کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اردیبهشت ۷, دوشنبه

[farsibooks] Fw: چه می نویسم که باعثِ خشمِ بنیاد گرایانِ اسلامی می شود [1 Attachment]

[Attachment(s) from ali allah included below]



 
 





 

چه می نويسم که بنيادگرايان را خشمگين می کند؟

تسلیمه نسرین

http://www.newsecularism.com/

می خواهم در چند جمله برای شما بگویم که من چه می نویسم که باعثِ خشمِ بنیاد گرایانِ اسلامی می شود. من بیشتر دربارهء نابرابری و تبعیض های بر اساس نژاد، جنسیت و مذهب می نویسم. بیشتر برای اختناق زدگان، ناتوانان، آسیب پذیران و زحمتکشان می نویسم. من مخالف آن جامعه و دولتی هستم که بین زن و مرد، فقیر و غنی، اقلیت و اکثریت اختلاف می اندازد و این اختلاف را ادامه می دهد. من آرزوئی در سر می پرورانم؛ آرزوی جهانی خالی از نابرابری و ستمگری؛ جهانی که در آن زنان بر پاهای خود ايستاده اند و از احترام و استقلال برخوردارند؛ جهانی که در آن اقلیت ها به شهروندانِ درجهء دوم یا موجودات وحشت زدهء خاموش تنزل نمی کنند؛ جهانی که در آن دیوانگیِ بنیاد گرائی چیز ناشناخته ای است؛ جهانی که در آن شکاف هایی که انسان ها را از یکدیگر جدا می کنند محو شده اند.



Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail

__._,_.___

Attachment(s) from ali allah

1 of 1 File(s)

This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Auto Enthusiast Zone

Discover auto groups

Support Group

Lose lbs together

Share your weight-

loss successes.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ