کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ بهمن ۱۸, جمعه

[farsibooks] (unknown)


سلام به تمام دوستداران علم ومعرفت
با سلام بسيار وبا آرزوى روزهاى شاد براى شما
اما بعد
من مصرى هستم
نام من / أحمد سعيد الشافعي
توى دانشكده ادبيات توى مصر تدريس ميكنم
ميخوام توى دكترى خودم كار بكنم
شما ميدونى كه كتابهاى در مصر خيلى كمى است
وجز كم داشتن كتابهاى در اين زمينه مشكلى ندارم
با كمكتون احتياج دارم خيلى زياد

از ديوانهاى زير شنيدم :
امير شاهى سبزوارى, وعصمت بخارى, هلالى چغتايى, لطف الله نيشابورى, كاتبي ترشيزى, ابن حسام, رستم خوريانى, برندق خجندى, فيضي تبريزى, مسيحى فوشنجى, داعى, قبولى, جامى, آصفي, حسن شاه هروى, فانى, مكتبي, بنائي, بابا فغانى, انسى, اميدى, اسيرى, فضل الله جمالى اردستانى, بسطامى سمرقندى, اهلى ترشيزى, خيالى بخارى, رشيد اسفراينى, رياضي سمرقندى, هلاكى, دوايى سبزوارى, عارفى, زاهدى, عيشي شيرازى, صاينى, مثالى كاشانى, ناظرى, نظام استرابادى .
واز ايشان ديوانى ندارم, واينجا در مصر وجود ندارن
لطفا منو كمك كنين
آدرس ايميل من اينه:
Ahmed_saeed8@yahoo.com

پاسخ شما رو منتظرم
با تشكر فراوان
از مصر
مخلص شما / أحمد سعيد الشافعي

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Group Charity

Hands On Network

Volunteering has

never been so easy

Get in Shape

on Yahoo! Groups

Find a buddy

and lose weight.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ