کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

Re: [farsibooks] تبریک فراوان

 

چشم ما سیاسیش نمی کنیم اما خواهشا به اونایی بگین که سیاسیش کردن و تو تلویزیون میان و با نشون دادن این ناو و نشون دادن آقایون و احسنت و تبریک گفتناشون سیاسیش می کنن اصلا کی گفته ساختن یا اختراع کردن یه وسیله توی ایران توسط یه عده جوون که هم سرمایه از خودشون بوده و هم تفکر ربطی به مثلا دولت و مجلس و ..... داره که اونا میان خودشونو سهیم می دونن

در مورد این ناو هم من هم مثل شما خوشحال شدم اما اینکه این جوونا اگه بهشون سرمایه ی دولت تعلق نمی گرفت هرگز موفق به ساختش نمی شدند رو هم نمی شه انکار کرد

اما این دولت همه ی اونا رو نادیده می گیره و فقط برای اهداف خودش دست به ساخت این وسایل می زنه هیچ اسمس هم از اون جوونا نمی بره

اینه که منو ناراحت می کنه

وگرنه من که کاری به سیاست ندارم 

--- On Sun, 2/21/10, Tnt Booom <tnt.booom@yahoo.com> wrote:


From: Tnt Booom <tnt.booom@yahoo.com>
Subject: Re: [farsibooks] تبریک فراوان
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Sunday, February 21, 2010, 5:33 AM

 
لطفا و خواهشن دستاوردهای جوانان ایرانی را سیاسی نکنید و همش از بیگانگان تعریف نکنید اگر یه کشور مثل عربستان این کار رو می کرد گوش ملت رو جر میدادید. ضمنا نکنه مرغ همسایه شما هم غازه یا شاید هم بوقلمونه.
 سیاسی یا غیر سیاسی واقعا به عنوان یه ایرانی افتخار می کنم حالا کار ندارم چه در داخل کشور می گذره


From: brayan white <brayan66_87@ yahoo.com>
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Sent: Saturday, February 20, 2010 14:53:42
Subject: Re: [farsibooks] تبریک فراوان

 

من هم ساخته شدن این ناو را تبریک می گویم اما با توجه به اینکه اگر قرار باشد چون ایران مباشد تن من مباد ، در این صورت پس این ناو به چه دردی می خورد ، درجهت اهداف ملی و میهنی خوب است ، اما اگر در راستای اهداف سیاسی و نظامی که صد در صد به همین صورت است باشد ، من به عنوان یک ایرانی اصلا خوشحال نیستم و کاملا مخالف با این اهداف هستم

--- On Sat, 2/20/10, Tnt Booom <tnt.booom@yahoo. com> wrote:


From: Tnt Booom <tnt.booom@yahoo. com>
Subject: [farsibooks] تبریک فراوان
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Saturday, February 20, 2010, 2:19 AM

 
ساخته شدن ناو شکن جماران به دست ایرانیان را تبریک می گویم

چو ایران نباشد تن من مباد


New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!



New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

__._,_.___
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ