کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ بهمن ۲۳, چهارشنبه

[farsibooks] به مناسبت سالگرد فروغ

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8)
درود  بردوستان نازنینم
به مناسبت 24بهمن سالگرد به خاطره پیوستن شاعرۀ نامدارمان فروغ فرخزاد سرودۀ مینا  بنام   گفتگو با فروغ  تقدیم عزیزان میگردد
یک فایل تصویری از این سروده با خط شکسته همراه ایمیل دریافت میکنید
درانتظار پیشنهادهای شما دوست خوب  هستم
ضمنا منتخب سروده های مینا   بنام سپید مشکی زیر چاپ است و بزودی در دسترس علاقمندان قرار میگیرد
تک نگاشته های مینا    از این لینک میتوانید سرودۀ دلخواه این فصل رادانلود کنید
شادباشید
                   

گفتگوبا فروغ

سلام آشنای مهربان من ،

با سبد خالی از گلهای امیدم به در خانۀ خاطره ات آمده ام،

امشب دوباره مهمانت شده ام،

وتو با نگاهی خاموش از آرزوها ، به من مینگری،

به من بگو:

کجاست باغچه ای که دست هایت را درآن کاشته ای؟

من به دنبال عصمت کلمات میگردم.

شهامت را کجا پنهان کرده ای؟

دستم را بگیر تا برخیزم

از خود میهراسم چرا که دیگر آبی آسمان مرا شیفتۀ خود نمیکند،

دختر بهار، نم نم بارانت زمین هوس را تشنه کرد،

در فصل سرد زندگی ایمان رویید

دستم را بگیر تا برخیزم.

دستم را بگیر تا بگریزم.

مینا                        22/11/86    

                   


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

All together now

Host a free online

conference on IM.

10 Day Club

on Yahoo! Groups

Share the benefits

of a high fiber diet.

Yahoo! Groups

Join people over 40

who are finding ways

to stay in shape.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ