کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۶ بهمن ۲۴, چهارشنبه

[farsibooks] سروده مینا گفتگوبافروغ

درود بر نازنین دوستانم
سروده تازه ای از مینا بنام گفتگوبافروغ تقدیمتان میکنم فرستادن نظرهاتون رو فراموش نکنید
شادباشید
 

گفتگو با فروغ

  سلام آشنای مهربان من،

     با سبد خالی ازگل های امیدم به در خانه ی خاطره ات آمده ام،

  امشب دوباره مهمانت  شده ام،

  وتو با نگاهی خاموش از آرزوها، به من مینگری،

       به من بگو:

    کجاست باغچه ای که دستهایت را در آن کاشته ای؟

  من به دنبال عصمت کلمات میگردم.

 شهامت را کجا پنهان کرده ای؟

  دستم را بگیر تا برخیزم،

از خود می هراسم  چرا که دیگر آبی آسمان مرا شیفته ی خود نمی کند،

دختر بهار، نم نم بارانت زمین هوس را  تشنه کرد،

   در فصل سرد زندگی، ایمان رویید،

 دستم را بگیر تا برخیزم.

دستم را بگیر تا بگریزم.

                               مینا

                                 22/11/86


 

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Instant hello

Chat in real-time

with your friends.

Yahoo! Groups

Cat Zone

Connect w/ others

who love cats.

Y! Groups blog

the best source

for the latest

scoop on Groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ