کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ شهریور ۱۰, یکشنبه

[farsibooks] سرودۀ مینا کابوس

درود  بردوستان نازنینم
بیست وسومین سرودۀ مینا را درتابستان  بنام   کابوس   تقدیمتان میکنم

وبلاگ مینا   http://mina40. blogfa.com/ 
شادباشید

     کابوس

روی دیوارهای باغ دوستی،

                 شعله های فراموشی می رقصند،

و دستان من، در انتظار چشمه ای ،

                 برای سپردن طراوت گلها،

و نگاهم در پی روزنه ای برای گشودن ،

من در کابوس همیشگی خوابهای پاییزی ام،

             لبهای داغ و تشنۀ کویر را دیدم ،

 " که در بی خبری ،

 پیکر سبز باغ خاطرات  مرا،

         بوسید و خاکستر کرد"

و دوباره در طلوع سپیده باور کردم که،

   بهار میراث قلب پرستوهای عاشق است ،

  و پاییز فصل رسوایی نیرنگ هاست،

  هنوز دستان من در انتظار بهانه ای برای سپردن،

   و نگاه من ، در پی راهی برای رسیدن است ،

                           مینا                 10/6/87 
 

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Quick file sharing

Send up to 1GB of

files in an IM.

Special K Group

on Yahoo! Groups

Join the challenge

and lose weight.

Yahoo! Groups

Balance your life

by learning how to

make smart choices.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ