کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

Re: Fw: [farsibooks] Fw: padashe shahid!

 

سلام مجدد
دوست عزیز؛
هرچه که شما گفته اید بجاست، و ما نمیتوانیم کارهای دولت ها را منحیث نمایندگی از مردم عام بشماریم.. ولی دوست عزیز، من سوالات که دارم نزد بنده بی پاسخ اند... مثلاً در اصل فرقۀ شما چرا باید کلمۀ (تقیه) باشد؟ این یعنی چه؟ ما تقیه نداریم، ولی 100% شبیه تقیه را ما منافقت میگوییم... دوم اینکه این متعه که آخوندهای شما دارند کلاه برداری میکنند، چرا در کتابهای شما نوشته شده است؟ آخوندها خوب از خود نمیگویند، همان از کتاب های شماست هست دیگه... نزد شما کتاب امام خمینی اهمیت دارد یا نه؟ ... اگر اهمیت دارد، پس شخصیت وی همچنان الگو هست برای شما... قضیۀ متعه را که گفتم، در نزد اهل تشیع، جایز هست... و این را همه شان قبول دارند... خوب چرا پس این آخوندها و امامان فعلی شماها دختران شان را برای دیگر حرام میدانند، در حالیکه خودشان از دیگران برای بهره گیری و راندن شهوت استفاده میکنند.... چرا این همه فرق را میان مردم بطور خاص و عام ساخته اند... مگر همه مسلمانان مساوی نیستند؟ اگر مساوی اند، پس امامان چرا خود را از اهل بیت شرف گفته دختران خود را برای دیگران نمی دهند که متعه یا صیغه بکنند؟
وسلام

--- On Sat, 7/8/10, rezaie 1331 <rezaie1331@yahoo.com> wrote:

From: rezaie 1331 <rezaie1331@yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] Fw: padashe shahid!
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Saturday, 7 August, 2010, 8:09 PM

 

salam
manzoore man az emam akhondhaye in dore nistand manzore man khomeyni ham nabod.
shoma nabayad raftare hokomat ra raftare shiee va eslame shiee talaghi konid hamantor ke keshvarhaye arabi ham sambole tasannon nistand. man ghasde mobahese nadaram. faghat mikham begam ke ekhtelafe beyne mosalmonha be zarare onha va be nafee biganehast hamin. kheili az chizayi ke shoma mibinid shieye safaviye na shieye alavi.
age vaght darid pishnahad mikonam ketabe shieye alavi va shieye safavi az dr. ali shariati ro hatman bekhonid. in dorost nist ke man bedone shenakhtane kholafaye shoma ona ro mottaham konam ya masalan raftare tonde sonnihaye vahhabi ro be hesabe hameye sonniha bezaram. chizi ke mohemme ine ke ma hame peyrove hazrate mohammad hastim. va aslo asase din hamine. hala shoma bad az on hazrat az kholafa olgo migirid ma az emamanemon. to shieye alavi emamane ma ensanhaye khob va paki hastand ke mitonan olgo bashan. va taghaddos nadarand. va gonah nemikardand na inke natonand(masoom bodan zati) nemikhastand. ona olgo hastand chon adamaye khobi bodand na be khatere aslo nasabeshon. chizhaye ajib gharibi ke shoma mibinid ro shiayane vagheiy ham ghabol nadarand. movaffagh bashid.

--- On Fri, 8/6/10, Aryanpor <mati_aryan@yahoo. com> wrote:

From: Aryanpor <mati_aryan@yahoo. com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] Fw: padashe shahid!
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Friday, August 6, 2010, 11:53 PM

 
سلام مجدد
اول اینکه ما به امامان شما خوب احترام داریم و در هیچ جای از کتاب های ما علیه امامان شما بد گفته نشده است. اما آنعده امامان قابل قدر نسبت به امامان قرن بیست و یک شما خیلی فرق دارد.. همین امام خمینی شما بود که ازدواج با دختر شیر خوار را جایز دانست.. همین امام شما بود که شما را گمراه کرد. همین امام شما بود که شما را از راه راست زیادتر منحرف کرد. این امامان شما اصلا قابل قدر نیستند، چرا که هرکاری را بالای شما روا میدانند و خودشتان را اهل بیت شرف میگویند از دادن دختران خود شان برای مردم دیگر انکار میکنند. دختران پاک را میگیرند و بنام متعه و صیغه، زنا میکنند و دختران خودشان (چن به گفته خود امامان تان از اهل بیت شرف اند) را به دیگران نمی دهند. این یک منافقت است و بس. دوم اینکه شما از وحدت حرف زدید، لطفاً بفرمایید که وحدت چه چیزی است که در میان شما دیده نمی شود؟ اصلاً وحدت شما در کجا هست که ما سنی ها ندیدیم؟ شما بنام وحدت و هفتۀ وحدت استفاده میکنید و فکر میکنید که ما نمیدانیم؟ شما اگر رو راست میبودید، در اساس دین شما (تقیه) راه نداشت... شما تقیه میکنید تا دیگران را بازی دهید و از آنان استفاده کنید. سوم اینکه شما اصلاً کتاب های خود را مطالعه کنید، ببینید که دو خلیفۀ اول را قرآن مجید و پیامبر خدا مژدۀ بهشت را داده است، مانند ابوبکر و عمر رضی الله عنه را چه چیزهای نمی گویید... توبه از حیلۀ شما ها... خداوند نجات دهد

این ویدیوها را مشاهده بفرمایید. منتظر جواب شما هستم
پیوند ها: ببینید
http://www.youtube. com/watch? v=ukrTLyKZsCg

http://www.youtube. com/watch? v=5koy64MNF6c&feature=related

http://www.youtube. com/watch? v=QkqnAUD9wEA

http://www.youtube. com/watch? v=t6ZxtAUF6- E

http://www.youtube. com/watch? v=j3dunv- Tmu8
------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --
بفرماییید این هست وحدت شما ها


--- On Sat, 7/8/10, rezaie 1331 <rezaie1331@yahoo. com> wrote:

From: rezaie 1331 <rezaie1331@yahoo. com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] Fw: padashe shahid!
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Saturday, 7 August, 2010, 9:18 AM

 
مطمئنا در بسیاری از فروع دین تحریف صورت گرفته است به راست یا دروغ بودن این روایت کاری ندارم. می خواستم بگم ما همگی مسلمانیم و اساس دین ما یکیه. این که دسته دسته و فرقه فرقه شدیم خواست استعمارگرا بوده. این که کی درست می گه در شرایط حاضر مهم نیست ما سنی و شیعه باید با حفظ اعتقادات خودمون  به اعتقاد همدیگه احترام بذاریم و به وحدتمون و نقاط مشترک دینیمون فکر کنیم تا به اختلافات. من به شما خواهر یا برادر سنی می گم که ما شیعه ها برای خلفای شما احترام و ارزش قائلیم و شما هم نسبت به امامان ما. ولی با هم اختلاف نظر داریم همین. به نظر من لزومی هم نداره هر کدوممون بخواهیم گروه دیگر رو متقاعدکنیم. ما همه مسلمانیم خواهر و برادر چه سنی چه شیعه

--- On Tue, 8/3/10, mojtaba nouri <mspuemam@yahoo. com> wrote:

From: mojtaba nouri <mspuemam@yahoo. com>
Subject: Fw: [farsibooks] Fw: padashe shahid!
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Tuesday, August 3, 2010, 9:38 PM

 


----- Forwarded Message ----
From: Aryanpor <mati_aryan@yahoo. com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Sent: Tue, August 3, 2010 12:06:00 AM
Subject: Re: [farsibooks] Fw: padashe shahid!

 



























 

 










 

 

. 

 

 

 

در کتاب معاد نوشته آيت اله دستغيب شيرازي ايشان از پيامبر اسلام نقل قول مي کنند که رسول خدا فرمود: "هر مومن که شهيد مي شود در بهشت قصري انتظارش را مي کشد که در آن قصر ۷۰ حجره است و هر حجره داراي ۷۰ تخت است و بر هر تختي ۷۰ فرش گسترانده‌اند و بر هر فرشي ۷۰ حوري نشسته و انتظار آن شهيد کشته شده در راه اسلام را مي کشد".

با بررسي اين سخن و با يک ضرب ساده رياضي مي توان به اين نتيجه رسيد که بر طبق سخني که از رسول خدا نقل شده، ۷۰ به توان ۴ يعني رقمي معادل ۲۴,۰۱۰,۰۰۰ (حدود ۲۴ ميليون) حوري بهشتي فقط در انتظار يک شهيد اسلام مي باشد .

 

با فرض اينكه هر كدام از فرشها ۶ متر مربع باشد، مساحت كل فرش ها مي شود ۲,۰۵۸,۰۰۰ مترمربع، با در نظر گرفتن ۲۰% راهرو ها و راه پله و فضاهاي بدون فرش، مساحت كاخ ۲,۴۶۹,۶۰۰ متر مربع به دست مي آيدT كه مي شود عمارتي با زير بناي ۲۰۰ متر در ۲۰۰ متر و ۶۲ طبقه به ارتفاع ۱۸۶ متر پر از حوري فقط براي يك شهيد اسلامي.


با فرض اينكه شهيد مورد نظر به هر حوري يك ساعت سرويس دهي نمايد بعد از

۲,۷۴۰ سال كار بدون وقفه نوبت به آخرين حوري مي رسد.



چه کلاهي سرمون رفت که در دوران دفاع مقدس شهيد نشديم !!!!!!!!!!

------------ --------- --------- ---------

سلام میخواهم نتیجه ای را بگویم:

این از روایات ساختگی و مزخرافات امامان خود شما شیعه ها است. الحمدلله ما سنی ها این چنین مزخرفات را قبول نداریم.. اساس دین و مذهب ما سنی ها، حقایق عالم هست، نه این مزخرافات که امامان بی غیرت شما برای کلاه برداری از شما استفاده میکنند...!!

وسلام


با سلام

در ابتدا بايد بگويم كه تمام روايات ائمه از پيامبر اسلام نقل شده و نمي دانم چگونه است كه شما كه خود سني هستيد سخن پيامبر را قبول نداريد در ضمن بايد بگويم اگر اساس مذهب شما حقايق عالم است آيا اين امكان براي خداوند نيست كه اين امكانات را در اختيار يك شهيد قرار دهد ؟ يعني خداوند توانايي اين امكان را ندارد ؟ شما مثل يك طفل درون شكم مادر مي مانيد كه باور ندارد در بيرون چه چيزهايي در انتظار آن است

 

 

 





















__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ