کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

[farsibooks] شکر خدا که دیانت شما مثل سیاست شما نیست .

 

شکر خدا که دیانت شما مثل سیاست شما نیست .

معلمه زهرا 7/12/1388

در تمام ادیان الهی امر به محبت و انسانیت شده و هیچ مصلحتی در هیچ مقطع از زمانی توسط هیچ عالم دینی این حق داده نشده است که حقوق انسانها جهت حفظ سیاست زیر پا گذاشته شود و مشاهده می کنیم که تنها دین حربه ای است جهت موجه نشان داده اعمال غیر دینی جمعی سیاست مدار ملبس به لباس دین و مذهب .

البته کم نبوده و نیستند عالمان دینی که تمام ایام عمر خود در جهت احقاق حقوق انسانها سعی و تلاش کرده و می کنند و خودشان نیز به علت حمایت از حقوق انسانی توسط حاکمان مقتدر زیر سئوال رفته و با تبلیغات بسیار شدید سعی در تخریب چهره انسانی و اجتماعی و دینی آنان شده است و همین روحانیان روشن ضمیر بوده اند که بارها فرمودند که رفتارهای مسئولین سیاسی ارتباطی با دین و شرعیت الهی نداشته و دین همیشه از این فجایع و مظالم وارده بر جامعه برائت داشته زیرا که سیاست همیشه از دیانت جدا بوده و هرگاه در زمان حاضر رسانه ها از تداخل دین در سیاست سخن می گویند در تمام مقاله از آغاز تا انتها به اهانت و توهین و افترا پرداخته و بحثی از منطق و استدلال وجود ندارد و همه مخالفان ایشان یا جاسوس هستند یا فتنه گر یا ساده لوح و احمق حتی اگر در زمره مراجع تقلید و یا دانشمندان دینی باشند .

اگر هزار حدیث از ائمه بیاورید یا صدها آیه از قرآن و ثابت نمائید که کشتار انسانها و زندانی نمودن و اذیت و آزار مردم باعث تداوم هیچ سیاست و حکومتی نشده است نه تنها باور نخواهند کرد بلکه این کشتار را جهاد نامیده و این اذیت را مجازات فتنه گر خوانده و زندانی نمودن اندیشمندان را مقابله با تهاجم فرهنگی نام می نهند همان گونه که برای فحشا نامهای دینی یافته و برای ربا و نزول اسامی جدیدی پیدا کرده و کلا دین جدیدی است که ایشان در لباس ادیان آسمانی به خورد مردم می دهند و شکر خدا که دیانت الهی با این سیاست ها ارتباطی نداشته و نخواهد داشت .

در کدام شرعیت و دین الهی مشاهده اینهمه دروغ و ظلم و لفترا و تهمت و آزار و اذیت مجاز بوده است به والله که هیچ دینی با این گونه رفتارها خود را آلوده نکرده و نخواهد کرد .

این که برخی را گمراه میدانند و شرعیت و دین خود را به حق ؛  آیا این جواز را می دهد که به نام ارشاد؛  گردن ها را بسته و دست ها را شکسته و پاها را از حرکت محروم کرده و نطق و بیان را ممنوع کرده و تنها یک روش و یک نسخه واحد برای جهان پیچیده و غیر آنرا سم مهلک دانسته و حکم قتل فرد مقابل لازم الاجرا باشد و بگویند این "دین ماست که  عین سیاست ماست " و اگر کسی بخواهد نقد کند و بگوید با این جمله مخالف است و قبول ندارد که دین او عین سیاست باشد آیا به علت این نقد باید اعدام گردد یا باید جواب منطقی به او داد ؟ و آیا در این صدها سال در جائی جوابی منطقی مشاهده کرده اید ؟

البته باور نمائید که این هم حکمت الهی است زیرا اگر این رفتارها نبود صدها سال کسی باور نمی کرد که این سیستم و روش های دین ستیز در لباس دین چگونه خود را مقبول نشان می دهند که هیچ کلام ایشان به دین الهی ربطی ندارد و تنها عشق قدرت و شوق ریاست و میل به ثروت است که از دین ابزاری می سازد تا به مقصود نائل شوند .

وارونه ساختن احکام و حتی قانونی ساختن ظلم ؛ در شرع اسلام مردی نمی تواند دو زن داشته باشد زیرا که شرط عدالت شرط محال است و در شرع اسلام شما نمی توانید نزول کمر شکن بگیرید و اسم آنرا کارمزد بگذلرید شما نمی توانید کسی را از تحصیل و کار و کسب محروم کنید و خود را مسلمان بنامید و شما نمی توانید اندیشمندان را به بند بکشید و نام آنرا تصفیه افکار غربی بگذارید و مردم را برخلاف قرآن مجبور به تقلید می نمائید و برای خود شبکه ای به نام مجتهد و مرجع و مقلد و .. می سازید  و البته شما همه اینها را انجام می دهید و اسم آنرا سیاست دینی می گذارید .

و شکر خدا هم هر روز دروغ بیشتر می گوئید و الحمدالله که این دروغ ها را می گوئید چون تنها مسیر اثبات اینکه این روش و راه غلط است را شما می توانید ثابت نمائید و بخوبی هم ثابت کرده اید و مردم شریف و فهیم ایران هم امروز دیگر منتظر معجزه ای از سوی علمای در لباس دینی نیستند تا راهی برای بهبود زندگی سیاسی تجویز نمایند .

اتحاد را مسخره می دانید چرا که مفهوم اتحاد در جمع چند فکر است و برای شما چند فکر معنا ندارد چه برسد که مجموعه افرادی با افکار مختلف بخواهند در مسیری جهت سازندگی با هم متحد شوند و سیاست شما می گوید یک فکر وجود دارد و نیازی به تحمل و قبول فکر دیگری نیست تا بخواهید با بحثی به نام وحدت و اتحاد وقت خود و دیگران را تلف کنید و اگر هم گه گاهی کلماتی مشابه وحدت و اتحاد از زبان شما می چکد همان مصلحت سیاسی است نه اعتقاد قلبی .

شکر خدا که ادیان الهی عین سیاست های شما نیستند

در خاتمه بجای فحش و ناسزا زحمت کشیده و اگر منطقی دارید نظر بدهید چون حقیقت از تصادم افکار است .

 


__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ