کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

[farsibooks] <<<<=?UTF-8?B?2qnYtNiqINmC2KfYsdqGINuM2qkg2LTYutmEINm+2LHYr9ix2KLZhdivINio2LHYp9uMIA==?==?UTF-8?B?2YfZhdmHINmAINio2Kcg2K3Yr9in2YLZhCDYs9ix2YXYp9uM2Ycg2YLYp9ix2oYg2Kjaqdin2LHbjNmF?=---->>>>-----11:12:33 AM

 

11:12:33 AM


کامل ترین آموزش کشت قارچ به زبان فارسی توسط شرکت کوثرپردازان منتشر شد

For Farsi---->View Menu--->Character Encoding---->UTF-8(Unicode 8)

Lotfan Gozinehye Namayeshe Tasvir Ra faal Konid

برای مشاهده تصاویر لطفا گزینه نمایش تصویر را در ایمیل خود فعال کنید

****

 

 


با توجه به قیمت بالای گوشت و مواد پروتئینی ، با کشت قارچ حتی در سطح محدود می توان بخشی از نیاز غذایی خانواده را تامین کرد.


 

کشت قارچ یک ماهه جواب می دهد. سرمایه هم نمی خواهد. در هر فضای در بسته ای می توان آن را انجام داد. وقت زیادی هم از شما نمی گیرد.پس چرا نباید آن را یادگرفت؟


 

اگر کشت قارچ بلد باشیم در سخت ترین شرایط می توانیم شکم خود و خانواده را سیر کنیم.


 

کشت قارچ نیازی به مدرک دیپلم و لیسانس و ... ندارد. حتی نیازی به سواد ندارد! فهمیدن اصول اساسی کشت قارچ با تماشای چهار ساعت فیلم صورت می پذیرد. هیچ کلاس اضافه و مشاوره ای هم نیاز ندارد. 


 

اگر قصد یادگیری کشت قارچ را دارید می توانید برای امتحان از هر فضای بسته کوچکی که دارید مثل انباری ، یا اتاقک خالی کنار حیاط ، یا یک کانکس کوچک و یا حتی یک چاردیواری سقف دار با یک در نایلونی هم استفاده کنید.حتی اگر می خواهید در فضای کوچکتری اولین مزرعه قارچ خود را راه اندازی کنید می توانید از پلاستیک فروشی نزدیک منزلتان یک جعبه پلاستیکی درب دار بخرید و در آن اولین مزرعه پرورش قارچ خود را ایجاد کنید.


 

آیا می دانید قارچ روی چی به عمل می آید؟ روی کاه! می دانید قیمت کاه چقدر است!؟ تقریبا هیچ!


 

آیا می دانید در یک فضای هشتاد متری می توانید در عرض دوماه هزارکیلو قارچ به عمل آورید.قارچ در بازار کیلو چند است؟ خودتان در هزار ضرب کنید! برداشت محصول هم از همان ماه اول شروع می شود.


 

می دانید اگر کسی قارچ شما را نخرید اصلا محصول روی دستتان باد نمی کند. بلافاصله می توانید آنها را خشک کنید و یا ترشی و مربای قارچ درست کنید.خبردارید که قارچ خشک قیمتش خیلی بیشتر از قارچ تازه است. 

 

توری کباب پزی را که آشنا هستید؟ می دانید اگر قارچ را از مغازه بخرید و بشورید و روی توری کباب پزی روی اجاق حرارت دهید و پشت و رو کنید تا آب قارچ ها  گرفته شود و بعد آن را با آبلیمو و نمک بخورید چقدر خوشمزه و خوش طعم است؟! یکبار که امتحان کنید در سفر و منزل هرگز آن را رها نخواهید کرد.


 

می دانید قارچی که در بازار می بینیم و شبیه چتر است و معروف به قارچ دکمه ای است فقط یکی از انواع قارچ های  خوردنی است و قارچ های دیگری مثل صدفی و شی تاکه و... هم هستند که خیلی ارزان ترند و زودتر و راحت تر در همه جا به عمل می آیند و برای بعضی آدم ها حتی خوش خوراک تر هم هستند؟در آلبوم آموزش ویدئویی قارچ کوثرپرداز علاوه بر قارچهای دکمه ای قارچ های صدفی و شی تاکه هم معرفی می شوند.


 

برای یادگرفتن مهارت ارزشمند کشت قارچ می توانید از مقیاس کوچک شروع کنید. وقتی جواب گرفتید و اعتماد به نفس لازم برای کار در مقیاس بزرگتر را پیدا کردید و با ریزه کاری ها و جزئیات حین کار به صورت عملی آشنا شدید می توانید در مقیاس بزرگتری به کشت و پرورش قارچ بپردازید.


 

لازم نیست برای همیشه به تنهایی و خودتان کشت قارچ را انجام دهید. همین که به اصول عملی کار اشراف یافتید و فهمیدید که ابتدا و انتهای کار کجاست و در مسیر پرورش قارچ باید به کدام موارد دقت کرد ، بقیه کار اجاره یک فضا و استخدام کارگر و یافتن بذر فروش و خرید لوازم اولیه و شروع به کار است.

 

برای یک مزرعه بزرگ می تواند حداکثر با دوکارگر همه کارهای مربوط به کشت قارچ را انجام داد. قارچ خودش مثل قارچ رشد می کند و نیاز زیادی به حضور کارگر به طور دائم ندارد. کشت قارچ یکی از کم کارگرترین مشاغل موجود در بازار است.


 

بعضی قارچ های دارویی خریداران خارجی خوبی دارند. بعد از یافتن مهارت در کشت یک نوع قارچ می توانید با تجربه حاصل به کشت قارچ های مختلف بپردازید.


 

بچه ها ، مادربزرگ ها و همسر و بزرگ و کوچک خانواده می توانند در کشت قارچ فعال شوند. پرورش قارچ می تواند به عنوان یک شغل خانوادگی قلمداد شود و همه افراد خانواده را درگیر کند. بدیهی است با بالارفتن تعداد افراد درگیر سطح تولید و در نتیجه میزان تولید نیز افزایش می یابد و از درآمد آن کل خانواده بهره می برند.


 

هر چند بذر خوب قارچ را باید از کسی خرید که بذر سالم و عالی دارد. اما در آلبوم آموزش کشت قارچ کوثرپرداز به زبان فارسی و به صورت ویدئویی تمام مراحل کشت قارچ از مرحله ابتدایی تهیه بذر تا مرحله تهیه بستر و نگهداری و چیدن محصول به صورت کاملا دقیق تشریح شده است. با تماشای این فیلم ها همه جزئیات پرورش قارچ از ابتدا تا انتها برایتان تشریح شده است.


 

اگر می خواهید اطلاعات فارسی جامعی در خصوص کشت قارچ به طور رایگان بدست آوریدمی توانید مطالب فارسی بسیار ارزشمندی که در وبلاگ زیر قرار داده شده است را مطالعه نمائید.

http://keshtegharch.blogfa.com


 

اطلاعات کاملی در خصوص میزان سرمایه گذاری لازم برای راه اندازی یک مزرعه کوچک کشت قارچ و لوازم و وسایل مورد نیاز در لینک زیر آمده است. 

http://sites.google.com/site/mashaghelnow/gharch


 

کشت قارچ را به صورت ویدئویی و کامل می توانید در آلبوم کشت قارچ کوثرپرداز مشاهده نمائید.قیمت این محصول روی ده وی سی دی پانزده هزارتومان است.

برای اطلاع از نحوه خرید این محصول می توانید اینجا کلیک کنید

 

بعد از تماشای کامل این محصول و انجام عملی کشت قارچ به صورت آزمایشی در مقیاس کوچک و جواب گرفتن در کمتر از یکماه ، شما هم مثل بسیاری دیگراز کارآفرینان به این نتیجه خواهید رسید که با سرمایه گذاری و به کار گیری تمام اعضای بیکار خانواده و دوست و آشنا مزرعه های پرورش قارچ کوچک و بزرگ را در اطراف خود ایجاد و مدیریت کنید و محصول آنها را بعد از بسته بندی در شهر و استان خود عرضه و حتی به استان های دیگر صادر کنید. صادرات قارچ به کشورهای حاشیه خلیج فارس جزو درآمدهای بسیار عالی محسوب می شود. 


 

به محض اینکه بتوانید تهویه و دمای معمولی رشد قارچ را فراهم کنید در هر فصل سال و در هر مکانی می توانید مزرعه کشت قارچ خود را سرپا کنید. کشت قارچ جزو آن مشاغلی است که وابسته به زمان کشت خاصی نیست.


 

خیلی از آنها که الان در مشاغل پردرآمدی مثل زنبورداری و یا کشت میوه های نوبرانه و گیاهان دارویی در گلخانه و به شیوه های مدرن مثل هیدروپونیک مشغولند و یا حتی به شغل های جدید و پرمنفعتی مثل پرورش شترمرغ و تمساح روی آورده اند ، قبل از اینکه به این کارهای حرفه ای و به ظاهر سخت مشغول شوند با یک مزرعه کوچک پرورش قارچ کار خود را شروع کرده اند. کشت قارچ آنقدر زود جواب می دهد و آن قدر بی دردسر و راحت است و به قدری هزینه و مخارج پائینی دارد و آن قدر محصول نهایی آن هم در داخل منزل و همه در بین دروهمسایه و مردم شهر خریدار دارد که شما در کمتر از یک ماه می توانید احساس مزرعه دار بودن را با تمام وجود لمس کنید. به محض دیدن این احساس در وجودتان بقیه کار دیگر راحت است و شما می توانید به کشت محصولات دیگر نیز روی آورید. آلبوم آموزش ویدئویی کشت قارچ کوثرپرداز این جرات و جسارت را در دل شما ایجاد می کند و یخ وجودی شما برای دست به کار شدن را آب می کند.


 

برای اطلاع از نحوه خرید این محصول بی نظیر اینجا کلیک کنید!


ده عدد وی سی دی فقط پانزده هزارتومان

آلبوم آموزش ویدئویی کشت قارچ کوثرپرداز را هر کسی که قصد یادگیری مهارتی پردرآمد به عنوان شغل دوم را دارد ضروری است.

آلبوم ویدئویی کشت قارچ کوثرپرداز را همه پرورش دهندگان قارچ دارند!

http://sites.google.com/site/mashaghelnow/gharch

علاقه مندان تهرانی برای تهیه این محصول کافی است به شماره 77788645-8زنگ بزنند و سفارش دهند. محصول همان روز در کمترین زمان قابل تصور درب منزل و هرجا که بخواهید تحویلتان می شود و همانجا کافی است مبلغ پانزده هزارتومان را به پیک شرکت بپردازید. هزینه پیک در داخل تهران با شرکت است و خریداران تهرانی لازم نیست پول اضافی بپردازند.

عزیزان شهرستانی کافی است مبلغ ده هزارتومان را به حساب سپهر بانک صادرات به شماره   0309755388007 در وجه غلامعلی کوثریواریز کنند و فیش مربوطه را به همراه محصول درخواستی و آدرس کامل به تلفکس 77054279-021 فکس و یا به صندوق پستی

تهران - صندوق پستی 478-19585

شرکت کوثرپرداز پست کنند. بدون هیچ هزینه اضافی آلبوم یوگای صورت به نشانی شما پست می شود.
 

 

  در بازار قارچ اصلا نگران خریدار نباشید. با توجه به قیمت بالای گوشت و مواد پروتئینی بازار مواد شبه گوشت مکمل بسیار داغ شده است و در این رده موادی مثل سویا و قارچ در کارخانجات تولید مواد غذایی و رستوران ها با گوشت چرخ کرده مخلوط و برای خیل عظیم خریداران متوسط بهترین و سالم ترین منبع غذایی را تشکیل می دهد.


 

 

 

مزایای کشت و پرورش قارچ

  تعدد مزایای کشت و پرورش قارچ در گذشته موجب می گردید تا کشور هایی که به تکنولوژی تولید این محصول دست یافته بودند آن را فاش نکرده و در اختیار سایر کشور ها قرار ندهند اما امروزه محققان و تولید کنندگان کشور های مختلف جهان، تلاش به مبادلۀ اطلاعات، تجربیات و تحقیقات علمی میان کشور های تولید کننده داشته و با برقراری و گسترش هرچه بیشتر این مبادلات سعی در آگاهی مردم نسبت به مزایای مصرف قارچ و به تبع آن گسترش تولید این مادۀ غذائی مفید دارند. از این رو کشور ما نیز باید بعنوان بک کشور در حال توسعه در راستای اجرای یکی از محور های مهم توسعه یعنی تأمین سلامت غذایی جامعه تلاشی گسترده را در جهت شناخت، مصرف و تولید این محصول با امکانات فراوان و بالقوۀ موجود آغاز نماید.
گرچه تلاش های کمی هم در این زمینه صورت نگرفته اما در مقایسه با امکانات موجود باید پا را فراتر گذاشته سهم عمده ای از بازار های جهانی را به خود اختصاص دهیم و این در حالیست که سرانۀ مصرف قارچ در کشور ما هم اکنون پائین ترین میزان یعنی معادل 100 تا 200 گرم در سال را نشان می دهد و این عدد بسیار کوچکی در مقابل مزایای فراوان قارچ است که علت اصلی آن را می توان در عدم گسترش فرهنگ شناخت، مصرف، تولید و صادرات این محصول با ارزش جستجو کرد. آشنایی با مختصر مزایای تولید قارچ مسلماً این تفکر را ایجاد می نماید که توجه به این محصول هر نوع خواسته ای را که یک تولید کننده از تولیدات خود دارد برآورده می سازد.

 از جمله این مزایا عبارتند از:

1- نیاز به فضای کم- کشت قارچ را در هر مکانی حتی به وسعت یک کیسه پلاستیکی به قطر 50 سانتیمتر نیز می توان انجام داد در صورتی که واحد های استاندارد تولیدی مساحتی معادل 78 مترمربع طبق الگوی کشور هلند دارند.
2- نیاز به سرمایۀ کم- کشت قارچ در یک کیسه حداکثر با مبلغی معادل 1000 تومان امکان پذیر است در حالیکه هزینۀ تولید یک دوره قارچ در یک سالن 78 متر مربعی استاندارد برای به دست آوردن یک تن محصول شامل هزینه های آب ـ برق ـ سوخت ـ بذر ـ بستر ـ آفت کش ـ استهلاک ساختمان و تاسیسات و نیروی کارگری فقط 350،000 تا 450,000 تومان است.
3- زود بازدهی محصول - یک دورۀ کامل پرورش قارچ شامل دوره های کاشت ـ داشت و برداشت به صورت غیر حرفه ای حداکثر 60 روز و به صورت حرفه ای حداکثر 35 روز می باشد.
4- راندمان بیولوژیکی بالا- میزان باردهی محصول در مورد قارچ های صدفی اغلب بیش از 100درصد بوده و این میزان محصول قارچ را در ردیف محصولات با راندمان بیولوژیکی بالا در دنیا قرار داده است.
5
- امکان کشت در هر آب و هوایی - علاوه بر این که قارچ ها به طور طبیعی دراکثر نقاط جهان رشد می کنند اما کشت کنترل شده آن ها نیز به دلیل امکان ایجاد محیطی در سالن های تولید تقریباً در هر نوع آب و هوایی امکان پذیر بوده و از این حیث هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
6- امکان تهیۀ مواد اولیه در داخل کشور- عمده ترین مواد اولیه در تولید انواع قارچ کاه ـ کود مرغی و بذر است که در حال حاضر در کشور ما به وفور و با قیمت مناسب قابل تهیه می باشد.
7- امکان صادرات محصول- صادرات این محصول در انحصار نبوده و به راحتی می توان قارچ تازه و یا انواع فرآورده های آن را به کشور های مختلف صادر و از درآمد خاص حاصل از صادرات این محصول با ارزش برخوردار شد.
8- فرآورده های جنبی متعدد - از قارچ می توان فرآورده های جنبی متعددی همچون ترشی ـ مربا ـ شور ـ بلنچ ـ منجمد ـ خشک ـ پودر ـ کالباس ـ برگر ـ کنسرو و یا سایر فراورده های دیگر را بدست آورد که علاوه بر ایجاد تنوع در مصرف محصول ارزش افزوده فراوانی را به همراه خواهد داشت.
9- جوانب مختلف صنعت - علاوه بر مصرف قارچ در صنایع مختلف داروئی و غذایی تولید آن را نیز می توان در هر سطحی یعنی تولید خانگی جهت مصارف خانگی ـ تولید جانبی به منظور تأمین کمک هزینه های زندگی و نیز تولیدات صنعتی جهت مصارف داروئی و غذایی انجام داد که هر تیپ از تولیدات فوق و به هر منظور در مقایسه با طیف متعددی از تولیدات دیگر نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری دارد.
10- زیبائی صنعت - تولید قارچ چه به صورت تفریحی ـ خانگی و یا صنعتی از زیبائی خاصی برخوردار بوده و تولید آن همواره انسان را به هیجان آورده و موجب شگفتی می گردد این امر حاصل زیبائی صنعت بوده و همواره افراد زیادی را به خود جلب نموده است.

برای مشاهده مجله موفقیت آن لاین کافی است اینجا کلیک کنید

http://all4webs.com/a/q/kowsarpardaz

نحوه تهیه محصولات شرکت موفقیت

تلفن های تماس با روابط عمومی شرکت :
77054279-021
77788645-8

77964741-021

در تهران :

عزیران تهرانی جهت دریافت محصول درب منزل بدون هزینه اضافی می توانند به صورت سفارش تلفنی اقدام کنند. به این صورت که در تمام ایام هفته (حتی روزهای تعطیل ) با تلفن های دفتر توزیع 77337784 یا 77054279 یا 77964741 تماس بگیرند و محصول را درب منزل تحویل بگیرند و همانجا مبلغ را به پیک شرکت تحویل دهند .هزینه پیک در بیشتر مناطق تهران به عهده شرکت است.
همچنین متقاضیان تهرانی می توانند مستقیما به مراکز انحصاری فروش محصولات موفقیت به نشانی های زیر مراجعه کنند و همانجا محصول را تهیه نمایند:

فروشگاه مرکزی 1 : تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - بازارچه کتاب -پلاک 3 و 4 - انتشارات کتابکده
فروشگاه مرکزی 2 : تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - تالار بزرگ کتاب - انتشارات کتابکده زبان نوین

در شهرستانها :

متقاضیان شهرستانی نیز می توانند مبلغ مربوط به هر محصول را به یکی از حساب های زیر واریز کنند و رسید بانک یا رسید دستگاه خودپرداز را همراه با نام محصول درخواستی و نشانی دقیق خود به تلفکس شرکت به شماره 77054279-021 فکس کنند یا به نشانی تهران ـ صندوق پستی 478-19585 شرکت راز موفقیت پست نمایند. بلافاصله محصول درخواستی برایشان ارسال خواهد شد.

شماره حساب های واریز مبلغ هر محصول:
1- حساب سپهر بانک صادرات به شماره 0309755388007 در وجه غلامعلی کوثری

2- حساب سیبای بانک ملی به شماره 0102635190005 در وجه غلامعلی کوثری یا انتقال کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز های بانک ملی به شماره کارت 6037991014797348

اطلاعات کامل تر و بی نظیر فارسی در خصوص کشت قارچ را می توانید در وبلاگ زیر پیدا کنید:
http://keshtegharch.blogfa.com

تلفن های تماس با روابط عمومی شرکت :
شماره های همراه
09365839384
09193137110
تلفن های ثابت دفتر تهران:
021-77054279
021-77788645-8
021-77964741

جدیدترین محصولات شرکت کوثرپرداز هر دو هفته یکبار در مجله موفقیت به چاپ می رسد.

دو هفته نامه موفقیت را می توانید در تمام کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور بخرید.

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

راز دو مهندس کوثری شامل شرح کامل قانون جذب منتشر شد

کامل ترین آلبوم های راز یا قانون جذب خوشبختی توسط شرکت کوثرپردازان راز موفقیت منتشر شد

شاهکاری بی نظیر از خالق خدامراد و نویسنده داستان های شیوانا

برای کسب اطلاعات کامل تر اینجا کلیک کنید

https://sites.google.com/site/shivanakowsari/Raze2-ghanonejazb

***********

چرا قارچ؟


به چند دلیل ضروری است که همه خانواده ها کشت قارچ را به صورت جدی حتی برای یکبار هم که شده تجربه کنند و آن را به تمام اعضای خانواده خود آموزش دهند.

 

دلیل اول: قارچ یک جایگزین مناسب برای گوشت در مواقع جنگ ، بحران های غذایی ، شیوع بیماری های لاعلاج و همه گیر بین پرندگان و دام ها ، شرایط دشوار مالی و اقتصادی خانواده و خلاصه کلام سریع ترین منبع دستیابی به پروتئین در شرایط سخت و جانکاه است. قارچ رامی توان هر جایی به عمل آورد و مواد اولیه مورد نیاز قارچ (کاه و کلش گندم و یا برنج و نیشکر و ...) به طور فوق العاده ارزان و در واقع رایگان در همه جا موجود است. جالب است بدانید در شرایط سخت و جانکاه جنگ در افغانستان و در طول زلزله اخیر پاکستان بسیاری از خانواده ها در داخل حیاط منزل و حتی در گودال هایی که روی آنها نایلون کشیده بودند به تولید قارچ و تامین مواد غذایی مورد نیاز خانواده و حتی درآمد زایی مشغول بوده و هستند و از این روش ضمن جبران فقر غذایی کل خانواده و بسیاری از افراد فامیل و همسایگان منبع درآمدی عالی نیز برای محله خود ایجاد نموده اند.


دلیل دوم: کشت نوع قارچ صدفی بسیار ساده است وفقط با یکبار تماشای فیلم می توان بدون نیاز به هیچ متخصص و مشاوری فورا در هر جایی از منزل به تولید و تکثیر آن اقدام کرد. بعد از یک ماه قارچ ها به بار می نشینند و برداشت محصول شما در کمتر از چهل روز آغاز می شود. قارچ همانگونه که از نامش پیداست فوق العاده سریع رشد می کند و شما در مقابل سرعت برداشت محصول حیرتزده خواهید شد. حجم محصول تولیدی با رعایت اصول ارائه شده در فیلم های آموزشی آنقدر بالا خواهد بود که قادر خواهید بود درکنار فروش محصول تازه با منفعتی عالی در بازار ، نسبت به تولید محصولات جانبی مانند ترشی قارچ ، مربای قارچ و پودر قارچ و هزاران محصول جانبی پر سود و پردرآمد دیگر نیز اقدام نمائید و از این مسیر به سود تزایدی و عالی دست یابید.


دلیل سوم: در فرآیند کشت قارچ هیچ ضرری متوجه شما نخواهد شد. در بدترین شرایط در همان برداشت اول سرمایه گذاری شما که بسیار کم است جواب می دهد و حتی کمپوست های مصرفی(به دلیل غنایی فوق العاده مواد غذایی ) نیز توسط صاحبان گلخانه ها و باغداران و نیز دامداران به قیمت بالا از شما خریداری می شود. با توجه به وفور فوق العاده بستر و مواد اولیه موجود در سراسر ایران و ارزان تمام شدن فوق العاده تولید قارچ در ایران ،در کشورهای حاشیه خلیج فارس می توان به راحتی پودر خشک شده قارچ را تا پنج برابر قیمت تمام شده عرضه نمود.


و دلیل چهارم و مهم ترین دلیل آنکه شما در کشت قارچ از وقت اضافی و به ظاهر غیر قابل استفاده خود و تمام اعضای خانواده برای درآمد سازی عالی کمک می گیرید و در حقیقت به عنوان شغل دوم ( و چه بسا شغل اصلی) منبعی عالی برای تامین نیاز مالی و غذایی خانواده خود ایجاد می کنید.


با کمک درس های ارائه شده در این مجموعه می توانید به راحتی شخصا و بدون نیاز به معرف در آزمون های مربوطه شرکت کنید و گواهینامه لازم را دریافت کنید.



********
یک مقايسه ساده


قيمت تمام شده 1 کيلو گندم:50 تومان


قيمت تمام شده 1 کيلو قارچ :400 تومان


قيمت خريد 1 کيلو گندم : 300 تومان


قيمت خريد 1 کيلو قارچ : 1000 تومان


سود خالص از فروش هر کيلو گندم : 250 تومان


سود خالص از فروش هر کيلو قارچ : 600 تومان


مدت توليد 1کيلو گندم :6 ماه


مدت توليد 1کيلو قارچ :20 روز


مقدار زمين مورد نياز براي 1 کيلو گندم : 3 متر


مقدار زمين مورد نياز براي 1 کيلو قارچ :0.1 متر


حال چرا کشاورزان ما در مقياس کم قارچ توليد نمي کنند؟
توليد قارچ در مناطق شهري و روستائي چرا صورت نمي گيرد؟

 

 


 

 

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ