کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

[farsibooks] Re: جهان شجاعت مردم ایران را می ستاید

 







امروز بهرام شید  آریایی مصادف است با هشت دی ماه  7031 میترایی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تماس با ما

Tel : 001 ( 818 ) 714 0 717
Sms : 001 ( 818 ) 714 0 718
E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
مدیر مسیول : بابک خرمدین
در صورتی که مایل به دریافت این خبرنامه نمی باشید فقط یک ایمیل کافی است.
به ما ایمیل بزنید تا اسم شما را از لیست مشترکین خبرنامه خارج کنیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اوباما: جهان شجاعت مردم ایران را می ستاید

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا "مشت آهنین و بی رحم" حکومت ایران در برخورد با معترضان را که حتی در "روزهای مقدس" نیز ادامه یافته قویا محکوم کرده است. آقای اوباما که برای تعطیلات کریسمس در هاوایی بسر می برد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت جهان شاهد شجاعت و قدرت مردمی است که جزئی از تمدن عظیم ایران هستند. او در تندترین واکنش خود به درگیری های شش ماه گذشته ایران گفت مردم این کشور چیزی بیش از حقوق جهانشمول خود مطالبه نمی کنند. آقای اوباما تاکید کرد آنچه در ایران می گذرد ارتباطی با آمریکا ندارد...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
محکومیت جهانی سرکوب مردم عزادار ایران در روز عاشورا

سرکوب وحشیانه مردم عزادار در تهران و شهرستانها که به کشته و زخمی شدن صدها تن انجامید ، ترور خواهر زاده میر حسین موسوی و دستگیری هزاران نفر از مردم و دور تازه بازداشت فعالان سیاسی ، موج محکومیت جهانی را برای نظام ایران بدنبال داشته است.

آمریکا ، فرانسه ,آلمان , سوئد , بریتانیا , اتحادیه اروپا ,ژاپن ,روسیه, کانادا و ایتالیا از جمله کشورهایی بوده اند که تا کنون با صادر بیانیه اقدامات حکومت ایران را محکوم کردند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اعتراضات وسیع ایرانیان خارج از کشور

ایرانیان خارج از کشور پس از کشتار بی رحمانه مردم در روز عاشورا بدون برنامه قبلی در شهرهای مختلف جهان به خیابانها آمدند و در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی و در مکانهای عمومی و پر جمعیت دست به روشنگری وسیع علیه حکومت کودتایی زدند و پشتیبانی خود را از مردم ایران با صدای بلند اعلام کردند. استقبال رسانه های جمعی در اروپا و آمریکا از تظاهرات ایرانیان مقیم خارج از ایران پس از عاشورای خونین بی سابقه بود و صدای مردم ایران و شعارهای آنها عینآ و با امانت داری به زبان همه کشورهای جهان ترجمه و پخش شد. ایرانیان خارج از ایران نشان دادند که تا چه اندازه نگران میهن در بند خود هستند و هیچ چیز نمی تواند مانع اعتراض آنها به سرکوب هم میهنانشان در ایران شود. حکومت کودتا دیگر قادر نیست چون گذشته با ایجاد رعب و وحشت مانع حرکت جمعی ایرانیان شود. جالب است اگر بدانیم بسیاری که امروز در این تظاهرات شرکت می کنند خود به ایران سفر می کنند و جنبش چنان گسترده است که این مردم را دیگر وحشتی از کودتا گران نیست.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دستگیریهای گسترده در ایران آغاز شد

بعد از جنایت روز عاشورا توسط دولت کودتا , از دیروز دولت کودتا دست به دستگیریهای گسترده در سطح کشور زده که اسامی تعدادی از دستگیر شدگان عبارت است از:

پروين فهيمي مادر سهراب اعرابي
عمادالدین باقی
خواهر شیرین عبادی(نوشین عبادی)
سید حسین موسوي تبريزي رئيس مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم به همراه برخي ديگر در مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم
حمد طاهری، فرزند آیت الله سید جلال الدین طاهری ، امام جمعه و نماینده سابق ولی فقیه در اصفهان بازداشت شده است. وی همسر یكی از نوه های خمینی است.
فروزنده مسئول دفتر مهندس موسوي
محمد باقريان مشاور ارشد مهندس موسوي
قربان بهزاديان نژاد رييس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی
"هاله سحابي" فرزند "عزت الله سحابي"
مرتضی حاجی مدیرعامل بنیاد باران و رسولی قائم مقام این مرکز

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسامی هشت شهید عاشورای تهران

وب‌سایت نیروی انتظامی نام هشت نفر از کشته شدگان روز عاشورای تهران را منتشر کرد. اما بعد از مدتی این خبر را از روی وب‌سایت برداشتند. اسامی اعلام شده و دلایل کشته شدنشانبه نقل از نیروی انتظامی:
۱- مهدی فرهادی‌راد (۳۴ ساله - اصابت ۲۵ ساچمه به صورت)
۲- محمدعلی راسخی‌نیا (۴۰ ساله - اصابت ساچمه شکاری)
۳- امیر ارشدی (۳۰ ساله - نامشخص)
۴- شهرام فرجی (۳۰ ساله - نامشخص)
۵- سیدعلی موسوی حبیبی (۴۲ ساله - اصابت گلوله)
۶- جهانبخت پازوکی (۵۰ ساله - نامشخص)
۷- مرد ناشناس (۳۱ ساله - اصابت چاقو)
۸- زن ناشناس (۴۳ ساله - احتمالا سقوط یا تصادف)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حمله لباس شخصی ها به مهدی کروبی

سایت سحام نیوز: مهدی کروبی که به همراه خانواده خود در مراسم عزاداری امام حسین درمسجد آیت الله غفاری، محدوده خیابان تهران نو حضور یافته بود، هنگام خروج از مسجد مورد حمله چند تن از نیروهای خودسر قرار گرفت. ماشین حامل مهدی کروبی هنگام خروج از کوچه مورد حمله این افراد قرار گرفت و ضمن وارد آمدن خساراتی چند، شیشه جلوی ماشین به طور کامل شکسته شد. افراد مهاجم پس از دخالت مردم از محل گریختند.
گفتنی است کروبی روز گذشته در بیانیه ای با وحشی خواندن لباس شخصی ها نوشت، به ‌راستى چه شده است که حکومت در روز عاشورا دست بر خون مردم برده و جماعتى وحشى را به جان مردم انداخته است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شلیک گاز اشک آور در میدان هفت تیر و آتش گرفتن یک ون نیروی انتظامی در حوالی میدان ولیعصر

مردم معترض همچنان در هفت تیر حضور دارند.تعطیلی از پیش اعلام نشده مترو در ایستگاههای اطراف هفت تیر(ایستگاه هفت تیر،بهشتی و….) بر خشم مردم معترض افزوده است.مردم بدون توجه به هشدارهای پلیس همچنان در صحنه هستند و هرلحظه بر انبوه جمعیت اضافه میشود.لحظاتی پیش در میدان هفت تیر گاز اشک آور شلیک شده است و تظاهرات به سوی میدان ولیعصر و خیابانهای اطراف کشیده میشود. حضور نیروهای گارد در میادین انقلاب،آزادی و هفت تیر بسیار چشمگیر است. لحظاتی پیش خبر رسید که یک ون نیروهای سرکوب گر در خیابان کریم خان و نزدیک میدان ولیعصر مورد اصابت کوکتل مولوکف قرار گرفته و در آتش میسوزد.خبرهای تکمیلی به زودی منتشر میشود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ممنوع الورود شدن گوینده ی صدا و سیما به محل کارش پس از شهادت فرزندش در روز عاشورا

پس از آنکه فرزند شهین مهین فر از گوینده های با سابقه ی رادیو و تلویزیون در روز عاشورا به شهادت رسید ، افراد نزدیک به سازمان صدا و سیما از ممنوع الورود شدن این پیشکسوت عرصه ی رسانه به محل کارش خبر می دهند. بنا بر اظهارات یکی از نیروهای حراست سازمان صدا و سیما صبح امروز پس از آنکه خبر کشته شدن فرزند گوینده ی رادیو و تلویزیون رسانه ای شد، بوسیله ی فکسی که به کلیه ی ورودی های سازمان صدا و سیما ارسال شده است، شهین مهین فر تا اطلاع ثانوی ممنوع الورود می باشد. پسر شهین مهین فر یکی از کشته شدگان عاشورای خونین 88 می باشد که نیروهای امنیتی تا بدین لحظه از تحویل پیکر این شهید به خانواده اش امنتاع ورزیده اند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آیت الله دستغیب: از این همه خلاف شرع و قانون به بهانه حفظ نظام دست بردارید

آیت الله دستغیب با انتشار پیامی، شهادت خواهرزاده میرحسین موسوی و دیگر شهدای روز عاشورا را تسلیت گفته و خواستار شناسایی قاتلین و محاکمه آنها شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله دستغیب، ایشان خطاب به مسولان گفتند: زندانیان را آزاد کنید؛ و از این همه خلاف شرع و خلاف قانون به بهانه حفظ نظام دست بردارید. متن کامل پیام آیت الله دستغیب بدین شرح است: بسمه تعالی «انّا لله و انّا الیه الراجعون» شنیده شد که آقای سیدعلی موسوی خامنه خواهرزاده جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و چند نفر دیگر در درگیریهای ماه حرام و روز عاشورا به شهادت رسیده است. اینجانب اوّلاً: این مصیبت وارده را به آقای مهندس میرحسین موسوی مرد مؤمن به خدا و رسول و ائمه اطهار(علیهم السلام) و دلسوز به انقلاب و مظلوم و خانواده های وابسته تسلیت می گویم. ثانیاً: شناسایی قاتلین و محاکمه آنها را از مسئولین امر خواستارم. ثالثاً: برای چندمین بار توصیه می کنم که به خواسته های مشروع و منطقی ملت مسلمان و دوستدار اهل بیت(علیهم السلام) توجّه کنند؛ قرآن و سنّت و قانون اساسی را حکم قرار دهند؛ زندانیان را آزاد کنند؛ و از این همه خلاف شرع و خلاف قانون به بهانه حفظ نظام دست بردارند. رابعاً: از علماء راستین و فقهاء عدول در تمام شهرها می خواهم که قفل سکوت را بشکنند و امر به معروف و نهی از منکر کنند؛ و از حاکمیّت بخواهند که به قانون اساسی عمل نمایند، تا شاید این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید و ایثار هزاران جانباز است از دست متحجّران آزاد گردد. سیدعلی محمد دستغیب 7 / 10 / 88
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میدان هفت تیر؛ یورش مزدوران رژیم با باتوم به مردم

شبکه جبش ره سبز (جرس): از دقایقی پیش درگیری های پراکنده ای در میدان هفت تیر تهران آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار جرس در تهران پلیس با استفاده از باتوم سعی در متفرق کردن مردم معترض دارد. صدها نیروی یگان ویزه با خودروهای خود در این میدان و برخی خیابانهای تهران مستقر شده اند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آقای موسوی عزیز، من تا ته خط با شما هستم اما با شما به جمهوری اسلامی برنمیگردم

آقای موسوی سلام: قبل از هر چیز درگذشت خواهر زداه گرامییتان را تسلیت می گویم. من یک ایرانی معترض هستم، از همان ها که تصاویرشان را میتوانید از تلویزیون ها و اینترنت ببینید. همان ها که 7 ماه است قلبشان را در خیابان های تهران جا گذاشته اند پیش نداها و سهراب ها و گوئی هر از چند روز دلشان تنگ می شود برای فضای فلسطینی شده کشوری با تمدنی به درازای تاریخ. آقای موسوی من نه موافق خشونتم و نه برخوردهای تند و انقلابی و نه خواستار پیروزی و نتایج یک شبه. معتقد به اصلاحم و با همه ضعف ها و کاستی هایش در نهایت توان خویش و با اقرار به قصور و کوتاهی هایم برای زنده ماندن اصلاحات تلاش کرده ام، چه، آنرا بهترین راه در فضای سیاسی حاکم بر کشورم تشخیص داده ام. همیشه به حرکت با حداقل دفع و جذب حد اکثری ایمان داشته ام چون همه را مستحق نسیم خوش آزادی دانسته ام. حرکت مردم ایران به زیبائی جنبش سبز نامیده شده و به درستی که ما نه اهل خشونتیم و نه خواستار جنبشی سرخ. آقای مهندس موسوی از روز اولی که به نشانه اعتراض به خیابان ها آمده ام خوب میدانستم که هر چیزی بهائی دارد و بهای آزادی در برابر دژخیمان دیو صفت سرتاپا مسلح، ایثار جان است. می دانستم که باتوم و اشک آور و گلوله در راه است اما نشکسته ام دیرین عهد خود را. حق آزادی بر من این است که پاسش بدارم و برایش تلاش کنم و به نامش از جان ناقابلم مضایقه نکنم. خون من سرخ تر از خون هیچ کسی نیست. اما حق من بر آزادی این است که به خواسته هایم و به خواسته های مردمم جامه عمل پوشانده شود. موسوی عزیز حق تو بر من این است که تا ته خط با تو باشم چون در میان خفقان حاکم بر جامعه ام این تو بودی که با شجاعت فریاد برآوردی و پشتت را خالی نخواهم کرد. به دلیل همان عهد نانوشته بین من و تو و آزادی، حق من بر تو این است که در جریان مذاکرات و پیش نهادات تو با مسئولین حکومتی قرار بگیرم و از نتایج امر آگاه شوم. من جزئی از آینده این مملکت هستم. آری آقای موسوی من تا ته خط با شما هستم ولی با شما به جمهوری اسلامی برنمی گردم. ما خواستار حکومتی هستیم که در آن همه حق زیبا زندگی کردن داشته باشند. جمهوری ایرانی.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 مرگ مرجعیت ، پس از سکوت در کشته شدن فرزند زهرا در روز عاشورا

تهران ، یک شنبه خونین ، شش دیماه ، دویستمین روز کودتا ، عاشورا ، فرزند پاکی از فرزندان زهرا سید علی موسوی بهمرا چندین آزاد مرد دیگر ار میهن غریبمان ایران، به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و باز هم مرجعیت خاموس شیعه هیچگونه بیانیه ای در محکوم کردن توحش دیکتاتوری دینی صادر ننمود . / و این عملکرد وقیحانه مردم ژرف اندیش و مظلوم ایران را به این باور رساند که ایشان نیز با دیکتاتور از یک آخور میل می فرمایند و بفکر حفظ و افزایش مال و کارخانه های خود هستند . و با این قطع امید ملت از ایشان ، آینده خوبی برا...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انعکاس وقایع عاشورا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی

به گزارش سایت جرس تصمیم به دستگیری موسوی ، کروبی و خاتمی در روز تاسوعا توسط سپاه اتخاذ شده بود که با مخالفت شورای امنیت ملی بدلیل وجهه بین المللی خاتمی مسکوت می ماند. صداوسیما که همواره در دو دهه گذشته بعنوان رسانه شخصی علی خامنه ای ( با بودجه بیت المال) عمل می کرده است و در ماههای گذشته نیز از هیچ جعل واقعیت و دروغی علیه جنبش سبز دریغ نکرده و در کنار سپاه بعنوان ابزار سرکوب نرم معترضان فعالیت می کرد، پس از تظاهرات خونین عاشورای ایران بر موج گسترده دروغ پردازی و تخریف واقعیات و حمله به جنبش به نحو گسترده و بی سابقه ای افزوده است. تقریبا تمام شبکه های تلوزیونی بطور پیاپی به انتشار اخبار و تحلیل های دروغ پردازانه علیه جنبش می پردازند که محور آن متهم کردن مخالفان به ضدیت با دین است و سانسور کشتار خونین مردم است عزادار است.به نظر می رسد این تبلیغات گسترده زمینه سازی برای برخورد خشن با رهبران جنبش و دستگیری آنان باشد.این در حالی است که جنبش سبز همچنان فاقد هرگونه رسانه رادیویی یا تلوزیونی است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایمیل کوتاه يکی از پرستاران بيمارستان خمينی

کشته ها بيش از اينها هستند.اوضاي آشفته ايست اينجا ديشب 7 کشته را با حکم دادستاني از بيمارستان ما بردند و ما را تهديد کردند که هيچ نگوئيم
من يک پرستار از بيمارستان امام خميني هستم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گزارش خوانندگان؛ دانشگاه آزاد قزوین را تعطيل کردند

گزارش خوانندگان: مسئولان دانشگاه آزاد قزوین در اقدامي سوال بر انگيز دانشگاه را به مدت دو روز تعطيل کردند تا مانع از برگزاري تجمع هاي اعتراضي شوند. گفتني است دانشجويان اين دانشگاه پس از انتخابات دانشگاه را بارها به صحنه مبارزه عليه دولت و حکومت کردند.
باسمه تعالي
به اطلاع کليه اساتيد محترم و دانشجويان گرامي مي رساند
با عنايت به راه اندازي پست جديد شبکه برق دانشگاه و تعمير خطوط داخلي کليه کلاسهاي ( مجتمع شهيد عباسپور و دانشکده فني و حرفه اي ) روز دوشنبه 7/10/1388 و روز سه شنبه 8/10/1388 برگزار نمي گردد.
اداره کل آموزش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گزارش تصویری از عاشورای خونین در ایران



























ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--


The new Internet Explorer® 8 - Faster, safer, easier. Optimized for Yahoo! Get it Now for Free!

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ