کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

[farsibooks] چاره جویی های دلقک دربار "سید نبوی"/ همراه با دو عکس

 

چاره جویی های دلقک دربار "سید نبوی" !

http://www.baaba.eu/Gaproz/Htmlha/Nabawi%20Charago.htm

جایی که دلقک دربار " سید نبوی " از ترس سرنگونی رژیم

بفکر چاره می افتد و خود را رهبر جنبش فرض میگیرد

 

 

 

 احتمالا " سید ابراهیم نبوی" با مقالات طنز!! و آن عکس معروف به همراه دوست صمیمی اش لاجوردی دژخیم، معرف حضورتان هست. ایشان اخیرا مقاله ای نوشته است بنام " اسب تروا در میدان آزادی"، از تمام سرهم بافی و هذیان گویی های او که بگذریم. حرف اصلیش در چند جمله، لابلای مطلب مشخص شده است. این چند جمله از قضا وحشت این آقایان از سرنگونی، انقلاب و نابودی تمام عیار رژیم را می رساند. این چند جمله را می نویسم. شما خود قضاوت کنید:
ـ  کار اصلی ما در 22 بهمن جنگ روانی است نه جنگ خیابانی!!!
ـ  باید در راهپیمایی رسمی که مجوز!! دارد، با تعدادی فراوان حاضر شویم و در نتیجه بتوانیم حضوری درخشان را برای جنبش سبز تثبیت کنیم- "حد ماکزیمم سید ثبت حضور در خیابان است. البته بدون شعار تند که به خامنه ای بر نخورد!"-
ـ  دادن شعارهای تند در جمع عظیم مشکلی را حل نمی کند!!
ـ  به فرضیه شورش فکر نکنید!! " این سید خیلی عقبه چون مردم به فرضیه شورش فکر نمیکنند به فرضیه قیام و انقلاب و سرنگونی تمام عیار رژیم فکر میکنند"
ـ  شما فقط برای نشان دادن یک حضور گسترده و عظیم و سبز که باعث به هم ریختن نطق سخنران و پرت شدن حواس او بشود، به خیابان می روید!! - سید اشتباها خودش را در جای رهبر جنبش فرض کرده است، شاید هم این نوشته یکی از طنزهای ایشان است!!"

ـ شما نه می خواهید!! تلویزیون را بگیرید، نه قصد دارید!! شهر را تسخیر کنید، شما فقط برای نشان دادن یک حضور گسترده به خیابان می روید!! "
پیدا کنید پرتقال فروش را!!؟ آقای سید سبز علوی برای مردم از الان مشخص کرده است که آنها " نه میخواهند!!" و " نه قصد دارند "!! شهر را تسخیر کنند. - البته خجالت کشیده که مثل احمد خاتمی اضافه کند : " نه میتوانید" بنابراین بهتر است با چند تا علامت سبز به خیابان بیایید و آنهم با شکل و شمایلی که نبوی سید پیشنهاد کرده است " با ریش نزده ، شبیه حزب اللهی ها " و همراه جمعیت دولتی باشید و در زمان مناسب چند پارچه سبز بالا کنید!!
واقعا نبوغ این سید هنوز کشف نشده است ! من فکر میکردم که ایشان فقط در دلقک دربار بودن و یار لاجوردی دژخیم بودن مهارت دارد! ولی گویا اشتباه کرده ام، سید عصای معرکه گیری خود را به میدان آورده است که مبادا در روز بیست و دو بهمن مردم او و اعوان و انصارش را از مملکت جارو کنند. برای همین بموقع برای نجات دادن رژیم از سرنگونی با شیوه ی خاص خود وارد صحنه شده است.
توصیه های سید از قبیل همان توصیه های " مرگ بر هیچکس " و " راهپیمایی سکوت " و " جمهوری اسلامی آزاد باید گردد" است که از جانب این جماعت خیلی تلاش شد در روز عاشورا به مردم تحمیل شود ولی خوشبختانه مردم در صحنه نشان دادند که برای اراجیف امثال این سیدها پشیزی قائل نیستند. بقول موسوی و کروبی مردم به حرف آنها نیز برای نیامدن به خیابان دیگر گوش نمی کنند و خود تصمیم میگیرند که در صحنه چه کاری انجام دهند. آن روزی که طومار ننگین این رژیم از سرزمین ما برچیده شود. این حامیان خاموش رژیم و مخالفان سرنگونی اش باید به همین مردم جواب بدهند.

عاطفه اقبال- 13 بهمن 88 برابر با 2 فوریه 2010
atefehm@hotmail.com

 


__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ