کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

Re: [farsibooks] Fw: محکومیت اقد

 

از مدیر گروه می خوام موجود کثیف و پستی مثل تورو از گروه بندازه بیرون

--- On Wed, 2/24/10, jahangir m <jahangiraj@yahoo.com> wrote:

From: jahangir m <jahangiraj@yahoo.com>
Subject: [farsibooks] Fw: محکومیت اقدام جنایتکارانه دولت پاکستان [2 Attachments]
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Wednesday, February 24, 2010, 6:30 PM

 

محکومیت اقدام جنایتکارانه دولت پاکستان!

 

اکبر تک دهقان

5 اسفند 1388- 24 فوریه 2010

 

دولت اسلامی پاکستان، در اقدامی ضدانسانی و در همدستی با رژیم اسلامی در ایران، عبدالمالک ریگی شهروند ایرانی و رهبر جریان اپوزیسیون "جنبش مقاومت مردمی ایران- جندالله" را بازداشت، و به حکومت اسلامی تحویل داده است. سفیر دولت پاکستان در ایران در یک مصاحبه مطبوعاتی و در محل سفارت پاکستان در تهران، تنها یک روز پس از واقعه اعلام کرد: بدون کمک پاکستان، دستگیری عبدالمالک ریگی امکانپذیر نبود.*1

 

واکنش عجولانه دولت پاکستان در رد سناریوی جعلی رژیم اسلامی، مبنی بر دستگیری ریگی صرفاً در جریان یک پرواز تصادفی و بدون کمک اطلاعاتی خارجی، سندی است بر اینکه: رژیم اسلامی، تعهدات اقتصادی و مالی معینی را در جریان این همکاری، به دولت پاکستان سپرده است؛ حداقل چنین امیدهایی را در طرف مقابل ایجاد کرده است. از این رو، دولت پاکستان بسرعت و تنها یک روز پس از دستگیری فرد نامبرده، داستان جعلی منتشره را زیر سوال برده، پایبندی به تعهدات سپرده شده احتمالی را یاد آوری میکند.

 

بازداشت عبدالمالک ریگی، که بنا به گزارش رسانه های " العربیه" و " الجزیره"، یک هفته قبل  و احتمالاً در منطقه مرزی میان افغانستان و پاکستان صورت گرفته، از سوی منابع اطلاعاتی حکومت اسلامی به عملیاتی خارق العاده، در یک پرواز هوایی از دبی به قرقیزستان در روز سه شنبه 23 فوریه- 4 اسفند، نسبت داده شده است.

 

عبدالمالک ریگی خود بنیانگذار جریان " جنبش مقاومت مردمی ایران- جندالله" نبوده، بلکه در دوره ای به رهبری این جریان ارتقاء یافته است. از این رو این تصور، که فعالیتهای سیاسی و نظامی جریان مورد بحث به انتها رسیده، رژیم اسلامی از کابوس عملیات نظامی بعضاً بزرگ این سازمان خلاص خواهد شد، تصوری بیهوده است. مبارزه مسلحانه علیه سلطه گری بربرمنشانه رژیم اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، بر زمینه شرایط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موجود ادامه یافته، چه بسا، اشکال بمراتب حادتری بخود بگیرد.

 

بازداشت و اعدام احتمالی عبدالمالک ریگی توسط رژیم جنایتکار اسلامی، نباید مبارزین مسلح در سیستان و بلوچستان را، به روی آوری به سیاست انتقام کشی کور وادار سازد. جنبش مقاومت مردمی ایران در بلوچستان باید هرچه بیشتر بر اهداف دموکراتیک خود تأکید نموده، جهت فعالیتهای خود را صرفاً بر عناصر و ارگانهای جنایتکار رژیم اسلامی، متوجه نماید. این سازمان، علیرغم وجود وضعیت یک جنگ نابرابر، به هر میزان که حقوق انسانی اسیران و مردم غیردخیل در کوچه و خیابان را محترم شمارد، بهمان میزان میتواند بر شرایط  تشدید مبارزه علیه رژیم اسلامی، تأثیرات مثبت باقی بگذارد.

 

سرنگون باد حکومت اسلامی!

زنده باد آزادی و عدالت!

------------ --------- --------- ----

*1- منبع خبر:

http://www.sarkhat. com/fa/group/ vgAInq2Y1rQiSlfH jB9BsijMOVXd8I08/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

www.j-shoraie. blogspot. com

Arshiv:

www.j-shoraii. blogspot. com

برنامه سیاسی

www.radikaldemokrat ik.blogspot. com

در فیس بوک

http://www.facebook .com/home. php?#/profile. php?ref=name&id=1673837190

محض اطمینان، لطفاً مطلب را از صفحه ای- مایل خود، به صفحه دسک توپ منتقل ساخته و ذخیره کنید. سپس آن را باز کنید.

 در صورت عدم تمایل به دریافت مطلب، لطفاً در محل " موضوع" صفحه مایل، یک علامت ضربدر یا ستاره زده، دکمه " ارسال" را کلیک کنید-




__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ