کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

[farsibooks] Tuesday 16 March 2010 Esfand 25th 1388, Fwd: Best of Balatarin for 03/17/2010

 


http://us1.campaign-archive.com/?u=7fdb14e291091d23007369520&id=c4d86864d6&e=457d8de126


---------- Forwarded message ----------
From: Balatarin <balatarin@sabznameh.com>
Date: 2010/3/17
Subject: Best of Balatarin for 03/17/2010


Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.




مرگ بر دیکتاتور
با ۱۴۵ امتیاز و ۳۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


ساعت 17 و 20 دقیقه - تهران . صدا از دور و نزديک ميايد . پرکوبتر از هر سال . طبيعي است ، امسال هر صداي ترقه اي يک فرياد مرگ بر ديکتاتور را در خود نهفته دارد . يک فرياد آزاديخواهي را با خود حمل ميکند . تا کنون چنين حجم حضوري را براي چهارشنبه سوري تجربه نکرده است تهران . هنوز هوا روشن است و شروع زود هنگام اين مراسم ، نشان خوبي را تداعي ميکند . امشب شب بزرگي است .
با ۱۳۴ امتیاز و ۸ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به جرات می شود گفت امسال تهران پرسر و صدا ترین چهارشنبه سوری سالهای اخیر را تجربه کرده است. به دلیل حضور گسترده نیروهای انتظامی و بسيجی های چماق به دست در خیابان ، مردم در سرکوچه ها مستقر شده اند و هر از گاهی با هجوم نیروی انتظامی به داخل کوچه ها می روند و دوباره باز می گردند. در پشت بامها غوغایی برپاست و در واقع اکثریت مردم و شهروندان بر بالای بام خانه ها مشغول آتش بازی و نورافشانی هستند. ماموران مثل سگ های زخم خورده با موتور و ماشین طول و عرض خیابانها را با سرعت طی می کنند و هر از گاهی در برابر تجمع جمعیت می ایستند و خود را آماده حمله نشان می دهند ولی تا به حال جرات نکرده اند به کوچه های تنگ و باریک وارد شوند! معرکه دار چهارشنبه سوری نوجوانان چالاکی هستند که اقتدار نیروی انتظامی و بسیجی ها را به سخره گرفته اند .
با ۱۳۳ امتیاز و ۴۲ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


دختر کوچک همسایه ما با هر سیگارتی که منفجر میکنه بلند فریاد می زنه "آخ جون دیکتاتور ترکید."و پدرش می گه "ساکت" .ولی او باز میگه و می خنده!
با ۱۳۱ امتیاز و ۱۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بر روي گزينه All Size در بالاي تصوير كليك كنيد تا تصوير را در اندازه بزرگ خود مشاهد فرمایيد.
با ۱۲۵ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مراجع خبر و اخبار تکمیلی در بخش نظرات.
با ۱۲۵ امتیاز و ۳۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


اینجوری اسم سال جدید تو دهن مردم سال صبر و استقامت می چرخه و نام گذاری های دیکتاتور تو حاشیه قرار میگیره!
با ۱۲۳ امتیاز و ۳۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


پیش ازظهر امروز(۲۵ اسفند) یک خودرو در شرق میدان امام حسین عکسهای اندازه ۳A خامنه ای را توزیع کرده است. زیر عکس نوشته است: «چهارشنبه سوری سبز با آتش زدن عکس ولی امر ظالمین (جشنواره نور علیه تاریکی) این عکس را آتش بزنید .» تهران: ازساعت ۰۹۰۰ تا ۱۱۳۰ در خیابان ستارخان نرسیده به پل و بعد از برق آلستوم نیروهای رژیم در حال جمع آوری سطل آشغالها هستند , سه روز قبل کیوسکها را جمع کردند الان سطلهای کوچک را هم جمع میکنند. تهران: ساعت ۱۴ به وقت ایران در خیابان رودکی بدلیل ایجاد مزاحمت مزدوران سپاه وبسیج بین آنها ومردم و رانندگان ماشین های مسافری درگیری صورت گرفت . همچنین خیابانهای شادمان و بهبودی ، نیروی وحشتزده رژیم مسقر هستند و برای مردم مزاحمت ایجاد میکنند .
با ۱۲۳ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


تهران – 25 اسفند – ساعت 14 – به گزارش هموطني از نارمك از ساعت 2 به جواهرفروشي ها و از ساعت 3 به بقيه مغازه ها دستور دادند كه مغازه هايشان را ببندند .به گزارش اين هموطن رژيم از شهرستانها نيز نيرو آورده است و در اين منطقه با فاصله هاي نزديك نيرو چيده است . آكثر اين مزدوران از وحشت شناسايي شدن توسط مردم وجوانان، صورتشان را پوشانده اند .
با ۱۲۲ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


ویدئو+ چهارشنبه سوری تهرانپارس 1388 - فلکه اول --- نیروی انتظامی از اشک اور بسیج شاکی بود و میخواست مردم با نارنجک بزننشون
با ۱۲۰ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


محتوای این گزارش با توجه اتفاقات آخرین چهارشنبه سال 1388 (چهارشنبه‌سوری‌) در شهرهای مختلف کشور به روز می‌شود. هدف از این گزارش جمع‌آوری اطلاعات و اخبار و نظرهای مرتبط با این واقعه در یک‌جا جهت سهولت امر خبررسانی است. شما می‌توانید در صورت مشاهده هرگونه اشتباه در متن این گزارش و یا دادن اخبار و اطلاعاتی که در این گزارش لحظه به لحظه منتشر نشده است از طریق این آدرس amini@mardomak.net ما را یاری کنید. مطالب زیر به وقت تهران منتشر می‌شوند...................................................* ساعت 18:26 - رضا سیاح، خبرنگار سی.ان.ان در تویت دیگری خبر داده که پلیس فروش بنزین به صورت گالنی را ممنوع کرده است. پمپ‌های بنزین امشب فقط مجاز به فروش بنزین به اتومبیل‌ها هستند. * ساعت 18:25 - آسمان تهران امروز ساعت شش و نیم شب تاریک خواهد شد. معمولا عمده فعالیت‌های چهارشنبه‌سوری مثل پریدن از روی آتش، بعد از غروب آفتاب شروع می‌شود. * ساعت 18:23 - خبرنگار ما از رشت گزارش می‌دهد که صدای ترقه از خیابان‌های مختلف شهر به گوش می‌رسد. با این همه هنوز هوا روشن است و مردم به خیابان‌ها نیامده‌اند.
با ۱۱۶ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


در بابلسر جلوي پارك نزديك دريا مردم جمع شده اند بيش از هزار نفرهستند وشايد هم بيشتر . انواع و اقسام مواد محترقه با خودشان آورده اند و مي زنند( صداي انفجار و ترقه مي آيد ) . ماموران سركوبگر زيادي هم براي ممانعت از اقدامات مردم به اين نقطه گسيل شده اند . مردم از زن و مرد و بچه و جوان جمع شده اند و تعدادشان خيلي زياد است . ماموران سركوبگر چندين نفر را دستگيركرده و باخود برده اند. مردم شعار ميدهند : مرگ بر اصل ولايت فقيه . همين الان كه دارم صحبت ميكنم از طرف ماموران نظام چراغها را خاموش كرده اند و قصد ممانعت از برگزاري مراسم چهارشنبه سوري توسط مردم را دارند.
با ۱۱۵ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شدت انفجارهاي گيشا بحدي است كه مزدوران جرات مقابله با مردم را ندارند چه چهارشنبه چه نوروز، قيام ملي پيروز قيام آتشين چهارشنبه سوري تهران – 25 اسفند – ساعت 1930- حدود 1000 نفر از مردم نظام آباد تهران در خيابان مجاور پادگان عشرت آباد شعار ميدهند ، مرگ بر خامنه اي ، خامنه اي رفوزه توي آتيش ميسوزه ، چه چهارشنبه چه نوروز قيام ملي پيروز * در قیطریه ملت دارن می‌زنند و می‌رقصند توی کوچه‌ها و حیاط خونه‌ها * سرباز نيروي انتظامي از دستور سركوب جوانان سرپيچي ميكند
با ۱۱۴ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شعار مرگ بر دیکتاتور مردم
با ۱۱۳ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


از حدود ساعت 18 تا 22 در تهران گشتيم و فيلم گرفتيم که به تدريج آپلود خواهد شد . در خيابانهاي اصلي گله هاي نيروي سرکوب ايستاده اند . مردم به رشادت در بين آنها حرکت ميکردند و انواع ترقه ها و نارنجک را به صدا در مياوردند . اتومبيل ها بوقهاي اعتراضي ميزدند و همه چه عابر و چه سواره با لبخند و علامت وي و دست تکان دادن ، اعلام حضور ميکردند . اما محلات دربست در اختيار مردم بود . در هر کوچه اي آتشهايي برپا و صداي بلند موسيقي و رقصيدن و پايکوبي . شهر کاملا در دست مردم است و هم اکنون – ساعت 22 و 20 دقيقه- کماکان صداي ترقه و ساز و آواز به شدت به گوش ميرسد . نيروي سرکوب بسيار کم شده است و ميتوان به جرات اعلام کرد ، تهران توسط مردم فتح شد . اين پيروزي بزرگ را به همه هموطنان تبريک ميگويم .
با ۱۱۰ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


تمام توان جمهوری اسلامی از تهدید نیروهای امنیتی و پخش فیلم‌های آمریکایی روز دنیا در تلویزیون دولتی ایران تا فتاوای برخی مراجع به کارگرفته شده تا ایرانیان چهارشنبه سوری امسال را در خانه‌های خود سپری کنند. اگرچه این بساط هر سال است، اما کمتر سالی را می‌توان سراغ گرفت که این همه توان برای جلوگیری از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری یا آنگونه که مقام‌های رسمی و حکومتی می‌گویند، چهارشنبه آخر سال، به کار گرفته شده باشد. آنگونه که اسماعیل احمدی مقدم،فرمانده نیروی انتظامی کشور گفته است، این نیرو برخوردی قاطع در مورد متخلفان چهارشنبه سوری خواهد داشت. هشدار جدی فرمانده نیروی انتظامی کشور در خصوص برخورد با متخلفان چهارشنبه سوری در حالی بیان می‌شود که از روز یکشنبه نیروی انتظامی مانور ارتقای امنیت در تهران را آغاز کرده است که بر اساس آن گفته می شود مغازه‌ها و اصناف باید روز سه شنبه زودتر از همیشه به خانه‌ها بروند و تردد موتورسیکلت در عصر سه شنبه در تهران ممنوع اعلام شده است.
با ۱۰۹ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بدون شرح
با ۱۰۹ امتیاز و ۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


انگار با هر صدا بغض یه ملت داره سر حکومت ظلم و جنایت خالی میشه. صداها خیلی بشتر از انتظاره،به به چه موسیقی قشنگی. میخوام برم همراه شم عزیز!
با ۱۰۸ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


مهدی کروبی رهبر مخالفان می گوید که متاسفانه جمهوری اسلامی دچار آفت استبداد شده است و دیگر برگزاری انتخابات در این شرایط بی معنی است. آقای کروبی مشروعیت دولت محمود احمدی نژاد را همچنان زیر سئوال می داند. آقای کروبی می گوید چگونه می توان باور داشت که یک رئیس جمهور با وجود مخالفت های زیاد، وضع وخیم اقتصادی و تورم لجام گسیخته در دور بعدی انتخابات از دور پیشین آن آرای بیشتری را بدست آورد. این درحالی است که دو روز قبل منزل مهدی کروبی توسط افراد تندرو مورد تهاجم قرار گرفت. همسر آقای کروبی ، فاطمه کروبی، مهاجمان را عده ای اوباش خواند که توسط دولت فاسد برای عملیات خرابکاری در محل زندگی خانواده آقای کروبی، اجیر شده بودند.
با ۱۰۴ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به گزارش خبرنگار سحام نيوز، حجت الاسلام و المسلمين مهدی کروبی در ديدار با جمعی دانشجويان و جوانان شاخه حزب اعتماد ملی استان اصفهان و گيلان به ايراد سخنرانی پرداخت. مهدی کروبی در اين ديدار ضمن خوش آمد گويی به ميهمانان ضمن تبريک عيد باستانی نوروز به تمام ايرانيان و فارسی زبانان گفت: سالی که گذشت و آن ماجرای انتخابات و پيامدهايی که داشت توام با مشکلاتی بود که خداوند را شاکرم برای اينکه در عبور از اين تلخی ها ياريمان کرد. مهدی کروبی افزود: واقعيت اين بود که ما برای تغيير در اوضاع فعلی کشور وارد اين انتخابات شديم و چون متاسفانه جمهوری اسلامی از مسير خود منحرف شده بود تلاش کرديم و ميکنيم تا جمهوريت به معنای واقعی خود يعنی متکی بر رای مردم و اسلاميت که دين اصلی مردم اين سرزمين است به صورت درست اجرا شود. همان جمهوری اسلامی که در ابتدای انقلاب امام فرمودند، اما متاسفانه جمهوريتی که از درون نظام برخاسته دچار استبداد زدگی شده است و انتخابات اينچنين بی خاصيت شده و فقط اسم و تشريفاتی از آن باقی مانده آنهم با دخالت های متعدد و اعمال نفوذ های فراوان از جانب برخی افراد. لذا ميخواهم بگويم که من از همان انتخابات مجلس هشتم متوجه شدم که با ادامه اين روند ديگر در ايران انتخابات به معنای واقعی برگزار نخواهد شد.
با ۱۰۱ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


شنیدن صداهای ممتد ترقه و انفجارهای دستی در همه شهرهای ایران ، همه تاییدی است بر این نکته که اکثریت مردم ایران نه سخنان خ.ر را قبول دارند و نه خود اورا. کسی که گفته بود چهارشنبه سوری نه مشروعیت دارد و نه معقولیت ، بیاید و ببیند چه میزان حرفش خریدار دارد و چند نفر در ایران به اینگونه صحبتها و بی حرمتی های او به آیین باستانی ایران ، اهمیت می دهند. مدتهاست حکومتش ، دولتش ، جمهوریتش و اسلامیتش زیر سوال است و او با استبداد اسلامی بر مسند قدرت نشسته است. آنهايي که مي گويند هر سال اين گونه مراسم بوده به اين نکته دقت ندارند که پيش از اين خ.ر و همه مراجع تقليد بر عليه اين مراسم صحبت نموده و تبليغات شديد راه انداخته بودند.
با ۹۹ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


نکنه یه وقت گول این تبلیغات منفی صدا و سیما رو بخوریم، نکنه که گول فیلم های هالیوودیشونو بخوریم. مگه تا حالا اینا از این فیلم ها برای ما پخش می کردند که حالا می خوان یه شبه ۱۳ تا فیلم هالیوودی پخش کنن؟ پاشین بیاین تو خیابونا تا به خامنه ای قاتل بفهمونیم که چهارشنبه سوری یعنی چی
با ۹۴ امتیاز و ۹ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


خبرهاي زيادي از حضورگسترده نيروهاي انتظامي در تهران ميرسه ، گشت‌هاي بازرسي و كلي وحشت كه تو جون كودتا نشسته.. همين ترس و همين حضور نظامي پيشاپيش پيروزي امشب رو به ما نويد ميده... بايد تا تاريكي هوا صبر كرد ، اونوقت تمام كوچه و خيابون هاي ايران سبز ميشه ... امروز بايد تاريخ جديدي براي چهار شنبه سوري رقم بخوره ، بعد از سال‌ها اين شب به هويت اصلي خودش بايد برگرده هويتي كه با تاريكي سر ستيز داره ، هويتي كه از آزادي سر چشمه مي‌گيره و هيچ مستبدي نتونسته از تاريخ اين سرزمين پاكش كنه... امشب آتش باستاني كه قرن هاست در ايران شعله وره بار ديگر شعله ور مي‌شه تا سبزي و آزادي را براي ما به ارمغان بياره ... ديكتاتور راه اشتباهي رو براي مقابله با آتش انتخاب كرد ، جشني كه قرن‌هاست در اين سرزمين پابرجاست را نمي‌توان فاسد دانست، ديكتاتور به جاي احترام به آيين سرزمينش به جنگ با اين آيين آمده، جنگي شوم براي ديكتاتورهايي كه در تمام تاريخ از اين آتش شكست خوردند و كاخ هاي‌شان سوخته است. ما مصمم تر از هميشه نه براي به آتش كشيدن ديكتاتور كه براي به آتش سپردن سياهي امشب را جشن مي‌گيرم تا بهار سبزمان را با آتش نياكانمان نويد دهيم...
با ۹۳ امتیاز و ۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۸: تاکید می کنم انتخابات غیر طبیعی بود و این دولت متکی بر رای مردم نیست جرس:حجت الاسلام مهدی کروبی در دیدار با جمعی دانشجویان و جوانان شاخه حزب اعتماد ملی استان اصفهان و گیلان گفت ما برای تغییر در اوضاع فعالی کشور وارد این انتخابات شدیم چون متاسفانه جمهوری اسلامی از مسیر خود منحرف شده بودو جمهوریتی که از درون نظام برخاسته دچار استبداد زدگی شده است. به گزارش سحام نیوز،مهدی کروبی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به میهمانان ضمن تبریک عید باستانی نوروز به تمام ایرانیان و فارسی زبانان کفت: سالی که گذشت و آن ماجرای انتخابات و پیامدهایی که داشت توام با مشکلاتی بود که خداوند را شاکرم برای اینکه در عبور از این تلخی ها یاریمان کرد. مهدی کروبی افزود: واقعیت این بود که ما برای تغییر در اوضاع فعلی کشور وارد این انتخابات شدیم و چون متاسفانه جمهوری اسلامی از مسیر خود منحرف شده بود تلاش کردیم و می کنیم تا جمهوریت به معنای واقعی خود یعنی متکی بر رای مردم و اسلامیت که دین اصلی مردم این سرزمین است به صورت درست اجرا شود. همان جمهوری اسلامی که در ابتدای انقلاب امام فرمودند، اما متاسفانه جمهوریتی که از درون نظام برخاسته دچار استبداد زدگی شده است و انتخابات اینچنین بی خاصیت شده و فقط اسم و تشریفاتی از آن باقی مانده آنهم با دخالت های متعدد و اعمال نفوذ های فراوان از جانب برخی افراد. لذا میخواهم بگویم که من از همان انتخابات مجلس هشتم متوجه شدم که با ادامه این روند دیگر در ایران انتخابات به معنای واقعی برگزار نخواهد شد. دبیرکل حزب اعتماد ملی در ادامه افزود: من همیشه در برای خوب برگزار شدن انتخابات تلاش کردم ، همچنین برای گرفتن صلاحیت افرادی که واقعاً به ناحق رد صلاحیت شده بودند.من احساس کردم که انتخابات مجلس هشتم دیگر از آن قماش نیست؛ هرچه تلاش میکنیم کمتر به نتیجه میرسیم و اینکه در شورای نگهبان به جز یکنفر و آنهم دبیر شورا کسی کاره ای نیست و برخی پرونده ها در شورا اصلاً مطرح نمیگردد و برای اولین بار بود که شنیدم یک گروه پرونده افراد را کارشناسی و تعیین میکنند ؛ حالا این گروه چه کسانی هستند نمیدانم!؟ تا اینکه بعد از انتخابات مجلس هشتم از دوست محترممان، جناب آقای امامی جمارانی خواستم تا جلسه ای را ترتیب دهند و از بزرگان مجمع روحانیون مبارز و دوستان دعوت کردند و من گزارشی در آن جلسه ارائه کردم که بسیار برایشان تازگی داشت. به آنها گفتم"انتخابات سالم دیگر برگزار نخواهد شد،اگر این موضوع حل نشود ماجرای مشروطه و انتخابات بی خاصیت را در پی خواهد داشت". لذا این اندیشه و فکر من صرفاً بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری نیست و این انفجار و اعتراضات مردمی فقط برای این انتخابات نبود چراکه از مجالس هفتم و ریاست جمهوری نهم به بعد و رد صلاحیت های کشترده باعث این انفجار و حوادث این چنینی شد.
با ۹۱ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


به امید پیروزی و داشتن رسانه آزاد
با ۸۸ امتیاز و ۸ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


هر سال با شنیدن هر انفجار نارنجک کلی بدو بیراه می گفتم. اما امسال، انگار این صدا ندای سبز آزادی ایران زمین را برام زمزمه می کنه.
با ۸۷ امتیاز و ۷ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بچه ها شب چهارشنبه سوری شعار نویسی رو در و دیوار شهر فراموش نشه ها. می دونید چهارشنبه صبح که ببینند مردم چه انرژی مثبتی جنبش می گیره؟
با ۸۵ امتیاز و ۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی در دیدار با جمعی دانشجویان و جوانان شاخه حزب اعتماد ملی استان اصفهان و گیلان به ایراد سخنرانی پرداخت. مهدی کروبی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به میهمانان ضمن تبریک عید باستانی نوروز به تمام ایرانیان و فارسی زبانان کفت: سالی که گذشت و آن ماجرای انتخابات و پیامدهایی که داشت توام با مشکلاتی بود که خداوند را شاکرم برای این که در عبور از این تلخی‌ها یاریمان کرد. مهدی کروبی افزود: واقعیت این بود که ما برای تغییر در اوضاع فعلی کشور وارد این انتخابات شدیم و چون متاسفانه جمهوری اسلامی از مسیر خود منحرف شده بود تلاش کردیم و می‌کنیم تا جمهوریت به معنای واقعی خود یعنی متکی بر رای مردم و اسلامیت که دین اصلی مردم این سرزمین است به صورت درست اجرا شود.
با ۸۴ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

 


جرس:بنا بر اخبار رسیده عبدالله یوسف زادگان برنده مدال طلای المپیاد ادبی سال ۸۰ و از دانشجویان ممتاز حقوق دانشگاه شهید بهشتی دیروز صبح در منزل شخصی خود بازداشت شد. به گزارش کلمه یوسف زادگان که در حال حاضر دانشجوی مقطع فوق لیسانس دانشکده حقوق دانشگاه علامه است صبح دیروز توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. گفتنی است کامپیوتر کتاب ها و موبایل این دانشجو نیز توقیف شده است. وی در تماس کوتاهی که شب گذشته با خانواده خود داشته خبر از انتقال خود به زندان مشهد داده است.او دلیل مشخصی برای این انتقال ذکر نکرده است. یوسف زادگان که در میان دوستان خود به چهره ای فرهنگی شهرت دارد تاکنون در هیچ حزب سیاسی ای عضویت نداشته و در طول ماه های اخیر صرفا به تحصیل مشغول بوده است.
با ۸۳ امتیاز و ۱ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 


بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صبح امروز نزدیک به 200 نفر از خانواده های زندانیان سیاسی در مقابل دادگاه انقلاب تجمع کردند و خواستار تعین تکلیف و آزادی عزیزان خود شدند. روز سه شنبه 25 اسفند ماه خانواده های دستگیر شدگان از ساعت 08:00 صبح تجمع خود را در مقابل دادگاه انقلاب شروع کردند و رفته رفته بر تعداد آنها افزوده می شد و تا ساعت 11:00 تعداد آنها نزدیک به 200 نفر می رسید.از روز گذشته تعیین کفالت و وثیقه را متوقف کرده اند و این بدین معنی است که صدها نفر از حامیان مادران عزادار،دانشجویان،فعالین حقوق بشری و فعالین زنان و سایر اقشار جامعه ایام عید را در شکنجه گاههای بند 209 ،240 ،350 و یا در جاهای دیگر باید بگذراند. یکی از مادران که فرزند او دانشجو است و برای چند روز ایام عید به مرخصی آمدن فرزندش 600 میلیون وثیقه قرار داده بود به او گفته شد که دیگر دیر شده است و کاری را انجام نخواهند داد. که با خشم این مادر مواجه شدند یکی از افراد دادگاه انقلاب با عربده کشی به این مادر گفت: او کمونیست است و حقشه که در زندان بماند.
با ۸۰ امتیاز و ۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

 
با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به subscribe@balatarin.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ