کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اردیبهشت ۶, یکشنبه

[farsibooks] یکی دیگر از شهروندان بهائی توسط اداره اطلاعات شیراز بازداشت شد









[Attachment(s) included below]

در پی سلسله دستگیری های اخیر در شیراز یکی دیگر از شهروندان بهائی توسط اداره اطلاعات بازداشت شد .

در روز چهارشنبه 19 فروردین 1388 از طرف اداره اطلاعات به منزل آقای وحدت دانا تلفن زده و از همسرشان می خواهند که نامبرده صبح  روز بعد خود را به اداره اطلاعات معرفی نماید . همسر ایشان احضار تلفنی را نپذیرفته و خواستار رویت حکم کتبی از طرف مقام قضائی می شوند . در صبح روز یک شنبه 32 فروردین هنگامی که آقای دانا جهت رفتن به محل کار از منزل خارج می شوند مامورین اداره اطلاعات که درب منزل منتظر بوده اند از ایشان می خواهند که به بازداشتگاه اداره اطلاعات (معروف به پلاک 100) بیایند . آقای دانا درخواست رویت حکم قاضی می نمایند که  مامورین قسمتی از حکم کتبی دست نویس را نشان داده اند که جمله " از افراد مرتبط تحقیق و بازداشت شوند" در آن خوانده شده است . ایشان مجددا درخواست حکم روشن به نام خویش می کند و بلافاصله پس از رفتن مامورین با نوشتن نامه ای موارد فوق را توضیح داده و به اطلاع حجه الاسلام موسوی تبار معاون دادستان انقلاب می رساند و در آن خواستار تعیین تکلیف می شوند .

آقای موسوی تبار پس از دریافت نامه در پاسخ می گویند که اگر حکم کتبی به نامتان ارائه شود با مامورین همراه شوید .

نهایتا در ساعت 12:30 بعد از ظهر روز شنبه 5 اردیبهشت مامورین مجددا به درب منزل مراجعه کرده و از همسرشان می خواهند که با آقای دانا تماس بگیرند تا سریعا به منزل مراجعت کنند و خود در بیرون درب منتظر می شوند و پس از رسیدن ایشان حکم کتبی بازداشت به نامشان که توسط قاضی رضائی دادیار شعبه 10 امضاء شده بود ارائه نمودند و همراه با ایشان محل را ترک می کنند . در هر دو مورد مراجعه رفتار مامورین توام با ادب واحترام بوده است .

با توجه به اینکه آقای وحدت دانا به علت مشکل شدید قلبی و عمل قلب بطورمرتب تحت نظر پزشک متخصص بوده و داروهای خاص مصرف می کنند و همچنین از سیاتیک و ناراحتی کلیه نیز رنج می برند , وضعیت ایشان نگران کننده و سلامتی ایشان در خطر می باشد .



Attachment(s) 

1 of 1 Photo(s)



Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ