کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ فروردین ۲۹, شنبه

[farsibooks] IRAN13.ir= Gozaresh Tasviri: Automobile Parande



 

 

 


 


 

 

 

 

 

گزارش‌ تصویری: تنها اتومبیل پرنده جهان

 

به گفته تولید کننده این اتومبیل منحصر به فرد در صورت استفاده از سوخت معمولی و بدون سرب، نگهداری و کنترل آن بسیار آسان بوده و مصرف‌کنندگان با داشتن این اتومبیل کوچک مشکلی برای یافتن مکانی مناسب برای پارک آن نخواهند داشت.
 
اتومبیل Terrafugia توسط یکی از مهندسان پیشین سازمان ناسا طراحی و ساخته شده است و توانایی موتور آن بر روی زمین و آسمان یکسان است. به ادعای سازنده این اتومبیل با یک باک پر از سوخت، Terrafugia قادر خواهد بود با سرعت 185 کیلومتر بر ساعت مسافتی بالغ بر 800 کیلومتر را طی کند. 

عملکرد این اتومبیل تا به حال تنها بر روی سطح جاده و با سرعت 144 کیلومتر بر ساعت مورد آزمایش قرار گرفته است. به گفته کارل دیتریش تا کنون بالغ بر 40 سفارش از این اتومبیل با وجود قیمت احتمالی 200 هزار دلاری آن دریافت شده است. وی بر این باور است که این قیمت برای داشتن یک هواپیمای شخصی قیمتی مناسب، اما برای داشتن یک اتومبیل کوچک بسیار گزاف است. 

اولین اتومبیل قابل تبدیل جهان که تنها در عرض 15 ثانیه به یک هواپیما تبدیل می شود اولین پرواز آزمایشی خود را در ماه فوریه آغاز خواهد کرد. اتومبیل Terrafugia که در عرض 15 ثانیه توانایی تغییر حالت از یک اتومبیل دو سر نشینه به یک هواپیما را خواهد داشت در ماه فوریه پرواز آزمایشی خود را آغاز خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

All together now

Host a free online

conference on IM.

Yahoo! Groups

Mom Power

Find wholesome recipes

and more. Go Moms Go!

Weight Loss Group

on Yahoo! Groups

Get support and

make friends online.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ