کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

[farsibooks] سناريوي بعدي کودتاچيان





address ro pak konid

be har haal agaah boodan bad nist!!
سناريوي بعدي کودتاچيان طراحي انفجاري خودساخته است که در آن قرار است تعداد زيادي از بسيجيان، لباس‌شخصي‌ها و نيروي انتظامي کشته شوند تا حضور مردم در خيابان‌ها با يک عزاي عمومي به مدت يک هفته به تعويق بيفتد.
به گزارش چريک آنلاين،‌ تئوريسين‌هاي کودتاي انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد و نويسندگان اصلي سناريوي کودتا به اين تصميم رسيده‌اند که با يک خودزني بزرگ خود را در برابر دوربين‌هاي تمامي‌ رسانه‌هاي جهان به عنوان قربانيان اصلي و مظلومان اين وقايع معرفي کنند.
رد پاي ايده اين انفجار نيز چند روز پيش در خبري ديده مي‌شد که اعلام مي‌کرد عده‌اي از به ظاهر هواداران ميرحسين موسوي و آشوب‌طلبان را دستگير کرده‌اند که اسلحه و مواد منفجره با خود به همراه داشته‌اند.
اين انفجار مي‌تواند در يکي از محل‌هاي استقرار بسيجيان رخ دهد و پس از انفجار هم قرار است دوربين هاي صدا و سيما به خلق ظهر عاشورايي بپردازند که تمامي جهانيان را متاثر کند..
البته نسخه‌ي ديگري از اين سناريو نيز وجود دارد که براساس آن قرار است عده‌اي سبزپوش از ميان به ظاهر حاميان ميرحسين موسوي به سوي لباس شخصي‌ها و نيروي انتظامي شليک کنند و عده‌ي زيادي از آن‌ها را به رگبار گلوله ببندند. اين سناريو کمترين امتياز را براي اجرا در نشست کودتاچيان به دست آورد..
نسخه‌ي ديگري از سناريوي انفجار مطرح شده و آن انفجاري است که قربانيان از هر دو طيف باشند. يعني عده‌ي زيادي از سبزپوشان کشته شوند و هم کودتاچيان و نيروهاي نظامي. پس از اجراي اين سناريو هم قرار است حاکميت اعلام کند دعواهاي داخلي امنيت نظام و مردم را به خطر انداخته است و عده‌اي دارند بر سر تصاحب قدرت مردم را قرباني مي‌کنند.

مردم بايد گوش به زنگ باشند تا اين سناريو هم خنثي شود
براي همه دوستان بفرستيد .
فراموش نكنيد نام ارسال كنندگان قبلي را پاك كنيد






__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Dog Fanatics

on Yahoo! Groups

Find people who are

crazy about dogs.

Yahoo! Green

Make It Green

Submit ideas to

better our planet

Support Group

Lose lbs together

Share your weight-

loss successes.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ