کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ دی ۱, چهارشنبه

Fw: [farsibooks] Fw: احمد جنتی در زمان بوسيدن دست شهبانو فرح پهلوی

منم اگه بودم ميبوسيدم چون به عنوان ملكه ايران دوستش دارم.هركي هرچي ميخواد بگه ولي اون اقا رو نميدونم
----- Forwarded Message ----
From: Ali Yasini <aliyasini2009@yahoo.com>
To: farsibooks groups <farsibooks@yahoogroups.com>
Sent: Mon, December 6, 2010 2:59:02 PM
Subject: Fw: [farsibooks] Fw: احمد جنتی در زمان بوسيدن دست شهبانو فرح پهلوی

من خودم اگه اون زمان بودم دستشو ميبوسيدم ولي فقط به خاطر علاقه اي كه بهش دارم ولي اونها رو نميدونم چرااينكارو ميكنن  ؟ بعضي ها عادت دارن نون به نرخ روز بخورن

----- Forwarded Message ----
From: majid rezaee <majid_rezaee84@yahoo.com>
To: BOOKS FARSI <farsibooks@yahoogroups.com>
Sent: Sat, October 23, 2010 12:26:49 PM
Subject: [farsibooks] Fw: احمد جنتی در زمان بوسيدن دست شهبانو فرح پهلوی

 



اين عكس رو قبلا ديده بودم ولي نميدونستم احمد جنتي است. عجب...........
 
 

احمد جنتی در زمان بوسيدن دست شهبانو فرح پهلوی

 

?ui=2&view=att&th=126a90e5ecd5c395&attid=0.1&disp=attd&realattid=ii_126a90e5ecd5c395&zw

 




 


 

مخور صائب فریب فضل از عمامه ی زاهد
که در گنبد ز بی مغزی صدا بسیار می پیچد




--












 
 
.







--
Ahamdi-M




هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ