کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ

 

دوستان و دشمنان نا آگاه و عزیز
اگر یهودی و مامور به انکار حقیقت نیستید اول
فیلمها را ببینید و خودت قضاوت کنید. قبل از پیشداوری فیلمها را ببینید تا اولا بدانید موضوع چیست و سپس بتوانید بر اساس آن چه که دیدید قضاوت کنید نه بر اساس آن چه که تصور می کنید
دیدن یک ساعت فیلم مستند کار چندان دشواری نیست! اول ببینید و سپس خودتان قضاوت کنید منتهی اول ببینید
فرصت برای داوری کردن یا ناسزا گفتن و نفرین کردن یا محکوم کردن زیاد است، اول ببیند
ضمنا تکرار اشکال تراشی های نخ نما و پاسخ گفته شده ی کهنه و پوسیده کمکی به انکار حقیقت نمی کند و همچنین تهمتهای تهوع آور و ابلهانه مثل کیهانی و فلان و بهمان هم کمکی نیست جز برای فرونشاندن آتش عصبانیت متعصبان
خوب است که این جمهوری اسلامی و کیهانش جلوی نشر تمام آثار پورپیرار را گرفتند و صبح تا شب تو تلویزیون کفشهای هاخامنشیان را می لیسند

--- On Wed, 4/28/10, atila MARA <atilamara@yahoo.com> wrote:

From: atila MARA <atilamara@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Wednesday, April 28, 2010, 6:11 PM

 

الان ما که در دوران کلاشان زندگی میکنیم و همه لحظات زندگیمان اموختن است و هر روز روشهای نوینی در کلاهبرداری میاموزیم کاملن متوجه هستیم که ادبیات نویسنده این متون یهودی ستیز و کاشفان پوریم ها عینا منطبق با ادبیات کیهان و کیهانیان داخل است به سادگی متوجه میشویم که ابشخور اینان شیره زباله گاه اوست و خوشحالیم که اینان با هر سلاحی به این ملک و مردمانش میتازند و بالطبع چون قوی هم نیستند مارا مقاوم میکنند ایران و ایرانی ایلخانان را در فرهنگ خویش مضمحل کرده است و از دین محمد
بازیچه ای ساخته است که در هیچ جا ی جهان اسلام مرسوم نیست الان در ایران علی اصغری که وجودش در کربلا قابل بحث است برتر ازمحمد است ابولفضل برتر از خدا حکمرانی میکند این نشانه قدرت این فرهنگ استکه تحفه اعراب را وارونه ساخته وفقط نامی ازان باقیست مردمان بدون وضو نماز میخانند و در ظاهر روزه هم هستنداین است اسلام محمد
 ما در طی تاریخ اموخته ایم که هرکه برما بتازد نابودش کنیم
پیروزی انان چند صباحی بیش نیست


--- On Wed, 4/28/10, VahiDeadMan <> wrote:

From: VahiDeadMan <v_shavandi@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Wednesday, April 28, 2010, 10:02 AM

 

حال ببینیم او چقدر از تورات آگاهی دارد. اعضای نامحترم گروهک تجزیه طلب پانترک نترسند! به بخشی از تورات می پردازم که پورپیرار مدعی اکتشاف در آن بخش است و تا امروز بیش از 100 یادداشت برای اثبات درستی این بخش از تورات مرقوم فرموده و باعث شادکامی اربابان اورشلیمی خود شده است.

پورپیرار این استاد تمام دوران ها که دارای مدرک فوق تخصصی دیپلم است!!!! در پاسخ به یکی از چاکران نوشته است:

نويسنده: ناصر پورپیرار يکشنبه 23 مهر  1385 ساعت: 0:51

آقای تلمیذ. زیگورات بودن تخت جمشید امری اثبات شده است !!!!!!] و بقایای موجود از دو معبد ایلامی در کنار بناهای منتسب به داریوش و خشایارشا که فرصت تخریب آن را نداشته اند، … …………………………XERXES نامی است که تورات بر سلطان هخامنشی زمان اقدام پوریم گذارده است که به خشایارشا تعبیر شده، و اینک نیز با همین تعبیر مصرف می شود. پیش تر نوشته ام که از نظر دورانی این سلطان باید که داریوش باشد، آن گاه شاید با احتیاط تمام بتوان گفت که XERXES، یا اخشورش نام یهودی داریوش بوده است.

پورپیرار در خیال خود اثبات می کند که تخت جمشید زیگورات است!!!! بگذریم که پیشتر آن را معبدی یهودی دانسته بود!!!! آن هم کپی معابد اورشلیمی!

اگر چه همین نکته برای یک یادداشت خنده دار برای به مسخره گرفتن کل هیکل پورپیرار کافی است ولی از کنار آن گذشته و تمرکز شما را به خطی جلب می کنم که با رنگ زرد مشخص شده است. پورپیرار که به شدت از درد بی سوادی در رنج است مدعی شده است که:

1- Xerxes نامی است که تورات به پادشاه زمان پوریم داده است!!!!!

2- Xerxes، یا اخشورش نام یهودی داریوش است!!!!!!!!!!!!

3- بخش 2 می گوید که Xerxes واژه ای یهودی است!!!

بنازم به این همه ثوات (=سواد!).

همین تکه نوشتار که از پورپیرار برای شما آورده ام چنان پر از غلط علمی است که هوش از سرتان می پراند. همان قضیه خسن و خسین هر سه دختران یزیدند!!!!

بنده به شما جایزه می دهم اگر توانستید نشان دهید که در تورات نامی به صورتXerxes ضبط شده است.

مجنون مورد نظر ما فکر کرده است که Xerxes در تورات موجود است!!!! این به خوبی نشان می­دهد که پورپیرار حتی تورات را هم که مدعی است از آن به عنوان منبع تاریخی بهره برده است، نخوانده و نمی‌شناسد.

بیچاره هنوز نمی داند که Xerxes شکل یونانی است نه نامی یهودی!!

بیچاره هنوز نمی داند که Xerxes، شکل یونانی نام خشایارشاست و ربطی به داریوش ندارد!! اوج بی سوادی پورپیرار این دورغگو و جاعل بزرگ وقتی هویدا می شود که مشخص می شود حتی مقدمات تاریخ را هم حتی به اندازه یک بچه دبیرستانی نمی­داند.

باید پورپیرار را در لیست بزرگان تاریخ جهان قرار داد! او می گوید Xerxes همان داریوش است!!!! احتمالا داریوش هم همان کوروش و کوروش هم همان اسکندر مقدونی است!!!!!

بیچاره هنوز نمی داند که Xerxes، در تورات نیامده و تورات پادشاه هخامنشی زمان پوریم را تنها با نام اخشورش معرفی کرده است.

به این صفحه نگاهی بیندازید.

(XerxesGreek form of the Persian name Khshayarsha which meant "ruler over heroes". This was a 5th-century BC king of Persia, the son of Darius the Great.)

به راستی چرا کسی که مدعی است بر زبان یونانی مسلط بوده و بهتر از هر یونانی زبان یونانی را می شناسد و کسی که به خیال خودش درباره تورات به مکاشفه پرداخته و به کشفیات دیوانه واری در کتاب استر دست یافته است، هنوز نام شخصیت اصلی داستانی را که ماه هاست برای اثبات درستی آن قلم می زند، نمی داند؟!!!

چرا؟!

این طبل توخالی هنوز نمی داند که در کتاب استر، شخصیت پادشاه داستان پوریم، کسی به نام اخشورش است نه Xerxes!!! به راستی که بی سوادی و پر ادعایی درد بزرگی است.

چرا این استاد یونانی شناس هنوز نمی داند که Xerxes شکل یونانی نام خشایارشا است؟

کسی که مدعی است: تمام این گونه آثار در سراسر کشور و از جمله بقایای ابنیه ی پاسارگاد یونانی است (ناصر پورپیرار، جمعه، 15 دی 1385 ساعت 19:1)، استاد دیپلمه ای است که فقط ادعا دارد و نگاه منتقدانه بر نوشتارش، بوی گند بی سوادیش را بر هوا بلند می کرد.

آری در مغز افلیج پورپیرار چیزی جز یک مشت خزعبلات دیوانه وار وجود ندارد.

پورپیرار واقعا استاد گروهک تجزیه طلب پانترک است. آن گروهک را چنین استادی شایسته است.

برای اینکه بدانید او چقدر پر رو و بی حیاست این نوشته او را هم بخوانید تا بدانید که هیچ کس یارای نقد پورپیرار را ندارد!!!!!!

نويسنده: ناصر پورپیرار يکشنبه 24 دي1385 ساعت: 0:6

آقای پشتیوان. اتفاقا تفاوت کار در همین جاست زیرا من قادرم از پس اثبات هر مدخل، در هر بابی که ادعا کرده ام برآیم و به همین دلیل به تبادل نظر و ملاحظه ی اسناد و دلایل در یک مجمع ملی دعوت می کنم، ولی آن ها غایب اند زیرا خلاف شما نیک می دانند از پس ابطال سطری از مدخل های ارائه شده در این وبلاگ و یا آن کتاب ها برنمی آیند و صلاح را در سکوت می بینند.

راست می گوید اگر به همان شیوه که ماراتن را نام سرباز یونانی دانست و نه نام محل دشت نبرد، و Xerxes را نامی توراتی و معادل داریوش می داند و همه ی موارد را با قدرتی برابر با 2 اسب بی­بخار (!!!) اثبات می کند بنده و شما کی باشیم که بخواهیم نقدش کنیم.

او به قول خودش از پس اثبات ادعاهایش بر می آید!!

مثلا:

ثابت می کند که باقی مانده های ساسانیان باعث سقوط بنی امیه شدند و با همان قدرت ثابت می کند که اصلا ساسانیان وجود خارجی نداشته اند!

او با تمام قدرت ثابت می کند که هرگز خسرو پرویز نامه پیامبر (ص) را پاره نکرده و اصل آن یافت شده است و با همان قدرت ثابت می کند که اصلا نامه ای در کار نبوده و داستان آن نامه ساخته ی یهودیان است تا ثابت کنند ساسانیان وجود خارجی داشته اند!!

او با تمام قدرت ثابت می کند که اسکندر مقدونی به تلافی سوزاندنِ آتن، تخت جمشید را آتش زده است و با همان قدرت ثابت می کند که اسکندر مقدونی اصلا به ایران نیامده و با هخامنشیان نجنگیده است!!


برگرفته شده از سایت: http://zulqarnain2. wordpress. com/

دوستان می توانند برای اظلاعات بیشتر و مقایسه و نقدهای باور نکردنی از این انسان جالب به این لینک بالا مراجعه نمایند.



From: Arash Emad <arashemad@yahoo. com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Sent: Mon, April 26, 2010 7:33:42 AM
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ

دوستان عزیز
این سخنان شما دقیقا همان حرفهای من است!! تمدنی بس کهن و درخشان که در زیر لایه امپراطوریهای دروغین یهود ساخته از ده هزار سال به دوهزار و پانصد سال تبدیل شده و ما باید به جای افتخار به تمدن پدرانمان در شهر سوخته و جیرفت و صدها تمدن شناخته شده یا نشده دیگر به کوروش دروغین نوکر و مزدور یهود افتخار کنیم که عامل در خون غرق کردن این تمدنها بوده است!!!!! و لوح قلابی او را مطابق با تلقین یهودیان معاصر نخستین سند حقوق بشر بشناسیم، لوحی که همین صد سال پیش جعل شده است!!!! یاران گرامی لطفا قبل از قضاوت و داوری و حکم دادن، فیلمها را ببینید و نوشته ها را بخوانید تا بدانید دقیقا موضوع چیست
تمام ادعاهایی که تاکنون طرح کردم، اثبات و اثبات و اثبات شده است. اگر قبول ندارید بخوانید و ببینید و خود قضاوت کنید که اثبات شده اند یا نه
این سخن در مورد جعلی بودن کتیبه های مورد اشاره هم کاملا صادق است که بحث اثبات شده مفصل آن را باید بخوانید و ببینید و نمی توان چند صد برگ نوشته را در این ایمیل تکرار کرد
بخوانید و ببینید که فرصت برای قضاوت و پیشداوری یا داوری زیاد است
موفق باشید

--- On Sun, 4/25/10, VahiDeadMan <v_shavandi@yahoo. com> wrote:

From: VahiDeadMan <v_shavandi@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Sunday, April 25, 2010, 12:30 PM

واقعا برای من جالب که انکار و نادیده گرفتن حقیقت چقدر سهل و آسان است آنهم در پس خود حقیقت یعنی با نام حقیقت. چقدر عجیب که در سرتاسر این جهان تمامی کشورها و دولت ها برای خود فرهنگ و تمدن حتی از نوع قلابی میسازند(made in china) و با تمام غرور به آن افتخار میکنند و من   بله    من و امسال من بانگ فریاد بر می آوریم که ‍- نه هرگز که می گوید ما تمدن داریم؟؟؟ که؟؟؟ چه شخصی و یا اشخاصی به خود اجازه این کار را داده اند؟؟؟ ایرا ن و تمدن؟ نه هرگز مرا تاب و توان تحمل چنین چیزی را نیست. چه کسی گفته است که قبل از آریایی ها در این سرزمین تمدن بوده است؟؟ چه کسی میگوید تپه های سیلک کاشان ، گنج دره هرسین ، علی کش دهلران ، تپه حاجی فیروز نقده ، شهر سوخته زابل و  تمدن بزرگ جیرفت وجود خارجی دارند اینها چه کسی دیده همه افسانه اند اینها همه قلابی اند.

(توضیحات: تپه های سیلک که در سه کیلومتری جنوب غربی شهر کاشان قرار دارد ، نخستین بار توسط پرفسور رومن گریشمن فرانسوی در سال هزار و سیصد بیست و یک ه.ش مورد کاوش قرار گرفت . کشف معبد عظیم پله ای شکل(زیگورات) و آثار سفالی بسیار(که متاسفانه اکنون قدیمیترین و بیشترین آنها در موزه های خارجی چون لوور متروپولین و......  قرار دارند.) نشانگر وجود تمدنی هشت هزار ساله در این منطقه بود.که این تمدن و زندگی در آن تا حدود هزاره دوم قبل از میلاد ادامه داشته است. این منطقه مسکونی در جوار بقایای دریای تتیس (دریای عظیمی که تمام فلات مرکزی ایران و افغانستان را در برگرفته بوده) قرار گرفته و شاید با خشک شدن آرام دریا و پدید آمدن خشکی های حاصلخیز، انسان هایی را  که احتمالا در ارتفاعات زندگی می کرده اند، به سمت خود کشانده است.تحقیقات باستان شناسی در لایه های زیرین این تپه ثابت کرد که نخستین ساکنان سیلک ، مرده ها را در زیر خانه ها دفن می کردند و از آنجا که به نوعی زندگی بعد از مرگ اعتقاد داشتند ، درون قبرها ظروف و ابزاری برای استفاده مرده ها قرار می دادند. سیلک در حال حاضر مشتمل بریک تپه شمالی و یک تپه جنوبی است که به فاصله پانصد متر از یکدیگر قرار دارند

 شهر سوخته در ۵۶ کیلومتری زابل در استان سیستان و بلوچستان و در حاشیه جاده زابل - زاهدان واقع شده است. این شهر در ۳۲۰۰ سال قبل از میلاد پایه گذاری شده و مردم این شهر در چهار دوره بین سال‌های ۳۲۰۰ تا ۱۸۰۰ قبل ازمیلاد در آن سکونت داشته اند. تاریخچه این شهر به چهار قرن قبل از میلاد مسیح باز می گردد. کلنل بیت، یکی از ماموران نظامی بریتانیا از نخستین کسانی است که در دوره قاجار و پس از بازدید از سیستان به این محوطه اشاره کرده و نخستین کسی است که در خاطراتش این محوطه را شهر سوخته نامیده و آثار باقیمانده از آتش سوزی را دیده است. پس از او سر اورل اشتین با بازدید از این محوطه در اوایل سده حاضر، اطلاعات مفیدی در خصوص این محوطه بیان کرده است. بعد از او شهر سوخته توسط باستان‌شناسان ایتالیایی به سرپرستی مارتیسو توزی از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۷ مورد بررسی و کاوش قرار گرفت. این شهر یکی از آثارتاریخی استان سیستان و بلوچستان به شمار می آیدبر مبنای یافته‌های باستان شناسان شهر سوخته ۱۵۱ هکتار وسعت دارد و بقایای آن نشان می‌‌دهد که این شهر دارای پنج بخش مسکونی واقع در شمال شرقی شهر سوخته، بخش‌های مرکزی، منطقه صنعتی، بناهای یادمانی و گورستان است که به صورت تپه‌های متوالی و چسبیده به هم واقع شده اند. هشتاد هکتار شهر سوخته بخش مسکونی بوده است. تحقیقات نشان داده است این محوطه بر خلاف اکنون که محیط زیست کاملاً بیابانی دارد و فقط درختان گز در آنجا دیده می‌‌شود، در پنج هزار سال قبل از میلاد منطقه‌ای سبز و خرم با پوشش گیاهی متنوع و بسیار مطلوب بوده و درختان بید مجنون، افرا و سپیدار در آنجا فراوان وجود داشته است. در آن دوران نیز این منطقه بسیار گرم بوده، اما آب رودخانههیرمند و شعباتش به خوبی زمین‌های کشاورزی شهر سوخته را سیراب می‌‌کرده است. دریاچه هامون در ۳۲۰۰ قبل از میلاد دریاچه‌ای بزرگ و پرآب بوده و رودها و شاخه‌های قوی از آن منشعب می‌‌شده و در اطراف آن نیزارهای وسیعی وجود داشته است. در بررسی‌های منطقه‌ای در اطراف شهر سوخته بستر رودخانه‌های مختلف و آبراه‌هایی پیدا شده که به مزارع کشاورزی شهر سوخته آب می‌‌رسانده اند. در اولین فصل کاوش در شهر سوخته کوچه‌ها و خانه‌های منظم، لوله کشی آب و فاضلاب با لوله‌های سفالی پیدا شد که نشان دهنده وجود برنامه ریزی شهری در این شهر است.از آثار بسیار جالب کشف شده در این شهر می توان به جام کوچکی اشاره کرد که روی آن پنج تصویر پیاپی از یک بز در حال حرکت ترسیم شد. با چرخاندن جام ، نقاشی متحرکی از یک بز کوهی را می بینیم که با دو پرش بر بالای درختی می جهد و از برگ آن تغذیه می کند!

 تمدن بزرگ جیرفت(ارت)

تا مدت ها چنین تصور می شد که کهن ترین تمدن جهان در سومر عراق پای گرفته،اما کشف یک معبد عظیم با قدمت بیش از پنج هزار سال آثار سنگی و همچنین کتیبه های آجری به خطی ناشناخته از منطقه ی جیرفت ایران باعث شد باستان شناسان درباره ی دانسته ها و ادعاهای پیشین خود تجدید نظر کنند. محوطه ی باستانی جیرفت در استان کرمان و نزدیک شهر جیرفت به طوی 400 کیلو مترو در حاشیه رودخانه هلیل رود شناسایی شده و به نظر می رسد در حدود 7 هزار سال پیش مرکز نخستین تمدن بزرگ و با شکوه جهان بوده است.کشف کتیبه های آجری در کنار آثار عظیم معماری که از نشانه های  تمدن پیرفته در عصر باستان محسوب می شوند نشان می دهد ساکنان جیرفت در آن زمان دارای حکومت مقتدر و نظام اقتصادی قوی بودند باستان شناسان با بررسی دوباره کتیبه هایی که از پیش در مناطق باستانی کشف شده بود، کو.شیدند اطلاعات بیشتری درباره ی این تمدن ناشناخته و عظیم به دست آورند و در نهایت پس ازتحقیقات فراوان به تعدادی کتیبه دست یافتند. در یکی از این اسناد که از خرابه های شهر اوروک(درسومر عراق) به دست آمده است داستان کشمکش میان پادشاه سومر با فرمانروای سرزمین ثروتمندی به نام((ارت)) ثبت شده بود و در کتیبه ی دیگر پادشاه سومری سعی کرده بود با گذر از شهر شوش و 7 رشته کوه به سرزمین ارت حمله کند. به طور کلی متن این کتیبه ها بیانگر آن است که حدود پنج هزار سال پیش میا بازرگانان ارت و بین النهرین ارتباط پیوسته ای وجود داشت و هنرمندان چیره دست ارت در ساخت کاخ ها و معابد به سومری ها کمک کرده اند. بررسی دقیق کتیبه و دیگر آثار کشف شده این فرضیه را به اثبات نزدیک می کند که شهر افسانه ای و گمشده ارت که در شرق ایران قرار داشته به احتمال زیاد همان شهر جیرفت است! از آثار کشف شده در حوزه ی تمدن جیرفت می توان به ظروف و پلاک های سنگی با نقوش بسیار ظریف از موجوداتی چون عقاب، عقرب و پلنگ اشاره کردکه نظیر آنها در هیچ یک از محوطه های باستانی جهان کشف نشده است!! شاید با ادامه ی اکتشافات و تحقیق روی آثار کشف شده باستان شناسان به این نتیجه  برسند که از این پس به جای بین النهرین عراق می بایست جیرفت ایران را مهد کهن ترین تمدن بشری در جهان نامید!

 

منابع:

سایت موزه ملی ایران

سایت موزه متروپولین

سایت موزه لندن

سایت جامع گردشگری ایران(آنوبانینی)

دانشنامه آزاد ویکی پدیا

کهن دیار نویسنده: بهنام محمد پناه انتشارات سبزان چاپ ۱۳۸۵  

( گرفته شده است http://iranetarikhi .persianblog. ir:مطالب ذکر شده در توضیحات از سایت

و اینجاست که من و امسال من باید به خودمان بیاییم و از دوستان خوبی همچون شماها عزیزان بپرسیم که آیا بازهم ما تمدن نداریم و آیا دوستان گرامی من با وجود آئینهای کهنی همچون میترایسم یا همان مهرپرستی و زرتشت که در باب تاثیرات این آئین ها بر دیگر آئینها جای هیچ مجادله ی نیست باز هم ما تمدن نداریم؟؟؟؟؟

این فقط قطره ای از اقیانوس بیکران وجود تمدن در این سرزمین است که هیچ یهودی آنرا ننگاشته است(البته ظاهرا) و اگر در همین حد در مورد چیزی که شما آنرا امپراطوری قلابی مینامید مطالعه شود شاید برای برخی جای تامل بسیار باشد....

 



From: mr mehrafsar <m_mehrafsar@ yahoo.com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Sent: Sun, April 25, 2010 2:15:10 AM
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ

ببینید یکم فکرم خوبه
حالا ما ایرانی ها تعصب داریم اما بقیه جهان که ندارن اونا هم میگن اینا تقلبین؟ ، ببنید اول اینکه حکومت الان واسه اینکه ازین بیشتر از مردم جدا نشه هر از گاهی دم از تاریخ ایران میزنه وگرنه واسه اونا که تاریخ از 1400 سال پیش شروع میشه دوم خزعبلات رو هم باید شنید اما باور نکرد
 این آدم میگه نمیدونم کتیبه رو بعدا نوشتن رو سنگ خراب یکی نیست  بگه آخه اولا این زبانی رو که شما میگید بعدا نوشتن از رو همین کتیبه ها ،الان تونستن ترجمه کنن  اگه میبینی اونجوری خونده میشه دلیلی نداره که اون کلمه کامل رو ما داریم میخونیم شاید قسمت هایی که زیر اون خرابی ها هست رو نتونستیم بخونیم و اون کلمه رو همین جور تاقص قبول کردیم
بعدشم کتیبه قلابی تخت جمشید رو هم رضا شاه ساخته یا بقیه آثار رو
در ضمن این رو بگم که ایران از 10000 سال قبل از هخامنشی ها تمدن داشته اما فقط همین ها مشهور شدن اونم به علت اینه که تاریخ رو از نظر غربی ها میبینن چون تاریخ نویسای اونا از این تمدن ها نوشتن بیشتر معروف شدن وگرنه کدومتون شهر سوخته رو دیدین اونجا حتی بعضی موارد از زمان هخامنشی ها هم بهتر بودن
با اینکارا داریم چیزی که خارجی ها و تازی ها نتونستن انجام بدن و اونم از بین بردن تاریخمونه خودمون با دست خودمون میکنیم

من اگه این خاک 10000 ساله که خوبه 1 ساله هم بود عاشقش هستم و واسه آزادیش میجنگم چون همین رو فقط دارم نه چیز دیگه

--- On Sat, 4/24/10, Arash Emad <arashemad@yahoo. com> wrote:

From: Arash Emad <arashemad@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Saturday, April 24, 2010, 11:21 AM

دوست عزیز
مطالب مربوط به تاریخ ایران به قدری کلان وعظیم و گسترده است که اگر هزار فیلم مستند دیگر هم ساخته شود، بازهم به قدری لیوانی آب از یک دریا بیان نشده است. این فیلمها و نکات مطروحه آنان فقط اشاراتی بیش نیست ولی اشاراتی بنیانی و دگرگون ساز و بی نظیر
آدم علاقه مند و کنجکاو فقط باید بر مبنای این مبانی نو و تازه و بنیانی مطالب تازه را دنبال کند ودریابد
به علاوه بیش از ده هزار صفحه مصور و مستند تا کنون از سوی آقای پورپیرار درباره بنیان های تاریخ بر مبنای رخداد پوریم نوشته شده که اگر روزی آنها را خواندید و دیدید مطمئن باشید که پاسخ نود و نه درصد تردیدها و سئوالهای تان را خواهدی یافت
و نکته آخر اینکه برادر عزیز
وقتی امپراطوران یک امپراطوری بین المللی عظیم و متمدن در طول دویست و بیست سال حتی یک سقف هم بالای سرشان نداشته اند و نتوانسته اند یک کاخ را هم بیشتر از چهل درصد تمام کنند، دیگر کدام امپراطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امپراطوری هاخامنشی چیزی بیش از یک امپراطوری بادکنکی و کاغذی نیست که به لطف تبلیغات غول آسا و سند سازی های دروغین و مجعول یهودیان در ذهن ما به صورتی بس واهی بزرگ شده است
همه بقیه عمر مرا وقت دارند که تا به قدر نقطه های پ این امپراطوری نمونه های تمدنی همزمان و معتبر آن را در تاریخ بعد از پوریم داریوش و خشایارشا بیابند
تمدن ایران پیش از هخامنشی چنان خورشید درخشانی است که به لطف دروغهای یهود نادیده انگاشته شده و جای آن را با اوهام هخامنشی نام پر کرده اند
مطلب آنقدر وسیع است که فقط باید بخوانید تا با تمامی ابعاد گسترده آن آشنا شوید
از تمام دوران به اصطلاح تمدنی ایران باستان حتی یک پزشک یا مورخ یا ستاره شناس یا شیمی دان یا .... هم نمی توان در تاریخ معرفی کرد پس دیگر کدام تمدن و امپراطوری؟؟؟؟ امپراطوری که کتیبه هایش را همین صد الی شصت سال پیش جعل کرده و بر روی سنگ کنده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشید

--- On Sat, 4/24/10, VahiDeadMan <v_shavandi@yahoo. com> wrote:

From: VahiDeadMan <v_shavandi@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Saturday, April 24, 2010, 9:36 AM

با درود

من واقعا نمی دانم درمورد اين نوع بحث پيش آمده چه می توان گفت!!! آيا بايد استدلال های يک فرد مهندس معماری متشخص و واقعا دقيق را که در مورد ساختمان پارسه گفته است را باور کرد يا سخنان تاريخ نگاران و محققان را چه دوست و چه دشمن؟ 
دوست گرامی شما که علاقه مند به اين موضوع هستيد و ظاهرا استدلال های موجود در اين فيلم مسنتد را پذيرفته ايد و تمامی دوستان ديگری که با ديدن تنها يک فيلم تمامی تاريخ يک سرزمين را چه از زبان تاريخ نگاران و تاريخ شناسان ايرانيان و خارجيان رد کرده و خط بطلان بر آن می کشيد. فقط يک سوال از شما دوستان گرامی دارم و آن اينکه چگونه؟ آيا درحد توان تحقيق و بررسی کرده ايم و با مقايسه اسناد موجود (که تنها و تنها شايد يکی از اين اسناد تخت گاه هيچکس باشد) به اين نتيجه رسيده ايم؟ يا فقط يک سند برای ما کافي است تا همه چيز را بپذيريم و بر تمامی تحقيقات مهر ابطال بزنيم؟
من نمی خواهم بگويم اين فيلم حقيقتی خاص را مورد چالش نکشيده است نه هرگز اما چگونه به قول فرستنده اين ايمل(امپراطوری قلابی هخامنشيان) را با آنهمه وسعت و اثراتی که در فرهنگ های گوناگون داشته و خود اين فرهنگ ها نيز برخلاف خود ما بر آن صحه می گذارند را رد کنيم؟
آيا ما بر نحوه ی اداره ممالک تحت تسلط هخامنشيان مطلبی در حتی در حد يک مقاله خوانده ايم تا براحتی متوجه آن شويم که حتی اگر پارسه يي به اتمام نرسيده باشد دليلی بر قلابی بودن يک حکومت نيست؟ آيا؟ و واقعا آيا؟
در پايان می گويم فيلم خوبی است برای کسانی که دنبال حقيقت هستند و با ديدن اين فيلم به مطالعه و تحقيق بسيار در اين زمينه آنرا پيدا خواهند کرد......


From: jalal rl <jalal_rl@yahoo. com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Sent: Thu, April 22, 2010 8:08:11 PM
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ

 
به در صد راست و دروغ بودن مطالب منتشر شده در مورد تاریخ ایران کاری ندارم.در محل کار و زندگی با نمونه افرادی با طرز فکر شما بسیار روبرو بوده ام .به خوبی از فرستادن چنین مطالبی پیداست  که نیت،روشن شدن حقایق نیست بلکه نیت جنابعالی دقیقا در قالب دفاع از بحث پان ترکیسم است که با توجه به فضای نژادپرستانه بوجود آمده اخیرکه در بازیهای تراکتورسازی هم بین آذری زبانها دیده شده،این موضوع  آشکارتر می شود.من هم نهایت احترام را برای شما دارم ولی لطفا به جای نصیحت بنده بهتر است خود تفکرات نژادپرستانه را کنار گذاشته و در گفته هایتان صداقت داشته باشید.

   

--- On Thu, 4/22/10, Arash Emad <arashemad@yahoo. com> wrote:

From: Arash Emad <arashemad@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Thursday, April 22, 2010, 12:53 AM

دوستان و دشمنان عزیز
فرض کنید بنده و ما همگی مزدور دروغ و جاعل و ... و هر چه که شما بگویید. قبول، ولی فیلمها را ببینید تا پاسخ سئوالها و تردیدهایتان را بیابید. فیلمها را نه به قصد تایید، بلکه به قصد نقد و رد و شناخت دشمنان ایران ببینید و بکوشید همواره در جستجوی حقیقت باشید و وقتی با سخن حق مواجه شدید، آن را ولو خلاف میل و باورتان هم که بود، بپذیرید
ضمنا، این دولت سرکوبگر و فاشیستی مورد نظر شما همان است که نوروز را ثبت جهانی کرده و صبح تا شب در تلویزیون و رادیو و مطبوعات مشغول لیسیدن کفشهای هاخامنشیان و ماتحت کوروش و داریوش است!!! تا حالا صد بار فیلم شکوه تخت جمشید را در سالن های فرهنگسراهای سراسر ایران پخش کرده و می کند ولی اجازه پخش یا توزیع یا انتشار عمومی فیلم تختگاه هیچ کس استاد پورپیرار را نمی دهد و مسئولان فرهنگی اش مثل بقایی و مشائی صبح تا شب مجیز هاخامنشیان و کوروش را می گویند و دنبال آوردن لوح کوروش از انگلیس به ایران هستند

لطفا کمی تامل و تعقل کنید و از همه مهمتر فقط فیلمها را ببینید که به قدر اقیانوسی گویا هستند
ضمنا می شود فیلم را جعل کرد ولی تخت جمشید روی زمین و جلوی چشمهای ماست که آن را نمی شود جعل کرد. بعد از دیدن فیلمها می توانید تخت جمشید را هم از نزدیک ببینید تا بفهمید فیلمها جعل بودند یا واقعیت!!!!!!!

و در نهایت احترام باید خدمتتان عرض کنم که اصلا نمی دانید موضوع چیست و صرفا بر مبنای پیشداوری و تصورات ذهنی قضاوت می کنید
خواهش می کنم به قصد شناخت دشمنان فرضی ایران هم که شده فیلمهای استاد پورپیرار را ببینید تا حداقل دریابید موضوع چیست. فیلمها را نه به قصد تایید، بلکه به قصد رد و نقد و شناخت دشمنان ایران ببینید
اگر دیدید، آنگاه خواهید فهمید که بنیان مسائل مورد بحث چیست و دشمنان واقعی ایران کیانند

ضمنا اگر اهل مطالعه هستید و وقت هم دارید، برای رد و نقد و شناخت دشمنان دوست نما!!! هم که شده آثار ایشان را بخوانید که قریب به ده هزار صفحه است تا دریابید چگونه و به دست چه کسانی تمدن ده هزار ساله درخشان ایران و ایرانیان در خاک و خون مدفون شد


ضمنا فراموش نکنیم که حرف حق تلخ و ناگوار است و به قول برشت

آنان که حقیقت را نمی دانند، نادن اند

ولی آنانی که حقیقت را می دانند، اما آن را انکار می کنند، تبهکارند!!!

 

                                      برتولد برشت


دیگر خود دانید که جزو تبهکاران و انکار کنندگان حقیقت و جزو فحاشان و تهمت زنندگان باشید یا جزو تابعان حق و حقیقت

موفق باشید و تابع حق و حقیقت
بعد از دیدن فیلمها من در خدمت شما خواهم بود
این را هم بگویم که من ترکم و نه عرب و بد نیست بدانید که تمامی پانترکان و پان عربان خر دشمنی خونی استاد پورپیرار و این مباحث هستند و برای همین هیچ کدام از کانالهای تلویزیونی پانترکان حاضر به پخش این فیلمها نیستند!!!!!!!! لطفا اول بیندیشید و بعد قضاوت کند
فرصت برای فحش دادن زیاد است

--- On Wed, 4/21/10, m s <meisam101@yahoo. com> wrote:

From: m s <meisam101@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Wednesday, April 21, 2010, 8:20 PM

من  تمی خوام بگم قبول صددر صد دارم...اما بجای این حرفا باید به فکر جواب بود

--- On Tue, 4/20/10, jalal rezapour <jalal_rl@yahoo. com> wrote:

From: jalal rezapour <jalal_rl@yahoo. com>
Subject: Re: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Tuesday, April 20, 2010, 9:53 PM

این خزعبلات فقط اینو به ذهن میاره که یه پان ترک بی ریشه مثل تومی خواد عقده بی اصل و نسب بودنشو خالی کنه.

--- On Mon, 4/19/10, arashemad@yahoo. com <arashemad@yahoo. com> wrote:

From: arashemad@yahoo. com <arashemad@yahoo. com>
Subject: [farsibooks] امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ
To: info@almas-magazine .com, info@amvaj-e- bartar.com, sadeghheidarinia@ yahoo.com, info@anahid- mag.com, info@aqcc.org, info@atiye.ir, info@avesina. ir, shecosverige@ gmail.com, ofogh103@gmail. com, r.sandler@rogers. com, saviour255@gmail. com, iej@ihu.ac.ir, salemimr@gmail. com, salemimr@gmail. com, shahbodaghi_ a@yahoo.com, shahbodaghi_ a@yahoo.com, shahbodaghi_ a@yahoo.com, nsft@hbi.ir, m_dehghan1358@ yahoo.com, info@tondar. org, hazrati@ut.ac. ir, Persian-Angels@ yahoogroups. com, persianartmusic@ yahoogroups. com, PersianBookAndWrite rs@yahoogroups. com, PersianBoysGirls@ yahoogroups. com, atousi@csustan. edu, hosseinmdd@yahoo. com, adabestan-kaveh- ahangar@yahoogro ups.com, estazista_iran@ yahoo.com, hoomanjiya@gmail. com, seyyedamjadnezami@ gmail.com, secularism4Iran@ yahoogroups. com, hamedsh_2000@ yahoo.com, farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Monday, April 19, 2010, 6:53 AM

 
امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! کلیپ

امپراتوری قلابی هخامنشیان!!!! (کلیپ)

با یک نگاه ساده و مقایسه ای ساده تر می توان به دروغ بودن بخش عمده ای از امپراتوری های تاریخ ایران؛ و کاغذی و قلابی بودن آنها پی برد:
کلیپ زیر این نگاه ساده و مقایسه ساده تر را به تصویر کشیده است.
از کلیه علاقه مندان به حقیقت و تاریخ ایران دعوت می شود با ملاحظه این کلیپ چند دقیقه ای خود به تامل و قضاوت بنشینند:

http://www.4shared. com/file/ 251029235/ 4b8fe28e/ Civilization_ Signs.html

و نسخه جدیدتر
آن:

http://www.4shared. com/file/ 8OAXywtI/ Civilization_ Signs2.html



و
برای

اطلاعات بیشتر و دریافت یا دانلود
فیلم های مستند تختگاه هیچ کس و مجعولات مجلل به آدرس های زیر رجوع نمایید:

www.naria.ir
www.naria5.blogfa. com


و لینک دانلود فیلم مجعولات مجلل:
majulat.4shared. com


یا برای تهیه سی دی مستندها با شماره های زیر تماس بگیرید:
66406183
66492049

این مستندها درباره اثبات ناتمام بودن تخت جمشید و قلابی بودن مقبره
کورش

هستند.




Share all your passions on eSnips. You get 5GB of free storage.
































__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Welcome to Mom Connection! Share stories, news and more with moms like you.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ