کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۶ اسفند ۲۳, پنجشنبه

Re: SV: [farsibooks] Fwd: -:|:- IranTAPESH -:|:- AXhay DiDani az JANG dar AraGH

با درود و سلام خدمت همه دوستان
هنوز در خاطرمان است حادثه 8 سال جنگ ایران و عراق ودیوانه گیهای یک دیکتاتورعرب بنام صدام که چه بروز ملت خودش می آورد و جه گورهای دسته جمعی در عراق کشف شدند و همه ملت عراق و دنیا خواهان از بین رفتن صدام بودند و همان آمریکای به اصطلاح جهان خوار آنها را نجات داد و امروز هم عده ای تروریست و طالبانی با لباس دین و ظاهر به اصطلاح دینی و ملی میخواهند این کشور را به زیر تسلط خود بگیرند ولی باز خدا پدر همین آمریکای جنایتکار را بیامرزد که اجازه چنین کاری را نمیدهد .من از چند زائر ایرانی پرسیدم آیا مردم عراقی که شما در کوچه و بازار با آنها برخورد کردید مخالف حضور آمریکا هستند که همگی گفتند آنها خیلی راضی بودند و نگران از اینکه آمریکا بخواهد برود .آری دوست عزیز امروز خود ملت عراق ناراضی نیستند حالا شما چرا کاسه داغتر از آش شده اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mandali Khan <mandalikhan@yahoo.se> wrote:
با درود به شما
اگر فرستادن این عکسها تایید جنگ نیست، پس هدف فرستادن آنها چیست؟ این عکسها به باور من تنها صحنه‌سازی است و تبلیغات جنگی. تصویری است از فداکاری سربازهای آمریکایی که جان خود را در راه آزادی عراقی‌ها و بخصوص کودکان عراقی در خطر انداخته‌اند. اینها شاید تنها برای توجیه حضور نظامیان آمریکایی در عراق است و نشان دادن برکات وجودی آنها. اینها به گمان من در راستای تایید سیاست خارجی دولت آمریکاست. در سراسر این نمایش، تباهی و ویرانگری جنگ در پس پرده دروغین انساندوستی نیروهای نظامی پنهان شده است. هیچ نشانی از این نیست که این انساندوست‌ها برای چه در آن سرزمین هستند و چه کسی آنها را به آن سرزمین دعوت کرده و ویرانی‌ها را چه کسی ببار آورده. عامل ویرانی‌ها و بی سامانیها پنهان شده ولی هدیه دادن کفش به یک دختربچه تصویر شده، حتما بسیار تصادفی است.
شاد باشید

Från: farsibooks@yahoogroups.com [mailto:farsibooks@yahoogroups.com] För Reza Tareghian
Skickat: den 11 mars 2008 20:13
Till: Jamal Abbas Palangi; Mohammad Abrishami; Iman Alavi; Arash Alavi; Iman Alavii; Ali Armaan; Ali Arman; Amir Asadi; Pooyan Asaran; Amir Asnafi; Moslem Atashi; Hamid Batenipour; Mohammad Ebrahimi; Hojat Ebrahimi Nik; Hossein Edalat; Masoomeh Fakhri; Gelareh Farahi; Reza Farmani; Yahoo Group Farsibooks; Hadi Galavi; Mohammad Ali Ghanadzadeh; Shahab Ghandhari; Maziar Heidari; Alireza Hejazi; Nasir Hoseini; Arash Jael; Saeed Jafari; Mehdi Kahe; Mehdi Karami Moghdam; Reza Keyvanian; Amirreza Khorsand; Masoud Latifi; Hossein Maghsoodi; Ali Mansoori; Amir Masoomzadeh; Vajiheh Mirjalili; Raheleh MoosaviHasab; Asghar Nadi; Meysam Naghashian; Mohammad Nasre Esfahani; Hasan Nazari; Ali Niroobakhsh; Shabnam Noroozpoor; Mohsen Poorreza Bilondi; Hamidali Poorreza Bilondi; Majid Rabbani
Ämne: [farsibooks] Fwd: -:|:- IranTAPESH -:|:- AXhay DiDani az JANG dar AraGH


Note: forwarded message attached.
 

Looking for last minute shopping deals? Find them fast with Yahoo! Search.


Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

All together now

Host a free online

conference on IM.

Y! Groups blog

the best source

for the latest

scoop on Groups.

Best of Y! Groups

Discover groups

that are the best

of their class.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ