کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

[farsibooks] رژیم جمهوری اسلامی و محرومان



برای چه انقلاب کردیم؟

برای آنکه محرومان، همچنان محروم باقی

بمانند، مورد ضرب و شتم قرار بگیرند، و غارتگران و زالو صفتان روز به روز لاشه شان از مکیدن شیره جان محرومان

فربه تر شود؟ 

عکسها و اظهار نظر خوانندگان از سایت پیک ایران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=1054

عکس : طرح امنيت اجتماعي در رزمايش اقتدار و امنيت در زاهدان








 

 

نظرات خوانندگان

نوشته شده در تاريخ سی و يکم ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيست و يکم مه ۲۰۰۹ ، 05:38:25 توسط انتقام
تنها کافیست به عکس اولی و آخری نگاه کرد تا فهمید این محرومان چه میکشند! یکی از محرومیتها همین ست که مشاهده میکنید.واقعا این مردم از چه منبع امرار معاش میکنند؟دریا که نیست منطقه شمال که نیست که برنجکاری و سایر مسایل باشد تا از آن طریق داد و ستد باشد،این رژیم چه برای این مردم محرومی که در زمان شاه هم همین محرومیتها را داشتند انجام داده است؟ واقعا کشوری به ثروتمندی ایران مردمش باید اینگونه باشند؟رژیم به عوض ایجاد کار و مسکن و بیمه درمانی و رفاه اجتماعی برای بهبود شرایط زندگی این محرومان آنها را نیز مورد ضرب و شتم هم قرار میدهد،چرا؟چون هر کسی حقش را خواست مزدوران امام زمان (بخوان امپریالیسم) حقش را کف دستش میگذارند.واقعا این رژیم غیر از کشتن هزاران زندانی سیاسی که برای خواسته های همین محرومان مبارزه میکردندچه کار دیگری کرد؟بعد هم برای رضای اربابان امپریالیستی درهای مواد مخدر را بازترشد تا ده میلیون جوانکه پشتوانه هر کشوری هستند معتاد شوند،داماد خمینی جای اشرف پهلوی را گرفت رفیق دوست جای نصیری لاجوردی جای تهرانی و الا آخر.اما خلقها همان خلقها هستنداینبار نباید گذاشت جانیان فرارکنن. انتقام
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 17:59:01 توسط مجید
درکشورکورهایک چشمی پادشاه است؛ شرم آور کمترین حق مطلب رادرتوضیح این فلاکت افسارگسیخته ؛برنامه ریزی شده وسازمانیافته؛ادامی کند.
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 13:59:00 توسط زنده باد آزادی
شرم بر خمینی و آل خمینی یعنی خامنه ای و رفسنجانی و احمدی نژاد و همه انصار آن ملعون که چه بلائی بر سر خلقهای ستمدیده از بلوچ و فارس و کرد و ترک ودیگر خلق های میهن اسیر روزانه می آورند ولی باید بدانند که که رسد روزی که باید انتغام همه این جنایتها را پس بدهند این بزرگترین آرزوی من و فکر می کنم آرزوی همه خلق های تحت ستم ایران زمین باشد به امید آن روز !!!
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 12:46:16 توسط خشم
به خیابونا نیگاه کنین؟ به خونه ها و به وضعیت مردم! بعد منابع ما میره توجیب مفت خورهای دنیا که آخوندها و غیرآخوند فاسد مزدور به رهبر خامنه یی جنایتکار دسترنج مردم رو غارت کنند، این بود حکومت مستضعفانی که جلاد خمینی فاسد میگفت؟ مستضعفانی که دختران بی پناه شو که در جنگ خونه و فامیل رو از دست دادن بنیاد " مستضعفان " به امارات عربی بفروشه! ولی باید قبل از اعدام انقلابی جنایتکارهای غارتگر و فاسد اول یک تف حسابی تو صورتشون انداخت و بعد آویزون تیر چراغ برقشون کرد! بچه ها رو نیگاه کنین ، پای برهنه اند، واقعا کسانی که میگن این جنایتکارو باید " بخشید" در هر لباس و هر عقیده یی که هستن باید شک نداشت که از منافع بورژوازی کثیف دفاع میکنن، بورژوازی و مزدوزاش که اگه حسابش کف دستشون گذاشته نشه داستان چپاول سرمایه داری همچنان ادامه داره و " انسانها" و " انساندوستها" همچنان ما باید شاهد این صحنه های زشت و کریه سرمایه داری باشیم! چون فقر زشت ترین چهره یی ست که سرمایه داری تولید میکند. مرگ بر خامنه یی و سایر شرکای دزد و فاسد او و مرگ بر اربابای اینا ما انقلاب نکردیم که محرومان محروم باقی بمونن، کردیم؟
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 10:08:39 توسط رجب زاكر
حكومت مسلح ولايت زور و اشغالگر .
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 09:48:31 توسط شراره
قربون ؛ سرووضع سربازامونم که بدتر از بنگلادشیاست ( البته متناسب با رئیس جمهورمون هست ) . با این غیورمردان میخوائیم اسرائیل رو نابود کنیم . حداقل یه نونی به این بیچارههای بیافرائی بدن تا قبل از دیدن اسزائیلیها از حال نرن . یه تنبان مرتب هم پاشون کنن . ظاهرا شیپیش هم زدن ( هر چند استانداردهای ارتش اسلام رو دارن ) . بیچاره مردم فلک زده زابل چه وضعی دارن ، خب زاهدان مرکز استانشونه . اون سیصد میلیون دلاریو که قراره بدن به پاکستانیا پس بگیرن خرج تنبان ملت و نیروی ضربتو واکنش سریعشان کنن . طرف هابل رو تعمیر کرده ببینه از کجا آمده ایم ؛ ما هم این به اصطلاح سربازان فلک زده رو به جان آن مردم بدبخت انداخته ایم که از کجا آمده اند . چشم دولت خدمتکار گذار با آن رایحه خوش خدمتش روشن ؛ فقط در رو باز کنه که بوی رایحه اش خفهمون کرد .
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 07:49:23 توسط غلام
با سلام/ چقدر ضلم ؟چقدر زورگویی؟چقدر بدبختی و بیچارگی؟ این هموطنان عزیز و مهربان بلوچ مگر چه جرمی مرتکب شده اند؟ هرچه است باید ریشه آنرا در این رزیم فلاکت بار اسلامی جستجو کرد. امیدوارم هرچه زودتر دست این آخوندهای دزد و دروغگو و ... از این مملکت و این مردم آزاده کوتاه بشه و هرچی آخوند عمامه بسر داریم به درد /Turban Tumor / دچار بشن.
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 06:22:12 توسط حجت
بازهم میگویم تاهموطنانم باورکنندکه مأموریت اصلی این جکومت نابودی ایران و ایرانی اسـت. اینها فرزندان رستم اند که دراینخرابه های ناشی ازظلم وستمهای حکومتهای ایران ومخصوصاً ج ا باین فلاکت رسـیده اند وجرم اصلی آنها یکی سنی بودن اسـت ودیگری احتمال حق طلبی ودرخواست کاروسـازندگی و اینقبیل خواسته های بحق. آنچه را دراین عکس میبینید، شهرزاهدان مرکز اسـتان اسـت. حدود 180 کیلومتر خارج از این، شهر!! نصرت آیاد است بمراتب بدتر واگرمیگوئید بدترازآنهم میشود، چند ده کیلومتراز نصرت آیاد در هرجهت بروید و ببینید درمقابل آنان مردم این گوشه اززاهدان درکاخ زندگی میکنند. بخصوص ازطرف جنوب که بروید دهکده هائی (بیغوله ها) میبینید که درآن آب خوردن مردم دارای کرم زنده وشناوراست. وقتی به چابهار میرسـید خود زاهدانی دیگراست. درغرب چابهار آمریکائیان پایگاه نظامی سـاخته اند(درزمان شاه) که با شهر کنارک 40 کیلومتر فاصله داردوخودحدیثی جداست ازظلم. حال این مردم احتیاج دارند که برایشان بشکلی که میبینید اقتدار اسـلامی نشان داده شود. این اقتدار نیست احتضار رژیم است که بجای اصلاح زندگی و معبشت ایجاد رعب میکند. اینست معنی خیانت.
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 06:08:45 توسط داود
این مرکز استان سیستان و بلوچستان است ؟ وقعأ شرم آور است شڕم آور نه‌ برای مردم سیستان و بلوچستان و بلوچ شرم آور برای کشوری به‌ اسم ایران که‌ بزرگترین صادر کننده‌ نفت و گاز در جهان است شرم آور برای حکومت و سردم داران ایران که‌ ملیارد ملیارد دلار برای حزبلا و حسن   لبنان و خالد مشعل تروریست خرج میکنند 10 میلون دلار هزینه‌ی اسفالت مرکز استان سیستان و بلوچستان نمیکنند .
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 05:56:46 توسط شهروند
به كجا برم شكايت به كه گويم اين حكايت - كه حكومت على است و پر از همه جنايت! اشتباه نشود اينجا ايران است و حكومت عدل على و شهروندان حق مدار ايران نه فلسطين اشغالى و اشغالگران صهيونيستى و فلسطينيان بى حقوق! و ما مردم با غيرت : آى آدم ها ..آى آدم ها را شنيديم و به يارى نشتابيديم!, به خيالي كه قضا, به گمانى كه قدر, بر سر آن خسته گذارى بكند! دستى از غيب برون آيد و كارى بكند.
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 05:14:49 توسط ضد آخوند
واقعأ شرم آور است. از يک طرف پرتاب موشک و از طرف ديگر اين همه بدبختی و وضع فلاکت بار.آن شيرازی و خامنه ئی و ديگر آخوندهای مفت خور کجايند؟آنانی که حتی دستشان به يک بوته علف نخورده چطور می توانند طرفدارمردم مستضعف باشند.نظام اسلام يعنی برده داري,حاکميت مافيا,جهل,چاپلوسي و در نگه داشتن مردم در خرافات. اسلام همين است و بس.
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 05:01:51 توسط كريمخان
آيا اين برادران همان "سربازان وظيفه" ادعايي مرتجعين نيستند كه بدست نيروهاي مقاومت گروگان گرفته يا كشته ميشوند؟ميبينيد اين مزدوران فاشيست چگونه با مردم تهيدست و بي سلاح بلوچ رفتار ميكنند٠باز مدعيان دموكراسي جمهوري اسلامي به سمپراكني و ياوه نويسي بر عليه اين مردم محروم بپردازند٠دست مزدوران رژيم جمهوري اسلامي و مزدوران غير بلوچ از سيستان كوتاه٠
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 04:59:02 توسط غريب
خاك بر سرتان بجاي ريختن اين اراذل واوباش به در خونه اين مردم فلاكت زده و بفقر غلتيده از بركت اسلامتان به وضعيت و كوچه هاي اين شهر رسيدگي كنيد٠آدمخجالت ميكشد ببيند اين هم شهري از شهرهاي وطن است٠٠٠
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 04:49:21 توسط حمید از مشهد
حتی وضع اقتصادی و سیاسی بعضی کشورهای آفریقایی هم از ما بهتر است.
نوشته شده در تاريخ سی ام ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر با بيستم مه ۲۰۰۹ ، 04:41:53 توسط بهرام
شرم بر  بنانگذاران جانی جمهوري اشغالگران اسلامي كه اين روزگار را براي ايران و ايراني درست كردند آخه اين بيچاره ها چه دارند كه اينطور باهاشون رفتار ميشه ؟ جز اينكه رژيم آدمخواران از اين محرومان ميترسد ؟

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ