کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۶ اسفند ۲۸, سه‌شنبه

[farsibooks] سروده تازه ای از مینا بنام طوفان

عزیزانم
با بهترین شادباشها برای فرارسیدن نوروز عزیز سروده تازه ای از مینا بنام طوفان تقدیمتان میشود از ابراز نظر فراموش نکنید ضمنا  کلیه مطالب مینا را از لینک   نگاشته های مینا  که هم اکنون بروز شده است میتوانید دانلود کنید
شادباش و دیرزی
 

       طوفان
 آسمان دلم ابری است،
   طوفان رسیده،
 آذرخش سکوت همه جا را خاکستر میکند،
    منتظر باش،
 بهار با تنی ظریف و پیراهنی سبز و نازک ،
           وارد صحرای داغ آرزوها و رویاهایم شده است،
و نسیم به رسم یاری بهار، راه امید را بر من بست،
    مثل نگاه مرگ مشتاق نابودی ام،
  تشنه ی باران دشمنی ام،
   نفرت ،" باور مقدس من است"
منتظر باش، ترانه ی خشم نیز موزون است،
   با پیمانه ی خودخواهی، خون بهای صمیمیت را پر میکنم،
    سنگ ها با بهت به من مینگرند.
                            مینا
                                26/12/86


View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 




Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Send pics quick

Share photos while

you IM friends.

Best of Y! Groups

Check out the best

of what Yahoo!

Groups has to offer.

Women of Curves

on Yahoo! Groups

A positive group

to discuss Curves.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ