کتاب های فارسی - آرشیو این وبلاگ در پایین صفحه قرار دارد

stat code

stat code

۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

[farsibooks] گزارشگران بدون مرز :ایران در زمره‌ی بدترین دشمنان آزادی بیان در اینترنت

 

 

ایران در زمره‌ی بدترین دشمنان آزادی بیان در اینترنت

تاریخ ارسال خبر :جمعه , ۲۱ اسفند , ۱۳۸۸ @ ۱۰:۱۶ ق.ظ

رهانا: در این گزارش از ایران در کنار کشورهایی مانند کره‌شمالی، کوبا و میانمار به عنوان بدترین دشمنان اینترنت در سال ۲۰۱۰ میلادی نامبرده شده است. در این بیانیه آمده است که ایران ماه‌هاست که در گیر بحران داخلی است و در این مدت کاربران اینترنت و رسانه‌های جدیدی که مورد استفاده‌ی این کاربران است به عنوان دشمنان حاکمیت شناخته شده‌اند.

به گزارش سازمان گزارشگران بدون مرز، که همزمان با روز جهانی مبارزه با سانسور اینترنتی منتشر می‌شود، ایران را پس از چین و ویتنام سومین زندان بزرگ کاربران اینترنتی معرفی می‌کند. در این گزارش همچنین آمده است که در طول ناآرامی‌های جاری در ایران، ۱۲۰ وبلاگ‌نویس و کاربر اینترنت به دلیل ارتباط و فعالیت در فضای مجازی بازداشت شده‌اند.

پایان پیام


چاپ شده از آدرس : http://www.rhairan.org/archives/6937

 

 

گزارشگران بدون مرز :ایران در زمره‌ی بدترین دشمنان آزادی بیان در اینترنت

گزارشگران بدون مرز :ایران در زمره‌ی بدترین دشمنان آزادی بیان در اینترنت

رادیو فردا - ۱۴ ساعت قبل
سازمان گزارشگران بدون مرز روز جمعه در گزارشی کشورهایی را معرفی کرد که بدترین کارنامه را در تحدید آزادی بیان در اینترنت دارند. در این گزارش از ایران در کنار کشورهایی مانند کره‌شمالی، کوبا و میانمار به عنوان بدترین دشمنان اینترنت در سال ۲۰۱۰ میلادی نامبرده شده است. در این بیانیه آمده است که ایران ماه‌هاست که در گیر بحران داخلی است و در این مدت کاربران ینترنت و رسانه‌های جدیدی که مورد استفاده‌ی این کاربران است به عنوان دشمنان حاکمیت شناخته شده‌اند. گزارش سازمان گزارشگران بدون مرز که همزمان با روز جهانی مبارزه با سانسور اینترنتی منتشر می‌شود، ایران را پس از چین و ویتنام سومین زندان بزرگ کاربران اینترنتی معرفی می‌کند. در این گزارش همچنین آمده است که در طول ناآرامی‌های جاری در ایران، ۱۲۰ وبلاگ‌نویس و کاربر اینترنت به دلیل ارتباط و فعالیت در فضای مجازی بازداشت شده‌اند.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------

__._,_.___
Recent Activity:
This is a non-political list.
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ