کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

[farsibooks] فیلم تظاهرات مردم مصر

 


ساعت 2:30 دقیقه بامداد 31 ژانویه است و دنبال منابعی در رابطه با نقش طبقه کارگر مصر در انقلاب جاری بودم. تصادفا گذرم به سایت کنگره اتحادیه های کارگری انگلستان TUC افتاد. خبر بسیار مهمی آنجا درج شده است. از آنجا که این خبر را در جای دیگر و نیز در  گوگل ندیدم به نظرم خیلی ضروری است که هر چه سریع تر به اطلاع مشتاقان تحولات جاری در مصر برسد. لینک خبر از سایت TUC در زیر هست و خلاصه آن چنین است:

جمعی از نمایندگان جنبش کارگری مصر ( شامل نمایندگانی از اتحادیه های کارگری مستقل و  نیز مراکز کار در صنعت و خدمات و از نقاط مختلف مصر ) دیروز یکشنبه 30 ژانویه در ساعت 3:30 دقیقه بعد از ظهر در میدان تحریر ( یعنی مرکز انقلاب ) جنب شرکت عمر افندی کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند. این نمایندگان ضمن اعلام ایجاد فدارسیون جدید اتحادیه های کارگری، همچنین ایجاد کمیته های کارگری در کارخانجات و شرکت ها، و نیز تعیین تاریخ اعتصاب عمومی را خبر دادند. آنها با بیان اینکه جنبش کارگری « قلب و روح انقلاب مردم مصر است » حمایت خود را از مطالبات انقلاب مردم اعلام داشته و بر مطالبات اقتصادی و دمکراتیک جنبش مستقل کارگری که در مبارزات سالهای اخیر اعلام گشته تاکید نمودند.

جزئیات و دقت بیشتر این خبر در روزهای آتی حتمی روشن خواهد شد. اما تا همینجا به حضور هوشیارانه جنبش کارگری مصر در انقلاب جاری می توان امیدوار بود. به امید تداوم این حضور و شکلگیری صف مستقل طبقه کارگر و تامین رهبری آن بر انقلاب.

امیر پیام

11 بهمن 89

31 ژانویه 2011

تکثیراز جهانگیر محبی

ارسال به: اعضای گروه یاهو،گوگل،شخصیتهای سیاسی-اجتماعی-اقتصادی-فرهنگی

هنری،سازمانها،احزاب،نشریات،رادیوها،تلویزیونها،انجمنهای

زنان-دانشجویان-دانش آموزان-معلمان-روزنامه نگاران

وبلاگ نویسان-نویسندگان،سندیکاهای کارگری

و سایت ها در داخل و خارج از کشور

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ