کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

[farsibooks] Nemitavan inha ra az list penhan dasht. [2 Attachments]

 
[Attachment(s) from tire akhar included below]



--- On Thu, 3/25/10, Javidiran(Peyman) <Javidiran@peymanmeli.org> wrote:

From: Javidiran(Peyman) <Javidiran@peymanmeli.org>
Subject: FW: Nemitavan inha ra az list penhan dasht.
To: "A Undisclosed (Javid)" <javidiran@afdii.org>
Date: Thursday, March 25, 2010, 7:45 PM

 

در جهت آگاهی ايرانياران

 

از آنجائی که برخی «شيطان» صفتان و «وابستگان» به ايادی شيطان مشغول کندن چاله های خطرناکی برای کشور ما هستند و عوامل آنها مثل، عليرضا نوريزاده، مهرداد خوانساری (هردو اين آقايان از يک دستگاه وابسته به انگلستان حقوق ومزايا و امکانات می گيرند) محسن سازگارا ويا داريوش همايون و غيره با همکاری توده ای های بی وطن و مجاهدين خلق در پی بی اعتبار کردن تنها بازوان اصلی و قدرتمند نظام پادشاهی (اعليحضرت رضا شاه دوم) و (شهبانو) اقدامات موذيانه ای انجام ميدهند، مجبور هستيم مردم را از حقايق تاريخی باخبر کنيم.

 

دلسوزی ما از برای يک ملت 70 ميليونی است، نه برای 5 ميليونی که ممکن است آگاهانه ويا ناآگاهانه در چاله (خزه ها) افتاده باشند. امروز مردم ايران کروبی ويا موسوی يا اصولا رنگ سبز را نماد مبارزه نمی داند. از روز اول هم نميدانست. اگر به همه عکس ها و فيلم ها نگاه کنيد اقليت در رنگ سبز خلاصه می شد ولی اکثريت با مردمی بود که حتا يک نقطه سبز هم به جائی از بدنشان نچسباندند. اينها حقيقت تاريخ است. فقط پول و سروصدای سبز ها آنها را به دهان ها انداخت.

 

همچنين؛

 

 از آنجا که پس از 48 ساعت بدنبال درخواست مندرج دراين ايميل که پيرو تلفن های ديگری به دفتر شهبانو و ايميل خصوصی شهبانو، بی پاسخ مانده است؛ در راستای پيگيری وبرای روشن شدن موضوع تحريف ويا خيانت نشريه العربيه ويا ترجمه مزورانه متن (که احتمال داده می شود کسی جز عليرضا نوريزاده نباشد) نوشته استاد امير فيض بصورت پيوست برای آگاهی همگان ارسال ميگردد.

 

ما در کل معتقديم دو گرامی شخصيت تاريخی کشورمان (شهبانو) و (اعليحضرت رضا شاه دوم) تنها نماد های معتبر و قابل اعتمادی هستند که قادرند و می توانند و آن کاريزمای سياسی را دارند تا سرنگونی رژيم را دامن بزنند. با خراب شدن و از بين رفتن شخصيت اين گراميان ميدان برای شرکت های نفتی که آورنده رژيم غاصب جمهوری اسلامی هستند و برای عوامل رژيم اسلامی باز خواهد شد.  و اين بی اعتبار کردن طرح آمريکائی، انگليسی با همکاری اسرائيل و شرکت های نفتی است.

 

نقشه بزرگی در حال اجرا است تا به هر بهانه ای اين دو شخصيت را بی اعتبار کنند.

 

نوشته پيوست و زاری های ما و التماس های ما در جهت اعتبار دادن و اهميت دادن به وظائف قانونی و تاريخی اين گراميان است تا باين وسيله مشت «دغلکاران» و «شيطان صفتان» را باز کنيم. معتقديم اگر انتقاد درست وجود نداشته باشد نمی توان به حقايق تاريخی پی برد، به حقوق فردی آگاهی و اشراف پيدا کرد بنابراين دشمنان ما از نا آگاهی های ما بهره خواهند برد.

 

اگر  از حقيقت آگاه بشويد، حقيقت است که شمارا آزاد می کند، در آن هنگام که حقيقت آزاد نيست، آزادی، آزادی سخن گفتن، آزادی قلم، و از همه مهمتر آزادی انديشه حقيقت ندارد. 

 

You shall know the truth and truth shall set you free.

  When Truth is not free, Freedom is not true, Freedom of Speech,

  Freedom of pen, most important of all Freedom of thought

 

 

ح-ک 

From: Javidiran(Peyman) [mailto:Javidiran@peymanmeli.org]
Sent: Tuesday, March 23, 2010 3:35 PM
To:  '
Cc: Farah Pahlavi ( HOTMAIL.COM)
Subject: RE: Nemitavan inha ra az list penhan dasht.

 

جناب آقای آتابای

حضور گرامی شهبانوی گرامی،

 

با درود و دوباره گویی در شادباش نوروزی و آرزو های نيک برای همه خانواده.

به آگاهی میرساند دو يا سه روز پيش آقای عليرضا نوريزاده، که اعتباری هم در ميان مردم ايران ندارد و گويا هم او بوده است که برنامه گفتگو با العربيه را فراهم نموده باشد. زيرا خود اين شخص نماينده ويا خبرنگار العربيه است (العربيه هم مانند الجزيره يک بازوی ديگر بی بی سی است)، در برنامه آقای چالنگی در صدای آمريکا درحاليکه محسن سازگارا هم در استوديو بود از ماهواره (لندن) مراتبی را عنوان کرد که يک بخش آن را به پيوست به عنوان صدا همراه می فرستم.

 

با توجه به گفته های آقای نوريزاده، بی زحمت روشن بفرماييد آنچه در العربيه آمده است (ملکه ايران موسوی و کروبی را «شجاع» خواند) جمله ای است که معتبر و پذيرفته شده از سوی آن شهبانو و آن دفتر می باشد ؟

 

گمان کنم با توجه به گفته های آقای نوريزاده ناچار خواهيم بود مطلبی که توسط استاد امير فيض نوشته شده است را برای آگاهی همگان به ليست خود بفرستيم.

بی زحمت مرا از نتيجه بررسی های خود در مورد درستی و نادرستی مطالب مندرج در العربيه آگاه فرمائيد.

 

جهت آگاهی به استحضار رسيد.

 

ح-ک

 

From: javidiran [] On Behalf Of Sent: Freitag, 12. März 2010 15:42
To: A Undisclosed (Javid)
Subject: Gates to Discuss Iran With Emirates Leaders

 

بکار گيري تاريخ بيگانه (هجري شمسي)  ناديده گرفتن تاريخ پر شکوه ايرانِ پيش از اسلام و ننگ آور براي يک ايراني است.

(رام)   ناهيد شيد      21  اســپند   2548 –   12 مارچ - 2010  ******    ---  21  Espand   2548  Friday, 12, March, 2010

539  سال پيش از ميلاد 1160 سال پيش از فرار خفت انگيز از مکه به مدينه.    To Medina 539 years BC, 1160 years prior to the deceptive escape from Mecca

اين تاريخ از فروردين 2545هرروز تازه خواهد شد... تا زماني که هر ايراني    This date effective Farvardin 2545 will be updated in every e-mail …

تاريخ ايراني       Pure Iranian calendar 

را جايگزين تاريخ ننگين عرب بکند..      until such time that every Iranian uses it

روزهاي هفته: کيوان شيد، مهرشيد، مهشيد، بهرامشيد، تيرشيد، اورمزد شيد، ناهيد شيد

در شاهنامة  فردوسي  720  بار  نام   « ايران »  و  350  بار نام «ايراني »  و  « ايرانيان » آمده   است

1- هورمزد – 2- وهمن – 3-ارديبهشت – 4- شهريور- 5- سپندارمز – 6- خرداد – 7- امرداد -8- دي به آذر – 9-آذر- 10- آبان-

11- خور (خير)- 12- ماه-13- تير-14- گوش- 15- دي به مهر- 16-مهر-17- سروش-18- رشن- 19- فروردين-20- ورهرام-

21- رام- 22- باد- 23- دي به دين-24- دين- 25- ارد- 26- اشتاد-27- آسمان-28- زامياد- 29- مانتره سپند- 30-انارام

I am committed to raise public awareness.

تاثير اين ايميل در آن است که به ده نفر ديگر هم رسانده شود... کمک کنيد

You can multiply the effect of this email by forwarding it to 10 friends.  THANK YOU!

 

نوروز 2549 با شاهنامه فردوسي

 

ملکه سابق ايران موسوي وکروبي را " بسيار شجاع " توصيف کرد

 

دبي – العربيه

فرح پهلوي ملکه سابق ايران ميرحسين موسوي ومهدي کروبي رهبران معترضان در ايران را " بسيار شجاع " توصيف کرد.

همسر شاه سابق ايران در گفتگوي اختصاصي با تلوزيون العربيه در قاهره تاکيد کرد او بيش از 20 سال براي نوشتن کتاب خاطرات خود وقت گذاشته تا بر اساس وظيفه تاريخي خود به حوادث مختلف بپردازد.

او تاکيد کرد حوادث ايران تاثير مهمي بر اوضاع منطقه مي گذارد و از اينکه خاطرات او که به 16 زبان ترجمه شده به زبان عربي ترجمه نشده اظهار تاسف کرد.

وي در گفتگو با رندا ابوالعزم گزارشگر العربيه در قاهرة گفت:" در شرايط حالي محال است بتوانم به ايران برگردم ... ممکن است بتوانم وارد کشورشوم اما امکان خارج شدن به من نخواهند داد ."

وي افزود :" ملت ما شايسته زندگي برتر است." او با اشاره به ترور بيش از 60 شخصيت ايراني در خارج گفت به دليل حفاظتي که از او مي شود براي جان خود بيم ندارد.

فرح پهلوي گفت:" دوست دارم قهرمانانه بميرم ... براي مثال مانند انور سادات."

او در پاسخ به سوالي در مورد تلاش براي بازگشت نظام پادشاهي در ايران گفت:" آنچه مي گويم تغيير نظام کنوني به نظامي بهتر است .. همانگونه که فرزندم ( رضا پهلوي ) گفته است ايرانيان خود انتخاب خواهند کرد که نظام آينده پادشاهي باشد يا جمهوري دموکراتيک."

وي با اشاره به اعتراضات جاري در ايران موسوي وکروبي را " بسيارشجاع " توصيف کرد واعتراضات را " گسترده تر از موضوع انتخابات " دانست.

فرح پهلوي با تاکيد بر اينکه از معترضان پشتيباني مي کند ، گفت :" جوانان دختر و پسر ايراني از جان گذشتي زيادي از خود نشان مي دهند و من حداقل به شکل اينترنتي از آنها پشتيباني مي کنم."

وي از تلاش جمهوري اسلامي براي " زشت نشان دادن چهره خانواده شاه " اظهارنگراني کرد وبا اشاره به پيام هاي الکترونيکي که بر روي ايميل خود مي خواند ، گفت:" ايراني ها تاريخ را خوب مي دانند و با خانواده شاه اظهار همدردي مي کنند."

 

او با اشاره به حوادث تاريخي گذشته که به سقوط شاه انجاميد ، گفت:" مشکل با غرب زماني شروع شد که شاه در سال 73 و 74 اعلام کرد در صدد بالا بردن قيمت نفت است."

فرح پهلوي گفت :" به ياد دارم بيل سيمون يکي از وزيران دولت آمريکا گفته بود شاه ديوانه است .. آنها به اين دليل الان به دنبال انرژي هاي جايگزين هستند .. شاه در سال 1979 در مصاحبه اي گفته بود قراردادهاي نفتي بايد متوقف شود."

 

فرح پهلوي در اين گفتگو از بي تفاوتي آمريکا در درمان شاه در آمريکا ، دخالت انور سادات در اين موضوع ، خودداري جيمي کارتر رئيس جمهور اسبق آمريکا از ديدار با شاه ، مقدار ثروت خانواده شاه پرده برداشت و از جمهوري اسلامي خواست که در ابتدا شعار " برق و آب مجاني وتوزيع ثروت نفت " را سر داده بود به تعهدات خود پايبند باشد .

او گفت:" اين فيلم سخنراني خميني را پنهان کردند .. هر کس اين فيلم را داشته باشد به زندان مي رود."

فرح پهلوي اظهار اميدواري کرد هيچ کشوري عليه ايران حمله نظامي انجام ندهد و سياست هاي کنوني ايران را عامل حمله نظامي عليه اين کشور دانست.

 

[[موسوي و کروبي که در قالب رژيم اسلامي هستند و موسوي هرگز نمي خواهد يک کلمه کمتر ويا بيشتر از قانون اساسي جمهوري ولايت فقيه بيرون برود و کروبي که مرتب ميگويد راه خميني را دنبال مي کنم، يعني همان راه استعماري را که شرکت هاي نفتي باهمکاري کشور هاي انگليس وآمريکا برعليه کشور ما عملي ساختند و با مقابله با سياست خلع يد اعليحضرت شاهنشاه ايران به مبارزه برخاستند حرف ديگري نمي زند. يعني ظاهر قضيه را عوض کنند و همان سياست استعماري تعين قيمت و کنترل ميزان استخراج و صدور و فروش در ا ختيار شرکت هاي نفتي باشد تا آنها به «غلطي» مي خواهند بکنند. شاهنشاه ايران به اين دليل با اين مشکل بزرگ مواجه شد زيرا مي خواست حاکميت ملي و کامل را بر صنايع نفت برقرار سازد و اينکار را بين ساله اي 1973 و 1975 با زحمت شبانه روزي و بيخوابي انجام داد. ديگر حاضر نبود قرارداد هاي استعماري گذشته را در سال 1979 تمديدويا مشابه آنها را امضا کند. ايشان دنبال قيمت نفت نبود، گرچه قيمت نفت يکي از مسائل بود ولي اصل در اين بود که ايشان مي خواست کنترل و ميزان استخراج ويا فروش و برابري قيمت کالاهاي توليد غرب با نفت مورد نظر قرار گيرد. ايشان در سال 1975 اعلام کردند نفت يک ماده گران قيمت است و نبايستي آنرا براي مصارف سوخت بکار برد و آنرا بهدر داد. ايشان پيشنهاد جايگزين کردن نفت با يک ماده ديگر را پيشنهاد کردند ولي جايزه نوبل را در سال 2007 به ال گور  دادند... 

ما مردم در حق شاهنشاه ايران و خانواده پهلوي بزرگترين گناه را مرتکب شده ايم و بزرگترين خيانت را به کشورمان انجام داده ايم چه آنها که ميدانستند و چه آنها که مثل ما جواني تازه بودند و نمي دانستند. من از اينکه آنروز آگاهي نداشتم، چه مي گذرد خود را گناه کار ميدانم و لذا امروز براي جبران اين گناهم مشغول آگاهي دادن به مردم هستم.

کساني که گناه را به گردن شاهنشاه مي اندازند نمک نشناس و بي انصاف ترين افراد روي زمين هستند.  بي انصاف تا آن اندازه که يک ميهن پرست را با يک «حيوان درنده خوي» سياه فکر و سياه دل جايگزين کردند. امروز هم تا زماني که تشيع و اسلام از ذهن مردم بيرون نيايد و مذهب و دين مرکز افکار مردم يا مبارزان ما باشد هرگز پيروز نخواهيم شد. يک توده اي يا يک چريک فدائي قادر نبود ايران را سرنگون کند، فقط مذهب (دين) (تشيع) بود که مارا به اين روز انداخت خرافات و بدبختي هاي تعصب مذهبي...

دين افيون ملت ها بوده و باقي خواهد ماند اگر ميخواهيد از اين افيون نجات پيدا کنيد دين را با ملي گرائي جايگزين کنيد.

 

از آن روز اين خانه ويرانه شد که نان آورش مرد بيگانه شد.

به يزدان که گر ما خرد داشتيم کجا اين سرانجامبد داشتيم.

 

ح-ک]]

 

آنگاه که ارزش هاي ملي با ساخته و پرداخته ها و دروغ هاي يک بيگانه و بيگانه پرست جايگزين شود، ملت به قهقرا وبدبختي کشانده مي شود.

آنگاه که ارزش هاي ملي و خانوادگي با يک سري خرافات بي اساس جايگزين شود، فقر و بدبختي فرهنگي در آن جامعه به اوج مي رسد...

هنگاميکه فقر فرهنگي مستولي شد، استعمار و استثمار بيگانه مستولي مي شود.

 

تا ما از اين بند رها نشده ايم آزاد نيستيم.

دانستن حقيقت شمارا به آزادي مي رساند

هنگاميکه حقيقت  آزاد نيست، آزادي حقيقت ندارد،

آزادي سخن گفتن، آزادي نوشتار، از همه مهمتر آزادي انديشه

 

ح-ک

 

 



= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

** You can multiply the effect of this email by forwarding it to 10 friendsTHANK YOU! **

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

  The  viws and opinion(s) expressed in this transmission are that of the author(s) only,

  Not necessarily this is supported by the distributor or those who are

  associated with the distributor. I simply informe, you decide!

وظيفه ما آگاه کردن شماست، شما مسئول تصميم خود هستيد.ما مسئول نوشته ديگران نيستيم

-----------------------

Join me in this silent voice of unity…Iran deserves better.

  You shall know the truth and truth shall set you free.

  When Truth is not free, Freedom is not true, Freedom of Speech,

  Freedom of pen, most important of all Freedom of thought

  L'essentiel est l'Union, et pour que cette union soit  possible,

   l'information doit circuler, vite!

 ----------------------

 The sole purpose of this distribution is shar of information.

not necessarily the content of this e-mails is supported by

the distributor.

Should you not wish to be contacted at this e-mail

address again, please reply using your original mail

address with "Remove" in the subject line to the

 We have provided

"opt out" e-mail contact so you can be deleted from

our mailing list.

 

 

 

 


__._,_.___

Attachment(s) from tire akhar

2 of 2 File(s)

Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ