کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

[farsibooks] سکوت/ادگارآلن پو

 

با سلام
 

شب بود و باران بود و همچنانکه می بارید بر زمین می غلطید و به خون بدل می شد. در میان باتلاق ایستادم و باران بر سرم بارید و نیلوفرهای آبی در تنهایی دردناک خود آه کشیدند.

و به یکباره ، ماه از میان مه هولناک برخاست که سرخرنگ بود و من دیدم آن صخره عظیم خاکستری را که در کرانه رود قد برافراشته بود. بر روی صخره حروفی کنده شده بود و من از میان باتلاق نیلوفرهای آبی رفتم تا  نزدیکی کرانه رود تا حروف را بخوانم.

اما نمی توانستم آن ها را رمز گشایی کنم. به مرداب بازمی گشتم که ماه با نور سرخ تری درخشید و من  دو باره برصخره و حروف نگریستم واین بار دیدم که بر آن نوشته : «فلاکت».

و من ..........................................................................................................................
ودرود

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Welcome to Mom Connection! Share stories, news and more with moms like you.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ