کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ فروردین ۱۱, یکشنبه

[farsibooks] نقدي بر سريال مرد هزار چهره

چند سالی است که سریال‌های نوروزی مخاطبان بسیاری را در ایران پیدا کرده و با کمک اینترنت ایرانیان خارج از ایران هم از فضای سریال‌های طنز و خانوادگی نوروز دیگر دور نیستند.

چند سالی هم است که تکیه‌کلام‌های شخصیت‌های محوری این قبیل سریال‌ها به‌ویژه طنز، در میان مردم تا مدتی می‌چرخد و نامحسوس وارد فرهنگ شفاهی آنها می‌شود.

نوروز 87 هم از قافله سریال‌های نوروزی صدا و سیما عقب نماند. در نوروز امسال هر شبکه علاوه بر فیلم سینمایی، سریال تولیدی خود را نیز پخش می‌کند. ساعات پخش آنها هم به‌گونه‌ای است که یک بیننده فعال و پیگیر می‌تواند با تمام شدن یکی، دیگری را تماشا کند.

امسال همچنین قرار است میان مجموعه‌های تلویزیونی نوروز مسابقه‌ای برگزار شود و مردم به آنها رای دهند.

یکی از این سریال‌ها «مرد هزار چهره» ساخته‌ی مهران مدیری است. مدیری از جمله کارگردانان طنز تلویزیون ایران است که برنامه‌هایش از دهه‌ی هفتاد تا کنون طرفداران بسیاری دارد. به نظر می‌رسد صدا و سیما نیز علاقه‌مند باشد روی پروژه‌های طنز او سرمایه‌گذاری کند.

مرد هزار چهره‌ داستان کارمندی ساده در اداره ثبت احوال است با نقش‌آفرینی مهران مدیری، که ناخواسته در موقعیت‌های مختلفی چون پزشک جراح، سرهنگ نیروی انتظامی و... قرار می‌گیرد. همین ماجرا او را به دادگاه می‌کشد...

طنز تند و گاه بی‌پروای مرد هزار چهره سبب شد که در همان روزهای ابتدای سال از پخش این سریال انتقاد شود. همچنانکه اداره كل ثبت احوال استان فارس از تهیه‌كنندگان مجموعه تلویزیونی مرد هزار چهره شكایت کرد.
ادامه را در وبلاگ بخوانيد
 

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Instant hello

Chat in real-time

with your friends.

Cat Groups

on Yahoo! Groups

discuss everything

related to cats.

Best of Y! Groups

Check out the best

of what Yahoo!

Groups has to offer.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ