که کدام سند و کدام مدرک این اتهام را ثابت کرده است ؟ و بعد بیان هیاکل مقدسه در وظیفه بهائیان نسبت به خدمت به کشور و ابادانی و سرافرازی آن و نمونه و مثالهای بیشماری از خدمات بهائیان ارائه شود ؛ و آیا مسلمانانی که به عراق و سوریه و عربستان رفته و پولهای میلیاردی هزیه می گردد آیا دلیا عشق به مقدسات مذهبی است یا وابستگی سیاسی به عراق و عربستان و سوریه و...؟
از اصطلاحات سران بهائی و لیدر و مرکز و فرماندهی و امثالهم استفاده می کنند تا اذهان عمومی را قانع نمایند که بهائیان مزدورانی دستور بگیر و بی اختیار هستند.
آیا کدام بهائی تا به امروز همچون علما فتوای انتحاری صادر کرده و باعث کشتار خواهران و برادران هم نوع خود شده است ؟ کدام بهائی به عنوان سران به دیگران همچون انسانهای حیوان صفت نگاه کرده و نجس و مرتد و مشرک همجون دروس حوزه علمیه خطاب نموده است ؟ به سایتهای بهائی که در هر ماه دسته دسته فیلتر میشوند ارجاع دهید و مقایسه با سایتهای مشابه کیهان ؛ جوان آنلاین ؛ شیعه نیوز و رجا نیوز و امثالهم داشته باشید که برادران اهل تسنن ؛ بهائیان و مسیحیان و سایر اقلیت ها را چگونه نگاه می کنند ( که ای وای در فلان نقطه اهل تسنن به ترویج مشغولند ) آیا ترویج شیعه که در کشورهای سنی مذهب ممنوع شده درست است که شما هم همان عمل را انجام می دهید ؟
در کل باید از لاک دفاعی خارج شده و به حملات کوچک و بی اهمیت توجه بیش از اندازه نداشت و اهمیت و الویت را در معرفی امر و تبلیغ آئین الهی داشت ؛ و در زمان پاسخ گوئی نیز شرط ادب را حفظ کرد .
دستگیری و محاکمه بهائیان زمان زیادی را از بهائیان گرفته تا توضیح دهند که این بهائیان بی گناه هستند و صدها مقاله در بی گناهی آنان نوشته می شود اما در همین مقالات هم می توان در عین بیان بی گناهی به معرفی امر پرداخت و علت واقعی دستگیری که عقیده و اعتقاد دستگیرشدگان است را به مختصر بیان کرد .
تشویق و مراجعه به اهل قلم بسیار مهم است زیرا برخی دوستان قلم بسیار شیوائی دارند و باید ضمن مطالعه این مقالات ؛ مقالات ایشان به سایرین ارسال شود و در کتابخانه مجازی خاک نخورد ؛ و از سایر دوستان که توانائی نوشتن دارند دعوت به حرکت کرد زیرا :
تائید طائف حول اقدام است

جهت مراجعه به سایتهای بهائی :
در وبلاگ زیر سایتهای بهائی معرفی و مقالاتی نیز درج شده است
http://babmagzin.blogspot.com/

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ