کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۶ اسفند ۶, دوشنبه

Re: [farsibooks] eltemase 2a :)

با سلام خدمت شما دوست عزیز
اگر در جریان باشید بر اساس کتاب دائی جان ناپلئون یک سریال 13 قسمتی هم ساخته شد.من کتابش را ندارم ولی هر 13 قسمت این سریال را دارم اگر خواستید میتوانید با من هماهنگ کنید تا برایتان ارسال کنم.
با سپاس
آرش ایرانی

Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@yahoo.com> wrote:
سلام به همه‌ ي دوستان عزيز
راستش من تا حالا چند بار كتاب درخواست كردم كسي تحويل نگرفت Ø› رمان هايي كه بايد در دسترس همه باشن ÙˆÙ„ÙŠ نيستن
يكي از اين رمان ها "دايي جان ناپلئون " اثر "ايرج پزشك زاد"هستش.
راستش سرچ هاي متفاوتي تو اينترنت كردم بلكه بهش برسم ولي خوب بي نصيب موندم
حالا ممنون مي شم اگه تو دست و بال كسي هست واسه منم بفرسته .
 
با احترام
رضوانه داريوش
 

Never miss a thing. Make Yahoo your homepage.


Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Files to share?

Send up to 1GB of

files in an IM.

All-Bran

Day 10 Club

on Yahoo! Groups

Feel better with fiber.

Yahoo! Groups

Home Improvement

Learn and share

do-it-yourself tips.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ