کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۶ بهمن ۲۵, پنجشنبه

[farsibooks] گفتگو

To see Farsi :  View ---> Encoding ---> Unicode[UTF-8]
 
 
گفتگوی خانم سحر تحويلی، دبیر گفتگو با اهل نظر در ادبیات و فرهنگ با امير سپهر ـ بخش نخست

اصلی ترین مسئولان سقوط ایران در بهمن پنجاه و هفت روشنفکران هستند

و1- خواهش می کنم کمی ازخودتان بگویید تا خوانندگان مجله ادبیات و فرهنگ بیشتر با شما و کارهای فرهنگی و سیاسی تان آشنا شوند.1

در اين مورد چيز زيادی برای گفتن ندارم جز اينکه در زمينه شخصی تهرانی هستم از پدر و مادری آذری. در زمينه ی کار سياسی و فرهنگی هم که سی و اندی سال است که تلاش می کنم. قبل از انقلاب هوادار جبهه ی ملی بودم.با راندن زنده ياد دکتر بختيار و مبدل به "جبهه ی مذهبی" شدن اما کاملآ به آن جبهه پشت کردم. سپس هم با همه ی توش و توان خود از دولت زنده ياد بختيار دفاع کرده و خواهان جلوگيری از انقلاب شدم........1
 
 



Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.




Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Instant hello

Chat over IM with

group members.

Curves on Yahoo!

Share & discuss

Curves, fitness

and weight loss.

All-Bran

10 Day Challenge

Join the club and

feel the benefits.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ