کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

Re: [farsibooks] iran dar haftei ke gozasht _ A

 

کسی مرا به بالاترین دعوت کند تا بتوانم عضو بشم


--- On Sat, 4/17/10, pish gaam <pishgaam1@yahoo.com> wrote:

From: pish gaam <pishgaam1@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] iran dar haftei ke gozasht _ A
To: "pish gaam" <pishgaam1@yahoo.com>
Date: Saturday, April 17, 2010, 3:44 PM

 

ایران در هفته‌ای که گذشت – جمعه ۲۷ فروردین

چه شد که جمهوری اسلامی صلح‌طلب و قانون‌گرا شد؟

جمعه، ۲۷ فروردین ۸۹ – در پی تهدیدات دولت آمریکا به استفاده از سلاح اتمی در نزاع خود با جمهوری اسلامی، واکنش‌های سیاسی که در این هفته در ایران بر سر این مسئله صورت گرفت، متفاوت از موضع‌گیری‌های گذشته سران و ارگان‌های رژیم بود که معمولاً تهدیدات متقابلی را به همراه داشت. تلاش بر این بود که در مقابل تهدیدات جنگ‌طلبانه دولت آمریکا،  چهره‌ی به اصطلاح صلح‌طلب و قانون‌گرایی از جمهوری اسلامی ارائه شود.

خامنه‌ای در جمع سران ارگان‌های نظامی رژیم، با اشاره به اظهارات اوباما گفت: "این سخن بسیار عجیبی‌ست و دنیا نباید از آن بگذرد. ادامه نوشته »

قصاب‌خانه‌ی آدم‌کشی حکومت اسلامی

جمعه، ۲۷ فروردین ۸۹ – قصاب‌خانه‌ی آدم‌کشی حکومت اسلامی در این هفته کسب و کارش پر رونق بود. خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی در طول این هفته، همه روزه خبر از اعدام‌های جدید در سراسر ایران دادند. ۱۱ تن در شهرهای اصفهان، مشهد و تایباد اعدام شدند. در بابلسر سه نفر به دار کشیده شدند. در ماهشهر یک نفر اعدام شد و دست و پای دیگری را قطع کردند. خبر از اعدام مخفیانه افغان‌ها و تحویل جسد ۴۵ تن از آن‌ها به دولت افغانستان انتشار یافته است. دستگاه قضایی جمهوری اسلامی اعلام کرده است، ۳ هزار تن از مردم افغانستان که در زندان‌های جمهوری اسلامی به سر می‌برند، حکم اعدام گرفته‌اند. ادامه نوشته »

تورم از ادعا تا واقعیت

جمعه، ۲۷ فروردین ۸۹ – سران و مقامات حکومت اسلامی همواره از کاهش نرخ تورم سخن می‌گویند و بانک مرکزی آمار و ارقام جعلی انتشار می‌دهد. مردم اما در واقعیت زندگی روزمره خود می‌بینند که نه تنها کاهشی در بهای کالاها رخ نمی‌دهد، بلکه قیمت‌ها پیوسته افزایش می‌یابند. بانک مرکزی جمهوری اسلامی که در جعل آمار غیر واقعی استادی و مهارت ویژه‌ای کسب کرده است، نرخ تورم را در سال گذشته کم‌تر از ۱۱ درصد اعلام نمود و رئیس این بانک، شیادی را به کمال رساند و ادعا کرد که در نیمه نخست سال ۸۹، نرخ تورم نه فقط تک رقمی خواهد شد، بلکه به کم‌تر از ۷ درصد کاهش می‌یابد. ادامه نوشته »




__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Welcome to Mom Connection! Share stories, news and more with moms like you.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ