کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ مهر ۵, جمعه

[farsibooks] سرودۀ مینا بی پروا

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 
درود  بردوستان نازنینم
دومین سرودۀ مینا در پائیز بنام   بی پروا   تقدیم عزیزان میگردد یک فایل با خط شکسته ضمیمه است. درانتظار پیشنهادهای شما دوست خوب  هستم
تک نگاشته های مینا    از این لینک میتوانید سرودۀ دلخواه رادانلود کنید
شادباشید
                                 بی پروا       

امشب کلمات در خلوت دل من مستند،

چه بی شرمانه میخندند و می رقصند،

           و از شراب افکار من می نوشند،

 و چه بی پروا لبهای بسته و تشنۀ مرا با جامی از بوسه گشودند،

 تا نگاه مشتاقم را با لبخندی بی تاب ،رسوا کنند،

 و من در مستی اغوا شدم و به مهر سوگند خوردم،

  باور رویاهای من رنگ  دست های پاییز شد،

               مثل ابر خاکستری شدم،

               مثل باران جاری شدم،

                مثل پاییز عاشق شدم.

            مینا                   5/7/87 


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Files to share?

Send up to 1GB of

files in an IM.

Discover Tips

on healthy living

and healthy eating

on Yahoo! Groups.

Yahoo! Groups

Familyographer Zone

Learn how to capture

family moments.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ