کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ آبان ۱۰, جمعه

[farsibooks] سرودۀ مینا گزینه

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 
 
درود  بردوستان نازنینم
دهمین سرودۀ مینا در پائیز بنام     گزینه    تقدیم عزیزان میگردد
 یک فایل با خط شکسته همراه ایمیل دریافت میکنید. درانتظار پیشنهادهای شما دوست خوب  هستم
تک نگاشته های مینا    از این لینک میتوانید سرودۀ دلخواه رادانلود کنید
شادباشید
                   
 

 

گزینه

تورا درجشن رقص برگ های پاییزی  نشان کردم و یافتم،

                برای من افسانه نگو،

                               برای من از پیمانه نگو، 

 تورااز میان نگین بلورهای  آسمان زمستان نشان کردم و یافتم، 

                             برای من بهانه نگو،

                                   برای من  از ترانه نگو،

  تورا از خواب شیرین شکوفه های بهاری تعبیر کرده ام،

       برای من بیگانه نگو،

                   برای من از زمانه نگو،

تورا در میان روح قطره های باران یافتم،

                                           و به دست های مهربان نسیم سپردم ،

 برای من از گره یک دست بسته نگو،

                                           برای من از تب یک لب بسته نگو.

                             مینا                  10/8/87 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Quick file sharing

Send up to 1GB of

files in an IM.

All-Bran

10 Day Challenge

Join the club and

feel the benefits.

Discover Tips

on healthy living

and healthy eating

on Yahoo! Groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ