کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

[farsibooks] احمدي نژاد در مناظره با امام حسين



 
احمدي نژاد در مناظره با امام حسين
 

من شمارو دوست دارم...شما امام سوم مایی..آقای جنتی هم صلاحیت شما را تایید میکنه آقای مصباح هم به شما ارادت داره اما شما که امام بودی و میدونستی همه کشته میشن چرا 72 نفرو بردی کُشتی... ، پس چرا بردی؟ تشکیل حکومت با کشتن مردم؟  این درسته؟ این صندلی و منبر چقدر مهم است. مگر شما نوه پیامبر نیستی؟ این همه تغییر ؟؟؟ من تعجب میکنم!!! اصلاً از کجا پول آوردی این قافله رو راه انداختی!!!

 امام حسین کلی توضیح میده و بعد احمدی نژاد میگه: آخرش نگفتی چرا اینا رو بردی کشتی.من بگم چرا کشتی؟ بگم؟ بگم؟ ماجرای "فدک" را بگم بذارم ملت بدانند که تو فرزند کدام سرمایه دار بودی ماجرای نخلستانهای مدینه را بگم؟؟بگم؟؟ ماجرای "ذوالجنان" رابگم؟؟

 






Get your preferred Email name!
Now you can @ymail.com and @rocketmail.com.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ