کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

[farsibooks] Saturday 20 February 2010 ESfand 1st 1388, Fwd: Best of Balatarin for 02/21/2010

 


http://us1.campaign-archive.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=bf23a83826&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin <balatarin@sabznameh.com>
Date: 2010/2/20
Subject: Best of Balatarin for 02/21/2010
To: iskandar.hai@gmail.com


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




من الان (ظهر جمعه) از آزمون سراسری کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) برگشتم . برای اولین بار در این 11 سالی که در کنکورهای مختلف شرکت کردم مامور مسلح نیروی انتظامی آنهم با اسلحه کلاشیکف (نه کلت کمری پلیس) در سالن امتحانات بطور مستقر دیدم . این موضوع تعجب همه داوطلبان را برانگیخت . و نکته جالب دیگه این بود که وقتی از بلندگو از حدود 1000 داوطلب درخواست شد برای سلامتی رهبر انقلاب صلوات بفرستید هیچ کس صلوات نفرستاد و سکوت محض بود که این سکوت معنا دار بعد چند ثانیه با خنده بلند همه دادوطلبان شکست.
با ۲۷۷ امتیاز و ۳۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شبکه جنبش راه سبز(جرس): در سر مقاله صبح امروز(شنبه) کیهان جزئيات و پيامدهاي طرحی که با قيد فوريت ساعتی دیگر در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار می گیرد، پرداخته شده است. به نوشته حسین شریعتمداری، این طرح که هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و محسن رضایی براي قانوني شدن آن تلاش مي‌كنند، قرار است به صورت ظریفی نظارت شورای نگهبان بر انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را حذف کند. بر اساس نوشته کیهان در این طرح «یک نفر از اعضای شورای نگهبان به انتخاب آن شورا، به عنوان ناظر و بدون حق رأی" در کمیسیون انتخابات حضور خواهد داشت. کمیسیون انتخابات که زیر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام است. همچنین براساس این طرح، التزام عملی کاندیداها به ولایت مطلقه فقیه حذف شده است. کیهان در پایان پیش بینی کرده است این طرح در مجمع تشخیص مصلحت رد خواهد شد.
با ۱۶۶ امتیاز و ۴۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


همراه شوعزیز
با ۱۴۲ امتیاز و ۱۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به‌به‌! به‌به! آزمون تخصص پزشكی امسال به علت تقلب گسترده (بخوانيد فروش سوالات، يعنی فروش تخصص پزشكی به شرط) ابطال شد. البته اين نظام نظامی نيست كه به اعتماد مردم خيانت كند و لابد يك عده نفوذی دشمن شبانه با چتر نجات از آستين استكبار پريده بودند پايين و بلافاصله مقام‌های حساس وزارت بهداشت را اشغال كرده بودند و همان شبانه از طريق پيامك و ملاقات حضوری، مشتريان خود را در بين قشر فريب‌خورده پزشكان عمومی پيدا كرده بودند. هدف خواص بی‌بصيرت وزارت‌خانه‌ی بهداشت هم بی‌اعتبار كردن نظام مقدس ما بوده است لابد. ميزان گندكاری صهيونيست‌ها هم در حدی بوده كه نمی‌شده (با ابطال چند صندوق رای و نمايش شمارش برگه‌های آزمون در تلويزيون) زيرسبيلی ردش كرد و بايد حتمن كل آزمون ابطال می‌شده. جمع كنيد اين بساط سياه‌كاری را. با شمام، شمايی كه شرف نداشته‌تان را با مشتی پول تاخت می‌زنيد. انتخابات رياست‌جمهوری كه نيست بعد با هزار من سريش ماسماليش كنين. قبول‌شدگان قلابی اين آزمون كه لياقتش را نداشته‌اند فردا متخصص می‌شوند و چه بسا تو بی‌شرف كه سوال‌ها را فروخته‌ای روزی ناخواسته خودت يا خانواده‌ات را در مطب همين پزشك ببينی. لطفن خط قرمز تقلب را در همان حد انتخابات رياست‌جمهوری و مجلس نگهدارين. البته بايد درود گفت بر خانم وزير كه نخواسته ننگ چنين زشتی سياهی بر دامنش بماند اما تكليف جوان‌هايی كه يك‌سال تمام روزی ده دوازده ساعت وقت گذاشتند و از مال و جان و خانواده‌ی خود مايه گذاشتند چه می‌شود؟ به خاطر همين است كه ضمن درود به روان ناپاك هلوی لنكرانی، از خانم وزير می‌خواهم برای محكوم كردن اين عمل زشت از مقام وزارت استعفا كنند تا نام نيك خود را ماندگار كنندو هزينه‌ی چنين عملی را در آينده برای خاطيان بالا برده باشند. كم‌ترين خواسته‌ی پزشكان تلخ‌كام هم استعفای وزير و مجازات همه‌ی مقصران خواهد بود.
با ۱۲۶ امتیاز و ۱۸ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شبکه جنبش راه سبز(جرس): بدنبال تقلب در آزمون پذیرش دستیار تخصصی، وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه ای آن را ابطال اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در بررسي اعتراضات و شكايات برخي از داوطلبين پس از برگزاري آزمون و وارد دانستن برخي از آنها به دستور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي سي هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي ابطال شد. . همچنین تصریح شده است که از تاريخ صدور اين اطلاعيه، كليه دست اندركاران مركز سنجش آموزش پزشكي تا حصول نتيجه نهايي، پس از رسيدگي كامل به كليه ابعاد موضوع از سمت هاي خود عزل مي شوند. در خاتمه به داوطلبين توصيه شده که با حفظ آمادگي علمي، خود را براي شركت در آزمون جايگزين كه به زودي زمان آن اعلام خواهد شد، مهيا نمايند. جزئيات برگزاري در اطلاعيه هاي بعدي اعلام خواهد شد.
با ۱۲۶ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شبکه جنبش راه سبز(جرس): در سر مقاله صبح امروز(شنبه) کیهان جزئيات و پيامدهاي طرحی که با قيد فوريت ساعتی دیگر در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار می گیرد، پرداخته شده است. به نوشته حسین شریعتمداری، این طرح که هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و محسن رضایی براي قانوني شدن آن تلاش مي‌كنند، قرار است به صورت ظریفی نظارت شورای نگهبان بر انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را حذف کند. بر اساس نوشته کیهان در این طرح «یک نفر از اعضای شورای نگهبان به انتخاب آن شورا، به عنوان ناظر و بدون حق رأی" در کمیسیون انتخابات حضور خواهد داشت. کمیسیون انتخابات که زیر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام است. همچنین براساس این طرح، التزام عملی کاندیداها به ولایت مطلقه فقیه حذف شده است. کیهان در پایان پیش بینی کرده است این طرح در مجمع تشخیص مصلحت رد خواهد شد.
با ۱۲۴ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شهید امیدرضا میرصیافی در چنین روزهایی در سال گذشته به زندان افتاد و پس از شکنجه های فراوان قاتلان رژیم جمهوری اسلامی به طورناگهانی درگذشت(درگذشتش دادند)یاد و راه سبزش پر رهرو باد...
با ۱۲۳ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران بررسی طرحی را آغاز کرده است که به نوشته روزنامه محافظه کار کیهان، هدف آن محدود کردن تأثیر شورای نگهبان بر انتخابات است. حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در سرمقاله روز شنبه اول اسفند (۲۰ فوریه) این روزنامه نوشت که یک طرح ۲۸ ماده ای توسط کمیسیون "سیاسی، دفاعی، امنیتی" مجمع تشخیص مصلحت (به ریاست حسن روحانی) تهیه شده که بخش هایی از آن "خلاف قانون اساسی" است و شورای نگهبان را از چرخه تعیین صلاحیت نامزدهای انتخاباتی حذف می کند. اما محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تأیید آغاز بررسی "سیاست های کلی انتخابات" در جلسه روز شنبه مجمع، گفت: "سیاست های کلان، بعد از قانون اساسی و قبل از قوانین مجلس است و از قانون اساسی تخطی ندارد و تا کنون نیز مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اساس همین امر عمل کرده است؛ از این رو اگر کسانی اطلاع ندارند و مسائل دیگری را مطرح می کنند، باید اطلاعاتشان را تکمیل کنند".
با ۱۱۳ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آن روز که به دفترش در نیاوران رفته بودم, حرف جالبی زد که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم: «قوه قضاییه با دستگیری شما به خاطر کاریکاتور، و همکارانتان به خاطر مطالبشان در مطبوعات، اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شده». توضیح داد که دستگیری خبرنگاران کاری احمقانه است و در یک نظام دموکراتیک، این کار به توسعه لطمه می‌زند. کسانی که کار حرفه‌ای خود را درست انجام داده‌اند نباید به زندان بروند. حالا سال‌ها گذشت و من و بسیاری دیگر از همکارانم، به خاطر همان روند «احمقانه» قوه قضاییه، مجبور به ترک خانه و کاشانه‌مان شده‌ایم. بسیاری از دوستان‌مان در زندان هستند... جواد در ژنو مدعی شد که هیچ کسی را به خاطر کار مطبوعاتی‌اش نگرفته‌اند.
با ۱۰۵ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی به کسانی هشدار داده که با ارسال عکس، گزارش، خبر با رسانه های خارجی اقدام می کنند و گفته که "به موقع به حسابشان خواهیم رسید." آقای احمدی مقدم گفت که رفتار کسانی که با سرویس های بیگانه همکاری می کنند و با ارسال عکس،گزارش و خبر و رفتار ضد انقلابی علیه ملت ایران اقدام می کنند، تحت کنترل است و اعمالشان رصد می شود و به موقع به حسابشان خواهیم رسید. به گفته فرمانده نیروی انتظامی، اگر با آنها برخورد صورت نمی گیرد، نباید این را به "حساب زیرکی" خودشان بگذارند چون چون رفتار آنها تحت کنترل است اما "فعلا نیاز نیست که به سراغشان برویم." بعد از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری و وقایع بعد از آن، محدودیت های گسترده برای رسانه های داخلی و رسانه های بین المللی از سوی دولت اعمال شد ولی بسیاری از وقایع به وسیله تلفن های همراه ضبط شد و از طریق اینترنت در سراسر دنیا منتشر شد. تعداد زیاید از روزنامه نگاران و عکاسان نیز در جریان حوادث بعد از انتخابات دستگیر و زندانی شدند و تعدادی از آنها همچنان در زندان به سر می برند و پرونده آنها هنوز باز است. آقای احمدی مقدم، بی بی سی را رسانه MI6 (سرویس اطلاعاتی بریتانیا) و صدای آمریکا را متعلق به CIA (سازمان جاسوسی آمریکا) معرفی کرده و گفته است که این "رسانه ها ابزاری در دست سرویس های اطلاعاتی کشورهایشان است و حتی بیانیه علیه ایران صادر می کنند." به عقیده این مقام ارشد نظامی "تساهل و تسامح" سالهای دهه هفتاد خورشیدی باعث شد که "فضای جامعه باز و به بهشتی برای جاسوسان تبدیل شود." از نظر آقای احمدی مقدم، همکاری با رسانه های خارجی نیز محصول این دوره است.
با ۱۰۲ امتیاز و ۲۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


همزمان با آغاز هفتمین ماه اسارت دکتر محمد ملکی، وضعیت جسمی ایشان در زندان بسیار وخیم گزارش میشود. طبق اخبار زیادی که از زندانیان آزاد شده میرسد، علیرغم روحیه بالا، ایشان در زندان بدون کمک دیگران قادر به راه رفتن نیستند. همچنین در روزهای گذشته در تماس از زندان با خانواده، تقاضای داروهای جدید شده که امروز داروی مربوط به شیمی درمانی سرطان پروستات و داروهای دیگر به زندان تحویل داده شد. مساله دیگری که بر نگرانی خانواده افزوده و بسیار مشکوک است، جابجایی چند باره ایشان در زندان طی هفته های اخیر است. در این مدت هر بار که نزدیک به زمان ملاقات میشود، به خانواده اطلاع میدهند که زمان ملاقات تغییر یافته است. امروز حدود بیست روز است که ملاقاتهای هفتگی دکتر ملکی به بهانه های مختلف به تعویق می افتد که نشان میدهد مسئولان زندان نگران مشاهده خانواده از وضعیت سلامتی او هستند. در این میان هیچ یک از مسئولان حاکمیت پاسخگو نیستند و ظاهرا مقامات جمهوری اسلامی اینبارقصد جان دکتر ملکی را کرده اند. مشخص نیست که بدستور کدام مقام جمهوری اسلامی، اصرار بر نگهداری ایشان در زندان وجود دارد که حتی حاضر به بستری نمودن تحت الحفظ وی جهت درمان هم نیستند. خانواده دکتر ملکی با آگاهی از اینکه تزریق داروی شیمی درمانی سرطان پروستات نیاز به شرایط بسیار آرام و استراحت مطلق دارد، نگرانی عمیق خود را از پیامدهای اجبار به تزریق این داروها در زندان ابراز میکند. ما از همه انسانهای آزادیخواه، فعالان و نهادهای حقوق بشر در سراسر جهان استمداد طلبیده و خواهان اقدام فوری و جمعی آنها جهت نجات جان دکتر محمد ملکی هستیم.
با ۹۳ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


گزارش ها حاکی است فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، عزیزالله رجب زاده از کار برکنار شده و سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا، به جای او منصوب شده است.
با ۹۰ امتیاز و ۹ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


داریوش یکی از هنرمندان ایرانی ساکن خارج از کشور است که ضمن فعالیت‌های اجتماعی و خدمات بشردوستانه، همواره با جریان‌های سیاسی و اجتماعی داخل کشور نیز همصدا و هم آواز بوده است. او این روزها ضمن برنامه ریزی برای کنسرتی در شهر لس آنجلس و اتمام یک آلبوم تازه، تک آهنگ «خون بازی» را با شعری از امیرعلی شجره و آهنگ و تنظیم از مهرداد قادری، دو هنرمند جوان داخل کشور از طرف جامعه هنری ایرانی شهر لس آنجلس به مردم ایران تقدیم کرده است. داریوش اقبالی در مورد این ترانه جدید به رادیو فردا می‌گوید: حسی که این آهنگ برای من به وجود آورد، معنای این را داشت که بعد از ۲۲ خرداد و تجمع مردم و راهپیمایی که همراه با سکوت بود، و جهانیان دیدند که مردم ایران به دنبال خواسته‌های مدنی خودشان هستند و اهل خشونت نیستند، متوجه شدند که این نسل و مردم ایران صلح طلب اند و آرامش و می‌خواهند حق شان را بگیرند. متاسفانه دیدیم که رژیم به مردم جواب خشونت را داد. خشونت اصولاً یکی از ابزار دیکتاتورهاست که برای حفظ بقای خود، از خشونت استفاده می‌کنند و اگر جایشان محکم می‌بود، دست به چنین خشونت‌هایی نمی‌زدند. این آهنگ دقیقاً از حرکت صلح طلبانه و حرکت اجتماعی و خواست‌های مدنی مردم سرچشمه می‌گیرد. آقای داریوش این شعر را چگونه انتخاب کردید و خود شما چه احساسی داشتید وقتی این شعر را برای اولین بار خواندید؟ این آهنگ مطابقت داشت با حرکتی که مردم کردند. عبارت «سرمه خون» تبحر و بیان شیوای شاعر و تشبیهی که کرده بود، از چشم تو با سرمه خون، چشم دنیا را گرفته، اشاره ای بود به تصویر ندا، که الان سمبل آزادی است در ایران. نتیجتاً شاعر خیلی ظریف و شاعرانه این کلمه را بیان کرده بود. توی این ترانه هم شما اصلاً نمی‌شنوید از خشونت حرفی زده نمی‌شود. از فحاشی حرفی زده نمی‌شود. چرا که این نسل همیشه دلش خواسته با آرامش حقانیت خودش را ثابت کند و حق خودش را بگیرد. آقای داریوش شما روی آهنگ‌هایی که می‌خوانید و ترانه‌هایی که انتخاب می‌کنید خیلی وسواس دارید. شما یک عده جوان را آوردید در این کار و برای اولین بار ترانه‌هایی را می‌خوانید که از داخل شاید برای شما فرستاده شده. آیا این واقعیت دارد؟ صد در صد. من خوشحالم توی این دوره از فعالیت‌هایم با جوان‌های داخل سرزمینم در ارتباط هستم. اشعارشان را در اختیار من می‌گذارند. موسیقی شان را در اختیار من می‌گذارند. یکی از افتخارات من است که با نسل جوان می‌توانم در ارتباط باشم. در آینده نزدیک هم آلبومی‌از این عزیزان که حس بسیار باشکوهی برای من دارد، مرا می‌برد به دوران جوانی ام، باز از همان طریق است که آلبوم قبلی‌ام «معجزه خاموش» را در اختیار مردم گذاشتم، از طریق سایت خودم در اختیار مردم خواهم گذاشت. اسم آلبوم را گذاشتیم «دنیای این روزهای من». آیا دلیل به خصوصی برای این اسم‌گذاری داشتید؟ «دنیای این روزهای من» زندگی حسی و عرفانی یک انسان است که موقعی که سر می‌خورد، موقعی که منزوی می‌شود، موقعی که مورد تهاجم قرار می‌گیرد، موقعی که مورد اهانت قرار می‌گیرد، شکنجه می‌شود، به تنهایی پناه می‌برد. این به نظر من یک حس باشکوهی است که... از این نظر باشکوه است که می‌تواند حرفش را باز بزند و هنوز امید دارد، هنوز در دلش آن چراغ روشن است که: نه، درست است که این مسائل اجتماعی مرا به اینجا کشانده، ولی باز پا می‌شوم... باز حرکت می‌کنم... و با زبان شاعرانه، با زبان عاشقانه، حس خانه دوستی، یک حس وطن پرستی در پشت و زیربنای این آلبوم هست که به انسان یک احساس غرور می‌دهد، یک احساس انسانی می‌دهد که ما باید در شرایط فعلی در کنار هم باشیم. همدیگر را انسان وار دوست داشته باشیم. موقعی که می‌گوییم «برادر» معنای «برادر» را حرف نزده باشیم، لمسش کرده باشیم، عمل کرده باشیم. برادر از پشت به برادر خنجر نمی‌زند، برادر روی برادر شلیک نمی‌کند.
با ۸۷ امتیاز و ۴ نظر فرهنگ و هنر فرستاده شده در بخش
نظرات

 


آقای خامنه ای یزید شرف داشت به شما چون بیماران رو به اسارت نمیگرفت،وضعیت جسمی دکتر ملکی بدلیل بیماری بشدت روبوخامت گذاشته است. زندانی سیاسی آزاد باید گردد.
با ۸۷ امتیاز و ۱۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


عضو شورای عالی بنیاد باران تصریح کرد:«زمانیکه اعتراض کردم و گفتم چرا این کار را می‌کنید و حق ندارید پسر من را بزنید، من و پسرم را با هم بردند و یکی دیگر از پسرهایم را از ما جدا کردند.» وی با بیان اینکه ما را به داخل اتوبوسی بردند که جمعیت زیادی مثل ما را داخل آن بازداشت نگه داشته بودند، گفت:« هیچ یک از افرادی که داخل اتوبوس بازداشت بودند علت دستگیری خود را نمی‌دانستند و این درحالی بود که با بدترین الفاظ و با بی‌نزاکتی تمام به آن جمع توهین و هتاکی می‌شد.» بروجردی یادآور شد:«زمانیکه کسی در داخل اتوبوس اعتراض می‌کرد که چرا توهین می کنید در مقابل همین یک جمله اهانت‌های بیشتری را روا می‌داشتند و می‌گفتند ما حق داریم و آزادیم هرگونه برخوردی انجام دهیم.» معاون وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه سئوال من از نمایندگان مجلس این است که چه کسی این حق را به آنها داده است، گفت:«نمایندگان اگر نماینده واقعی ملت هستند و وظیفه نظارتی دارند باید به این رفتارها که در جامعه و با شهروندان صورت می‌گیرد نظارت کرده و سئوال کنند دلیل این رفتار ها چه بوده و مسئولیت آن با چه کسانی است.» وی ادامه داد:«پسر دوم من را بدون انکه هیچ نماد سبزی داشته باشد و یا اعتراض و شعاری داده باشد به یک کوچه بن‌بست برده و چهار نفری او را کتک زده بودند.» بروجردی گفت:«درحالیکه من و پسر اولم در اتوبوس بازداشت بودیم، پسر دیگرم را بدون کفش با دست‌هایی که از پشت بسته شده بود و عینک به چشم نداشت پیش ما آوردند.»
با ۸۶ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مجمع تشخیص مصلحت نظام طرحی را در دست اقدام دارد که برای بازگرداندن اعتماد به عنوان یک سرمایه اجتماعی که درجریان حوادث پس از انتخابات آسیب دید تهیه شده است و به مقام معظم رهبری تقدیم خواهد نمود. " مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان یکی از ستادهای نهادرهبری ،درحال تهیه طرحی در باره انتخابات برای تقدیم به مقام معظم رهبری است افزود:در این طرح دو آسیب مورد توجه واقع شده است :1- به جای وزارت کشور که دردوره قبل نتوانست سطح عمومی اعتماد را حفظ کند، کمیسیون ملی انتخابات که پیشنهاد آقای رضایی بوده است ،جایگزین می شود. 2- ناظرانتخابات که عالی ترین سطح داوری را به عهده دارد درموقعیتی قرار قرار خواهد گرفت که به شان بی طرفی آن خدشه وارد نشود. " اکبرترکان مشاوررییس مرکز تحقیقات استراتژیک درگفت وگو با آفتاب با بیان مطلب بالا گفت : اعتماد یک سرمایه اجتماعی است و برای رشد و توسعه جامعه بسیار حائز اهمیت است. اعتماد بین مردم با مردم ، مردم وحکومت ، اعتماد بین بنگاه های تجاری ، اعتمادبین نهادهای سیاسی ، اعتمادبین مردم ورسانه ها از دیگر شقوق اعتماد و مقوم سرمایه اجتماعی است که درانتخاباتی که گذشت دچار آسیب شده است . اکبرترکان دربخش دیگری از سخنان خود به دو بخش مهم ازریشه بی اعتمادی به وجودآمده پرداخت . وی تغییرات وزرای وزارت کشوردرآستانه انتخابات ریاست جمهوری را یکی از ریشه‌های آسیب به اعتماد عمومی ذکرکرد وافزود: آقای پورمحمدی از وزارت کشور برداشته شد وسپس مرحوم کردان آمد ، ایشان نیز به دلایل مربوط به خودش عوض شد ، ودرنهایت در مسند وزارت کشور کسی مستقر شد که رییس ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری بوده است. از این رو این موضوع باعث شد تا اعتماد به بی طرفی برگزارکننده انتخابات مورد خدشه قراربگیرد.
با ۸۶ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به نوشته حسین شریعتمداری، این طرح که هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و محسن رضایی براي قانوني شدن آن تلاش مي‌كنند، قرار است به صورت ظریفی نظارت شورای نگهبان بر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را حذف کند و كميسيون ملي انتخابات را جايگزين كند. بر اساس نوشته کیهان در این طرح "یک نفر از اعضای شورای نگهبان به انتخاب آن شورا، به عنوان ناظر و بدون حق رأی" در کمیسیون انتخابات حضور خواهد داشت. کمیسیون انتخابات زیر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام است. شريعتمداري مدعي است طبق بند ۲۱ اين طرح التزام به ولايت فقيه از شرايط كانديداتوري حذف شده است و تنها التزام به قانون اساسي و اسلام به عنوان شرايط كانديداتوري آورده شده . شريعتمداري مدعي شد اين طرح مورد حمايت فتنه گران و دشمنان خارجي است و پيشبيني كرد كه طرح كميسيون ملي انتخابات در مجمع تشخيص مصلحت راي نخواهد آورد.
با ۸۴ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بیش از شش ماه از دستگیری دکتر ملکی می‌گذرد. خانواده وی، با اشاره به وخامت حال جسمی و ابتلا ایشان به سرطان، از آزادیخواهان و فعالان حقوق بشر در سراسر جهان استمداد کرده‌اند که برای حفظ جان این زندانی ۷۶ ساله تلاش کنند. خانم قدسی میرمعز، همسر دکتر ملکی در گفتگو با دویچه‌وله از دلایل انتشار این فراخوان و آخرین وضعیت وی در بند ۳۵۰ اوین می‌گوید. دویچه‌وله: آیا اتفاق خاصی افتاده که این فراخوان را منتشر کرده‌اید؟ قدسی‌ میرمعز: ایشان وارد ماه هفتم دستگیری خود شده‌اند. دوبار در زندان حالت آریتمی و سکته داشته که به بیمارستان منتقل شده است. الان مشکل سوزش ادرار و عدم درمان سرطان پروستاتش تشدید شده است. روز چهارشنبه تلفن کرد و از ما دارو خواست. من و پسر بزرگم امروز شنبه (اول اسفند) به اوین رفتیم تا آمپول شیمی‌ درمانی مخصوص را به ایشان برسانیم. در تماس تلفنی روزهای قبل هم متوجه شدیم که صدای ایشان خیلی بد است. خودش البته می‌گفت سرما خورده‌ام، اما جوانانی که آزاد شده‌اند و با ایشان هم‌بند بوده‌اند، به ما گفته‌اند که ایشان توان راه رفتن ندارد و دیگران زیر بغل‌اش را می‌گیرند. ملاقات هم ندارید؟ ۲۰ روز هم هست که به ما ملاقات نداده‌اند. مدام او را از این بند به بند دیگر برده‌اند. مثلا روزی که رفتیم ملاقات، گفتند بندشان عوض شده و روز ملاقات آن بند، فلان روز است. همین تغییر مکرر بندها، ما را نگران کرده است.
با ۸۳ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


دیگر قبح تقلب ریخته است، همه جا تقلب است، بزرگان ما از تقلب حمایت می کنند، وقتی در انتخابات ریاست جمهوری با آن همه نهادهای نظارتی تقلب می شود، می خواهید در یک آزمون ساده دستیاری که نه وزارت کشور دارد، نه شورای نگهبان، نه بازرسی، نه هیات اجرایی و نه هیات نظارت ،تقلب نشود! تازه کمیته صیانت از آرایی هم وجود نداشته که در بحبوحه انتخابات به تصرف نیروهای مسلح درآید! در ثانی مگر تقلب چه اشکالی دارد؟ وقتی مصالح نظام و اسلام در خطر است ؟! می خواهید یک عده آمریکایی یا اسرائیلی پزشک متخصص شوند و خدای ناکرده فردا جان و سلامت مقام معظم را به دست متخصصین بی تعهد بسپارید!؟ چه اشکالی دارد اگر با یک تقلب کوچک و مختصر عناصر مومن و متعهد به اسلام و انقلاب و ولایت وارد رشته های تخصصی بشوند!؟ اما جای شکرش باقی است که وزارت بهداشت یک مرد دارد! که انتخابات را باطل ااعلام می کند! ( ببخشید، یک زن داردکه امتحانات را باطل اعلام می کند!) اگر در انتخابات دهم هم یک مرد یا یک شیر زن پیدا می شد و انتخابات را باطل اعلام می کرد، دیگر نه خونی ریخته می شد و نه مشروعیت نظام زیر سئوال می رفت! و ملت این همه هزینه را تحمل نمی کرد. هرچند در نحوه ابطال امتحانات هم تامل باید کرد! سیر قانونی و قضایی طی نشده است و خانم وزیرراساً امتحانات را ابطال فرموده اند! در واقع این حرکتی سمبلیک است که امیدی به دستگاه قضایی نباید بست، یا به تعبیر لطیفه ای که کودکی گرفتار(شاید در برره) فریاد کمک سر می داد و متجاوز می گفت: اینقدر داد نزن اینجا اگر کسی به کمک آید به کمک من می آید! و ظاهراً چنین است که اگر قوه قضاییه مداخله کند به کمک متقلب می آید و کلاه ما پس معرکه است! فلذا خانم وزیر خود در نقش دادستان و قاضی و ضابط قضایی، کیفر خواست صادر می کند و خود رسیدگی کرده و دادنامه صادر می فرماید و تجدید نظر خواهی و دیوان را بای پس فرموده و حکم صادره را ابلاغ و خود اجرا می فرمایند!
با ۸۳ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شبکه جنبش راه سبز(جرس): فردا حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه كیهان در دادگاه مطبوعات محاكمه می شود. در بین شاكیان وی روشنفكران، نویسندگان، چهره های سیاسی و فرهنگی و حتی مردم عادی هستند كه در شكایت خود از شریعتمداری او را به اتهاماتی چون تشویش اذهان عمومی و افترا به شخصیت های حقیقی و حقوقی و نهادهای مدنی متهم كرده اند. شاخص ترین شاکیان شریعتمداری، میرحسن موسوی و علیرضا بهشتی هستند. در میان نام شاکیان همچنین اسامی شیرین عبادی، عمادالدین باقی و محسن كدیور و... به چشم می خورد. پیش از این چند بار شاكیان یا وكلای آن ها در دادگاه حاضر شده بودند، اما به بهانه های مختلف دادگاه تشكیل نشد. یك مرتبه شریعتمداری برخلاف قانون درخواست استمهال نمود و بار دیگر به علت تغییر هیات منصفه دادگاه برگزار نشد. این در حالی است كه هم اكنون برخی از شاكیان در زندان به سر می برند و فرصت حضور در دادگاه را ندارند تا به طرح دقیق شكایت خود بپردازند. حسین شریعتمداری مدت هاست كه در قالب نماینده ولی فقیه و مدیر مسوول موسسه كیهان به اتهام زنی علیه افراد، گروهها و جریانهای سیاسی مشغول است بدون اینكه به شكایات علیه وی رسیدگی شود.
با ۸۳ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام از بررسي سياست‌هاي كلي انتخابات در ايران در جلسه امروز مجمع خبر داد. به گزارش ایسنا محسن رضایی در این رابطه گفت:سياست‌هاي كلي انتخابات در ايران كه از دو سال پيش وزراي كشور و اطلاعات درباره آن نامه‌هايي را به مقام معظم رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام فرستادند، آقاي پورمحمدي وزير كشور وقت حدود دو سال پيش يعني بيش از 21 ماه قبل نامه‌اي به رهبري فرستادند و در آن نامه عنوان كردند به دليل تغيير مداوم قانون انتخابات به قانوني نياز داريم كه ثبات داشته باشد و با تغيير مجالس و دولت‌ها، تغيير نكند. وزير اطلاعات نيز نگراني‌هاي خود را در اين ر ابطه طي نامه‌اي به مجمع تشخيص مصلحت نظام ابراز كرده و گفته بودند خوب است ثباتي در قانون انتخابات به وجود بيايد. وي اضافه كرد: پس از آن، دستور مقام معظم رهبري خطاب به مجمع صادر شد و ايشان در نامه‌اي به مجمع فرمودند «پيشنهاد آقاي پورمحمدي ايده‌اي است كه ابتدا لازم است در صحن اصلي مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور خودشان مورد بحث و بررسي قرار بگيرد و بعد از آن مجمع نظر مشورتي خود را نسبت به اين پيشنهاد به اينجانب ارائه كند تا تصميم مقتضي گرفته شود.» بر اين اساس تا كنون دو بار دستور رهبري به كميسيون مربوطه رفته و مجددا به صحن مجمع برگشته است و حتي يك بار هم اين مباحث به رهبري ارائه شد و دوباره ايشان به مجمع گفتند که كار دوباره ادامه پيدا كند. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: بر اين اساس پيشنهادهايي از دست‌اندركاران انتخابات در سي سال گذشته گرفته شده است و از صاحب‌نظران در اين زمينه نيز مي‌خواهيم پيشنهادهاي خود را به صورت مكتوب به مجمع ارسال كنند تا درباره آن بحث شود. رضايي گفت: ما اين قول را مي‌دهيم كه حتما با دقت و تامل اين بررسي‌ها را انجام دهيم. وي مصوب و اجرايي شدن سياست‌هاي كلي انتخابات در ايران را منوط به تصميم‌گيري و دستور رهبري دانست و افزود: سياست‌هاي كلي بحث شده در مجمع تشخيص مصلحت نظام در حكم پيشنهاد به رهبري است و خود مجمع حق تصويب ندارد و اگر رهبري تصويب كنند به سياست كلي نظام تبديل مي‌شود.
با ۸۲ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


ندای سبز آزادی: خانواده دکتر محمد ملکلی در آستانه هفتمین ماه زندانی شدن این استاد دانشگاه با نگرانی نسبت به سلامت وی از مجامع جهانی تقاضا کردند برای نجات این استاد دانشگاه اقداماتی را انجام دهند. متن کامل نامه خانواده دکتر ملکی به قرار زیر است: همزمان با آغاز هفتمین ماه اسارت دکتر محمد ملکی، وضعیت جسمی ایشان در زندان بسیار وخیم گزارش میشود. طبق اخبار زیادی که از زندانیان آزاد شده میرسد، علیرغم روحیه بالا، ایشان در زندان بدون کمک دیگران قادر به راه رفتن نیستند. همچنین در روزهای گذشته در تماس از زندان با خانواده، تقاضای داروهای جدید شده که امروز داروی مربوط به شیمی درمانی سرطان پروستات و داروهای دیگر به زندان تحویل داده شد. مساله دیگری که بر نگرانی خانواده افزوده و بسیار مشکوک است، جابجایی چند باره ایشان در زندان طی هفته های اخیر است. در این مدت هر بار که نزدیک به زمان ملاقات میشود، به خانواده اطلاع میدهند که زمان ملاقات تغییر یافته است. امروز حدود بیست روز است که ملاقاتهای هفتگی دکتر ملکی به بهانه های مختلف به تعویق می افتد که نشان میدهد مسئولان زندان نگران مشاهده خانواده از وضعیت سلامتی او هستند. در این میان هیچ یک از مسئولان حاکمیت پاسخگو نیستند و ظاهرا مقامات جمهوری اسلامی اینبارقصد جان دکتر ملکی را کرده اند. مشخص نیست که بدستور کدام مقام جمهوری اسلامی، اصرار بر نگهداری ایشان در زندان وجود دارد که حتی حاضر به بستری نمودن تحت الحفظ وی جهت درمان هم نیستند. خانواده دکتر ملکی با آگاهی از اینکه تزریق داروی شیمی درمانی سرطان پروستات نیاز به شرایط بسیار آرام و استراحت مطلق دارد، نگرانی عمیق خود را از پیامدهای اجبار به تزریق این داروها در زندان ابراز میکند. ما از همه انسانهای آزادیخواه، فعالان و نهادهای حقوق بشر در سراسر جهان استمداد طلبیده و خواهان اقدام فوری و جمعی آنها جهت نجات جان دکتر محمد ملکی هستیم. خانواده دکتر محمد ملکی اول اسفند هزار و سیصد و هشتاد و هشت
با ۸۱ امتیاز و ۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


واقعا امروز صبح با خواندن این خبر کمرم شکست. اصلا نمی‌توانم خودم را جای بابک بگذارم و هزاران جوان دیگر که با تحمل رنجی طاقت فرسا زندگی را یک سال بر خود حرام و استرسی وحشتناک را تجربه کردند تا در رشته تخصصی پزشکی قبول شوند و از ننگ پزشک عمومی بودن فرار کنند. سالی نبوده که زمزمه و نشانه‌های لو رفتن سوال‌های آزمون و فروش آن توسط یک عده آدم پست و بی شرافت، به گوش و چشم نرسیده باشد. ولی بدبختانه گویا راه چاره‌ای برای این رسوایی‌ها نیست.
با ۸۰ امتیاز و ۸ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شبکه جنبش راه سبز(جرس):خانواده دکتر ملکی از تمامی انسانهای آزادیخواه، فعالان و نهادهای حقوق بشر در سراسر جهان جهت نجات جان دکتر محمد ملکی استمداد خواست. به گزارش خبرنگار جرس،در بیانیه خانواده دکتر ملکی آمده است: همزمان با آغاز هفتمین ماه اسارت دکتر محمد ملکی، وضعیت جسمی ایشان در زندان بسیار وخیم گزارش میشود. طبق اخبار زیادی که از زندانیان آزاد شده میرسد، علیرغم روحیه بالا، ایشان در زندان بدون کمک دیگران قادر به راه رفتن نیستند. همچنین در روزهای گذشته در تماس از زندان با خانواده، تقاضای داروهای جدید شده که امروز داروی مربوط به شیمی درمانی سرطان پروستات و داروهای دیگر به زندان تحویل داده شد. مساله دیگری که بر نگرانی خانواده افزوده و بسیار مشکوک است، جابجایی چند باره ایشان در زندان طی هفته های اخیر است. در این مدت هر بار که نزدیک به زمان ملاقات میشود، به خانواده اطلاع میدهند که زمان ملاقات تغییر یافته است. امروز حدود بیست روز است که ملاقاتهای هفتگی دکتر ملکی به بهانه های مختلف به تعویق می افتد که نشان میدهد مسئولان زندان نگران مشاهده خانواده از وضعیت سلامتی او هستند. در این میان هیچ یک از مسئولان حاکمیت پاسخگو نیستند و ظاهرا مقامات جمهوری اسلامی اینبارقصد جان دکتر ملکی را کرده اند. مشخص نیست که بدستور کدام مقام جمهوری اسلامی، اصرار بر نگهداری ایشان در زندان وجود دارد که حتی حاضر به بستری نمودن تحت الحفظ وی جهت درمان هم نیستند. خانواده دکتر ملکی با آگاهی از اینکه تزریق داروی شیمی درمانی سرطان پروستات نیاز به شرایط بسیار آرام و استراحت مطلق دارد، نگرانی عمیق خود را از پیامدهای اجبار به تزریق این داروها در زندان ابراز میکند. ما از همه انسانهای آزادیخواه، فعالان و نهادهای حقوق بشر در سراسر جهان استمداد طلبیده و خواهان اقدام فوری و جمعی آنها جهت نجات جان دکتر محمد ملکی هستیم. خانواده دکتر محمد ملکی اول اسفند هزار و سیصد و هشتاد و هشت
با ۷۹ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


خیلی خوب می شد اگر ما کاربران بالاترین از سن و سال هم خبر داشتیم. اگر در صفحه شخصی هر کاربری، سن هر کاربر قید شود، آنگاه خواهیم توانست هنگام بحث کردن با طرف، حداقل وی را در ذهنمان تجسم کنیم. بعلاوه با دانستن سن یک کاربر، بحثها جذابتر نیز می شوند. بهرحال تبادل نظر با یک کاربر زیر 20 سال و یک کاربر بالای 35 سال متفات خواهد بود. برای من دانستن سن یک کاربر بیش از همه چیز در تصور کردن آن کاربر در ذهنم کمک می کند. برای مثال همیشه دوست داشتم بدانم کاربری مثل Germany چند سال دارد؟ آیا یک جوان 30 ساله است یا یک مرد پا به سن گذاشته 50 ساله؟ دوستانی که موافق نظر من در مورد قید کردن سن کاربران در صفحه شخصی هستند به این لینک رأی دهند تا مسئولان بالاترین آن را مد نظر داشته باشند.
با ۷۹ امتیاز و ۱۹۵ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جلسه خبرگان رهبري که در چند روز آينده برگزار خواهد شد ، يکبار ديگر بيم و اميدهايي را در بين فعالين سياسي و توده مردم ايجاد کرده است . با توجه به شناخت از جمعيت خبرگان نظام ( تو بخوان آخوندهاي درباري ) ، هيچ باوري بر قدمي مثبت ندارم و تنها در فکر برخورد با عواقب زيان بار قابل پيش بيني آن هستم . در چنين شرايطي است که اين بيت زيبا ميتواند همه حرفها را مفيد و مختصر بزند : ما را به خير تو . . .
با ۷۶ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


فیلم کوتاه جان باختن ندا آقاسلطان روز سه‌شنبه، به عنوان بهترین فیلم خبری سال ۲۰۰۹ برای دریافت جایزه «جرج پولک» شناخته شد و تصویربردار ناشناسی که با استفاده از گوشی تلفن همراهش، صحنه قتل را ثبت و ضبط کرد، بهترین تصویربردار خبری سال شناخته شد. جوایز جرج پولک که هر سال توسط دانشگاه لانگ آیلند به روزنامه‌نگاران آمریکایی و خارجی در رشته‌های مختلف خبری اهدا می‌شود، از جوایز معتبر روزنامه‌نگاری است. در همین رابطه، دکتر آرش حجازی یکی از شاهدان قتل ندا به پرسش‌های رادیو فردا پاسخ گفته است. * رادیو فردا: ‌آقای حجازی، بازتاب اهدای جایزه جرج پولک به فیلم قتل ندا را در جنبش دموکراسی‌خواهی در ایران چطور ارزیابی می‌کنید؟ آرش حجازی: از دو جنبه می‌شود این موضوع را نگاه کرد. بخش اول این است که انعکاس این خبر و اهدای این جایزه خیلی خوب است. برای اولین بار به یک تصویربردار ناشناس جایزه بدهند قدم مهمی است. شاید یک نقطه عطف در تاریخ خبرنگاری دنیا باشد. تا پیش از این فقط یک مورد بوده است که به یک خبرنگار ناشناس جایزه اهدا شده بود. نکته دوم این است که به هر حال انعکاس به تصویر کشیدن لحظات مرگ ندا به قدری تکان‌دهنده و تأثیرگذار بود که ظرف مدت چهار یا پنج ساعت بعد از مرگ ایشان، تمام شبکه‌های خبری دنیا و شبکه‌های اجتماعی، آن را منعکس کردند و میلیون‌ها نفر کمتر از سه روز این تصاویر را دیدند. این فیلم و تأثیری که آن بر حمایتی که در سراسر دنیا از مردم ایران شد، غیرقابل انکار است و به همین خاطر هم بوده است که دولت ایران در طول شش یا هفت ماه گذشته، دست به هرکاری و تمهیدی زده است تا به نوعی این فیلم را فاقد اعتبار اعلام کند.
با ۷۱ امتیاز و ۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از اجرای 38 فقره اعدام و چند مورد اجرای حکم قطع عضو در سال 88 در این شهر خبر داد. خبرگزاری هرانا - معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: از ابتدای امسال تاکنون 38 مورد حکم اعدام و قصاص نفس و چهار مورد حکم قطع عضو توسط شعبه اجرای احکام قصاص این دادسرا اجرا شده است. احمدرضا رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز افزود: جامعه انتظار دارد پس از صدور حکم، اجرای آن به سرعت انجام شود در حالی که پس از صدور هر حکم پروسه ای لازم است تا تشریفات اداری و قضایی آن انجام شود و ممکن است این روند ماه ها به طول انجامد. وی با اعلام این که از ابتدای امسال تاکنون 38 مورد حکم اعدام و قصاص نفس و چهار مورد حکم قطع عضو توسط شعبه اجرای احکام قصاص این دادسرا اجرا شده، افزود: در پرونده هایی مثل قاچاق و سرقت های مسلحانه احکام سریعتر اجرا می شود اما در برخی پرونده های قصاص اولیای دم ممکن است صغیر باشند و یا در مورد نحوه ی اجرای حکم توافق نداشته باشند. همچنین در جرایمی مثل ایراد ضرب و جرح عمدی، نیاز به طی شدن مهلت قانونی است. رشیدی همچنین از وثیقه گذاران و ضامنین متهمانی که با قرار قانونی آزاد می شوند خواست تا آخرین مرحله پرونده، آن را دنبال کنند و صرف آزادی متهم مدنظرشان نباشد.
با ۷۱ امتیاز و ۴ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


چند روزی بود که می خواستم با شما بگویم حرف دلم را که دیرگاهی است در ذهنم می دود و به آن بی اعتنائی می کنم. فکر می کردم جمعیتی که در بیست و پنج خرداد چنان در سکوت حاضر شد که هنوز هم دهان تمام جهان به حیرت گشوده مانده، خوب می داند صبر چیست! خوب می فهمد از پسکوچه های مبارزه نابرابر چگونه باید بگریزد! آموخته است که در برابر هر مصیبت چگونه دوام بیاورد و یکدستی خود را حفظ کند. و مهمتر از همه یاد گرفته است که برای انجام کارهای بزرگ باید برای شکست های بزرگ و اندوختن تجربه های گرانبها از آنها هم آماده باشد ... فکر می کردم این همه را مثل قران که بر سینه پیمبر نازل شد تماما این خیل جمعیت جوان می داند و حرف های من شاید زیاده باشد. راستش برایم سخت بود که باور کنم جمعیتی چنین پر جنب و جوش که در لحظه ای می تواند کوه یخ را ذوب کند، اینچنین بی طاقت است که با یک فرصت سوزی - تو بخوان یک اشتباه همگانی - به جان یکدیگر می افتند و با طعنه ها و کنایه ها همدیگر را می آزرند، و در مقابل لبخند امیدی را در گوشه لبان خصم می نشانند ... پیش از این روز تاریخی می خواستم بگویمتان که خیالتان تخت! حتی اگر یک نفر! حتی یک نفر از شما از خانه اش نتواند بیرون بیاید باز هم برنده مائیم! تاریخ اینک سرنوشت ما را نگاشته است؛ ما پیروزیم!
با ۷۰ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


خبرنگار آژانس ايران خبر: علیرضا فلاحتی عضو ستاد میرحسین موسوی و از اعضای حزب مشارکت روز 28 بهمن در منزل شخصی اش در بابل بازداشت شد.
با ۷۰ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 
با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به subscribe@balatarin.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ