کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

[farsibooks] FW: امنیت بالا در تهران [1 Attachment]

 
[Attachment(s) from Ali Yasini included below]



--- On Tue, 8/3/10, Reza Baharinia <rezabaharinia@yahoo.com> wrote:

From: Reza Baharinia <rezabaharinia@yahoo.com>
Subject: FW: امنیت بالا در تهران
To: "mohamad khatami" <khatami_imd@yahoo.com>, "abas abasi" <parsianfloor@yahoo.com>, "ALI YASINI" <aliyasini2009@yahoo.com>
Date: Tuesday, August 3, 2010, 10:22 AM



--- On Sun, 8/1/10, mohammad reza baharinia <m.baharinia@yahoo.com> wrote:

From: mohammad reza baharinia <m.baharinia@yahoo.com>
Subject: FW: امنیت بالا در تهران
To: rezabaharinia@yahoo.com
Date: Sunday, August 1, 2010, 10:23 PM



--- On Sat, 7/31/10, Behzad Kazemi <b.kazemi352@gmail.com> wrote:

From: Behzad Kazemi <b.kazemi352@gmail.com>
Subject: FW: امنیت بالا در تهران
To:
Cc: alireza_dehghan_or@yahoo.com, mahshidifar@gmail.com, ali.daneshvar62@gmail.com, "Alireza Amini" <hafezamini.a@gmail.com>, "Amir Talabeigi" <amirabbas.talabeigi@gmail.com>, amir.rostami61@gmail.com, "Anoshirvan Berelian" <enberelian@gmail.com>, hadi_rashvand@yahoo.com, "Mahdi Sedaghati" <mahdi129133@gmail.com>, "Milad Golbou" <golboo@gmail.com>, "Mohammad Javad ghomashi" <mjgh2004@gmail.com>, "MohammadReza Baharinia" <m.baharinia@yahoo.com>, "Omid Beitollahi" <Beitollahi.Omid@gmail.com>, "Omid Beitollahi" <Beitollahi_Omid@yahoo.com>, pakizehkar_arshia@yahoo.com, "Payam Tavakkoli02" <dashpayam@yahoo.com>, "Reza Davoudi" <davoodi.reza@gmail.com>
Date: Saturday, July 31, 2010, 9:28 AM

 

 

 

---


تابناك : در آخرين روز خرداد امسال با ارسال يك حلقه سي‌دي از طرف يكي از شهروندان تهراني به يكي از پايگاه‌هاي پليس آگاهي مسئولان از وقوع يك حادثه با خبر شدند.

1.jpg به دنبال انتشار فيلم و همچنين تصاوير دو زورگيري كه در خيابان امين حضور با چاقو به جان يك فرد افتاده و با چندين ضربه چاقو وي را ناكار كردند، خبرنگار «تابناك» به اطلاعات جالب و خواندني از اين جاني و محارب دست پيدا كرد.

، فرد يادشده كه در فيلم مشغول چاقو زدن به يك فرد بيگناه است، «شاهين ـ ب» نام دارد كه نه تنها خود داراي چندين سابقه زورگيري و سرقت است، بلكه خانواده وي نيز داراي سوابق بسيار درخشان! و قابل ذكري هستند كه مرور آن نه‌تنها براي مردم، بلكه براي مسئولان مربوط، جالب و قابل تأمل است.

شاهين ـ ب، فرزند غلامعلي، در خانواده‌اي زندگي مي‌كند كه علاوه بر سابقه اعتياد پدر به مواد مخدر، برادران وي نيز از سوابق گوناگون و مشابهي برخوردارند. از جمله برادر بزرگتر به نام «حميد» كه به امر مال‌خري مشغول بوده و اموال سرقتي برادران را نيز آب مي‌كرده است.

حسن، عضو ديگر خانواده (برادر شاهين) نيز كه به زورگيري و سرقت مشغول بوده، به دنبال اختلاف حسابي كه با همكارانش پيدا مي‌كند، كشته مي‌شود.

برادر كوچكتر خانواده نيز راه پدر را با قدرت و سرعت هرچه بيشتر ادامه داده و علاوه بر اعتياد، نياز كراك و مواد مخدر محله مولوي را تأمين مي‌كند و همين برادر بيش از همه با شاهين به زورگيري و سرقت از مردم مبادرت مي‌كند.

همچنين فرد ديگري كه در فيلم راكب موتورسوار بوده و عملا فرد بي دست و پايي است، فرزند يك ميوه‌فروش است كه بر خلاف پسر خلافكار، پدر در محل زندگي از اعتبار خوبي برخوردار است.

از سوي ديگر، همانگونه كه در خبرها منتشر شده، فرد ضارب، مجرم، جنايتكار و محارب، داراي چندين سابقه مشابه زورگيري و سرقت است كه اكنون نيز با قيد وثيقه آزاد است.

حال اين پرسش مطرح است كه چگونه شده كه با چنين سابقه درخشان شخصي و خانوادگي! در خيابان جولان داده و به جان و مال مردم تعرض مي‌كرده است؟ كه البته اين رأفت دستگاه قضايي و كنترل نيروي انتظامي بر مجرمين سابقه‌دار، خود جاي تأمل دارد.

گفتني است، با دستگيري اين فرد، تحركاتي از سوي خانواده و آشنايان وي ـ كه برخي از آنان در بعضي ادارات مشغول هستند ـ براي آزادي دوباره وي در حال انجام است و اكنون بايد ديد دستگاه‌هاي مسئول چه اقدامي انجام مي‌هند

 




__._,_.___

Attachment(s) from Ali Yasini

1 of 1 File(s)

Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ