کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

[farsibooks] Fw: مگر جز اين است [1 Attachment]

[Attachment(s) from ali allah included below]



 
 





--- On Sat, 5/9/09, A Sepehr <zadgah@hotmail.com> wrote:
 

مگر جز اين است که آنکس که سند کيستی ما را نوشت، ابوالقاسم فردوسی و آنکس که يک ايران فروش و تروريست درجه يک از کار در آمد، خسرو روزبه نام داشت. کما اينکه هم اينک هم، يک تريتا ی پارسی نسب زرتشتی است که پست ترين مهره ی اين نظام انيرانی اسلامی در خارج از کشور محسوب می شود.

حاصل اينکه رسم خردمندی اينک شناخت اولويت و مبارزه ی تمام عيار در راستای نجات کشورمان از چنگال خونين ملايان است نه خريد زر و زيور برای عروسی که وجود ندارد. يعنی بکار گرفتن همه توش و توان مادی ومعنوی خودمان در راه مبارزه با اين نمايندگان تاريخی تازيان و پاسداران دستاورد های تجاوزات آنان در ايران اشغالی. آنهم مبارزه ی سياسی راستين که جای آن آنهم در خيابان ها و برابر نهاد های بين المللی و ميادين و پارلمان ها است نه بر روی کاغذ ها و سايت های اينترنتی و پشت کامپيوتر ها و ميکروفون ها و دوربين ها.

ورنه با اين مثلآ مبارزات با نفوذ اعراب، آنهم تنها با تغيير نام و واژه پردازی که براستی بسيار نازل و کودکانه است، ديری نخواهد گذشت که ايران از هم پاشيده خواهد شد و آنگاه ما خواهيم ماند و چند صد واژه ی هچل هفت و هزاران هزار پانته آ و آذرميدخت و پوراندخت و آپرانيک و آرتيمس فاحشه، آنهم اتفاقآ در سرزمين های همان اعراب بی فرهنگی که ما داعيه ی مبارزه ی با نفوذ فرهنگی آنان را هم داريم، آنهم در ميکروشيخ نشين های آنان.

 ما خواهيم ماند و چند ميليون آرش و کوروش و داريوش و رستم و کيکاووس کارگر ساختمانی و ماشين شوی، البته باز هم در خيابان های همان شيخ نشين های عربی که حتا هم اکنون هم پر از دکتر و مهندس های ايرانی است که در آنجا به نوکری اعراب و عملگی مشغول هستند و سرانجام ما خواهيم ماند و يک جلد شاهنامه ی پاره پوره در طاقچه ی اتاقی در غربت، همين.امير سپهر

 Baa Doroud O Mehrbaani >>>     http://www.zadgah.com


Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

__._,_.___

Attachment(s) from ali allah

1 of 1 File(s)

This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ