کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ آذر ۷, پنجشنبه

[farsibooks] امروز به چه چيزي نيازمنديم؟

امروز به چه چيزي نيازمنديم؟

 

با اينگونه جدال و  درگيريها نه نتها راه بجايي نميبريم بلكه اسباب خنده و تمسخر رژيم را برايشان فراهم ميكنيم:

نفرين بر اين ويروسي كه به مغزتان افتاده،كه به جاي حمله به دشمن، خودي را هدف داده ايد،مگر كاوه كم در اين مبارزه تلاش كرده كه اينگونه به او حمله ور شده ايد.

روانشاد رضا شاه كه اكنون در ميان نيست و فقط ميراث خوار بي عرضه اي به نام رضا پهلوي از او بجا مانده، كسي كه فقط دارد با اتكا به غرب براي آزادي ايران مبارزه ميكند و عده اي اپوزوسيوني بي مايه كه هنوز اختلاف ميان خود را حل نكرده اند.

گيريم كه شما همه عقايد مختلفي داريد،اين قدر مختلف كه رو به روي هم قرار بگيريد ولي من براي همه شما متاسفم كه به عنوان يك فعال سياسي بنياديترين ايده اي كه براي مبارزه با يك دشمن قوي بايد داشت را نميدانيد:

 

دشمن دشمن من اگر هم دشمن من باشد در مبارزه بر عليه دشمن مشتركمان دوست من خواهد بود.

و اينگونه است كه ميتوان توان مبارزه در برابر يك ديكتاتور را  يافت.

شما اكنون براي مبارزه تان هيچ برنامه ريزي نداريد ولي در مقابل سپاه پاسداران براي 100 سال آينده خود برنامه ريزي كرده و اكنون آنقدر قوي شده كه حتي در صورت حمله ناتو ممكن است جريان ويتنام اينبار در خاورميانه تكرار شود و با اتحاد ايران و لبنان و سوريه و حماس و ديگر سازمانها ناتو هم نتواند پيروز اين ميدان باشد،همانگونه كه اكنون در افغانستاني كه القاعده اش يك صده سپاه هم نيرو ندارد زمينگير شده و القاعده دوباره در جنوب قدرت گرفته.

من كما ندو هاي سپاه را ديده ام كه چگونه از ارتفاع 5 متري به پايين ميپرند و هيچ آسيبي نميبينند و لبنانيها و سوريهايي را كه در صورت انقلاب مردم ايران و همراهي ارتش و حتي سپاه و بسيج با مردم حاضرند براي حفظ حزب الله در ايران مبارزه كنند و مردم را به خاك و خون بكشنانند؛من حزب الله يي را ميشناسم كه از لبنان شروع شده و به فليپين و اندونزي ختم ميشود و اكنون بيش از نيمي از نخبه هاي علمي و ورزشي و جنگي در ايران را به خدمت گرفته و آنقدر زيركانه عمل ميكند كه همانگونه كه اشاره شد؛دشمن دشمن را دوست دانسته و حتي دست دوستي به سوي كشورهاي كمونيستي آمريكاي جنوبي دراز كرده؛كشورهايي كه آنان را كافر و دشمن ميدانسته:

و در اين طرف ما چه داريم:

عده اي دوستدار پهلوي و بازگشت حكومت پادشاهي به ايرا ن و عده اي  طرفدار دموكراسي غرب كه ميخواهند آب تو دلشون تكون نخوره و در مقابل بر چنين قدرتي فايق آيند.

و آنقدر نافهم و بدكردار هستند كه در مقابل كاوه كه فقط بر قهرمان آنها خرده گرفته و توهين هم نكرده و تنها حقايق را بيان مينمايد چنان موضع گيري و فحاشي و نشان دادن حماقتشان ميكنند كه دل هر خردمندي را به درد مي آورند و اين حقيقت را براي هر انسان فهيمي تداعي ميكنند كه با وضع جمهوري اسلامي تا همان  انقلاب مهدي!!! پا برجا خواهد ماند.

اكنون وقت آن رسيده كه پس ازسي سال يخ خود رابشكنيد و مبارزه را از رسانه و وبلاگ و اپوزسيون به ميدان عمل بياوريد؛

آري كشته ها بسيار خواهند بود ولي از هر خوني كه بر زمين بريزد لاله يي خواهد روييد كه با ديدن آن

چندين خون به جوش خواهند آمد و در غير ايصورت اميد به چيزي نداشته باشيد و دوستي گرامي مانند كاوه را كه حداقل ميدانم خوني جوشانتر از شما دارد را به باد توهين نگيريد و بدانيدبا يك مشت شكم گنده اپوزسيوني و عشق پهلوي ايران راه به جايي نخواهد برد

 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
10 Day Club

on Yahoo! Groups

Share the benefits

of a high fiber diet.

Check out the

Y! Groups blog

Stay up to speed

on all things Groups!

Yahoo! Groups

Everyday Wellness Zone

Check out featured

healthy living groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ