کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

[farsibooks] Fw: [daravish_gonabadi] فشار اداره اطلاعات بندر ديلم بر دراویش گنابادی اين شهر

هموطنان درویش من

ضمن درود باید عرض کنم که تقصیر با شماست، شما چرا حرف مسئولان جمهوری اسلامی را گوش نمی کنید حالا که آنها دوست دارند در مجالس شما مواد مخدر تریاک، شیشه ، کراک و هریین مورد استفاده قرار گیرد شما هم همین کار را کنید. شما در مجالستان شراب حقیقت به جوانها می خورانید و آنها سرمست از این شراب ایجاد مزاحمت برای حکومت می کنند و وقتی هم که حکومت به شما می گوید، صدا در می آورید که آزادی شما را  سلب کرده اند و شما را نفی بلد می کنند. در هر صورت حکومت شرعی و قانونی ایران دلش به حال مردمش می سوزد اگر می خواهید مشکلی نداشته باشید مطابق گفته مسئولان عمل کنید. مردمی که مرده اند چه فرقی می کند هرویین بکشند یا تریاک، خیالتان راحت باشد این مردگان را عرق دوآتشه هم بیدار نمی کند شما هم با خواندن مرثیه اباعبدالله نشائه این مردم را دوام ببخشید شاد و زنده باشید

درویش علی

 
Darvishalli
درویش علی
 
 


--- On Mon, 1/12/09, niki.2008z <niki.2008z@gmail.com> wrote:
From: niki.2008z <niki.2008z@gmail.com>
Subject: [daravish_gonabadi] فشار اداره اطلاعات بندر ديلم بر دراویش گنابادی اين شهر
To: niki.2008z@gmail.com, daravish_gonabadi@yahoogroups.com
Date: Monday, January 12, 2009, 12:28 PM

فشار اداره اطلاعات بندر ديلم بر دراویش گنابادی اين شهر

23 دي 1387

مامورین حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ديلم با احضار عیسی برمکی از دراويش گنابادي ساكن اين شهر از وی خواسته اند که مجالس فقري شبهای دوشنبه را تعطیل نماید و در صورت عدم اجراي این دستور، وی را به بندر نخل تقی منتقل خواهند نمود. دراویش این شهرستان جهت حمایت از وي خود مجلس یکشنبه شب 22 دیماه 1387 را در محل دیگری برگزار نمودند .

فرج امیرزاده درويش گنابادي مجلسدار شبهای جمعه بندردیلم نيز در دو مرحله مورد تهاجم و ضرب و شتم نیروهای امنیتی قرار گرفته است و بارها از سوی مامورین اداره اطلاعات به دلیل انعقاد مجالس درویشی در منزلش مورد تهدید و ارعاب قرار گرفته است .

عوامل اطلاعاتي وي را تهديد كرده اند در صورتی که مجالس درويشي در بندر دیلم تعطیل نگردد به منازل دراویش حمله خواهند نمود.

گفتني است چندی پیش عده ای از قشریون و متحجرین این شهرستان به تحریک نیروهای امنیتی طوماری علیه دراویش تنظیم کرده و به فرمانداری دیلم ارائه نمودند و خواستار برخورد با دراویش شدند. این تحريکات براي زمینه سازی برای برخورهای فیزیکی صورت می گیرد و مستمسکی برای اداره اطلاعات بندر ديلم است که اعمال غیر قانونی خود را مردمی نشان دهد.

بخش اعظم دراویش بندر دیلم را جوانان تشکیل می دهند و در سالهاي اخير گرايش آنها به درويشي بسيار زياد شده و اداره اطلاعات ترجیح می دهد جوانان این شهر معتاد باشند زيرا معتادين مشكل امنيتي ايجاد نمينمايند. دراويش گنابادي كه مواد مخدر را حرام ميدانند مزاحمتی برای مقامات امنيتي در حصول اين هدف هستند

گفتني است ادارات اطلاعات تمام شهرستانها در تحقق اين آرمان امنيتي يعني معتاد ساختن افراد جوان بالاخص در مناطق پر تشنج نظير كردستان و بلوچستان و حاشيه جنوب كشور موفقيتهاي زيادي كسب كرده اند بطوريكه تعداد معتادين در اين مناطق از جمعيت سالم متجاوز شده است. در عوض طبق دستورات محرمانه صادره توسط وزارت اطلاعات بشدت جلوي مصرف مشروبات الكلي گرفته شده و در عوض مصرف مواد مخدر بسيار سهل و آسان گرديده است.

اجراي اين سياست با زنداني نمودن و ضرب و شتم فروشندگان مشروبات الكلي قاچاق و اجبار آنان به ريختن الكل متيليك چوب در مشروبات الكلي سالم صورت گرفت.
با اين اقدام بسياري از مصرف كنندگان مشروبات الكلي جان خود را از دست دادند و يا دچار نابينايي ناشي از مصرف الكل چوب شدند.

قيمت يك بطري مشروب الكلي در اين مناطق از سي و پنج هزار تومان به بالا و در عوض قيمت هر بسته هرويين دويست تومان ميباشد. مشروبات الكلي به سختي قابل خريداري است ولي فروشندگان هرويين و ترياك و كراك و شيشه و انواع مشتقات مخدر در ملا عام اين مواد را بفروش ميرسانند.

استدلال وزارت اطلاعات در اتخاذ اين استراتژي اين است كه مشروبات الكلي جوانها را تهييج مينمايد ولي مواد مخدر قدرت و اراده حركت را از آنها ميبرد.


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

All together now

Host a free online

conference on IM.

Everyday Wellness

on Yahoo! Groups

Find groups that will

help you stay fit.

Yahoo! Groups

w/ John McEnroe

Join the All-Bran

Day 10 Club.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ