کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ آبان ۸, چهارشنبه

[farsibooks] سرودۀ مینا عبور

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 
درود  بردوستان نازنینم
نهمین سرودۀ مینا در پائیز بنام     عبور    تقدیم عزیزان میگردد
 یک فایل با خط شکسته همراه ایمیل دریافت میکنید. درانتظار پیشنهادهای شما دوست خوب  هستم
تک نگاشته های مینا    از این لینک میتوانید سرودۀ دلخواه رادانلود کنید
شادباشید
                   
         عبور

عطر پاک سلام، بوی خوش دریاست،

و هر کلمه، قطره ای برای رویش نهال نازک باورهاست،

نگاه من از ابرهای سکوت، نوید باران های بهار را می خواهد،

من بر سایه های سنگین و طولانی سکوت عصیان کردم،

              تا میراث چشم های خسته را انکار کنم،  

"قطره های سرد تنهایی "

                         خواب مرگ پیوندهای سبز ما را به گور خواهید برد،

زیرا که من به گرمی نفسهای خود سوگند خورده ام،

   ...........عشق را مثل قاصدک به باد نسپاریم ............

............عشق را مثل پرنده در قفس نگذاریم .........

 ..............عشق را مثل موج به طوفان نفروشیم ........

   ..............عشق را مثل سکوت به شب نبخشیم ........

                   مینا             9/8/87     

                   


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
All-Bran

10 Day Challenge

Join the club and

feel the benefits.

Best of Y! Groups

Check out the best

of what Yahoo!

Groups has to offer.

Learn to live

a full life with these

healthy living

groups on Yahoo!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ