کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

[farsibooks] کامپیوتر ایده آل تان را خودتان جمع کنید

 



امروز به یک سایت فوق العاده برخوردم، PCitYourself یک سایت بسیار پرمحتوا است که شامل اطلاعات بسیار به درد بخوری برای افرادی است که می خواهند کامپیوتر را به صورت قطعات جداگانه بخرند یا اصطلاحآ سیستم جمع کنند. که این روش معمولی است که اکثر افراد در ایران کامپیوتر می خرند. تو خارج از کشور این کار خیلی از دید افراد عادی عجیب به نظر می رسد و سیستم جمع کردن فقط کار خوره های کامپیوتر است. مردم عادی فقط می روند و مثلآ یک ست کامل Dell می خرند و همه چیز آماده استفاده است. تو ایران هم این مدل گاهی اوقات استفاده میشه ولی چیزی که بیشتر محبوبیت داره همان سیستم جمع کردن است که بارها دیدم افرادی که از کامپیوتر اطلاعات زیادی هم ندارند می روند در یک مغازه کامپیوتر فروشی و فروشنده قطعات را جداگانه به آنها پیشنهاد می کند و به اصطلاح سیستم شان را با کمک فروشنده جمع می کنند که من ابدآ پیشنهاد نمی کنم.

PCitYourself Logo

به طور کلی این سایت برای افراد حرفه ای شاید خیلی ساده باشد اما برای کسانی که خیلی در این کار تجربه ندارند فوق العاده به درد بخور است. همان طور که می بینید قطعات داخل کامپیوتر را جدا جدا نمایش می دهد و با کلیک کردن بر روی هر کدام از آنها اطلاعات بسیار به درد بخوری راجع به آن قطعه به شما می دهد. در بالای صفحه در قالب یک انیمیشن نشان می دهد که قطعه دقیقآ کجا قرار می گیرد و چه شکلی دارد.

PCitYourself CPU Page

PCitYourself CPU Page

بعد یک توضیح مختصر و سپس ویژگی های مختلف قطعه را توضیح می دهد. مثلآ برای CPU توضیح داده که Core ، Clock Speed ، Cache و FBS چیست و… که اینها در انتخاب یک قطعه مناسب خیلی کمک می کند. در سمت راست هم پیشنهاداتی برای هر قطعه می دهد بنا بر نوع استفاده شما از کامپیوتر. مثلآ چند CPU ارزان قیمت ، چند CPU برای بازی و چند تا برای استفاده خانگی معرفی کرده که احتمالآ اگر از طریق لینک این پیشنهادات شما خریدی انجام بدید درصدی سود به PCitYourself تعلق می گیره.

PCitYourself


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

All together now

Host a free online

conference on IM.

Yahoo! Groups

Mental Health Zone

Mental Health

Learn More

Yahoo! Groups

Mom Power

Community just for Moms

Join the discussion

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ