کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

Re: Fw: [farsibooks] ازمصایب مسیح تا مصایب محمد

 

با سلام ممنون از اینکه پاسخ بنده رو خوندید و جواب دادید، خودتون در مورد ابو سفیان میگید چه جنایتها در مورد مسلمان ها که انجام نداد ولی همین که مسلمان شد بخشیده شد؟ عجب عدالتی در اسلام وجود داره، حتما اگر پیامبر در زمان هیتلر بود اونو  هم اگر مسلمان می شد می بخشید؟؟ 
و اما در مورد برده داری چرا اون کارو که بسیار بدتر از شراب خواری بود رو حرام اعلام نکرد ؟به قول خودتون در مورد حرام شدن شراب مومنین نگفتند چرا و بدون چون و چرا پذیرفتند خب این رو هم می پذیرفتند؟ این امر امکان پذیر نبود؟باز هم خودتون گفتید این یه رسم جاهلیت بود محمد (ص) که رسم زشت جاهلیت  زنده به گور کردن دختران رو نهی کرده بود چرا برده داری رو نهی نکرد و ان کار رو زشت اعلام نکرد؟ یک حدیث در مورد مذموم شمردن کنیز داری و غلام داری بهتر بگم برده داری از پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار لطفا بیاورید؟! ایا میتونید تصور کنید که برده من باشید؟ اصولا برای درک مفهوم زشت برده داری نیاز به اسلام نیست بدون اسلام هم می توان به زشتی این عمل پی برد.
و در مورد اجبار شما خودتون بهتر می دونین که اگر از اسلام دست بکشید به هر علتی، مهم نیست که به حق باشید یا نباشید، در هر صورت شما مرتد هستید و ریختن خون مرتد هم که ...
این هم معنای اختیار در اسلام.
.
و اما اینکه در اسلام می تونید دین مبین اسلام رو نپذیرید ولی عوضش به حکومت اسلامی پول بدی که اسمش میشه جزیه خب اینم یه جور معنای لا اکراه فی الدین دیگه، پول مهمتر از اسلامه، دوست دارم تعبیر بهتری رو در موردش بگید ان شا الله که بنده در اشتباهم. ضمنا اون مدل گناهی رو که برای پیامبر توجیه نمودید رو لطفا با ذکر یک مثال عملی شرح بدید همچنین ما و سایر مخلوقات چه مدل گناهی می کنیم؟ اون مدل گناهی رو که پیامبر می تونه بکنه ولی دیگران نمی تونن بکنن چیه؟ و اما در مورد دانسته ها و نادانسته های بشر: خداوند عقل رو به بشر داده تا هر چیزی رو چشم بسته و کورکورانه قبول نکنه نه اینکه بپرسی چرا برگ درخت انگور این شکلیه ، چرا ابرو رو خدا بالای چشم گذاشته که اون هم جواب زیبا و جالبی داره بلکه بپرسی چرا در اسلام دیه زن نصف مرده؟ در حالیکه در دنیای خارج از اسلام زن پا به پای مرد کار می کنه حتی فعالیت نظامی هم داره. چرا در اسلام  قاضی نباید زن باشه؟در دنیای امروز زنان در سایر کشور ها احساسات خودرا کنترل می کنند و مانند مردان قضاوت می  کنند؟  و اما در مورد سوره و ایه اوردن::: استغفرالله: پناه می برم بر خدا ::: این که اشعار و  غزلیات و رباعیات امثال حافظ و سعدی و خیام که قافیه بندی و رعایت انواع صنایع ادبی در انها لحاظ شده هزاران نکته اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی در اثارشان امده چه کم از قران دارد که زبان شیرین پارسی را ول کرده اید و نکات اخلاقی و فرهنگی را حتما باید به زبان عربی و ان هم حتما از قران یاد بگیریم؟ البته اثار سعدی و حافظ یه چیز اساسی نسبت به قران کم دارند و ان هم برچسب قداست است . اگر خدای نا کرده نماز را به زبان دیگری غیر از عربی بخوانید خداوند باریتعالی نخواهد فهمید؟ اگر نماز را به زبان پارسی بخوانیم چه خواهد شد؟ چرا شما ای دوست عزیز نماز را به زبان پارسی نمی خوانید؟ 
 
و همچنین به قول شما  که در پاراگرافهای ذیل فرموده اید : بنابراین اونجا که میفرماید اگه میخواست همه هدایت می شدند یعنی از روی اجبار نمی خواد  رو خودتون اضافه فرمودید؟ کجای اون ایه گفته که از روی اجبار نمی خواد؟ جهت حفظ ابروی اسلام این گونه تعبیر فرمودید؟ اینکه میشه تفسیر به رای، چرا خداوند خودش این جمله رو  اضافه نکرده ، چرا صراحتا این حرف شما رو نفرموده در اون ایه؟ حتما برای اینکه خودمون بریم تحقیق کنیم، فکر کنیم؟درسته دیگه؟
و جالبه در جایی به صراحت مجازات شلاق رو برای تنبیه فرد زانی مطرح می کنه و به کلمه تنبیه به صورت تنها اکتفا نمی کنه ولی اینجا به صراحت جمله ای رو که شما منظورتون هست رو نمیگه و جای شک و شبه رو باقی میذاره، چرا؟ 
مطلب دیگه اینکه ادعا داریم هنوز بعد از گذشت 1400 سال قران هنوز هیچگونه تحریفی نشده بهتر است بدانیم که این قرانی که در دستان ما مسلمانان است به ترتیب نزول ایه ها و سوره های ان نیست و نظمی که الان قران دارد توسط عثمان میباشد و سوره های مکی و مدنی ان جابجا گردیده و علی (ع) به عثمان بابت این کار تذکر داد به عبارتی نظم قران که دلیلی بر اعجاز ان می باشد عوض گردیده که خود این امر دلیلی بر تحریف ان می باشد که متاسفانه بدست خود مسلمانان بوده.
و چرا ائمه اطهار هیچگاه نسبت به تصحیح اون اقدام نکردند علی الخصوص امام صادق (ع) که 6000 شاگرد تربیت نمودند؟
همچنین با تشکر از شما دوست عزیز که بنده رو مشرک، کافر و ... نخوانده اید و سعی در دفاع از حقانیت اسلام بدون هرگونه غرض ورزی و فحاشی دارید و بر جاذبه اسلام می افزایید نه بر دافعه ان.
 
بهتره به خدا اعتماد کنیم  نه به بنده خدا، مگه نه؟
بهتره دروغ نگیم من هم قبول دارم.
 

--- On Sat, 1/22/11, Alireza lotfi <a_lotfi2000@yahoo.com> wrote:

From: Alireza lotfi <a_lotfi2000@yahoo.com>
Subject: Fw: [farsibooks] ازمصایب مسیح تا مصایب محمد
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Saturday, January 22, 2011, 1:47 AM

 

دوست عزیز گویا تاریخ رو درست نخوندی. پیامبر پس از فتح مکه به کفار پیام فرستاد که هر کی بره توی خانه ابوسفیان در امانه.
شما گویا از جنایات ابوسفیان که به مسلمانان روا داشت خبر نداری. با اون جنایاتی که اون انجام داده بود باز هم بخشیده شد.الام آوردنش هم بهانه بود.
در مورد قرآن خوب حالا که پیغمبر نیست یک نفر یک سوره بیاره اینکه دیگه زیاد سخت نیست. حالا بهانه بیارم یکی 1400 ساله پیش میخواسته قرآن بیاره گفتن گردنش رو بزنن که حرف نشد.
در مورد بردگی ، این رسمی بود که در زمان جاهلیت و در بین اعراب بود. بعد از بعثت پیامبر ، با گرفتن و آزاد کردن برده در حقیقت این به بقیه هم یاد می دادن. این یک کار فرهنگی و عملی بود. و بعد ها هم برده به عنوان برده ای که در گذشته بود از رسم افتاد و به عنوان یک کارگر بود که شبیه آن را امروز هم می توانی ببینی.

در مورد خدا ، بله اگر خدا می خواست همه ایمان می آوردن که خداوند هر چه بخواهد انجام میدهد. خداوند عقل و فکر و اختیار به ما داده که راه را خودمان انتخاب کنیم و ایمان اجباری که بدرد نمیخوره. ارزشش به اینه که بدون اجبار باشه مگه نه.
انا هدیناه و السبیل اما شاکرا و اما کفورا. ما راه رو نشون دادیم خواه شاکر باش و خواه کفر بورز. و در جای دیگر می فرماید لا اکراه و فی دین.
بنابراین اونجا که میفرماید اگه میخواست همه هدایت می شدند یعنی از روی اجبار نمی خواد نه اینکخه خدا نخواد ما هدایت بشیم که این همه پیامبر فرستاد برای چی؟
و باره در قران به پیامبر میگه تو فقط بشارت دهنده ای.

در مورد گناه پیامبر اینکه ، منظور از گناه پیامبر اون گناهی نیست که در مورد بقیه افراد است. که اگر اینطور بود و پیامبر هم مانند بقیه بود اونوقت عقلانی نبود که خداوند بگه اطاعت کنید خدا و اطاعت کنید پیامبر را. و در آیات زیادی لزوم ایمان آوردن را اطاعت از پیامبر می داند. و از آیه 124 سوره انعام که می فرماید:
 اللّهُ أَعْلَمُ حَيْثُ يَجْعَلُ رِسَالَتَهُ یعنی خدا بهتر می داند رسالتش را در کجا قرار دهد.
می فهمیم که درسته پیامبر مانن همه یک انسان عادی است اما در باطن یک فرقی داشته که پیامبر شده و اختیار مسلمانان به عهده اوست.

در مورد نماز آره ما نمی دانیم چرا نماز صبح 2 رکعته و ... آره ما خیلی چیز ها نمی دونیم شما فکر می کنید دانسته های بشر نسبت به چیزهایی که نمی داند چقدر است؟ این خداست که به تمام راز و رمزهای خلقت آگاه است. حال که نمیدونیم نماز چرا 2 رکعته نخوانیم؟ یا به خداوندی که همه چیز را می داند اعتماد کنیم و بخوانیم؟
چرا برگ درخت انگور با برگ و میوه انار و برگ زردآلو و ... تفاوت می کند؟
حال پس نخوریم تا بدانیم برای چی آره؟    

دوست عزیز بشر در مورد خیلی چیزها نا آگاه است. و تا یک رمز کوچکی از جهان خلقت کشف می کند به جای اینکه ایمانش در برابر بار تعالی افزایش پیدا کنه ، غرور میگیردش و خدا رو هم منکر میشه.1400 سال پیش که قرآن نازل شد، گفت شراب نخورید. مسلمان های واقعی نگفتند چرا؟ نخوردند به خدا اعتماد کردند. حال می دانیم برای چی نباید بخوریم.
بهتره به خدا اعتماد کنیم مگه نه؟
بهتره دروغ نگیم من هم قبول دارم.

----- Forwarded Message ----
From: bahador taslimian <bhd172002@yahoo.com>
To: farsibooks@yahoogroups.com
Sent: Tue, January 18, 2011 11:58:27 PM
Subject: Re: [farsibooks] ازمصایب مسیح تا مصایب محمد

 
و اما شما اي دوست عزیز اول تضمین بده خون کسی رو نریزی بعدش از دوستان بخواه که برای شما ایه و سوره بیارن
چون وقتی نصربن حارث گفت که می تواند مانند سوره های قران بیاورد پیامبر عظیم الشان اسلام به علی علیه السلام امر کرد گردن او را بزند.
دوم اینکه میگید در اسلام اوردن اجباری نیست ولی اگر اسلام اوردی و از این دین به هر علتی دست بکشی میشید مرتد و ریختن خون مرتد هم که براتون واجبه انگار نه انکار نه همین بنده رو خود خدا بهش نعمت هستی رو داده،
و اما در مورد فتح مکه مثل اینکه تاریخ رو نخواندید عباس عموی پیامبر گرامی اسلام به ابوسفیان چه گفت زود باش اسلام بیاور وگرنه محمد دستور میدهد گردنت را بزنند خب این جوری همه اسلام میارن جالب اینکه این لطف محمد(ص) در مورد  
عفو مکیان شامل حال ایرانیان نشد
و ایرانیان بعد از شکست در جنگ قادسیه حتی در صورت مسلمان شدن به بردگی گرفته می شدند و اگر مسلمان نمیشدند زنده زنده در آتش سوزانده می شدند و واژه پدر سوخته از اینجا نشات گرفته ، و اصولا دینی که دم از ازادی و برابری انسانها می زند چرا انسانها را به غلامی میگرفت و چرا ائمه اطهار ما غلام و کنیز داشتند؟ تعریف کنیز چیه؟ تعریف انسان آزاد چیه؟ و اصلا چرا باید به بردگی می گرفتند که بعدا بخواهند بر سر برده منت بگذارند در راه خدا آزادش کنند؟
ضمنا لطفا ایه 35 سوره انعام رو ملاحظه بفرمایید  در بخشی از اون خداوند می فرماید : اگر خداوند می خواست همگی هدایت میشدند
ظاهرا خداوند نمیخواد همه بندگانش هدایت شوند چرا؟ دیگر چه عذری بر بنده خدا می باشد؟
و سوم اینکه حضرت محمد را معصوم و مبرا از هرگونه خطا و لغزش می دانید در حالیکه در ایه 55 سوره غافر خدا به پیامبر می فرماید بر گناه خود از خدا امرزش طلب کن، یعنی چی؟
 مگر نه اینکه محمد(ص) نیز مانند دیگران آدمیزاد بود؟خب ایشان هم مانند دیگران خطا میکرده و اصولا اگر قرار بود که معصوم به ذات باشد چرا خداوند فرشتگان رو  برای بندگان خود نمی فرستاد.؟
و  امای دیگر اینکه هنوز نمیدانیم که چرا نماز صبح باید 2 رکعت یاشد و نماز ظهر و عصر 4 رکعت و اگر خدای نکرده بیشتر شود خداوند نمازمان را قبول نمیکند؟؟
و هزار اما و اگر دیگر
اگر خیلی ادعای  ازادگی داریم دروغ نگوییم
 
باشد که رستگار شویم
 
--- On Sat, 1/15/11, Alireza lotfi <a_lotfi2000@yahoo.com> wrote:
 

 

From: Alireza lotfi <a_lotfi2000@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] ازمصایب مسیح تا مصایب محمد
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Saturday, January 15, 2011, 2:40 AM

 
تو اگر مسلمان بودی حداقل میدونستی که مسیح  کشته نشد.
توی کجا پیامبر گفته که شما دو تا کشیده بزنین؟ چرا دروغ میگی؟
در جنگ احد  حمزه عموی پیامبر را کشتند و اونه مثله کردند و همسر ابوسفیان جگر حمزه را درآورد.
وقتی مکه فتح شد پیامبر با ابوسفیان چه کرد؟ سیلی به او زد یا مقابله به مثل کرد؟ هیچ. اونا رو بخشید.
توی کجای قرآن هست که خدا به پیامبر گفته برو به زور طلاق زید رو بگیر؟
شما هر دینی که داری به خدا که دروغ نبند. شما که جریان رو نمی دونی چرا حرف میزنی؟ دفعه بعد لینک این آیه رو بذار تا همه بدونن جریان چی بوده؟
لازمه شما بدونی که تنه همسر پیامبر که باکره بوده عایشه است.
از معجزه گفتی، من نمی دونم که پیامبر کور رو شفا داده یا نه؟ اما شکافتن ماه معجزه کی هست؟
گفتی می تونی چهار تا قرآن بیاری خوب بیار منتظر چی هستی اگه واقعا دروغگو نیستی بیار ببینیم.
اگر معجزه نیست چرا 1400 ساله تو و امثال تو قرآن رو میکوبند برای یک چیز که به قول تو از طرف خدا نیست چرا اینقدر به آب و آتیش میزنین؟
پیامبر درس نخوانده ما این قران رو آورد . خوب تو یه حرف بهتر بیار تا دنبال اون بریم.

یه آیه از قرآن کریم

هُوَ الَّذِي جَعَلَ الشَّمْسَ ضِيَاء وَالْقَمَرَ نُورًا وَقَدَّرَهُ مَنَازِلَ لِتَعْلَمُواْ عَدَدَ السِّنِينَ وَالْحِسَابَ مَا خَلَقَ اللّهُ ذَلِكَ إِلاَّ بِالْحَقِّ يُفَصِّلُ الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ

اوست كسى كه خورشيد را روشنايى بخشيد و ماه را تابان كرد و براى آن منزلهايى معين كرد تا شماره سالها و حساب را بدانيد خدا اينها را جز به حق نيافريده است نشانه‏ها[ى خود] را براى گروهى كه مى‏دانند به روشنى بيان مى‏كند.
.
این هم لینکش

http://www.parsquran.com/data/show.php?quantity=%20%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%85%D8%B3〈=far&sura=10&ayat=5&user=far

این آیه رو پیامبر درس نخوانده ما 1400 سال پیش آورده،در حالیکه 400 سال پیش در اروپا مسیحیان گالیله رو به جرم اینکه گفته زمین به دور خورشید میچرخه محاکمه و به اعدام محکوم شد.
خوب توجه کن آیه رو میگه خورشید را روشنایی بخشید و ماه را تابان کرد.یعنی ماه یه آینه است نور از خوردش نیست.
بنظرتیه آدم عادی از کجا فهمیده؟.


From: Verahram Irani <verahram6@yahoo.ca>
Sent: Fri, January 14, 2011 10:22:36 PM
Subject: [farsibooks] ازمصایب مسیح تا مصایب محمد

 

من مسیحی نیستم. من هم مثل شما مسلمان زاده هستم. ولی از شما چه پنهان با
روایت های انجیل و حکایت های مربوط به حضرت مسیح خیلی خوب ارتباط برقرار
می کنم.

مثلا من با فیلم مصایب مسیح خیلی گریه کردم..به حضرت عباس قسم عجب
پبغمبری بوده این مسیح.نه با کسی جنگید، نه خون کسی را ریخت.

گفت اگر در گوشتان سیلی زدند آن یکی را هم بیاورید تا طرف خودش خجالت بکشد.

به باطن زهرا قسم آدم انگشت به دهن می شود از اینهمه الوهیت و محبت که
عیسی بن مریم بنا بر روایات در بند دنیا نبود، از لذت های دنیوی هم هیچ
نمی خواست ، تجسم مهر بود.

مدافع بره های گم شده و در راه ماندگان و ضعیفان بود. حتی مدافع فاحشه ها
بود. وقتی مریم مجدلیه را سنگ سار می خواستند بکنند جلو رفت و گفت اولین
سنگ را کسی بزند که گناهی نکرده است.

آخر هم تاج خار بر سرش نهاندند و بر صلیب کشیدند.خلاصه اینکه به ردای پاپ
اعظم قسم که من وقتی فیلم مصایب مسیح را دیدم ، گریه کردم خوب می دونین
که من مسلمونم.

چند وقت پیش فکر می کردم اگر ما از روی زندگی پیغمبرمون یک فیلم بسازیم
چه جور از کار در میاد.

بنا بر همون روایات یادم افتاد پیغمبر ما گفته اگر کسی به شما کشیده زد
شما دو تا سیلی بهش بزنید.

دیدم زیاد چنگی به دل نمی زند چون جعفر آقا لبو فروش سر کوچه هم تزش همین
بود ،دست دزد ها رو هم که گفت ببرید ، فاحشه ها رو هم که یا عقد می کرد و
یا سنگسار و این هم زیاد جنبه ی روحانی نداشت. کل تاریخ اسلام هم که همه
اش جنگ و خونریزی و تقسیم غنایم است و زیاد الوهیت ندارد.

از اون طرف هم پیامبر ما هیچ نشان الهی خاصی ندارد ، نه کور را بینا کرده
و نه با عصا اژدها ساخته و دریا را شکافته و نه حتی از مردم عادی مهربان
تر بوده.

هر کی از در اومده زده با شمشیر نصف کرده و یک قران آورده که همش صحبت از
آتیش و شیر و جنات من تحت الانهار است و میگن هیچ کس نمی تونه بیاره اما
من خودم می تونم شش تا بهترش را بیارم ان کنتم تعلمون! خلاصه خیلی پکر
بودم که چرا ما باید جلو این کون نشور ها کم بیاریم ( اونم تو این ایام
مبارک کریسمس ) که ناگهان انگار جبرییل به من نازل شد .

فهمیدم اگر در مورد زندگی خصوصی پیغمبر فیلم بسازند فیلم زیبایی خواهد شد.

فیلم پر است از گره های دراماتیک و اروتیک .

فیلم از لحظه ای شروع می شود که پیامبر در 25 سالگی خدیجه 40 ساله رو عقد
می کند .( با نگاهی به سن و سال خدیجه و در کنارش مال و منال خدیجه با
آهنگ خدیجه آی خدیجه).

مرگ ناگهانی خدیجه و غم پیامیر از درگذشت آن نوگل پیر هم بی شک یکی از
فرازهای فیلم خواهد بود.

اگرچه با ورود به دوران بعد از خدیجه کشمکش های روحانی و الهی داستان غنی
تر می شود، پای عایشه از مهد کودک و سوده و حفصه و زینب و کنیزکان به
داستان باز می شود.

دیدم خدا وکیلی مصایب محمد بر خلاف مسیح یکی دو تا نبوده است.فیلم جگر هر
انسانی را خون می کند .

مثلا این عایشه پدر سوخته چقدر با آن برگزیده ی خدا یکی به دو می کرده و
چقدر آن مرد خدا وقت گذاشته است که به یک کودک شش ساله یاد بدهد که ران
هایش را لخت کند ؛

بی شک درد و رنج و مصیبت های پیامبر ما در مقایسه با مسیح مثل کوهی در
برابر کاه است.

مثلا نگهداری این همه زن زیر چند سقف. رعایت عدالت بین آنها ، نوبت بندی
شبها …آیا واقعا تحمل اینهمه مصیبت از عهده ی یک انسان عادی برمی آمد؟

واقعا که خداوند هیچ بنده ای را به بوته ی آزمونی که محمد را نهاد ننهاد.

خدا در قران به پیامبر امر فرمود پسر خوانده اش زید را وادار کند زنش را
طلاق بدهد تا خودش آن زن را عقد کند ( آن زن زینب نام داشت و بسیار زیبا
روی بود).

این اگر مصیبت نیست پس چیست؟ یا سر قضیه کنیزک ها و حق دخول به آنها چقدر
پیامبر ازار دید؟

آخر خود خدا اومد پایین گفت پیغمبر! چرا هر چیزی که به تو حلال کردیم تو
به خاطر حرف مردم به خودت حرام می کنی؟ چرا انقدر سختی می کشی؟

چرا به 40 تا زن و هزار تا کنیز راضی می شوی؟ آخه چقدر سختی؟ توکه خودت رو کشتی !

آیا هیچ انسان عادی در زندگی اش اینهمه مصیبت را تحمل کرده است؟

خوب می دونین من مسلمونم و راستش خیلی بهم بر می خوره که توی ایام کریسمس
یک مشت مسلمون به هم عید مسیحی ها را تبریک بگن.

برای اینکه با فرهنگ اصیل اسلامی آشنایی کامل ندارند بیفتند در دامان یک
مشت گبر و ترسا و از این حرفها.

اینک زمان آن فرا رسیده است که از جهان اسلام یک کارگردان برخیزد و فیلمی
با عنوان "مصایب محمد "بسازد و روی مل گیبسون را کم کند.

برای نوشتن فیلم نامه روی من حساب کنید ، شک نکنید که فیلم تاثیرگذاری
خواهد شد. فقط حیف که دیدنش برای اطفال زیر 18 سال ممنوع خواهد بود





__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ