کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ دی ۲۶, پنجشنبه

[farsibooks] Fw: [daravish_gonabadi] دستگیری 6 تن ديگر از دراویش گنابادی کیش

با درود به هموطنان ، دراویش گنابادی

در بند آخر نامه تان مرقوم فرموده اید 

 نكته جالب توجه در برخورد ماموران اطلاعات با دراويش در گفتگوهاي رد و بدل شده اين است كه يكي از دراويش كه به پماموران معترض ميشود كه مگر نماز خواندن جرم است؟!!! پاسخ ميشنود كه فقط نماز طبق دستور ما (مامور اطلاعات) آزاد است. اين استبداد و اعمال زور بر زنان و مردان و پير و جوان از سوي سربازان باصطلاح گمنام امام زمان كه فسق آنها زبانزد هر ايرانيست و آنهم درباره نماز حكايت از گسترش شرك و كفر در كشور جمهوري به ظاهر اسلامي ايران دارد.
 من در تعجبم از این که هنوز نمی دانید نماز خواندن و حرف زدن با خداوند تبارک و تعالی ی شیعیان بی اذن ولایت محترم فقیه جرم محسوب می شود ، مگر شما این خداروند تبارک و تعالی را ساخته اید که می خواهید ستایشش بکنید. این خداوند تبارک و تعالی ساخته دسته یی از مسلمان مظلوم ، بدبخت، فاسد ، نفهم وکون گشاد به نام شیعیان است، حال شما می خواهید بی کسب مجوز از حافظ این خدا به نیایشش بپردازید و احیانا" در گوش این خدا ذمذمه کنید که این سازندگان تو موجودات فاسدی هستند که ذره یی از حقوق انسانها را رعایت نمی کنند یا این که ای خدا آن شب که یواشکی به بستر حضرت مریم غلتیدی و آن بدنامی را برایش ساختی  شانس آوردی که گیر این زنازادگان نیافتادی و گرنه چنان سنگسارت می کردند که درنده ترین حیوانات به حالت گریه کنند . خوب انصاف بدهید اگر چنین کاری کنید و اسباب اختلاف خداوند تبارک و تعالی را با مقام معظم ولایت فراهم کنید آن وقت با شما چه کار باید کرد بنابراین آن سرباز گمنام آمام زمان  حق دارد که ادعا کند با اجازه وی به نیایش بپردازید تا وی بتواند نظارت کامل را بر نماز شما اعمال کند
مسئله دیگر آن که شما خود را خیلی به مقام شکوهمند باری تعالی نزدیک می دانید و با وی احساس دوستی می کنید. این دوستی شما ممکن است باری تعالی را گمراه کند و سبب گردد باری تعالی برخلاف میل مقام معظم ولایت دمی به خمره بزند و در حال مستی دمار از روزگار شیعیان  برآورد، در این حال چه کسی می تواند آبروی اسلام پاک احمدی را حفظ کند . دراویش عزیز  مقام معظم ولایت و سربازان گمنام امام زمان می دانند که شما خدایی دیگر ساخته اید و در مغز خدای خود مسایلی را تعبیه کرده اید که در جزئیات با خدای شیعیان مغایرت دارد ولی در کل هر دو خدا طرفدار آدمهای تنبل و کون گشادند هر دو خدا نیازمند دعای بندگان هستند و بندگان این دو خدا همواره در فکر خودشان هستند  به آزادی  و کوشش در جهت موجودات دیگر اعم از انسان و حیوان فکر نمی کنند همدیگر را به خاطر طرز تفکر کافر می دانند و ریختن خونش را مباح. متاسفانه بندگان این هر دو خدا وطن را نمی شناسند  و رهبر آنها که بر قلب شان حکومت می کنند از کشورهای عربی برخاسته اند و جز کشتار به خاطر نوع اندیشه چیزی که سبب رفاه و همزیستی آنسانها باشد توصیه نکرده اند و همواره جنگ و خونریزی را ستوده اند. کدامیک از رهبران شما همبستگی و مقاومت را در مقابل زورگویان مذهبی توصیه کرده اند، کدامیک از رهبران شما در اوضاع آشفته وطن صدای دادخواهی برای مردم سر داده اند مگر وقتی که منافعشان به خطر افتد سعی می کنند خطر را به دیگران تسری دهند ولی هنگامی که خطر دیگران را تهدید می کند در زوایای خانقا به هو کشیدن و چرت زدن مشغولند و ادعای مربیگری انسانی دارند
با تمام این موارد ما شما را هموطن خود می دانیم و شما را پاره یی از وجود خود تصور می کنیم و هر کاری که از ما ساخته باشد از شما دریغ نخواهیم کرد. به امید روزی که همه به حقوق انسانی فکر کنیم و همدیگر را به خاطر نوع تفکر تکفیر نکنیم و آزادی و رفاه را برای تمام انسانها بخواهیم. شا د و زنده باشید
درویش علی
 


--- On Thu, 1/15/09, اخبار كيش <akhbarekish@yahoo.com> wrote:
From: اخبار كيش <akhbarekish@yahoo.com>
Subject: [daravish_gonabadi] دستگیری 6 تن ديگر از دراویش گنابادی کیش
To: "A Democracy" <irdemocracy@gmail.com>, adabestan-kaveh-ahangar@yahoogroups.com, ahalimo@pacbell.net, "ali tanrisiz" <tanrisiz_atheist@yahoo.com>, "alireza nourizadeh" <nourizadeh@hotmail.com>, "Bahai Library" <bahai_library@yahoo.com>, daravish_gonabadi@yahoogroups.com, "Delavarane Iran" <delavarane-iran@t-online.de>, farsibooks@yahoogroups.com, forough_farokhzad@yahoogroups.com, "gzing ghazi" <gzingghazi@yahoo.com>, "Iran Azar" <info@iranazar.net>, iranianvoice@gmail.com, "iranMehr-" <iranmehr100@yahoo.com>, "IRANSCOPE INFO" <iranscope@hotmail.com>, "iskandar hai" <iskandar.hai@gmail.com>, "Jaano Kherad" <jaanokherad@yahoo.com>, jafrimail4@gmail.com, "JavidIranPeyman" <Javidiran@peymanmeli.org>, "ketabdar ketabdar" <farsibooks@gmail.com>, "Ketabkhaneh KetabFarsi" <ketab@ketabfarsi.com>, "m sahar" <m.sahar@free.fr>, "MAJID KAVEH" <estazista_iran@yahoo.com>, "Mansour Naraghi" <mansour.naraghi@gmx.de>, "Mazixo" <maziyarx@gmail.com>, "mina ahadi" <minaahadi@aol.com>, "Mohammad Bashehbaz" <faravahar07@gmail.com>, "Mosleheddin Nikaeen" <nikaeenms@yahoo.com>, "nazi pirooz" <nazipirooz@yahoo.com>, "Nukamel" <nukamel@gmail.com>, "parinaz" <parinaz_love_is_all@yahoo.com>, "Pirooz piroozi" <pipiroozi@yahoo.ca>, "Rezvaneh Dariush" <rezvaneh_dariush@yahoo.com>, "Rozeyeh Ghalb" <rozeyeh_ghalb@yahoo.com>, "S . L" <lostpersianboy@yahoo.com>, "shahriyar" <iranian@telus.net>, "tire akhar" <t_akhar@yahoo.com>, "tisphoun" <tisphoun@yahoo.fr>, "vartan vartan" <vartanvrtn@yahoo.com>, "Yare Dabestani" <iranhp@gmail.com>, "ziba nobary" <zibanawak@googlemail.com>, "جبهه مقاومت" <niki.2008z@gmail.com>
Date: Thursday, January 15, 2009, 7:59 PM


دستگیری 6 تن ديگر از دراویش گنابادی در جزیره کیش

پس از پلمب حسینیه دراويش گنابادي در كيش در 12 ديماه 1387 و بازداشت تني چند از دراويش گنابادي و مجدداً در روز پنج شنبه 26 دي تعداد 6 نفر ديگر از دراویش نعمت اللهی گنابادی در جزيره كيش بازداشت شدند.
اين اقدام در ساعت 7 شب توسط نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و بدون ارائه مجوز قضایی مبنی بر جلب و یا ورود به منزل در شب، به منزل محمد جعفر انتصاری از دراويش گنابادي ساكن كيش صورت گرفت.
دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی هر هفته شبهاي جمعه مجلس درويشي دارند و مكان فوق الذكر مکان برگزاری مجلس درویشی است كه ماموران امنيتي با برخورد فیزیکی با مردان و زنان و با زور و ضرب آنها را بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات کیش منتقل نمودند.

در اين عمليات عده اي از دراويش به نامهاي انتصاری، تورج یگانه، عبدالرضا گودرزی، احمد گودرزی، امید حسنزاده، مهران اسدپور بازداشت و در بازداشتگاه اطلاعات کیش به سر می برند.

علت حمله اداره اطلاعات كيش به مجلس دراويش گنابادي بي اعتنايي دراويش به دستور اداره اطلاعات مبني بر عدم اجازه تشكيل مجالس درويشي بوده است. گفتني است در 14 روز گذشته اداره اطلاعات كيش دراويش بازداشت شده را به اداره كل اطلاعات بندرعباس منتقل و شكنجه هاي روحي زيادي بر آنان وارد كرد و ضمن بازداشت آنها به مدت يك هفته دراويش را بشدت ارعاب نمود كه حق تشكيل مجلس درويشي ندارند ولي دراويش بدون توجه به امريه هاي اطلاعات اقدام به تشكيل مجالس فقري نمودند.

خانواده های دراویش بازداشت شده در مقابل اداره اطلاعات کیش تجمع نموده و خواستار آزادی نامبردگان شده اند.

اداره اطلاعات كيش بدون رعايت موازين قانوني مرتكب تخلفات متعدد گرديد:
حق پلمب حسينيه دراويش را بدون حكم قضائي نداشته
بدون حكم قضائي اقدام به ورود منزل دراويش كرده است
عمليات بازداشت خلاف صريح قانون در شب صورت گرفته كه قانونا مجاز به بازداشت در شب نميباشد
ماموران اداره اطلاعات ضابط قضايي نيستند و حتي در صورت وجود حكم قضايي وظيفه اي در اجراي حكم و يا بازداشت ندارند

نكته جالب توجه در برخورد ماموران اطلاعات با دراويش در گفتگوهاي رد و بدل شده اين است كه يكي از دراويش كه به ماموران معترض ميشود كه مگر نماز خواندن جرم است؟!!! پاسخ ميشنود كه فقط نماز طبق دستور ما (مامور اطلاعات) آزاد است. اين استبداد و اعمال زور بر زنان و مردان و پير و جوان از سوي سربازان باصطلاح گمنام امام زمان كه فسق آنها زبانزد هر ايرانيست و آنهم درباره نماز حكايت از گسترش شرك و كفر در كشور جمهوري به ظاهر اسلامي ايران دارد.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Want a quick chat?

Chat over IM with

group members.

All-Bran

10 Day Challenge

Join the club and

feel the benefits.

Get in Shape

on Yahoo! Groups

Find a buddy

and lose weight.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ