کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

[farsibooks] Friday 31 December 2010 Dey 10th 1389, Fwd: Best of Balatarin for 01/01/2011

 


http://us1.campaign-archive.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=43880ff025&e=457d8de126
---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin
Date: 2010/12/31
Subject: Best of Balatarin for 01/01/2011


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




دوستان همین لحظه لباس شخصی هایی که در نماز جمعه شرکت کرده اند با شعار مرگ بر موسوی به سمت 4 راه آذربایجان یعنی نزدیکی منزل میرحسین موسوی حرکت کردند. درخواست بنده از دوستانس که ساکن ان مناطق هستند این است که سریعا اطلاع رسانی کنند و دوم اینکه همه ما آماده هر حادثه ای باشیم و به محض حماقت آنها به خیابان ها بیاییم هر چند احتمالا فقط قصد تخریب منزل میرحسین را دارند
با ۲۳۶ امتیاز و ۱۷۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سعید حدادیان طی مداحی ماه محرم خود که می‌توانید از دقیقه 1.35 آن را اینجا بشنوید، به صراحت اعلام می‌کند:"من دیشب محضر مقام معظم رهبری بودم. ایشان فرمودند 8 سال مردم ما صدام حسین نمی‌گفتند. اسمش حسین بود اما همه می گفتند صدام یزید. حالا این آقا هم اسمش شد حسین، که دلیل نمی‌شود..." این فایل صوتی را به عنوان سند جایی نگه‌دارید. چون همین روزهاست که خامنه‌ای به دستور مشاور ارشدش شریعتمداری بگوید:"من خودم با محاکمه مخالف بودم" و از بیخ و بن منکر حرف‌هایش علیه موسوی می‌شود.بعدش هم می‌گوید مملکت ما اصلا آزاد است و میرحسین نخست وزیر خودم بوده و...!
با ۱۴۵ امتیاز و ۲۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


میتوانست عقب نشینی کند ،اما نکرد.زندگیش را در طبق اخلاص گذاشت،اسطوره شد.زنش بارها مورد حمله قرار گرفت،بیش از 3 بار به صورت زنش گاز فلفل ریختند. خواهرزاده اش را هدفمند کشتند،چون میدانستند خواهرزاده اش را از صمیم قلب دوست دارد.نخواست "رهبر"باشد،میگفت .....
با ۱۳۶ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


رهنورد راه‌های عدم انفعال جنبش سبز را ‌بی‌شمار خواند و "نترسیدن"، "هرگز سکوت نکردن"، "مبارزه‌های زیرزمینی" و حتی "به یکدیگر لبخند زدن" را از جمله این راه‌ها دانست و گفت: ما همه با همیم و با هر نماد و سمبلی می‌توانیم این را به هم نشان دهیم و وحدت‌مان را حفظ کنیم. وی تاکید کرد: هر کس باید راه خودش را پیدا کند، اما آنچه مهم است این که ما نباید ساکت بمانیم. رهنورد همچنین اظهار داشت: من معتقدم که پیروزی‌های زودرس خیلی زود هم از بین می‌رود. انقلاب اسلامی یکی از همان‌ها بود که خیلی کار بزرگی بود. اما خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت نتیجه داد. ولی آن پیروزی فاقد زیرساخت‌های لازم بود و به همین دلیل خیلی زود و در همان هفت- هشت سال اول رو به انحطاط رفت و امروز بعد از سی سال به اینجا رسیده‌ایم.این حاکمیت بسیار سرکوب‌گر بوده است و یکی از خشن‌ترین چهره‌های حاکمیت در ایران را، ما در چهر‌ه‌ی حاکمیت فعلی می‌بینیم. وی با اشاره به تعداد بالای زندانیان سیاسی تاکید کرد: مردم ما از سرکوب نمی‌ترسند، نمونه‌اش این همه زندانی کردن‌ها است که هیچ‌کس از آن ابایی ندارد؛ حتی به پیشواز زندان رفته‌اند.
با ۱۲۵ امتیاز و ۲۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آقای علیرضا رضایی، فحش دادن به خاتمی در زمانی که زیر حمله رسانه‌های تصویری و کاغذی ناجوانمرد داخل کشور است و نامش علنا در تلویزیون به بدنامی برده می‌شود که هنر نیست. دفاع کردن ازوست که دل شیر می‌خواهد. خاتمی را این‌روزها دوست و دشمن می‌نوازند. حالا شما هم عین جملات تهوع‌آورکیهان را استفاده می‌کنید که:" بری ایتالیا با یه جیگر طلا درباره اصلاحات ماچمالی و ضمناً مصاحبه کنی ؟" انگار نه انگار که کیهان این جملات را برای سرهم کردن دروغ‌هایش بافته بود و من و شما از خواندن‌شان در کیهان احساس نفرت کرده بودیم. درست وضعیتی شده که در دوران ریاست جمهوری خیلی‌ها پشتش را خالی کردند و به‌نفع کیهانیان عرصه را واگذاشتند. خاتمی مگر چه گفته که شما به‌خودتان گرفته‌اید؟ اصلا طرف خاتمی مگر شما بوده‌اید! قصد خاتمی آچمز کردن و توپ را به‌زمین حریف انداختن بوده و مطمئن باشید دراین راه با میرحسین و شیخ بزرگ هماهنگ بوده است. خاتمی از "کف توقعات" سخن گفته. اما همین کف هم دشمنان مردم را به شدت به لرزه انداخته که فقط یکی از آن‌ها "آزادی بدون قیدوشرط زندانیان" بوده است. از شما می‌پرسم: آیا بزرگ‌ترین هدف ما طی این روزها همین نیست که عزیزان‌مان از زندان آزاد شوند؟ اتفاقا برخلاف نظر شما به‌نظر می‌رسد خاتمی خیلی هم شجاعانه حرف زده و مقابل سیستم حکومتی و قوه قضائیه داد سخن داده. خاتمی خیلی شجاع است، چون در قلب تهران ایستاده و از کافه‌های پاریس در خیابان شانزلیزه آزادی را فریاد نمی‌زند. امیدوارم از ادبیات خودتان در مورد خودتان نارحت نشوید!
با ۱۲۲ امتیاز و ۹۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


یک عکس با کیفیت بالا از مهندس میرحسین موسوی. او می دانست که پیروز شده است و ما نیز می دانستیم. ما پیروزیم!
با ۱۰۳ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


آفرین به زهرا رهنورد ، بارها گفته ام اگر جنبش سبز یک رهبر واقعا مصمم و قاطع داشته باشد خانم رهنورد است . مصاحبه اخیر او با رسا را بخوانید . در این مصاحبه ، بر خلاف موسوی ، به صراحت اذعان دارد که جمهوری اسلامی به انحطاط رفته و منجر به دیکتاتوری شده است ، نظری که موسوی و کروبی هنوز با وجود یک سال و نیم سرکوب به این صراحت ابراز نکرده اند . در خیلی از جنبشهای اخیر نیمه دوم قرن بیستم در کشورهای جهان سوم زنان رهبر جنبش آزادیخواهی بوده اند و آن را تا پیروزی رهبری کرده اند ، آیا رهنورد میتواند این کار را در ایران بکند؟
با ۹۸ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


در روزهای اخير، مير حسين موسوی و مهدی کروبی، رهبران مخالفان دولت، هدف حملات شديد آيت الله علی خامنه ای و هواداران او در دستگاه های نظامی و سياسی قرا رگرفته اند. آقايان موسوی و کروبی در اين حملات، با القابی مانند « دست اندرکاران فتنه، پياده نظام دشمن، عافيت‌ طلب، سازشکار، فرصت طلب، پيمان شکن و خائن» توصيف شدند. اين حملات به مناسبت سالروز نهم دی ماه سال گذشته صورت گرفت که در آن روز، هواداران رهبر جمهوری اسلامی در پاسخ به تظاهرات مخالفان در شهرهای گوناگون ايران، گردهمايی هايی برگزار کردند. علی کشتگر، تحليلگر سياسی در پاريس، درباره اين حملات به « راديو فردا» می گويد: همواره تمام هم و غم رهبر جمهوری اسلامی و دولت محمود احمدی نژاد، چگونگی مقابله با جنبش سبز يا نيروی اپوزيسيونی است که در ايران شکل گرفته است. به نظر من، در سالگرد آن حرکت می خواهند چنين اقدامی را تکرار کنند. بنابراين رجزخوانی عليه نيروهای اصلاح طلب و جنبش سبز امری طبيعی است. حجت الاسلام علی عسگری، عضو شورای هماهنگی سران سه قوه، گفته است بخش عظيمی از رسانه ها در مبارزه با جنگ نرم موفق عمل نکردند. موضوع جنگ نرم پس از آغاز اعتراض به نتايج انتخابات همچنان ادامه داشته و مقامات جمهوری اسلامی از آيت الله خامنه ای گرفته تا رده های پايين تر هميشه اين موضوع را مطرح کرده اند. تاکيد حکومت با استفاده از موضوع جنگ نرم و توطئه دشمن در مقابله با مخالفان تا چه اندازه موفق بوده است؟ اکنون جنبش سبز ايران در تمام زمينه ها رسوخ کرده و يک فرهنگ عمومی در تمام اقشار و اقوام جامعه به وجود آمده است، مبنی بر اين که ايرانی ها بايد تمام اختلافات عقيدتی، دينی و سياسی را کنار بگذارند و برای حق رأی خودشان با هم همراه باشند. اين موضوع به يک آرزوی مهم در جامعه ايران تبديل شده است و رژيم از اين مسئله وحشت دارد. اگر جمهوری اسلامی کنونی می توانست بيش از آنچه که کشته و اعدام کرده است، بکشد و بيش از آن که به زندان ها انداخته است، زندانی کند، حتما اين کار را انجام می داد. اينها نگران آينده هستند و می دانند برنامه هايشان در زمينه های مختلف شکست خورده است. يک سال از روز نهم دی ماه سال گذشته می گذرد. جايگاه آقای خامنه ای را در عرصه سياسی ايران چگونه ارزيابی می کنيد؟ اقتدار ولايت فقيه در هم شکسته است؛ يعنی وضعيت آقای خامنه ای به گونه ای است که بخش بزرگی از نيروهای نظام اعم از اصول گرايان و اصلاح طلبان که به حاشيه رانده شده اند، با او مسئله دارند؛ از آقای رفسنجانی گرفته تا مراجع در قم و اصول گرايانی در مجلس. اينها از طريق مخالفت با سياست های محمود احمدی نژاد، در واقع، به آقای خامنه ای ايراد می گيرند. پس آقای خامنه ای می ماند و نيروهای نظامی و امنيتی اش. اما آيا اين نيروی نظامی و امنيتی هم کاملا تحت فرمان او است؟ نه، چون وقتی اين نيرو می بيند آقای خامنه ای حامی ديگری ندارد، طلب سهم بيشتری می کند و ما شاهد سرکشی احمدی نژاد در برابر آقای خامنه ای هستيم. به نظر من، موقعيت آقای خامنه ای بعد از ۲۲ خرداد به شدت تضعيف شده است و روز به روز هم ضعيف تر می شود.
با ۹۵ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


فیلم مستند حماسه پل کالج با ذکر جزئیات به حوادث اتفاق افتاده در چهارراه کالج تهران در روز عاشوراي 88 میپردازد و به صورت مستند صحنه ها و حقايق آن ظهر خونين را به تماشا میگذارد. از آنجا که در اين روزها هیاهوی تهمت هتک حرمت عاشورا را راه انداختند از تمام دوستان سبزی که این مستند را دانلود میکنند تقاضا میکنیم به حرمت خون شهدای عاشورای سبز این فیلم را تکثیر و در اختیار دیگرانی که دسترسی ندارند قرار دهند.
با ۹۴ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


من مطمئن هستم که شما خواب شب ندارید و خوب میدونید که اون میلیون ها معترض که بعد از انتخابات اومدن تو خیابونا الان آتش زیر خاکسترن .... چرا ؟ چون : ما بیشماریم
با ۸۹ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


صفحه اول خبرگزاری سپاه (‌فارس)‌ در تاریخ ده دی ماه هشتاد و نه !
با ۸۳ امتیاز و ۱۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


لیست کامل شهدای جنبش سبز
با ۸۳ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


»تغییر«: شهرام امیری که پس از بازگشت به ایران مورد استقبال مقامات عالی رتبه وزارت خانه های خارجه و دفاع کشور قرار گرفته بود پس از ورود به ایران در رسانه های دولتی جمهوری اسلامی از آن به عنوان قهرمان ملی یاد شد بر اساس اطلاعات دریافتی ازمنابع آگاه ، شهرام امیری پژوهشگر و متخصص رادیو ایزوتوپ‌های پزشکی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر )وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح( که در سفر عمره به عربستان در خرداد ۱۳۸۸ ناپدید شد و حدود ۱۳ ماه بعد، در ۲۲ تیر ۱۳۸۹ به دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا مراجعت کرده و دو روز بعد به ایران بازگشت . هم اکنون در زندان نظامی حشمتیه تهران بیش از دو ماه است که در بازداشت بسر می برد . به گزارش IranBriefing – Farsi .، شهرام امیری که پس از بازگشت به ایران مورد استقبال مقامات عالی رتبه وزارت خانه های خارجه و دفاع کشور قرار گرفته بود پس از ورود به ایران در رسانه های دولتی جمهوری اسلامی از آن به عنوان قهرمان ملی یاد شد و وی در چندین برنامه زنده سیما حضور یافت و ضمن تشریح جزئیات چگونگی ربایشش از عربستان توسط سرویسهای اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد که به مدد الهی و یاری ...
با ۸۲ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


آقای خاتمی عزیز! هر وقت تونستی بیشتر از چند ثانیه به چشمان این زن نگاه کنی و سرت را پایین نینداختی اونوقت بیا و درباره ی انتخابات صحبت کن .... آقای خاتمی قبول کن که جمهوری اسلامی تمام شد.
با ۸۰ امتیاز و ۲۴ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


سران جنبش بزرگ سبز ما را تهديد به دستگيري ميکنيد. دوستان براي اتحاد بيشتر ، همه اعلان مي کنيم. من هم يک مير حسين موسوي هستم. من هم يک مهدي کربي هستم . من هم يک سيد محمد خاتمي هستم ببينيم آقا و نوچه هاش چه غلطي مي توانند بکنند.
با ۷۷ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


واقعا چه برسر تهران آمده!!!
با ۷۶ امتیاز و ۱۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


از آنجا كه تاثير راي منفي در بالاترين حذف شده است و منفي ها صرفا جنبه تزييني دارند و لينك هاي برادران عرزشي و سانديس خوار حذف نميشوند . اين برادران با لطايف الحيل مختلف سعي در داغ كردن لينكهايشان دارند مثلا خبر را به صورت كنايه مثبت ميگذارند و آنرا در بخشهاي غيرمربوط جهت اينكه زودتر داغ شود ميگذارند و متاسفانه دوستان سبز بر اثر بي دقتي به اينان راي مثبت ميدهند. تصوير زير يكي از صفحات يكي از اين برادران است كه چند تا لينك آن بيش از صد امتياز آورده است. به دليل اينكه خلاف قوانين بالاترين نشده باشد نام اين سانديس خوار را محو شده است.بنابراين از دوستان سبز بالاتريني خواهشمند است قبل از دادن هر مثبتي به محتواي لينك و كاربر مربوطه دقت كنيم و در صورت ترديد به لينكهاي فرستاده اين كاربر با دو كليك يك سري بزنيم هر چند كه به خاطر سپردن نام اين سانديس خواران نبايد سخت باشد.
با ۷۶ امتیاز و ۱۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


تعریف نظام دینی و نظام سکولار فرض کنیم قانون حذف رایانه‌ها موفق شود و پس از پنج سال در اقتصاد ایران یارانه جایی نداشته باشد. واقعاً چنین خواهد بود؟ نه، تعبیر درست از قانون حذف رایانه‌ها چنین است: قرار است تنها به کالای دین یارانه تعلق گیرد؛ نرخ بقیه‌ی کالاها از منطق بازار تبعیت خواهد کرد.بر این پایه‌ حکومت اسلامی را می‌توانیم به مثابه نظامی تعریف کنیم که در آن دین از یارانه‌ی دولتی برخوردار می‌شود. این تعریف، مشکل تعریف ساده‌ی نظام سکولار را حل می‌کند: نظام سکولار نظامی است که در آن دولت به دین یارانه نمی‌پردازد. حکومت دینی حکومتی است که در آن کالای دین با بهره‌گیری از سوبسید دولتی به وفور و به ارزان‌ترین شکل، در واقع مجانی، به دست مصرف‌کننده می‌رسد. مصرف‌کنندگان هر چه بیشتر این کالا را مصرف کنند، شانس بیشتری برای ترقی این-جهانی می‌یابند. هر کس هر چه بیشتر مصرف کند، بیشتر از این شانس بهره می‌شود که در زمره‌ی خواص درآید یا چون درآمد، خاص‌الخاص شود. "هر کس – هر چه"، بر پایه‌ی این فرمول می‌توان گفت که سیستم یارانه‌ای دینی هم به کالا و هم به مصرف‌کننده تعلق می‌گیرد. مصرف‌کننده در مرحله‌ای از بهره‌وری، خود تولیدکننده‌ای می‌شود که به کالای تولیدی آن یارانه تعلق می‌گیرد، یعنی او می‌توان آن را به رایگان میان مصرف‌کنندگان توزیع کند و پول آن را از دولت بگیرد. رکود تورمی در بازار دین اختصاص وسیع یارانه‌ی دولتی باعث افت نرخ سود در رشته‌ی سرمایه‌گذاری دینی شود. ولی اگر یارانه کم شود، انگیزه برای جمع‌آوری سرمایه‌ی سمبلیک دینی کم شده و بازار سکه‌ی دین کم‌رونق می‌شود. با همان منطقی که از اختصاص یارانه به برخی کالاها و خدمات انتقاد می‌شود، می‌توان از اختصاص یارانه به کالای دینی هم انتقاد کرد، ولی چنین انتقادی، هر قدر هم که سطحی باشد، در حکومت اسلامی ساختارشکنانه است. نظام یارانه‌دهی به دین اصلاح‌پذیر نیست، چون نظام اصلاح‌پذیر نیست و برعکس. عوامل مختلفی باعث تباهی نظام خواهند شد. رکود تورمی در بازار کالای دینی و مبتذل‌تر شدن مداوم این کالا یکی از این عوامل است.
با ۷۴ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


سخنان بسیار جالب اکبر گنجی در میزگرد بی بی سی فارسی با موضوع میراث روح الله خمینی چیست؟
با ۷۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


به‌چشمای‌معصوم‌دختر‌ش‌نگاه‌گنید
با ۷۴ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


چکیده : سید علی خمینی در یک سال ونیم گذشته چندین نوبت ومورد به دیدار زندانیان آزاد شده جنبش سبز یا خانواده های آنها رفته است . همچنین وی روز قدس امسال وقتی مهاجمین و چماق به دستان بعد از 5 شب حمله وتجمع برابر خانه شیخ مهدی کروبی قصد حمله نهایی به منزل وی را داشتند با حضوردر خانه شیخ مهدی توطئه مهاجمین را ناکام گذاشت وباعث شکستن محاصره منزل کروبی بعد از 5روز شد .
با ۷۲ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم ویران … آری به ولایت فقیه
با ۷۲ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


زهرا رهنورد استاد دانشگاه با بیان این که "تجربه انقلاب اسلامی به ما نشان داد که تنها حضور در خیابان کافی نیست" اظهار داشت: جنبه‌های تئوری، جنبه‌های تشکیلاتی و جنبه‌های عقلانی باید به این حضورهای خیابانی افزوده شوند. به گزارش جرس، رهنورد، در گفت‌وگو با رسا با بررسی جوانب جنبش دموکراسی‌خواه مردم ایران، درباره سرکوب‌های صورت‌گرفته از سوی حکومت گفت: این حاکمیت بسیار سرکوب‌گر بوده است و یکی از خشن‌ترین چهره‌های حاکمیت در ایران را، ما در چهر‌ه‌ی حاکمیت فعلی می‌بینیم. وی با اشاره به تعداد بالای زندانیان سیاسی تاکید کرد: مردم ما از سرکوب نمی‌ترسند، نمونه‌اش این همه زندانی کردن‌ها است که هیچ‌کس از آن ابایی ندارد؛ حتی به پیشواز زندان رفته‌اند. رهنورد راه‌های عدم انفعال جنبش سبز را ‌بی‌شمار خواند و "نترسیدن"، "هرگز سکوت نکردن"، "مبارزه‌های زیرزمینی" و حتی "به یکدیگر لبخند زدن" را از جمله این راه‌ها دانست و گفت: ما همه با همیم و با هر نماد و سمبلی می‌توانیم این را به هم نشان دهیم و وحدت‌مان را حفظ کنیم. وی تاکید کرد: هر کس باید راه خودش را پیدا کند، اما آنچه مهم است این که ما نباید ساکت بمانیم. رهنورد همچنین اظهار داشت: من معتقدم که پیروزی‌های زودرس خیلی زود هم از بین می‌رود. انقلاب اسلامی یکی از همان‌ها بود که خیلی کار بزرگی بود. اما خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت نتیجه داد. ولی آن پیروزی فاقد زیرساخت‌های لازم بود و به همین دلیل خیلی زود و در همان هفت- هشت سال اول رو به انحطاط رفت و امروز بعد از سی سال به اینجا رسیده‌ایم.
با ۷۱ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


با توجه به اینکه بارها نام بالاترین به عنوان یکی از ارکان فتنه در سخنان مسئولان رژیم شنیده شده و حتی در در نشریه های داخلی سپاه و روزنامه کیهان بسیار از این رسانه به عنوان یک قطب اساسی فتنه یاد شده است، تصور اینکه برای کمرنگ کردن اثرات این رسانه تدبیری اندیشیده باشند دور از ذهن نیست! / و با تجزیه و تحلیل مسائلی که در یک سال اخیر بر سر بالاترین آمده که اکثر آنها ناشی از تفرقه افکنی و جنگهای عقیدتی بوده که با اصل موضوع که مبارزه با بی عدالتی رژیم است، در تضاد بوده، این نظریه قوت بیشتری میگیرد. / رفتار این افراد در بالاترین از لحاظ روانشناختی با رفتار بازجویان رژیم مطابقت میکند. / برای مثال جو احساسی که برای یکی از سران جنبش بوجود میآید را با کامنتهای سطح پائین یا خروج بحث از موضوع بر هم میزنند. / همه با هم وارد یک پست شده و همدیگر را تائید میکنند. / اصول کلی آنها : 1 - تحقیر جنبش سبز / 2 - به مسخره گرفتن شعارها / 3 - تلقین ناتوانی در برابر خواستها / 4 - ایجاد اختلافات در خواسته ها / 5 - ایجاد جو نا امیدی / 6 - به راه انداختن نزاع بر سر اصول اعتقادی / 7 - لا ابالی و غرب پرست نشان دادن طرفداران جنبش / به نظر میرسد رویه چهارچوب داری را در پیش گرفته اند و متاسفانه در جاهایی موفقیت هایی هم بدست آورده اند. / با شناسایی شناسه های این افراد میتوان تا حدودی برنامه های آنها بر هم زد.
با ۷۱ امتیاز و ۲۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


رهنورد راه‌های عدم انفعال جنبش سبز را ‌بی‌شمار خواند و "نترسیدن"، "هرگز سکوت نکردن"، "مبارزه‌های زیرزمینی" و حتی "به یکدیگر لبخند زدن" را از جمله این راه‌ها دانست و گفت: ما همه با هم هستیم و با هر نماد و سمبلی می‌توانیم این را به هم نشان دهیم و وحدت‌مان را حفظ کنیم. وی تاکید کرد: هر کس باید راه خودش را پیدا کند، اما آنچه مهم است این که ما نباید ساکت بمانیم. رهنورد همچنین اظهار داشت: من معتقدم که پیروزی‌های زودرس خیلی زود هم از بین می‌رود. انقلاب اسلامی یکی از همان‌ها بود که خیلی کار بزرگی بود. اما خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت نتیجه داد. ولی آن پیروزی فاقد زیرساخت‌های لازم بود و به همین دلیل خیلی زود و در همان هفت- هشت سال اول رو به انحطاط رفت و امروز بعد از سی سال به اینجا رسیده‌ایم.
با ۷۱ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


پنجاه روز است که خانواده سردار محمد عزلتی مقدم از دیدار با ایشان محرومند. به گزارش تحول سبز، نیروهای امنیتی تنها یک بار به همسر سردار مقدم اجازه دادند که با وی به مدت ۱۰ دقیقه ملاقات کابینی داسته باشد که این دیدار نیز با حضور نیروهای امنیتی و تحت نظارت کامل انجام شده است. سردار محمد عزلتی مقدم رئیس کمیته ایثارگران ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی ۵۰ روز پیش هنگامی که از دیدار با مهندس موسوی برمی گشت در خیابان ربوده شد. دادستانی انقلاب تا یکماه پس از بازداشت ایشان ازپذیرش مسئولیت بازداشت ایشان امتناع کرد تا اینکه پس از پی گیری های خانواده ایشان معلوم شد که وی در بند ۲۰۹ زندان اوین بازداشت است. خانواده سردار مقدم بارها از دادستانی درخواست ملاقات حضوری با وی را نموده اند که تاکنون موافقت نشده است. همچنین دادستانی تاکنون علت بازداشت ایشان و اتهامات وارده را به خانواده اش اعلام نکرده است. با این حال خانم اعظم السادات حیدری همسر سردار مقدم پس ازتنها ملاقات کابینی با همسر دربندش از روحیه بالای وی در زندان خبر داده است.
با ۶۷ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خوب، سال تحویل شد. از ژاپن شروع شده و به امریکا ختم می‌شود، که در همه‌شان بالاترینی داریم. فرصتی شد تا از همه خارج نشین‌های بالاترین تشکر کنم که مدت‌ها در روزشان صرف بالاترین و فعالیت‌های سبزش می شود. به نظرم بار اصلی بالاترین بر دوش آنهاست که جور کاربران پشت فیلترمانده داخل را می‌کشند. به ویژه از مهدی یحیی‌نژاد عزیز تشکرمی کنم که همه سرمایه و عمرش را گذاشته برای بالاترین. من یکی که هیچ یک ازین دو را صرف نکرده‌ام، شرمنده‌اش هستم. به مناسبت همین شب قشنگ برفی در امریکا هم ازو خواهش می‌کنم حساب همه دوستان‌مان را باز کند که این روزها خیلی لازم شان داریم!
با ۶۷ امتیاز و ۱۶ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


خداوند ترا عزیز کرده است آنگونه که یوسف را از ذلت چاه به اوج عزت فرماندهی رساند. شب پرستان این روزها تهدید می کنند که می گیریم و می بندیم و این "خارجی" که شوریده را به سزایش می رسانیم، اما نمی دانند که تو چون جدت عاشقی و سینه ای که داغ حسین (ع) دارد از سفیر کدام گلوله ای خواهد ترسید و سری که سر شهادت دارد کجا از بالای دار فراری است.. مگر علی موسوی را داغ و سرخ راهی ملاقات جدش نکردند؟ چه باک؟ بزنید و بکشید، اما بدانید که این سر را دیگر سازشی نیست… لبیک یا حسین (ع) که سال پیش گفتیم، ما را تا دم مرگ با میرحسین نگه خواهد داشت…. سیصد گل سرخ، یک گل نصرانی ما را ز سر بریده می ترسانی؟؟ ما گر زسر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم!
با ۶۵ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

 


جرس: زهرا رهنورد استاد دانشگاه با بیان این که "تجربه انقلاب اسلامی به ما نشان داد که تنها حضور در خیابان کافی نیست" اظهار داشت: جنبه‌های تئوری، جنبه‌های تشکیلاتی و جنبه‌های عقلانی باید به این حضورهای خیابانی افزوده شوند.
با ۶۵ امتیاز و ۶ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

 


نماينده مردم سردشت و پيرانشهر در مجلس مي‌گويد: به دليل عدم عادلانه توزيع امکانات، بيش از 60 درصد مردم در مناطق كردنشين جزء طبقه محروم جامعه هستند.به گزارش «كردستان امروز»، "محمدعلي پرتوي" در جلسه چهارشنبه مجلس و در نطق ميان دستور خود به محروميت منطقه و حوزه انتخابيه اش اشاره کرده و گفته است: مرزهاي ما پسمانده تحميل‌ها و محروميت‌ها، از گذشته است.
با ۴۶ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اقتصاد
نظرات

 
 

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ