کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

[farsibooks] Fw: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Re: *???????U ??UU* Re: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Re: *: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟

وارطان عزیزبا درود به شما

واقعا" اگر شما چنین فکری را در سر می پرورانید به من بگویید آنگاه ما چه فرقی با این دژخیمان داریم. واقعا" اگر قرار است ایران بعداز سرنگونی این رژیم به دست افرادی دارای این تفکر بیافتد . آرزویم این است که هیچگاه این رژیم نرود

هموطن عزیز تمام کوشش ما از بین بردن ظلم و برقرار کردن حقوق انسانی است اگر در حکومتی حقوق انسانها رعایت نشود  ما با زهم با آن حکومت خواهیم جنگید

 
 
 


--- On Mon, 1/12/09, vartan vartan <vartanvrtn@yahoo.com> wrote:
From: vartan vartan <vartanvrtn@yahoo.com>
Subject: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Re: *???????U ??UU* Re: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Re: *: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: Adabestan-Kaveh-Ahangar@yahoogroups.com
Date: Monday, January 12, 2009, 4:01 AM

با درود
هموطن گرامی، یک -هیچ به نفع من. این یکی را نشنیده بودی، آرزومندم زنده باشید و روزی که این جنایتکاران را از کون بدار میاویزند نظاره کنید. در ضمن شما که مخالف هر گونه اش هستید، کار را به کاردان بسپارید.
2- در ایملهای قبلی در مورد اعدام و هر گونه خشونتی نظر خودم را بیان کرده ام.
شاد باشید
وارتان 

----- Forwarded Message ----
From: Nouredin Ahangarzadeh <ahalimo@pacbell. net>
To: Adabestan-Kaveh- Ahangar@yahoogro ups.com
Sent: Sunday, January 11, 2009 11:08:43 PM
Subject: *ادبستان کاوه* Re: *???????U ??UU* Re: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Re: *: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟

جناب دوست
 
بنظرم  ميخواستند بنويسند که از  ت خ م هايشان آويزان خواهند کرد از شدت عصبانيت نوشته اند که از ک و ن بدار خواهند کشيد. شما هم  مته به
 خشخاش اين تخم لذيذ و روح نواز  نگذاريد...
 
ميگذارم که موافقت و يا مخالفت با اعدام را خود ايشان جواب دهند
 
من با هر نوع اعدام  بشدت مخالفم.
 
نورالدين
 
آمريکا
 
-------Original Message----- --
 
Date: 1/11/2009 3:06:08 AM
Subject: *???????U ??UU* Re: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Re: *: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
 
با درود بر هم وطن گرامی
 
با پوزش من منظور شما را متوجه نشدم دارزدن از کجا و چگونه؟ من دارم تلاش میکنم به عنوان یک ایرانی دیگر از این ادبیات استفاده نکنم و هم متوجه نشوم .خاهشمندم منظورتان را روشن بگویید .آیا شما با اعدام موافقید؟
تندرست باشید

--- On Sat, 1/10/09, vartan vartan <vartanvrtn@yahoo. com> wrote:
From: vartan vartan <vartanvrtn@yahoo. com>
Subject: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Fw: *ادبستان کاوه* Re: *: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: Adabestan-Kaveh- Ahangar@yahoogro ups.com
Date: Saturday, January 10, 2009, 5:41 PM


با درود
وای به روزی که دری به تخته ای بخورد. تا شما بخواهید قانون لغو اعدام را تصویب کنید این ملت آماده انفجار این جنایتکاران را از کون بدار میاویزند. بخوبی تجسم میکنم ان روزی را که اخوندها عمامه بدست دنبال سوراخ موش میگردند.
شاد باشید
وارتان




 هموطن گرامی  جناب مجید کاوه
درود بر شما
من در نوشته های خودم هیچگاه آدم کشی و قتل و غارت را توصیه نکرده ام و با هرگونه اعدام مخالفم . اگر یک روزی ما زنده بودیم و حکومت از ملایان گرفته شد از حکومت موجود در آن زمان محاکمه افرادی که دست به قتل و تجاوز در نظام اسلامی زنده اند را خواهیم خواست و از کشتار هر یک از افراد نظام اسلامی بدون محاکمه مخالفت خواهیم کرد .. من خود براین باورم که بسیاری از افراد که در نظام جمهوری اسلامی مرتکب جرم در حد جنایت نیز مرتکب شده باشند مستحق اعدام نیستند ، این سیستم است که باید محاکمه شود نه کارکنان نهاد هاکه این خود فلسفه دیگری دارد که ذکر آن در اینجا نمی کنجد بنابراین پاسداران و همین بسیجی ها و نیروی انتظامی که هزاران آزار به ما رسانده اند  نباید به صرف پاسدار بودن مجازات شوند . مسلما" حکومت آتی که به توسط ما یا نسل بعداز ما به وجود خواهد آمد حکومتی قانونمند خواهد بود و نباید اعدام را در برنامه خود داشته باشد بلکه برخلاف نظام اسلامی همه خودی هستند و باید برای جبران عقب ماندگی وطن تلاش کنند. شاد و زنده باشید


--- On Sat, 1/10/09, MAJID KAVEH <estazista_iran@ yahoo.com> wrote:
From: MAJID KAVEH <estazista_iran@ yahoo.com>
Subject: *ادبستان کاوه* Re: *: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: "Kaveh" <ahangar2008@ yahoo.com>
Cc: Adabestan-Kaveh- Ahangar@yahoogro ups.com
Date: Saturday, January 10, 2009, 10:07 PM

با درود بر استاد گرامیم کاوه
 
من کاملن به شما حق میدهم من در مورد سالهایی که خودم در جبهه بودم و دیدم سخن گفتم سالهای 60 تا 62من به چشمم انسانهای وطن پرست بسیاری دیدم من خودم سر باز بودم ولی در اطرافمان بسیجی ها هم بودند در ضمن من فکر میکنم در حکومت آینده در کشور ما هیچکس نمیتواند بسیجیان را گردن بزند وپاسداران را زیر چرخهای ماشین له کند ..من برای حکومتی در آینده تلاش میکنم که اعدام در آن از بین رفته است و هر کس بر اساس جرمش مجازات میشود اساس حکومت ایده آل من مهر پرستی است و من اینها را از اساتیدی همانند شما و آقای درویش علی آموخته ام
تندرست باشید  

--- On Sat, 1/10/09, Kaveh <ahangar2008@ yahoo.com> wrote:
From: Kaveh <ahangar2008@ yahoo.com>
Subject: Re: *: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: Adabestan-Kaveh- Ahangar@yahoogro ups.com
Cc: estazista_iran@ yahoo.com
Date: Saturday, January 10, 2009, 5:49 AM

درود بر شما

دوست گرامی من با نظر شما مخالفم. این جاکشان گمنام امام زمان هیچ کدامشان برای میهن پا پیش ننهاده و برای وطن نجنگیدند. اینان برای دین پلیدشان جنگیدند. کدام وطنپرستی است که بر روی هم میهنانش اسلحه بکشد و به ضرب و شتم آنان بپردازد؟ کدام میهن پرستی است که از شکم هم میهنانش ببرد و بدهد به مشتی تازی تروریست؟ و کدام میهن پرستی است به هنگام جنگ چرت و پرت های تازی نامه را روی پارچه مینویسد و به سرش میبندد؟

کدام میهنپرستی است که به هنگام جنگ چپیه تازی دور گردنش میاندازد؟ و در نهایت کدام میهن پرستی با کلید پلاستیکی درب بهشت به دور گردنش به جنگ میرود؟ اینها برای برسرکار ماندن ولی وقیحشان به جنگ رفتند زیرا لفت و لیسشان در حکومت مذهبی بود. البته در شش ماه نخست جنگ حق با شماست که وطن پرستتان جبهه ها را پر کرده بودند و آنگاه که پی به نیت پلید خمینی بردند میدان را برای جاکشان گمنام امام زمان خالی کردند.

شاد و تن درست باشید

--- On Fri, 1/9/09, MAJID KAVEH <estazista_iran@ yahoo.com> wrote:

From: MAJID KAVEH <estazista_iran@ yahoo.com>
Subject: *ادبستان کاوه* Re: *ادبستان کاوه* Re: *ادبستان کاوه* Fw: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: Adabestan-Kaveh- Ahangar@yahoogro ups.com
Cc: darvishali@yahoo. co.in
Date: Friday, January 9, 2009, 9:04 PM


با درود بر شما
 
کمی در رابطه با این ساده لوحان با ملایمت برخورد کنید آیا میدانید در میان این بسیجیان چه انسانهای پاکی بودند ؟ آیا میدانید  افرادی از میان این افراد در جبهه های جنگ ایران و عراق چه جانفشانی ها کردند وبدون هیچ چشمداشتی در راه وطنشان خود را عاشقانه فدا کردند ؟ خاهشمندم به تمامشان سخنان زیبایتان را گسترش ندهید در میان این بد بخت ها بسیارند که با ما همراه و هم فکرند .
 
ایدئولوژی افیون توده هاست
 
پاینده باشید  
--- On Fri, 1/9/09, Arya Irani <arya.irani@yahoo. com> wrote:
From: Arya Irani <arya.irani@yahoo. com>
Subject: *ادبستان کاوه* Re: *ادبستان کاوه* Fw: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: Adabestan-Kaveh- Ahangar@yahoogro ups.com
Date: Friday, January 9, 2009, 11:30 AM

دوستان بیشتر اینها افرادی ساده لوح هستند که گول ولایت وقیح را خورده اند
از احساسات آنها سو استفاده شده. به نام اسلام اینها را ابزار قرار داده اند و
اهداف خود را دنبال میکنند.بالاخره بی سوادی هم این جوری تاثیر خودشو میذاره
اینها نا آگاهند و گول اسلام را خورده اند. آگاهی سرچشمه آزادی است
 
با سپاس آریا ایرانی

--- On Fri, 1/9/09, ali allah <darvishalli@ yahoo.co. in> wrote:
From: ali allah <darvishalli@ yahoo.co. in>
Subject: *ادبستان کاوه* Fw: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: "A Democracy" <irdemocracy@ gmail..com>, adabestan-kaveh- ahangar@yahoogro ups..com, ahalimo@pacbell. net, "ali tanrisiz" <tanrisiz_atheist@ yahoo.com>, "alireza nourizadeh" <nourizadeh@hotmail. com>, "Bahai Library" <bahai_library@ yahoo.com>, daravish_gonabadi@ yahoogroups. com, "Delavarane Iran" <delavarane-iran@ t-online. de>, farsibooks@yahoogro ups.com, forough_farokhzad@ yahoogroups. com, "gzing ghazi" <gzingghazi@yahoo. com>, "Iran Azar" <info@iranazar. net>, iranianvoice@ gmail.com, "iranMehr-" <iranmehr100@ yahoo.com>, "IRANSCOPE INFO" <iranscope@hotmail. com>, "iskandar hai" <iskandar.hai@ gmail.com>, "Jaano Kherad" <jaanokherad@ yahoo.com>, jafrimail4@gmail. com, "JavidIranPeyman" <Javidiran@peymanmel i.org>, "ketabdar ketabdar" <farsibooks@gmail. com>, "Ketabkhaneh KetabFarsi" <ketab@ketabfarsi. com>, "m sahar" <m.sahar@free. fr>, "MAJID KAVEH" <estazista_iran@ yahoo.com>, "Mansour Naraghi" <mansour.naraghi@ gmx.de>, "Mazixo" <maziyarx@gmail. . com>, "mina ahadi" <minaahadi@aol. com>, "Mohammad Bashehbaz" <faravahar07@ gmail.com>, "Mosleheddin Nikaeen" <nikaeenms@yahoo. com>, "nazi pirooz" <nazipirooz@yahoo. com>, "Nukamel" <nukamel@gmail. com>, "parinaz" <parinaz_love_ is_all@yahoo. com>, "Pirooz piroozi" <pipiroozi@yahoo. ca>, "Rezvaneh Dariush" <rezvaneh_dariush@ yahoo.com>, "Rozeyeh Ghalb" <rozeyeh_ghalb@ yahoo.com>, "S . L" <lostpersianboy@ yahoo.com>, "shahriyar" <iranian@telus. net>, "tire akhar" <t_akhar@yahoo. com>, "tisphoun" <tisphoun@yahoo. fr>, "Yare Dabestani" <iranhp@gmail. com>, "ziba nobary" <zibanawak@googlemai l.com>, "جبهه مقاومت" <niki.2008z@gmail. com>
Date: Friday, January 9, 2009, 1:06 AM



 
هموطن گرامی این بچه بسیجی ها که مزه جبهه بودند که اهل جنگ نیستند .. اینها عین سگ در خانه صاحب شان عوعو می کنند خدا رحم کرد که ولایت عظیم الشان اجازه نفرمودند تا ایشان به غزه بروند وگرنه آن نیمچه آبرویی که داشتیم می رفت. همین یک سال پیش بود آقای احمدی نژاد در دانشکاهی در امریکا گفته بود ما کونی در کشورمان نداریم  اگر اینها به غزه می رفتند دیگر امریکایی ها آبروی برای ریاست جمهوری مان نمی گذاشتنذ. حالا باید خیلی شکر کنید که یک همچین رهبری داریم که هر چیز را پیش بینی می کند و از وقوع مسایلی که آبروی اسلام عزیز را در نزد دیگران می برد جلوگیری می کند 


--- On Fri, 1/9/09, >
Subject: پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟
To: >
Date: Friday, January 9, 2009, 4:23 AM

http://akhbare- jahan.persianblo g.ir/
جنگ غزه که با تحریک های دائمی رژیم اسلامی حاکم برایران آغاز گرد ید تا از شکل گیری آن فاجعه ابتدا مصرف داخلی وسپس خارجی داشته باشد هم اکنون در فازاول به شکل مفتضحانه ائی به سرعت به پایان رسیدو وبا حضور براد ر احمدی نژاد در فرودگاه تهران که تاکید کرد: "ما باید از ملت مظلوم غزه پشتیبانی معنوی کنیم و این کار را شما به خوبی انجام ‏داده‌اید ولی اگر فکر می‌کنید که باید به فلسطین اعزام شوید نمی‌توانید این انتظار را به همه و به نظام تحمیل کنید."‏ .پس ازاو فرمانده سپاه پاسداران که در عربده کشی گوی سبقت را ازدیگران ربوده است نیز طی ارسال پیامی  بعنوان کسی که به( گزارش خبرگزاری فارس، سرلشکر محمدعلی جعفری در سخنانی خطاب به مسئولان بسیج دانشجویی ۱۴۰ دانشگاه ایران گفته است: می خواهیم زمینه ای ایجاد کنیم که اگر نیاز شد بسیج دانشجویی به اقداماتی مشابه ۱۳ آبان دست بزند

--- On Thu, 1/8/09, Ebrahim Moradi <moradi_cy@yahoo. com> wrote:
From: Ebrahim Moradi <moradi_cy@yahoo. com>
Subject: drood
To: "Barchin Irnet" <barchin_irnet@ yahoo.com>
Date: Thursday, January 8, 2009, 2:35 PM

پس چراپای بسیجان لوطی صفت درحلقه روحانیت به غزه نرسید؟                    http://akhbare- jahan.persianblo g.ir/




Yahoo! Canada Toolbar : Search from anywhere on the web and bookmark your favourite sites. Download it now!









 





__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Group get-together

Host a free online

conference on IM.

Health Groups

for people over 40

Join people who are

staying in shape.

All-Bran

10 Day Challenge

Join the club and

feel the benefits.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ