کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

Re: SV: [farsibooks] مرد بسیار بزرگی است



درود بر همه
 
بزرگ بود یا کوچک، فعلا که به مذبح برده شده و این پایان خوشایندی برای یک سیاستمدار نیست.  کاش حتا یکبار هم که شده، ایشان می گفتند که در پی اصلاح قانون اساسی و ایجاد دموکراسی واقعی بر مبنای آرای مردم است.  اما حالا همه چیز را باخته و هیچ نگفته، کاش این موج رهبری می شد و کسی هزاران حرفهای نگفته را برای یکبار هم که شده می گفت.
 
سبز باشید
بهروز

--- On Tue, 6/30/09, Mandali Khan <mandalikhan@yahoo.se> wrote:

From: Mandali Khan <mandalikhan@yahoo.se>
Subject: SV: [farsibooks] مرد بسیار بزرگی است
To: farsibooks@yahoogroups.com, saaye@googlegroups.com
Date: Tuesday, June 30, 2009, 1:11 PM



با درود

 

موسوی برای چه کسانی مرد بزرگی است؟

 

من نمیدانم چگونه موسوی را بزرگ خطاب میکنید و از ایشان چه انتظاری دارید یا به او چه توهمی دارید که بزرگش میبینید. پیشینه موسوی را تکرار نمیکنم که میدانم خودتان بهتر از من میدانید او چه کرده است. حالا حرف بر سر این است که کسی به چنین پیشینه‌ای چگونه آدمی میتواند باشد. به باور من اگر بخواهیم موسوی را بسیار کوتاه بیان کنیم میتوانیم بگوییم که او:

وابسته و سرسپرده جمهوری اسلامی بوده و هست.

حامی و مجری قوانین شرع و ولی فقیه بوده و هست.

یکی از عوامل اصلی وشریک جرم جنایات جمهوری اسلامی بوده و هست.

اگر اشتباه میکنم بفرمایید چرا و در چه موردی اشتباه میکنم. در غیر اینصورت مقایسه کردن این جنایتکار با شخصیت‌های برجسته ملی و تاریخی ما بی انصافی است و اشتباهی بزرگ. این میرحسین همانقدر رهبر این جنبش مردمی است که خمینی رهبر انقلاب 57 بود. این میر حسین همانقدر بر حرکت مردم میخواهد سوار شود و شعارها را از "مرگ بر دیکتاتور" به "الله و اکبر" تبدیل کند که سلف ایشان در به بیراهه بردن انقلاب 57 همت کرد. همه میدانند که اگر کسی به او رای داده بخاطر گل روی او نبوده بلکه بخاطر نفرت از نظام و احمدی‌نژاد بوده. شما که ایشان را ناجی ملت معرفی میکنید میدانید که اگر او ریاست جمهوری را بعهده بگیرد چه برنامه‌هایی دارد؟ باز هم یک سیدخندان دیگر؟ این سید مظلوم در زمان مصدر قدرت بودن خود چه گهی خورده که حالا بخواهد کاری کند؟ بجز جنایت و دستبوسی فقیه و سرکوب مخالفان در کارنامه ایشان چیست؟ چه کسی بخواب ایشان آمده که این ضد مردمی را یک شبه پشت و رو کرده و حامی مردم شده و غم ملت بر دل دارد؟ این حُّر ریاحی چگونه بعد از سی سال چشم بازکرده و ازدست رفتن مملکت را میبیند؟

 

دوست گرامی اگر شما به هر دلیل ایشان را مناسب رهبری ملت و خودتان میبینید از نظر من مختار و مجاز هستید ولی با حیثیت افرادی مثل مصدق و امیرکبیر و ملت ایران بازی نکنید. پاسخ به پرسش شما به باور من این است: نه، موسوی جنایتکاری است از تبار جمهوری اسلامی که در زباله‌دان تاریخ ایران جا دارد.

 

شاد و سربلند باشید

 


Från: farsibooks@yahoogroups.com [mailto: farsibooks@yahoogroups.com ] För hamid jallayerian
Skickat: den 29 juni 2009 15:44
Till: saaye@googlegroups.com
Ämne: [farsibooks]
مرد بسیار بزرگی است

 




میرحسین موسوی مرد بسیار بسیار بزرگی است

حتما این بخش از وبلاگم برای کسانی که مرتب به من سر میزنند جالب خواهد بود . بله قبل از انتخابات از تحریمی ها بودم ،حسابی از میرحسین بدم می آمد که بخشهایی از آنها را می توانید در اینجا ، اینجا،اینجا،اینجا و بسیاری از نوشته های سابق من ببینید .از نظر من میرحسین به معنای کو پن ، اعدام های سال شصت وهفت و ارعاب سالهای نخستین حکومت دیکتاتوری خمینی بود .

 

... انتخابات برگزار گردید و من رای نداده بودم اما حدس میزدم موسوی رئیس جمهور میشود . نتایج که اعلام شد کمی تعجب کردم ، اما با خودم گفتم پشت پرده گاو بندی و تبانی کرده اند . دو روز گذشت و دیدم مردم برای مطالبات بر حق خودشان به خیابان آمده اند و موسوی هم در بین آنها است ، باز هم گفتم سیاه بازی است و رژیم آخوندی از این کارها زیاد میکند . تا جمعه 7 روز قبل که خامنه ای نماز خواند ، گفتم فصل الخطاب بود و میرحسین سر جایش خواهد نشست و رفتار هاشمی رفسنجانی صحنه آرایی بوده است . اما حالا می بینم موسوی کوتاه نیامده هیچ که خیلی هم خوب جنبش سبز مردمی را هدایت میکند . شورای نگهبان هم مرتب در حال وقت خریدن است شاید که بتواند موسوی را مرعوب یا تطمیع کند ، که بعید است موسوی کوتاه بیاید .

 

همین که آقای میرحسین موسوی با جنبش سبز به رهبری خودش توانست به مردم ایران بفهماند که اگر بخواهند میتوانند و نباید از این غول کاغذی خامنه ای بترسند خودش بزرگترین کاری است که یک رهبر میتواند در دوران عمرش انجام دهد ،میرحسین موسوی مرد بسیار بسیار بزرگی است ، حتی اگر در گذشته هم کاری کرده بود به مصلحت نظام و ندیده گرفتن حق مردم با این رفتار خود اسمش را در کنار مصدق و امیرکبیر نوشت . واقعا که میرحسین موسوی مرد بسیار بسیار بزرگی است .

موسوی منشا و مبدا تحول عظیمی در ساختار سیاسی و احیای جامعه مدنی شده است ،که اگر چه در کوتاه مدت و روز شمار تقویم این جوی آب نتواند از سد سنگی بگذرد و به اهداف بزرگی برسد در گاه شمار ماهانه ودراز مدت تبدیل به رودخانه عظیمی خواهد شدکه هیچ سد آهنینی حتی به زور اسلحه نخواهد توانست جلو دارش باشد و دستاوردهای زیادی به همراه خواهد داشت .

جنبش سبز مدنی ایران در همین کوتاه مدت آنچنان بر افکار عمومی ایرانیان و مخصوصا اپوزیسیونهای مخالف رژیم و حتی آنهایی که بدتر از حکومت اسلامی اند تاثیر گذاشته که تقریبا همگی آنها به این اثر گذاری اعتراف دارند ، این جنبش و نهضت آنقدر محکم و استوار بوده که گوش و چشم تمام جهانیان را بر حقیقت وجودی مردم ایران و مطالبات به حق آنها گشوده است و بدنیا نشان داده که ایرانی ، ایرانی است و دولت زر و زور خامنه ای و دست پرورده اش احمدی نژاد چگونه با دیکتاتوری بر چنین مردم آزاده ای حکومت میکنند .

حال آیا نمی توانیم بگویم میرحسین موسوی مرد بسیار بسیار بزرگی است ؟

 

View=>Encoding=>Unicode(UTF- 8)

 

 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ