کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ آبان ۲, پنجشنبه

Re: [farsibooks] Fw: کشور ایران فقط از درون

هموطن آنها همان كار هم نمي توانند بكنند چون وقتي كه بحث بر سر قراردادهاي نفتي و گازي نان و آبدار باشد اين اروپاييان به اصطلاح مدافع حقوق بشر كركره دكان دموكراسي را به پايين ميكشند،همينطور كه امروز شاهد سكوت آن هستيم وگرنه ناتو خيلي وقت پيش اين جلادان را سركوب ميكرد0(آن زمان كه ارتش قوي نداشتند).
مانند آلمان ما به يك بيسمارك نياز داريم كه به ما بقبولاند همه دنيا فقط به فكر خود بوده و بدون سود براي هيچ قومي دل نميسوزانند.
اين فرو مايه ها تنها به باج گرفتن از آخوندها بسنده كرده اند
تندرست و پيروز باشيد.
خدا نگهدار


--- On Tue, 10/21/08, ali allah <darvishalli@yahoo.co.in> wrote:
From: ali allah <darvishalli@yahoo.co.in>
Subject: [farsibooks] Fw: کشور ایران فقط از درون
To: adabestan-kaveh-ahangar@yahoogroups.com, "A Democracy" <irdemocracy@gmail.com>, "tooomaj fadaee" <toomaj_fadaee_2000@yahoo.com>, farsibooks@yahoogroups.com, forough_farokhzad@yahoogroups.com, "gzing ghazi" <gzingghazi@yahoo.com>, "iskandar hai" <iskandar.hai@gmail.com>, "hassan HASSANI" <hjk_1356@yahoo.com>, "IRANSCOPE INFO" <iranscope@hotmail.com>, "Delavarane Iran" <delavarane-iran@t-online.de>, iranianvoice@gmail.com, jafrimail4@gmail.com, "jam" <iranian@telus.net>, "ketabdar ketabdar" <farsibooks@gmail.com>, "Jaano Kherad" <jaanokherad@yahoo.com>, "S . L" <lostpersianboy@yahoo.com>, "Bahai Library" <bahai_library@yahoo.com>, "Mosleheddin Nikaeen" <nikaeenms@yahoo.com>, "ziba nobary" <zibanawak@googlemail.com>, "alireza nourizadeh" <nourizadeh@hotmail.com>, "Pirooz piroozi" <pipiroozi@yahoo.ca>, "ali tanrisiz" <tanrisiz_atheist@yahoo.com>, "tisphoun" <tisphoun@yahoo.fr>
Date: Tuesday, October 21, 2008, 12:13 PM

آری هموطن از شاهزاده و دیگران که در خارج نشسته اند کاری ساخته نیست باید مبارزه از درون شروع شود و تنها کمکی که آنها می توانند بکنند رساندن صدای مردم به نهاد های مردمی بین المللی است که از کشتار ما به توسط رژیم جلوگیری خواهد کرد. شاد و زنده باشید

 
Darvishalli
 
 
 




--- On Tue, 10/21/08, paarmis@gmail. com <paarmis@gmail. com> wrote:
From: paarmis@gmail. com <paarmis@gmail. com>
Subject: Re: update
To: "Pirooz Piroozi" <pipiroozi@yahoo. ca>
Received: Tuesday, October 21, 2008, 2:11 AM

با درود دوست عزیز زمانی میهن دوستان باید کاری برای کشورشان انجام دهند که همانند کشور ما مردم  عقب افتاده باشند. درک سیاسی درست نداشته باشند، خرافات مذهبی و سیاسی ذهنشان را پر کرده باشد و ... در غیر این صورت نیازی نیست که کسی کاری انجام دهد. همیشه باید به ایران چشم یک مادر زخمی نگاه کرد که نیاز به په پرستاری دارد. وظیفه ی همه ی میهن پرستان این است که تا زمانی که مام میهن درمان نشده است، برای بهبودی آن بکوشیم. اما به نظر من وظیفه ی شاهزاده  یا خارج نشین ها نیست که بیایند و ما را نجات دهند. من تردید ندارم که اگر شاهزاده هم رهبری این جنبش را به عهده بگیرد، راه به جایی نخواهیم برد. مطمئن باشید اگر هم میهنان من به آن مرحله برای سرنگونی رژیم رسیده باشند، نیازی به شاهزاده نخواهند داشت.تا مردم درون کشور به خود نیایند و شیوه های مبارزه ی  بدون خشونت را یاد نگیرند راه به جایی نخواهند برد.رژیم جمهوری اسلامی خودش خبر دارد که در دل مردم جایی ندارد، کافی است  چند نفر جوان در پارکی دور هم جمع شوند و بخواهند تولد خودشان را  جشن بگیرند، باور نمی کنید چطوری سر و کله ی پلیس مخفی ها پیدا می شود. از گفته هایشان  می فهمیم که به تجمع مشکوک هستند . کافی است در هر نقطه ی کوه درکه کوچکترین صدایی بلند شود، به ثانیه نمی کشد که لباس شخصی ها با دستبند و اسلحه حاضر می شوند. فکر می کنید اینها برای مبارزه با فساد یا جلوگیری از دعواست چقدر تعداد اینها زیاد است که به ثانیه نکشیده سر می رسند؟ هرگز چنین نیست. از این می ترسند که در کوه تیم تشکیل دهند و کارهای تیمی کنند. چون اگر در غیر این صورت بود، به اندازه ی کافی با لباس نیروی انتظامی در پایین کوه هستند. نیازی نیست در لباس شخصی و با اسلحه و حکم تیر به کوه بیایند. ولی چیزی که هست مردم نمی دانند که رژیم از قدرت نهفته ی انها ترس دارد.. بیشتر انها هستندکه از رژیم می ترسند.. با بر انگیختن احساسات مردم   وسیله شاهزاده، و بالا بردن هیجان،  بدون آگاهی باز هم روزگار سیاه خواهیم بود. رهایی مردم در دست شاهزاده نیست. در دست تشکیل NGO  هاست.در یادگیری مبارزات مدنی است. در خواندن تاریخ  و شیوه ی رهایی کشورهایی است که به دموکراسی رسیده اند. کشور ایران فقط از درون درست خواهد شد.   


Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Best of Y! Groups

Check out the best

of what Yahoo!

Groups has to offer.

Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Weight Loss Group

on Yahoo! Groups

Get support and

make friends online.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ